Şimdi Ara

Fiat 500L testi (1.3 dizel otomatik) (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
51
Cevap
2
Favori
34.927
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ITALIAN CAR'S

    quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    1.3 MULTIJET II 85 HP DUALOGIC PANORAMIC EDITION
    56.800


    bumu ekonomik araç? hem dandik teknoloji koy hemde ucuz olmadığı halde ucuz diye övün...

    Dandik teknoloji derken, en en boş donanımda dahi 7 tane 'Elektronik Güvenlik Sistemi' sunan 500L yi diyorsunuz dimi. MSR(Devrilme Engelleme Sistemi) ni icad edip baz donanım olarak sunan 500L.Diyecek bişey bulamıyorum...Yuh...

    hocam bırak ya forum dolmuş bunlardan kendi dandik arıza çıkarmaya bayılan vw motorlarına bakmaz fiat olunca gelir dandik derler o beğenmedikleri multijet anahtar değmeden 500 bini geçer ama onlara göre fiat ya dandiktir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ITALIAN CAR'S

    quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    1.3 MULTIJET II 85 HP DUALOGIC PANORAMIC EDITION
    56.800


    bumu ekonomik araç? hem dandik teknoloji koy hemde ucuz olmadığı halde ucuz diye övün...

    Dandik teknoloji derken, en en boş donanımda dahi 7 tane 'Elektronik Güvenlik Sistemi' sunan 500L yi diyorsunuz dimi. MSR(Devrilme Engelleme Sistemi) ni icad edip baz donanım olarak sunan 500L.Diyecek bişey bulamıyorum...Yuh...

    üstad devrilme engelleme sistemini 500L mi icat etti. Daha detaylı bilgilendirme yaparsanız sevinirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man


    quote:

    Orijinalden alıntı: ITALIAN CAR'S

    quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    1.3 MULTIJET II 85 HP DUALOGIC PANORAMIC EDITION
    56.800


    bumu ekonomik araç? hem dandik teknoloji koy hemde ucuz olmadığı halde ucuz diye övün...

    Dandik teknoloji derken, en en boş donanımda dahi 7 tane 'Elektronik Güvenlik Sistemi' sunan 500L yi diyorsunuz dimi. MSR(Devrilme Engelleme Sistemi) ni icad edip baz donanım olarak sunan 500L.Diyecek bişey bulamıyorum...Yuh...

    üstad devrilme engelleme sistemini 500L mi icat etti. Daha detaylı bilgilendirme yaparsanız sevinirim.

    MSR demişim, kusura bakmayın ERM olacaktı o.Aklımda yanlış kalmış.Hep karıştırıyorum birbirine.

    Fiat bu sistemi Freemont üzerinde kullanmak için oluşturdu.




  • O sistem yıllardır var. Active rollover protection, roll stability control vs. Ayrıca ESP sistemi olan araçlara atılan bir yazılımdan ibaret. Fiat alıp devşirdi denilebilir ancak.
  • Selamlar ;

    Bu arabayı sırf vitesi easytronic gibi yığılma yapıyor mu diye merak ettiğimden test ettim.
    Bence güzel vites. Dağlar kadar fark gördüm.

    Ayrıca içi geniş, cam tavan filan hoş olmuş. Direksiyon tüy gibiydi. Gerçi fiatlarda park için sistem vardı. Unuttum adını.
    Birde alakasız ama kliması resmen derindondurcu gibiydi. Dondum resmen.

    Yol tutuşu vs. anlaycak kadar test yapmadım. Onlar hakkında bir şey diyemem.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ITALIAN CAR'S

    quote:

    Orijinalden alıntı: auto_man


    quote:

    Orijinalden alıntı: ITALIAN CAR'S

    quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    1.3 MULTIJET II 85 HP DUALOGIC PANORAMIC EDITION
    56.800


    bumu ekonomik araç? hem dandik teknoloji koy hemde ucuz olmadığı halde ucuz diye övün...

    Dandik teknoloji derken, en en boş donanımda dahi 7 tane 'Elektronik Güvenlik Sistemi' sunan 500L yi diyorsunuz dimi. MSR(Devrilme Engelleme Sistemi) ni icad edip baz donanım olarak sunan 500L.Diyecek bişey bulamıyorum...Yuh...

    üstad devrilme engelleme sistemini 500L mi icat etti. Daha detaylı bilgilendirme yaparsanız sevinirim.

    MSR demişim, kusura bakmayın ERM olacaktı o.Aklımda yanlış kalmış.Hep karıştırıyorum birbirine.

    Fiat bu sistemi Freemont üzerinde kullanmak için oluşturdu.



    bende yeni rio var. VSM(ESP'li Araç Denge Yönetim Sistemi) diye bir donanım var. sizdeki ERM nin kia versiyonu diye düşünüyorum. freemont yanılmıyorsam 2012 kasımda satışa sunuldu. yeni rio ise 2011 den beri satışta




  • Bizde var, analinizini yapayım
    Model 1,3 rockstar
    Güvenlik ekipmanı görümürde çok iyi
    Otomotik vites in vites geçişleri tam bir fiyasko, serilik asla yok,
    Otoparkın 2 kat altında kaldı, bir anda şanzıman ve vites geçmiyor uyarısı verdi, yani olduğumuz yerde kaldık demektir, servis çözemedi, 300 km yapmış aracı çekiciye yükleyip aldığımız bayi'nin garajına bıraktık, sıfır yenisi ile deştirme talebi ile, hocaları gelmiş inceliyorlarmş, bakalım ne kadar sürecek inceleme, açıkçası vitesi test ettikten sonra böyle bir iş çıkacağı belliydi, butür vitesler, yani otomatik görünüp aslında otomatik ile ilgisi olmayan sistemleri hiç sevemedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: öcüü..

    mpv aile aracına ihtiyaç duyanlara farklı bi alternatif..
    ancak 2 ay önce büyük hevesle gidip incelediğim bayide hüsranla çıktım..

    aracın + ları

    geniş iç hacim
    cam tavan var
    1.3 motor ile düşük vergi

    -leri ise

    otomatik sadece 1.3 de var buda koca kasayı taşıyamayan bi motor gücü 1.6 olmalıyymış
    ayrıca dışı kadar içinede baksalarmış iç mekan ve işçilik berbat..
    koltuklar doblodan beter ticari bi araç gibi üretilmiş...

    ve dahası alınırmı bilemem ben c4 picasso yu seçtim dizel otomatik olarak..

    1.3 motoru önce git bir test et derim

    kalkış hariç performans yeterli bir aile aracı için

    kasayı çekmeme gibi bir durum kesinlikle yok

    ara hızlanmalar da gayet tatmin edici. linea dan 10 beygir düşük ama bu motor multijet 2 besleme ve yazılım farklı.

    turbo 2500 devir üzerinde güzel iş yapıyor .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: öcüü..

    mpv aile aracına ihtiyaç duyanlara farklı bi alternatif..
    ancak 2 ay önce büyük hevesle gidip incelediğim bayide hüsranla çıktım..

    aracın + ları

    geniş iç hacim
    cam tavan var
    1.3 motor ile düşük vergi

    -leri ise

    otomatik sadece 1.3 de var buda koca kasayı taşıyamayan bi motor gücü 1.6 olmalıyymış
    ayrıca dışı kadar içinede baksalarmış iç mekan ve işçilik berbat..
    koltuklar doblodan beter ticari bi araç gibi üretilmiş...

    ve dahası alınırmı bilemem ben c4 picasso yu seçtim dizel otomatik olarak..

    1.3 motoru önce git bir test et derim

    kalkış hariç performans yeterli bir aile aracı için

    kasayı çekmeme gibi bir durum kesinlikle yok

    ara hızlanmalar da gayet tatmin edici. linea dan 10 beygir düşük ama bu motor multijet 2 besleme ve yazılım farklı.

    turbo 2500 devir üzerinde güzel iş yapıyor .



    9 ay önceki msja...

    önce bi gidip test etmişim derim bende test etmeden gitmediğini nasıl anladım ki 4kez farklı zamanlarda test ettim çok ciddi almayı düşünmüştüm kıyas 1.6 ile yaptım gayette objektif oldum ki 1-2 ayada eşimin aracını değiştirp alacağım araç %90..

    ama anlamadığım sende ki bu fanatiklik savunma ve kabalık neden.. 500l var mı satıyormusun yoksa en kötüsü bayi elemenımısın...

    cümlene hocam gidip test ettiniz mi diyerek başlasaydın ....




  • fiat a helal olsun. o malum marka bu hacimde, 4 teker üstü bir kutu tasarlasa 90 bin e boş 1.2 tsi satardı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Integrale

    quote:

    Orijinalden alıntı: ChonDanger

    Araba iyi güzelde anlamadığım bazı hususlar var!
    -benim 2012 punto daki motor 95 ps 6 ileri! Bundaki motor m.jetII daha yeni teknoloji diye tanıtıldı ama 85 ps 5 ileri!
    - Sözde teknoloji yeni ama 0 dan 100 km ye Hızlanma 15.1 saniye! Bence çok ama çok yüksek!


    Hocam teknoloji artıyor diye beygir gücünün artması da gerekmiyor ki. 85 beygirlik ünite tamamen ekonomi odaklı. Bu motorda sizinkinden farklı olarak akıllı alternatör sistemi var (frenleme esnasında devreye giren, yani frenleme enerjisiyle aküyü dolduran alternatör).

    Bu özellik;
    VW'nin Start&Stop'la birlikte Bluemotion teknolojisini oluşturan iki temel donanımdan biri olan,
    Mazda'nın i-Eloop diye pazarlamasını yaptığı sistem..

    Daha düşük güce rağmen tork değeri ve devri 95 bg'lik ile aynı. Yani 3000 rpm altı günlük kullanımda iki motorun hiç bir farkı yok.

    0-100'ün yüksek olması ise normal, 1.4 tonluk araç, 85 bg motor, bir de tek kavrama şanzıman.. Bu üçlüden beklenti nedir?

    Araba elektrikli mi ki aku doldursun? Zaten alternator bosa donuyot.laf olsun torba dolsun iste.daha demin bindigimiz sifir kokusu uzerinde transitin kapisi acilmadi on kapidan indik valizlerle...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.