< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Fiat Bravo Active Plus Paketi Alınır Mı? (4. sayfa)
-
-
Büyük ihtimalle Astra H alacağım.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Evet çok fazla elden ele dolaşmamış araçlara bakıyorum zaten.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
2017 yada 16 senesinde oldu bu olay,öncesinde zaten punto ayarındaydı fiyatları,o dönemde tofaşın elinde ne var ne yok topladılar parça olarak zaten pek fazlada yoktu,o yüzden diyorum parça için kimsenin tekeline düşülecek spesifik bir araba değil bravo,diğer yorumlardada bazıları stoklama yaptı deniliyor bu olay yani parça için,parça arayan için kötü,kim kime tuttursa,astra j almakla daha bir seçenek olmuş,adınıza sevindim.
konu sahibi bravo almamakla iyi bir karar verdi,
-
Cok teşekkür ederim, 2016 yılıydı tarih. Bravo forumuna o zaman konuda bir cevap yazmistim yuksrida anlattigim yaziya dair fiyatlarin bir anda yükseltilmesi ile ilgili. Sanirim sizde oradaydiniz o dönem. İyi ki almamisim, iyi ki astra j almışım diyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
aynen ordaydım bravonun piyasa koşullarında satabilmesi için bence alfa romeo giuiletta fiyatlarının altında olmalı ki avantajı olsun,1.6 dizel dinamik plus ve sport style paketleri neredeyse giuiletta'dan pahalı.bravonun bizim dediğimiz dönemlerde avantajı f/p oluşu idi ama dediğimiz gibi fiyatlarını o dönemde biraz gazla yukarı çektikleri için grup ve sahipleri her zaman pahalı kalmaya devam ediyor.
açıkcası aynı fiyatlara giuiletta bulunabiliyorken bravoyuda tercih etmem.giuiletta'nın her zaman parçası bulunabiliyorken,bravodada yukarda dediğim gibi kimsenin tekeline girmem gruplarda 3-5 adamın nazını çekemem,soranlarada hep bu yorumu söylerim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi UltimateRs -- 23 Haziran 2024; 12:19:49 > -
Kesinlikle haklısınız. Çünkü gullietta daha üst segment bir araç bravo ya göre. Bravonun avantajı fiyat/performanstı. Fiyat gidince! geriye kalan performans çokta alınabilirlik duygusu oluşturmadı ne yazık ki. Zaten o zamanlarda bile alım satımı daha yavaştı diğer fiat grubu araçlarına göre. Bilenler temizini alıp biniyordu. Keşke fiat arkasında dursaydı da yine devam edebilseydi.
-
Hocam demek ki usta değilmiş.. 2013 den beri avrupa üretim stilo ve bravoya biniyorum. Gayet de iyiler. Parçaları da bulunuyor.
-
1 seneye önceye kadar fiatta servis danışmanıydım ne stilo ne bravonun parçası yok. 1 senede fiat kanalında bazı şeyler değişmeyeceğine göre :)
ha bulursunuz parça için gruplarda milletin tekeline düşmek isterseniz bulma ihtimaliniz olabilir ,artık 1 liralık parçaya ne tutarsa,buda şahsen bana ters çünki supersport bir otomobil değil sonuçta bravo
yada polonyada allegro.pl denen site var ebay gibi buraları kovalarsanız bulma ihtimali olabilir
fiat markası stoğunda multijet ve 1.4 fire motor harici parça bulundurmuyor motor olarak kaporta olarakta hali hazırda sattıkları araçların parçaları var ,zaten genel olarak bravolar 10 yaşını doldurduğu için parça üretimi ve temini konusunda fiat sizi yanlız bırakıyor olay o.bir bmw gibi değil olaylar yani yaş sorununu bahane etmeyecek az çok marka vardır,fiat grubu bu örneğin bir tanesi içinde yer almıyor
çıkma ve gruplarda bulunma ihtimali olabilir ama artık kim kime tuttursa
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi UltimateRs -- 27 Haziran 2024; 8:2:23 >
-
hocam bravo gulietta ve delta zaten ortak parça kullanıyor. hangi parçası bulunmuyormuş merak ettim. baskı balatası mı trigeri mi amortisörü mü neyi bulunmuyormuş.
hayır binmesek diyeceğim ki arabayı ürettiler parçalarını öbür dünyadan getiriyorlar. biniyoruz bulunmayan parçası da yok. yetkili servis demeyin bana. servisler ne durumdadır bilmiyorum. özel servislerde sanayide ne ararsanız var.
-
konuşmamın başında yetkili servis dedim zaten ,
bulabiliyomusunuz merak ediyorum şanzıman ve motor takozlarını orjinal olarak ? tjet motorun akslarını ? bravo deltada bir dönem genleşme kabı yoktu bulunmuyordu misal ? giuda bulunuyordu aynı parça olmamasına rağmen.keza egea farı gibi bravonun farı sanayilerde varmı ?
gibi gibi.... çok örnek var
sanayi ortamındada vakit çok öldürdüm hangi sanayiye gidiyorsunuz merak ediyorum ki bulunduğum yerlerdede büyük şehirler di ,yetkili servisler ve sanayide parçası olmamasına rağmen özel servislere helal olsun,dediğim gibi herhangi sanayiye girdiğimizde parça için bravo dediğimizde zaten kapılar duvar
triger değişmişsiniz multijeti zaten doblolarla aynı,tjeti fire motorun turbolusu bu gibi basit parçaları bulursunuz.
bana fiatı anlatmayın markanın içindede bulundum,defalarca alfa romeo ve fiat otomobilleri sahibiydim. yoksa stilo'da bravo'da birbirinin benzeride güzel otomobillerdir buna lafım yok ama iş parçaya gelince sınıfta kalıyorlar.benim amacım konu sahibine bilgi vermek ki yorumlarımı destekler nitelikte yorumlar mevcut.neden kalkıpta punto yada linea için parça sorunu var demiyorum ?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi UltimateRs -- 27 Haziran 2024; 9:36:54 >
-
fiat merkez servis diyorum. en iyi ustaları orada fiat'ın. çok basit bir şey söylediğim; usta parçayı değiştirecek. ama sorunun oradan olduğundan emin değil. nasıl olacak o iş? ya raftan ya da başka bir araçtan alması lazım denemek için. ikisi de yok ama. mecbur sipariş geçmeli. işte sipariş geçmek istemiyorlar emin olmadan. yani dediğim bu sorun parça bulunabilirken bile mevcut. en iyi usta bile her zaman emin olamaz parça değiştirirken sorun o parçada mı değil mi diye.
-
stilo'nun debriyaj pedal lastiğini bile bulamıyorsun. bu dediğim yeni değil, 15-20 sene önce falandı.
-
sipariş bile geçilemiyor parça numarası bloklu :) yedek parça tabiriyle kara listede
-
ya sipariş geçilse bile az satan araba sıkıntı. alabildiğim zamanı da hatırlıyorum. 307'nin pedal lastiği 3 lira, stilo'nunki 35 lira idi. sebebi de 307'nin muadili varken stilo az satan bir araç olduğu için muadil parçası yoktu. kimse ona parça üretmek istemiyor, çünkü satamayacak yeterince. az satan araba güzel de olsa, parçası bulunabilir de olsa her türlü başa beladır. buradaki romantik bravo aşığı arkadaşlar bunu anlamak istemiyor. yoksa tipi, hacmi falan kendi zamanı için güzel bir araçtı.
-
olay burda kopuyor zaten
-
10 yaşını geçmiş aracın yetkili servis ile ne işi var anlamadım. 1.6 Mj Bravo'nun sanayide parça sorunu var mı yazdığınız örnek parçalar üzerinden bakalım.
Şanzıman takozu:
https://www.parcafilosu.com.tr/saseliarac/sanziman-takozu/2390
Motor Takozu:
https://www.parcafilosu.com.tr/saseliarac/motor-takozu/2390
Genleşme kabı:
https://www.parcafilosu.com.tr/saseliarac/radyator-ek-deposu/2390
Bravo farı:
https://www.parcafilosu.com.tr/fiat-bravo-far-ve-parcalari
Aks:
www.fiatyedekparcalari.comAKS SAG IC 1.6 MULTIJET OTOMATİK VİTES , FIAT BRAVO 2007 MODEL VE SONRASI , LANCIA DELTA ORJINAL FIAT YEDEK PARCA , 55213975https://www.fiatyedekparcalari.com/index.php?route=product/product&product_id=7267Görüldüğü gibi yazdığınız bütün parçalar bulunabiliyor. Bir yakınımın 1.6 mj Bravo'su var ve Eskişehir sanayisinde istediği bütün parçaları gayet rahatlıkla bulabiliyor. 1.6 Mj bravo ayrıca az satılan bir araç değil. Piyasada halen bol miktarda var. Motor ile ilgili zaten hiçbir sorun yok. Piyasada ustasıda parçasıda çok bol bir motor. Sizin kafa ile kimsenin ikinci elde bir araç dışında hiçbir aracı almaması gerek.
Bravo ile ilgili sorun 1.4 Multiair, T-jet gibi daha az sayıda sayıda satılmış araçlarda olabilir. 1.6 Mj bir Bravoda parça sorununun olduğunu düşünmüyorum. Ana tabi gibi Renault Symbol parça bulunurluğu ile karşılaştırmamak gerekir.
-
sorun bakalım ellerinde varmı irtibat kurun derim link atıp parça burda demeyi bende biliyorum kusura bakmayın fazla sattı dediğiniz aracın satılıklarda ilan sayısı 330 tane neden bravoyu eleştiriyorumda punto ve lineayıyı eleştirmiyorum parça konusunda düşündünüzmü hiç,ha bu arada sanayide bulamayınca otomatikman servise gelecek parça için,
kalkıpta otomobili yerdiğimiz yok,tartıştığımız konusu otomobil değil parça
artı attığınız linkler bildiğin yan sanayiler,yan sanayi kulaklardan bugüne kadar randıman alındığını ne gördüm ne duydum
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi UltimateRs -- 27 Haziran 2024; 11:41:35 > -
Sordum, var.
Bravo Türkiye'de aynı yıllarda satılmış olan birçok araçtan daha fazla sayıda satılmış bir araçtır. Örnek verdiğiniz Alfa Romeo'nun hiç bir modelinin 2. el ilan sayısı Bravo'dan fazla değil. Diğer modellerden hiç bahsedilmezken Bravo'ya bu kadar takılmış durumda, anlaşılabilir değil. Bu mantıkla düşünürsek kimse Megane, Clio, Egea, Corolla, Civic, Punto, linea dışında araç almamalı. Bu mantık yanlış. Bu çok satılan modeller dışındaki araçların parçaları ne kadar bulunabiliyorsa Bravo'nun da o kadar bulunabiliyor.
Kısacası Brova'ya özel bir parça bulunmama sorunu yok.
Servis sorununa gelirsek. Fiat 10 yaşın altındaki araçlar için parça bulundurmuyor. En ufak bir işlem için fahiş fiyat çekiyor. Kısacası eskiler gelmesin politikası izliyor. Zaten araç 10 yaşını geçince kullanıcıların büyük kısmı yetkili servise gitmez. Hala neden yetkili servisleri öne sürüyorsunuz anlamadım.
Yan sanayi parçanın da kalitelisi var, pahalısı var, ucuzu var. İyi markaları tercih ederseniz sorun olmuyor. Orjinal dışında parça taktırmam diyorsanız 10 yaş altı araçlar size göre değil demektir zaten. Çoğu marka bir süre sonra orjinal parça desteğini çekiyor. Premium Almanlar hariç.
-
hocalarım aks da aldım (ikiboğum olduğu için baya para ödedim) şanzuman takozu da değiştirdim. Baskı balata gelmedi daha ama onun da orj olanı yan sanayi olanı vs var. motor aksamı olarak da herşeyi var. yani şu bulunmuyor bu bulunmuyor demeyin. dizel tarafında ben sorun yaşamadım.
yan sanayi az oluyor bu arabalarda o yüzden pahalı parçası. far trw var orj var. orj neredeyse 2.5 katı. baskı balatada da öyle 2 katı fiyatlara çıkabiliyor. yani her arabada en azından öyledir. yan sanayi orj fiyat farkı vardır. başka markaların da artıları eksileri vardır tabi ki ama ben yaşadıklarımı anlatıyorum.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X