Şimdi Ara

Fiat 500L testi (1.3 dizel otomatik) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
51
Cevap
2
Favori
34.797
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BaRiS

    Konumuz 500 değil, 500 L.

    O zaman Mini de çakma Fiat 500 oluyor, Mini'nin ilk üretim tarihi 1959, Fiat 500'ün 1957.

    Piyasaya ilk çıkan Countryman, 500 L değil.

    500L'nin atası olan model 500'den bile eski olan Fiat 600 Multipla'dır.. İlk üretim tarihi 1956'dır.

    Kaynak Linki (İtalyanca)

     Fiat 500L testi (1.3 dizel otomatik)

     Fiat 500L testi (1.3 dizel otomatik)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Integrale -- 31 Aralık 2013; 9:37:27 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BaRiS

    Hocam ben Fiat 500'e hastayımdır tek kelimeyle. İlk aracımı aldığımda Fiat 500 daha Türkiye'ye ithal edilmemişti, eğer edilseydi muhtemelen tercihim o olurdu. Çakma derken, araç birebir taklidi demiyorum tabi ki. Ancak imaj olarak, izlenim olarak kesinlikle Countryman'i andıran bir araç. Fiat 500'ü bu kadar çok seven bir otomobil sever olarak, 500 L'den hiç hazzetmedim.

    Sizi anlıyorum hocam, haksız da değilsiniz. Bir çok insanın kafasında bu algı var.

    Bu konuda Fiat da suçsuz değil, halkla ilişkiler/pazarlama kısmında bu algıyı ortadan kaldıracak birşey yapmadılar. Tüm otomobil dergileri ve programları da aracı Countryman ile kıyaslayıp durdu. 1 senede bu algı yerleşti. Bu tarz forumlarda konuşulması haricinde de durumun açıklandığı bir ortam yok. Geçmiş olsun Fiat'a ne diyeyim. Güzelim aracın imajını bu algıyla düşürüyorlar..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Integrale -- 31 Aralık 2013; 9:28:04 >




  • Integrale I kullanıcısına yanıt
    Hocam, "atasının" ilk üretim tarihini göz önüne alırsak 500 L'nin Countryman'den önde olduğu doğrudur, ancak eski jenerasyon araçların yeniden üretilmesi konusunda Mini'nin de 500'den önde olduğu gerçeği söz konusu. Countryman'in Multipla 600 L'den yola çıkılarak üretildiğini düşünmüyorum ancak 500 L'nin Countryman imajından gittiği ortada.

    Bu arada, Countryman'ın de atasını yok saymayalım:

     Fiat 500L testi (1.3 dizel otomatik)

    Austin Mini Countryman Mark II

    Two-door estate cars with double "barn"-style rear doors. Both were built on a slightly longer chassis of 84 inch (2.14 m) compared to 80.25 inch (2.04 m) for the saloon.
    The luxury models had decorative, non-structural wood inserts in the rear body which gave the car a similar appearance to the larger Morris Minor Traveller which had some of the look of an American-style 1950s Woodie. Approximately 108,000 Austin Mini Countrymen and 99,000 Morris Mini Travellers were built.


    Aslında sonuç olarak subjektif bir şey üzerinden konuşuyoruz. Benim bahsetmeye çalıştığım tamamen algı meselesi. Bu araç, benim gözümde "çakma Countryman" algısını oluşturuyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BaRiS -- 31 Aralık 2013; 9:37:22 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BaRiS

    Hocam, "atasının" ilk üretim tarihini göz önüne alırsak 500 L'nin Countryman'den önde olduğu doğrudur, ancak eski jenerasyon araçların yeniden üretilmesi konusunda Mini'nin de 500'den önde olduğu gerçeği söz konusu. Countryman'in Multipla 600 L'den yola çıkılarak üretildiğini düşünmüyorum ancak 500 L'nin Countryman imajından gittiği ortada.

    Bu arada, Countryman'ın de atasını yok saymayalım:

     Fiat 500L testi (1.3 dizel otomatik)

    Austin Mini Countryman Mark II

    Two-door estate cars with double "barn"-style rear doors. Both were built on a slightly longer chassis of 84 inch (2.14 m) compared to 80.25 inch (2.04 m) for the saloon.
    The luxury models had decorative, non-structural wood inserts in the rear body which gave the car a similar appearance to the larger Morris Minor Traveller which had some of the look of an American-style 1950s Woodie. Approximately 108,000 Austin Mini Countrymen and 99,000 Morris Mini Travellers were built.


    Aslında sonuç olarak subjektif bir şey üzerinden konuşuyoruz. Benim bahsetmeye çalıştığım tamamen algı meselesi. Bu araç, benim gözümde "çakma Countryman" algısını oluşturuyor.

    Countryman'in de Multipla kadar eski olmasa bile bir atası var dediğiniz gibi, gözden kaçırdım. Affola..

    Konuyu şu şekilde bağlayalım..

    Araçlar birbirlerinin taklidi değil, hiç bir zaman da olmayacak. İki firmanın da stil merkezleri fazlasıyla özgün..

    Eğer söz konusu tarih ise, Fiat Mini'den daha köklü, kendisine referans alacağı modeller çok daha fazla ve eski tarihli.
    Ancak retro tasarımlı araçları günümüzde lüks araçlar olarak yorumlayıp piyasaya sürme konusunda Mini öncü. Fiat da Mini'nin izlediği taktiği kullanıyor..

    Ancak bu bir akım, moda. İngilizcesiyle trend.. Bu akımı kullanan markalara birbirinin taklidi demek haksızlık. O zaman bütün araçlar aslında Ford T modelinin taklidi. Ya da bütün MPV araçlar A.L.F.A 40/60 HP Aerodinamica'nın taklidi.

    Fütürizm nasıl kimsenin tek elinde değilse, retro da kimsenin tek elinde değil




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Integrale

    quote:

    Orijinalden alıntı: BaRiS

    Hocam, "atasının" ilk üretim tarihini göz önüne alırsak 500 L'nin Countryman'den önde olduğu doğrudur, ancak eski jenerasyon araçların yeniden üretilmesi konusunda Mini'nin de 500'den önde olduğu gerçeği söz konusu. Countryman'in Multipla 600 L'den yola çıkılarak üretildiğini düşünmüyorum ancak 500 L'nin Countryman imajından gittiği ortada.

    Bu arada, Countryman'ın de atasını yok saymayalım:

     Fiat 500L testi (1.3 dizel otomatik)

    Austin Mini Countryman Mark II

    Two-door estate cars with double "barn"-style rear doors. Both were built on a slightly longer chassis of 84 inch (2.14 m) compared to 80.25 inch (2.04 m) for the saloon.
    The luxury models had decorative, non-structural wood inserts in the rear body which gave the car a similar appearance to the larger Morris Minor Traveller which had some of the look of an American-style 1950s Woodie. Approximately 108,000 Austin Mini Countrymen and 99,000 Morris Mini Travellers were built.


    Aslında sonuç olarak subjektif bir şey üzerinden konuşuyoruz. Benim bahsetmeye çalıştığım tamamen algı meselesi. Bu araç, benim gözümde "çakma Countryman" algısını oluşturuyor.

    Countryman'in de Multipla kadar eski olmasa bile bir atası var dediğiniz gibi, gözden kaçırdım. Affola..

    Konuyu şu şekilde bağlayalım..

    Araçlar birbirlerinin taklidi değil, hiç bir zaman da olmayacak. İki firmanın da stil merkezleri fazlasıyla özgün..

    Eğer söz konusu tarih ise, Fiat Mini'den daha köklü, kendisine referans alacağı modeller çok daha fazla ve eski tarihli.
    Ancak retro tasarımlı araçları günümüzde lüks araçlar olarak yorumlayıp piyasaya sürme konusunda Mini öncü. Fiat da Mini'nin izlediği taktiği kullanıyor..

    Ancak bu bir akım, moda. İngilizcesiyle trend.. Bu akımı kullanan markalara birbirinin taklidi demek haksızlık. O zaman bütün araçlar aslında Ford T modelinin taklidi. Ya da bütün MPV araçlar A.L.F.A 40/60 HP Aerodinamica'nın taklidi.

    Fütürizm nasıl kimsenin tek elinde değilse, retro da kimsenin tek elinde değil

    Alıntıları Göster
    Dediklerinin tümüne katılıyorum.

    500 L'nin yıkması gereken bir algı var ortada. Tek olay budur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Integrale

    quote:

    Orijinalden alıntı: BaRiS

    Hocam, "atasının" ilk üretim tarihini göz önüne alırsak 500 L'nin Countryman'den önde olduğu doğrudur, ancak eski jenerasyon araçların yeniden üretilmesi konusunda Mini'nin de 500'den önde olduğu gerçeği söz konusu. Countryman'in Multipla 600 L'den yola çıkılarak üretildiğini düşünmüyorum ancak 500 L'nin Countryman imajından gittiği ortada.

    Bu arada, Countryman'ın de atasını yok saymayalım:

     Fiat 500L testi (1.3 dizel otomatik)

    Austin Mini Countryman Mark II

    Two-door estate cars with double "barn"-style rear doors. Both were built on a slightly longer chassis of 84 inch (2.14 m) compared to 80.25 inch (2.04 m) for the saloon.
    The luxury models had decorative, non-structural wood inserts in the rear body which gave the car a similar appearance to the larger Morris Minor Traveller which had some of the look of an American-style 1950s Woodie. Approximately 108,000 Austin Mini Countrymen and 99,000 Morris Mini Travellers were built.


    Aslında sonuç olarak subjektif bir şey üzerinden konuşuyoruz. Benim bahsetmeye çalıştığım tamamen algı meselesi. Bu araç, benim gözümde "çakma Countryman" algısını oluşturuyor.

    Countryman'in de Multipla kadar eski olmasa bile bir atası var dediğiniz gibi, gözden kaçırdım. Affola..

    Konuyu şu şekilde bağlayalım..

    Araçlar birbirlerinin taklidi değil, hiç bir zaman da olmayacak. İki firmanın da stil merkezleri fazlasıyla özgün..

    Eğer söz konusu tarih ise, Fiat Mini'den daha köklü, kendisine referans alacağı modeller çok daha fazla ve eski tarihli.
    Ancak retro tasarımlı araçları günümüzde lüks araçlar olarak yorumlayıp piyasaya sürme konusunda Mini öncü. Fiat da Mini'nin izlediği taktiği kullanıyor..

    Ancak bu bir akım, moda. İngilizcesiyle trend.. Bu akımı kullanan markalara birbirinin taklidi demek haksızlık. O zaman bütün araçlar aslında Ford T modelinin taklidi. Ya da bütün MPV araçlar A.L.F.A 40/60 HP Aerodinamica'nın taklidi.

    Fütürizm nasıl kimsenin tek elinde değilse, retro da kimsenin tek elinde değil

    Alıntıları Göster
    Özellikle koyu renkli kombinasyonları Countryman'e çok benziyor ve hoş duruyor. Kahve+beyaz tavan...

    Fakat fiyat konusu bana uymuyor. Bir de 1.3 değil de 1.6 olanı lazım. O da daha pahalıdır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bende345 -- 31 Aralık 2013; 10:11:56 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bende345

    Özellikle koyu renkli kombinasyonları Countryman'e çok benziyor ve hoş duruyor. Kahve+beyaz tavan...

    Fakat fiyat konusu bana uymuyor. Bir de 1.3 değil de 1.6 olanı lazım. O da daha pahalıdır.

    Alıntıları Göster
    sağ ön yolcu koltuğu katlanmalıydı.
    arka kolruğu ben beğenmedim.
    asimetrik katlanması yetmez.
    arka koltuklar 3 tane, birbirinden bağımsız ve ileri geri kaymalıydı.
    MPV araçta bunlar olmalı bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: derememo

    sağ ön yolcu koltuğu katlanmalıydı.
    arka kolruğu ben beğenmedim.
    asimetrik katlanması yetmez.
    arka koltuklar 3 tane, birbirinden bağımsız ve ileri geri kaymalıydı.
    MPV araçta bunlar olmalı bence.

    Alıntıları Göster
    Doblo havasındaki koltuk ve koltuk döşemelerinden acilen kurtulması lazım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Integrale

    quote:

    Orijinalden alıntı: ChonDanger

    Araba iyi güzelde anlamadığım bazı hususlar var!
    -benim 2012 punto daki motor 95 ps 6 ileri! Bundaki motor m.jetII daha yeni teknoloji diye tanıtıldı ama 85 ps 5 ileri!
    - Sözde teknoloji yeni ama 0 dan 100 km ye Hızlanma 15.1 saniye! Bence çok ama çok yüksek!


    Hocam teknoloji artıyor diye beygir gücünün artması da gerekmiyor ki. 85 beygirlik ünite tamamen ekonomi odaklı. Bu motorda sizinkinden farklı olarak akıllı alternatör sistemi var (frenleme esnasında devreye giren, yani frenleme enerjisiyle aküyü dolduran alternatör).

    Bu özellik;
    VW'nin Start&Stop'la birlikte Bluemotion teknolojisini oluşturan iki temel donanımdan biri olan,
    Mazda'nın i-Eloop diye pazarlamasını yaptığı sistem..

    Daha düşük güce rağmen tork değeri ve devri 95 bg'lik ile aynı. Yani 3000 rpm altı günlük kullanımda iki motorun hiç bir farkı yok.

    0-100'ün yüksek olması ise normal, 1.4 tonluk araç, 85 bg motor, bir de tek kavrama şanzıman.. Bu üçlüden beklenti nedir?

    mantığınızı çözemedim?
    1.4 ton yapmasaymış daha hafifi malzeme kullanarak ağırlık sorununu çözseymiş.
    85 bg yapmasaymış, hem daha yüksek bg hem daha düşük tüketim yapsaymış.
    tek kavrama şanzıman kullanmasaymış, tam otomatik veya çift kavrama kullansaymış.

    bu olumsuzluklar tüketicinin suçumu? yani bu olumsuzlukların teknik ayrıntılarını biliyoruz diye kabullenmemiz mi gerekiyor?
    Tüketicinin beklentiyi tabiki yüksek tutması gerekir. Yoksa üretici kendini geliştirmez. Neresine el atsak olumsuz, ama ne bekliyoruzki hadi gidip 500L alalım mı diyeceğiz???



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oquzdag -- 31 Aralık 2013; 11:24:39 >




  • Multijetin revizyonla alt devirlerlerinin guclendirilmesi cok iyi olmus.Bu kombinasyonu lineaya koyup 35.000 tl te koysa, zaten euronun yukselmesiyle birlikte yok satar.Zaten cok satiyor ama bireysel musterisini de cok arttirir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ITALIAN CAR'S

    quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    1.3 MULTIJET II 85 HP DUALOGIC PANORAMIC EDITION
    56.800


    bumu ekonomik araç? hem dandik teknoloji koy hemde ucuz olmadığı halde ucuz diye övün...

    Dandik teknoloji derken, en en boş donanımda dahi 7 tane 'Elektronik Güvenlik Sistemi' sunan 500L yi diyorsunuz dimi. MSR(Devrilme Engelleme Sistemi) ni icad edip baz donanım olarak sunan 500L.Diyecek bişey bulamıyorum...Yuh...

    bir ara A serileride devriliyordu??? hemen esp yi standart yaptılar neden acaba???
    demekki 500L de kolay devriliyor ki bu sorununa çözüm üretmişler. (henüz kullanıcı görüşü almadık)

    motor, şanzıman, şaşe en önemlileri bunlar. Bunlarda ne gibi yeni veriler, rakiplerinden üstünlükler sunuyor o önemli. Diğer uydurma teknolojiler bana hikaye geliyor. Misal 3008 de pejo bir ara reklam yaptı akıllı çekiş sistemi gibi bir şey. grip control. İşte range gibi modları var. Çamur, KAr vs. VE bunu yeni teknoloji olarak lanse ettiler. Sonuç hüsran... YAni fabrikanın biz bunu icad ettik demesiyle o icad olmuyor, denenecek, rakiplere öncü olacak onlarda ekleyecek vs.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    quote:

    Orijinalden alıntı: Integrale

    quote:

    Orijinalden alıntı: ChonDanger

    Araba iyi güzelde anlamadığım bazı hususlar var!
    -benim 2012 punto daki motor 95 ps 6 ileri! Bundaki motor m.jetII daha yeni teknoloji diye tanıtıldı ama 85 ps 5 ileri!
    - Sözde teknoloji yeni ama 0 dan 100 km ye Hızlanma 15.1 saniye! Bence çok ama çok yüksek!


    Hocam teknoloji artıyor diye beygir gücünün artması da gerekmiyor ki. 85 beygirlik ünite tamamen ekonomi odaklı. Bu motorda sizinkinden farklı olarak akıllı alternatör sistemi var (frenleme esnasında devreye giren, yani frenleme enerjisiyle aküyü dolduran alternatör).

    Bu özellik;
    VW'nin Start&Stop'la birlikte Bluemotion teknolojisini oluşturan iki temel donanımdan biri olan,
    Mazda'nın i-Eloop diye pazarlamasını yaptığı sistem..

    Daha düşük güce rağmen tork değeri ve devri 95 bg'lik ile aynı. Yani 3000 rpm altı günlük kullanımda iki motorun hiç bir farkı yok.

    0-100'ün yüksek olması ise normal, 1.4 tonluk araç, 85 bg motor, bir de tek kavrama şanzıman.. Bu üçlüden beklenti nedir?

    mantığınızı çözemedim?
    1.4 ton yapmasaymış daha hafifi malzeme kullanarak ağırlık sorununu çözseymiş.
    85 bg yapmasaymış, hem daha yüksek bg hem daha düşük tüketim yapsaymış.
    tek kavrama şanzıman kullanmasaymış, tam otomatik veya çift kavrama kullansaymış.

    bu olumsuzluklar tüketicinin suçumu? yani bu olumsuzlukların teknik ayrıntılarını biliyoruz diye kabullenmemiz mi gerekiyor?
    Tüketicinin beklentiyi tabiki yüksek tutması gerekir. Yoksa üretici kendini geliştirmez. Neresine el atsak olumsuz, ama ne bekliyoruzki hadi gidip 500L alalım mı diyeceğiz???

    +1 Tam olarak bunu söylemek istedim... bir şey yenilenerek kullanıcıya sunuluyorsa kullanıcı açısından eskisinden daha iyi daha pozitif şeyler sunması lazım...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    quote:

    Orijinalden alıntı: Integrale

    quote:

    Orijinalden alıntı: ChonDanger

    Araba iyi güzelde anlamadığım bazı hususlar var!
    -benim 2012 punto daki motor 95 ps 6 ileri! Bundaki motor m.jetII daha yeni teknoloji diye tanıtıldı ama 85 ps 5 ileri!
    - Sözde teknoloji yeni ama 0 dan 100 km ye Hızlanma 15.1 saniye! Bence çok ama çok yüksek!


    Hocam teknoloji artıyor diye beygir gücünün artması da gerekmiyor ki. 85 beygirlik ünite tamamen ekonomi odaklı. Bu motorda sizinkinden farklı olarak akıllı alternatör sistemi var (frenleme esnasında devreye giren, yani frenleme enerjisiyle aküyü dolduran alternatör).

    Bu özellik;
    VW'nin Start&Stop'la birlikte Bluemotion teknolojisini oluşturan iki temel donanımdan biri olan,
    Mazda'nın i-Eloop diye pazarlamasını yaptığı sistem..

    Daha düşük güce rağmen tork değeri ve devri 95 bg'lik ile aynı. Yani 3000 rpm altı günlük kullanımda iki motorun hiç bir farkı yok.

    0-100'ün yüksek olması ise normal, 1.4 tonluk araç, 85 bg motor, bir de tek kavrama şanzıman.. Bu üçlüden beklenti nedir?

    mantığınızı çözemedim?
    1.4 ton yapmasaymış daha hafifi malzeme kullanarak ağırlık sorununu çözseymiş.
    85 bg yapmasaymış, hem daha yüksek bg hem daha düşük tüketim yapsaymış.
    tek kavrama şanzıman kullanmasaymış, tam otomatik veya çift kavrama kullansaymış.

    bu olumsuzluklar tüketicinin suçumu? yani bu olumsuzlukların teknik ayrıntılarını biliyoruz diye kabullenmemiz mi gerekiyor?
    Tüketicinin beklentiyi tabiki yüksek tutması gerekir. Yoksa üretici kendini geliştirmez. Neresine el atsak olumsuz, ama ne bekliyoruzki hadi gidip 500L alalım mı diyeceğiz???

    Hocam dalga mı geçiyorsunuz?

    Bu araba ne vadediyorsa onu sunuyor, parasını da ona göre istiyor..

    Daha düşük ağırlık olsaymış diyorsunuz, iyi de bu hacimde daha hafif bir araba var mı? Mukavvadan mı yapılacaktı?
    Daha güçlü olsaydı diyordunuz, 1.6 motor var işte.. Daha güçlü dizel motoru olan rakibi var mı?
    Çift kavrama parası alıp tek kavrama vites mi sunuyor sana? (3 bin TL farkla otomatik vitesli 500L alıyorsun.. VW gibi 7-8 bin TL istemiyor)

    Hiçbirşeyi kabullenmeniz gerekmiyor. Bu paraya bu araba işte.. Kimseye zorla satmıyorlar, alternatiflerini koyarsınız ortaya, karşılaştırırsınız, işinize gelirse alırsınız.

    Gören duyan da absürt fiyatlar isteyip 20 yıllık teknolojileri sunuyormuş gibi birşey algılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Integrale -- 31 Aralık 2013; 14:20:56 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag


    quote:

    Orijinalden alıntı: ITALIAN CAR'S

    quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    1.3 MULTIJET II 85 HP DUALOGIC PANORAMIC EDITION
    56.800


    bumu ekonomik araç? hem dandik teknoloji koy hemde ucuz olmadığı halde ucuz diye övün...

    Dandik teknoloji derken, en en boş donanımda dahi 7 tane 'Elektronik Güvenlik Sistemi' sunan 500L yi diyorsunuz dimi. MSR(Devrilme Engelleme Sistemi) ni icad edip baz donanım olarak sunan 500L.Diyecek bişey bulamıyorum...Yuh...

    bir ara A serileride devriliyordu??? hemen esp yi standart yaptılar neden acaba???
    demekki 500L de kolay devriliyor ki bu sorununa çözüm üretmişler. (henüz kullanıcı görüşü almadık)

    motor, şanzıman, şaşe en önemlileri bunlar. Bunlarda ne gibi yeni veriler, rakiplerinden üstünlükler sunuyor o önemli. Diğer uydurma teknolojiler bana hikaye geliyor. Misal 3008 de pejo bir ara reklam yaptı akıllı çekiş sistemi gibi bir şey. grip control. İşte range gibi modları var. Çamur, KAr vs. VE bunu yeni teknoloji olarak lanse ettiler. Sonuç hüsran... YAni fabrikanın biz bunu icad ettik demesiyle o icad olmuyor, denenecek, rakiplere öncü olacak onlarda ekleyecek vs.



    Freemont gibi bir Suv ın tabikide devrilme ihtimali vardır.Freemont için yapılmış bir sistem, hali hazırda iken 500L de uygulandı.

    Motor şanzuman şase zaten otomobili oluşturuyor.500L den ise profesyonel test yapan kişiler ve hemen hemen tüm kullanıcılar memnun kaldı, başarılı buldu.Fiat uydurma teknolojiyi kullanıcıya sunmaz merak etmeyin, şuan Dizel motorların temelini oluşturan Common Rail teknolojiside Fiat'ın elinden çıkma teknolojidir.Yakında MSR sistemini rakipleri uygular ve kendileri bulmuş gibi lanse eder merak etmeyin, o zaman aklınıza getirin bu sistemin kimden çıktığını.

    Edit:Diğer yazınız ile ilgilide cevap vermek istiyorum.

    Bu sınıfta 1.4 Ton normal bir ağırlık, o kadar kasanın ağırlığı daha az olsa tutuş sorunları yaşanırdı zaten.
    1.4 Ton araç 85 HP 200(1500RPM) ile hayet akıcı bi sürüş sağlamış.Hem vergiden kurtarıyor, hemde böyle bir kasa 1.3 Dizel ile taşınıyor. 15 saniye gözünüzde büyümesin, bu aracın asıl ihtiyacı Tork gücü.
    Tek kavrama şanzuman ile o kadar düşük tüketim yakalanıyor zaten.Tam otomatik olsa tüketim Hyundai I30 işine dönecekti. Çift kavramayı ise Fiat türkiyeye vermez, çünkü tek beklentisi pazar.Çift kavrama olsa bile bu sınıftaki bu fiyattaki araç için fazla olacaktır.Şehir içinde Tek kavrama yani Robotik şanzuman daha verimli.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mono Italiano -- 31 Aralık 2013; 16:47:37 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mono Italiano

    quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag


    quote:

    Orijinalden alıntı: ITALIAN CAR'S

    quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    1.3 MULTIJET II 85 HP DUALOGIC PANORAMIC EDITION
    56.800


    bumu ekonomik araç? hem dandik teknoloji koy hemde ucuz olmadığı halde ucuz diye övün...

    Dandik teknoloji derken, en en boş donanımda dahi 7 tane 'Elektronik Güvenlik Sistemi' sunan 500L yi diyorsunuz dimi. MSR(Devrilme Engelleme Sistemi) ni icad edip baz donanım olarak sunan 500L.Diyecek bişey bulamıyorum...Yuh...

    bir ara A serileride devriliyordu??? hemen esp yi standart yaptılar neden acaba???
    demekki 500L de kolay devriliyor ki bu sorununa çözüm üretmişler. (henüz kullanıcı görüşü almadık)

    motor, şanzıman, şaşe en önemlileri bunlar. Bunlarda ne gibi yeni veriler, rakiplerinden üstünlükler sunuyor o önemli. Diğer uydurma teknolojiler bana hikaye geliyor. Misal 3008 de pejo bir ara reklam yaptı akıllı çekiş sistemi gibi bir şey. grip control. İşte range gibi modları var. Çamur, KAr vs. VE bunu yeni teknoloji olarak lanse ettiler. Sonuç hüsran... YAni fabrikanın biz bunu icad ettik demesiyle o icad olmuyor, denenecek, rakiplere öncü olacak onlarda ekleyecek vs.



    Freemont gibi bir Suv ın tabikide devrilme ihtimali vardır.Freemont için yapılmış bir sistem, hali hazırda iken 500L de uygulandı.

    Motor şanzuman şase zaten otomobili oluşturuyor.500L den ise profesyonel test yapan kişiler ve hemen hemen tüm kullanıcılar memnun kaldı, başarılı buldu.Fiat uydurma teknolojiyi kullanıcıya sunmaz merak etmeyin, şuan Dizel motorların temelini oluşturan Common Rail teknolojiside Fiat'ın elinden çıkma teknolojidir.Yakında MSR sistemini rakipleri uygular ve kendileri bulmuş gibi lanse eder merak etmeyin, o zaman aklınıza getirin bu sistemin kimden çıktığını.

    Edit:Diğer yazınız ile ilgilide cevap vermek istiyorum.

    Bu sınıfta 1.4 Ton normal bir ağırlık, o kadar kasanın ağırlığı daha az olsa tutuş sorunları yaşanırdı zaten.
    1.4 Ton araç 85 HP 200(1500RPM) ile hayet akıcı bi sürüş sağlamış.Hem vergiden kurtarıyor, hemde böyle bir kasa 1.3 Dizel ile taşınıyor. 15 saniye gözünüzde büyümesin, bu aracın asıl ihtiyacı Tork gücü.
    Tek kavrama şanzuman ile o kadar düşük tüketim yakalanıyor zaten.Tam otomatik olsa tüketim Hyundai I30 işine dönecekti. Çift kavramayı ise Fiat türkiyeye vermez, çünkü tek beklentisi pazar.Çift kavrama olsa bile bu sınıftaki bu fiyattaki araç için fazla olacaktır.Şehir içinde Tek kavrama yani Robotik şanzuman daha verimli.

    Alıntıları Göster
    msr motor tork kontrolü değilmiydi.




  • MSR'nin "Devrilme Engelleme Sistemi" olduğunu kim çıkardı ki ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _MaxPayne_

    MSR'nin "Devrilme Engelleme Sistemi" olduğunu kim çıkardı ki ?
    MSR (Motor Fren Torku Düzenleyici)

    ERM (Devrilme Önleyici Sistem)
  • 500L'yi geçen Ağustos ayından beri kullanıyorum.. 5 ayı devirdim neredeyse ve bu süreçte 5 bin km yol kat ettim.

    1,3 motor için ağır görüşüne katılmıyorum. Araçta 200 tork var ve bunu 1500 devirde veriyor. Kalkışta biraz ağır kaldığı doğru ama o ağırlıktaki bir kasa için normal değil mi? Kırmızıdan yeşile dönen ışıkta, yanındaki aracı tokatlamak gayesini taşıyanlara hitap eden bir model değil:) Öyle saplantısı olan bir adam neden MPV alır ki zaten:)

    Araç kesinlikle müstesna bir tasarıma sahip. Trafik polisi, otoparkçı, benzinci, komşu, arkadaş, fırıncı vs.. Her kesimden insan sorar mı be kardeşim:) Hele ki trafik polisinin arkamdan anons edip sağa çektirmesi ve ehliyet ruhsatıma bakmadan araç hakkında sorular sorması beni dumura uğratmıştı

    Ben şahsen aracımdan çok memnunum. Sürüş keyfi, yakıt ekonomisi, düşük vergi dilimine dahil oluşu, dizel otomatik motoru, geniş iç hacmi, donanım zenginliği beni kendine çekti. Dualogic şanzumanı da gayet rahat. Yazılan çizilenler gibi sarstığı falan yok. Öyle diyenler kendi sürüş dinamiklerini gözden geçirsinler. Eski aracım 1,6 eski kasa i30'du.. Onun performansını aratmadı bana 500L.. İyi ki de almışım.

    Araç ilk çıktığında fiyatı makul denebilirdi. Fakat dövizdeki yükseliş otomobil fiyatlarını da vurdu maalesef. Yüksek fiyat sorunu sadece 500L'ye özgü bir durum değil. Her araç pahalı artık. Aldığımda liste fiyatı 52,250 liraydı.. Şimdilerde 56,800 olmuş.

    Elektrikli bel destek ayarı, dokunmatik multimedya ekranı, 17 inç alaşım jant, panoramik cam tavan, sis farı, cruze kontrol, ön ve arka koltuklara kolçak gibi çoğu markada opsiyonel olan donanımlar fiyata dahil. Bunu da atlamayalım.

    Arkadaş hiç mi olumsuz özelliği yok diyenler için gelsin: Koltukların baldır desteği, yani oturduğumuz kısmı kısa tutulmuş. Özellikle uzun boylular için rahatsız edici olabilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    MSR (Motor Fren Torku Düzenleyici)

    ERM (Devrilme Önleyici Sistem)

    Alıntıları Göster
    test yapılan aracı 6 aydır kullanıyorum çokta memnunum otomatik vites bi sıkıntı çekmedim tek sıkıntım start stop sistem oldu oda servisde halledildi.
  • 1) pahalı gereksiz pahalı yani
    2) otomatiğini yiyim bunun ben. manueli varken.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.