Şimdi Ara

Fiat Doblo 1.9D motor ömrü (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
118
Cevap
1
Favori
159.344
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SISU

    bir ay içinde citroen saxo dizel almayı planlıyorum. araştırabildiğim kadarıyla düz dizel ve 300-400 bin km arası yol yapabiliyormuş. yani burada söylenenlerle çelişiyor.

    Alıntıları Göster
    kangoo ve doblonun eski nesil turbosuz dizel motorlarının çok kısa ömürlü olduğunu bende duydum fakat normalde turbosuz dizel motorlar çok uzun süre hizmet etme kapasitesine sahip

    @ kudal
    bende 2-3 aya kadar citroen saxo almayı planlıyorum. motor ömrü konusunda ben hiç bir olumsuzluk duymadım. hatta arkadaşımın ablası 2000 yılında 0 km olarak aldığı aracını hala sorunsuz bir şekilde kullanıyor, üstelik motor bakımının pahalı olmadığınıda onun sayesinde biliyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SISU

    bir ay içinde citroen saxo dizel almayı planlıyorum. araştırabildiğim kadarıyla düz dizel ve 300-400 bin km arası yol yapabiliyormuş. yani burada söylenenlerle çelişiyor.

    Alıntıları Göster
    merhaba arkadaşlar.

    ben fiat servisinde ve fordda çalışmış biri olarak bilgi veriyim .

    1.9 dizel kango larda doblolarda kronik sorun vardır. bu üreticinin sorunudur. bütün dizeller diye genelleme yapılamaz.

    1.3 multijet birçok taksici doblosu 300-400 bini bırakın 500 bini devirdikten sonra gelir. motor açılır. sonra üzerine bi 200 bin daha gider. banamısın demez.

    arkadaşlar. bisikletinize sayaç taksanız bisiklet zincirinizin bile 70 bini geçer.




  • evet arkadaşım olay budur. sorun kangoo ve doblodadır. bazı arkadaşlar bütün dizelleri kangoo ve doblodan ibaret sandıkları için ne yazıkki insanları yanlış yönlendiriyorlar...
    quote:

    Orijinalden alıntı: asabi_troll

    merhaba arkadaşlar.

    ben fiat servisinde ve fordda çalışmış biri olarak bilgi veriyim .

    1.9 dizel kango larda doblolarda kronik sorun vardır. bu üreticinin sorunudur. bütün dizeller diye genelleme yapılamaz.

    1.3 multijet birçok taksici doblosu 300-400 bini bırakın 500 bini devirdikten sonra gelir. motor açılır. sonra üzerine bi 200 bin daha gider. banamısın demez.

    arkadaşlar. bisikletinize sayaç taksanız bisiklet zincirinizin bile 70 bini geçer.



  • quote:

    Orijinalden alıntı: Harun

    evet arkadaşım olay budur. sorun kangoo ve doblodadır. bazı arkadaşlar bütün dizelleri kangoo ve doblodan ibaret sandıkları için ne yazıkki insanları yanlış yönlendiriyorlar...
    quote:

    Orijinalden alıntı: asabi_troll

    merhaba arkadaşlar.

    ben fiat servisinde ve fordda çalışmış biri olarak bilgi veriyim .

    1.9 dizel kango larda doblolarda kronik sorun vardır. bu üreticinin sorunudur. bütün dizeller diye genelleme yapılamaz.

    1.3 multijet birçok taksici doblosu 300-400 bini bırakın 500 bini devirdikten sonra gelir. motor açılır. sonra üzerine bi 200 bin daha gider. banamısın demez.

    arkadaşlar. bisikletinize sayaç taksanız bisiklet zincirinizin bile 70 bini geçer.





    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar iyi hoş yazmışsınız da ben de oturup klavye başında uydurmadım yazdıklarımı..

    Ben size gördüklerimi;yaptığımız işleri anlattım ki;ortalama bir rakam söyledim ve bu rakam da doğal emişli düz dizel motor için geçerli olup bunu da Fiat-Peugeot-Citroën-Renault grubunun motorlarını örnek verdim.
    Partner'i 120K giden arkadaş iyi gitmiş yine.Aynı motora yani 1.9D 71 HP doğal emişli düz motora ship belki 2 ya da 3 tane Scudo araca motor yaptığımızı ve sırf bu yüzden biz de Scudo almak için fazladan 1 sene bekleyip Scudo TD aldığımızı;sonrasında biz yetkili servisken servisimze gelen servis müdürüne babamın bu aracı niye önce turbo motorlusunu getirmeyip de millete böyle masraf açtırıyorsunuz dediğimi duydum ve bunu da belirttim.

    Ha ben genelleme yapmadım.Mercedes Benz,Isuzu,Mitsubishi vs. bunlarda durum farklı ama konu başlığındaki araç için bu tamamen geçerli.

    1.9 JTD ile 350-400K km yaptım diyen arkadaşın o km'yi yapması gayet normal.Çünkü o motor doğal emişli değil turbo beslemeli common-rail tip dizel motor.

    Kimseyi inandırmak gibi bir niyetim yok.İsteyen istediğini düşünür.Ama ben bu saydığım markaların diz dizel motorlusunu almam;kimseye de tavsiye etmem.Erken motor bitme,hararet bü dünya sorunları olan motorlardır.(4 marka)

    Saxo 1.5D'nin de farklı olduğunu sanmıyorum;aynı motora sahip Citroën C15 First ticari aracı da aynıdır.Onun da 100K'ya yakın km'de segman atıldığını bilirim sanayide..
    Ha bunda bakım-yakıt vb. unsurlar etkilidir ama genel olarak benim gördüklerim ve yaptıklarımız böyle.

    Bu arada J9 2500cc Dizelinin de ilk kez duyuyorum 300 kusür bin km gittiğini..

    Ek olarak biri de yazmış ya bütün dizelleri kangoo,doblo dizeli sananlar yanlış bilgi veriyor diye..Merak etmesin;ondan fazla kapak söküp taktım;enjektör söktüm taktım;çeşit çeşit te dizel motoru gördüm..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bucakli -- 3 Ocak 2010; 1:36:32 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bucakli

    Arkadaşlar iyi hoş yazmışsınız da ben de oturup klavye başında uydurmadım yazdıklarımı..

    Ben size gördüklerimi;yaptığımız işleri anlattım ki;ortalama bir rakam söyledim ve bu rakam da doğal emişli düz dizel motor için geçerli olup bunu da Fiat-Peugeot-Citroën-Renault grubunun motorlarını örnek verdim.
    Partner'i 120K giden arkadaş iyi gitmiş yine.Aynı motora yani 1.9D 71 HP doğal emişli düz motora ship belki 2 ya da 3 tane Scudo araca motor yaptığımızı ve sırf bu yüzden biz de Scudo almak için fazladan 1 sene bekleyip Scudo TD aldığımızı;sonrasında biz yetkili servisken servisimze gelen servis müdürüne babamın bu aracı niye önce turbo motorlusunu getirmeyip de millete böyle masraf açtırıyorsunuz dediğimi duydum ve bunu da belirttim.

    Ha ben genelleme yapmadım.Mercedes Benz,Isuzu,Mitsubishi vs. bunlarda durum farklı ama konu başlığındaki araç için bu tamamen geçerli.

    1.9 JTD ile 350-400K km yaptım diyen arkadaşın o km'yi yapması gayet normal.Çünkü o motor doğal emişli değil turbo beslemeli common-rail tip dizel motor.

    Kimseyi inandırmak gibi bir niyetim yok.İsteyen istediğini düşünür.Ama ben bu saydığım markaların diz dizel motorlusunu almam;kimseye de tavsiye etmem.Erken motor bitme,hararet bü dünya sorunları olan motorlardır.(4 marka)

    Saxo 1.5D'nin de farklı olduğunu sanmıyorum;aynı motora sahip Citroën C15 First ticari aracı da aynıdır.Onun da 100K'ya yakın km'de segman atıldığını bilirim sanayide..
    Ha bunda bakım-yakıt vb. unsurlar etkilidir ama genel olarak benim gördüklerim ve yaptıklarımız böyle.

    Bu arada J9 2500cc Dizelinin de ilk kez duyuyorum 300 kusür bin km gittiğini..

    Ek olarak biri de yazmış ya bütün dizelleri kangoo,doblo dizeli sananlar yanlış bilgi veriyor diye..Merak etmesin;ondan fazla kapak söküp taktım;enjektör söktüm taktım;çeşit çeşit te dizel motoru gördüm..



    Tamamda arkadaşım senin o bahsettiğin marka ve model araçlara kimse çok uzun ömürlü demiyor zaten.
    Benim memleketim Adana bizim orada Peugeot J9 minibüsler çok fazla. Ben biliyorum bir sürü özel Servisi vardır ve ne zaman önlerinden geçsem motorları indirmişlerdir.
    Bu peugeotun suçudur.
    Ama sen Tüm klasik dizel motorlara kısa ömürlü diyerek genelleme yapıyorsun. Belkide bunu kastetmedin ama bizim anladığımız bu.

    Tekrar söylüyorum Markaların yapmış olduğu kalitesiz üretimin sonucudur. Bir kaç tane markanın düz dizel motorunun erkenden bitmesi tüm düz diğer dizelleri kısa ömürlü yapmaz. Burada marka en önemli faktör.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: net_katil


    quote:

    Orijinalden alıntı: bucakli

    Arkadaşlar iyi hoş yazmışsınız da ben de oturup klavye başında uydurmadım yazdıklarımı..

    Ben size gördüklerimi;yaptığımız işleri anlattım ki;ortalama bir rakam söyledim ve bu rakam da doğal emişli düz dizel motor için geçerli olup bunu da Fiat-Peugeot-Citroën-Renault grubunun motorlarını örnek verdim.
    Partner'i 120K giden arkadaş iyi gitmiş yine.Aynı motora yani 1.9D 71 HP doğal emişli düz motora ship belki 2 ya da 3 tane Scudo araca motor yaptığımızı ve sırf bu yüzden biz de Scudo almak için fazladan 1 sene bekleyip Scudo TD aldığımızı;sonrasında biz yetkili servisken servisimze gelen servis müdürüne babamın bu aracı niye önce turbo motorlusunu getirmeyip de millete böyle masraf açtırıyorsunuz dediğimi duydum ve bunu da belirttim.

    Ha ben genelleme yapmadım.Mercedes Benz,Isuzu,Mitsubishi vs. bunlarda durum farklı ama konu başlığındaki araç için bu tamamen geçerli.

    1.9 JTD ile 350-400K km yaptım diyen arkadaşın o km'yi yapması gayet normal.Çünkü o motor doğal emişli değil turbo beslemeli common-rail tip dizel motor.

    Kimseyi inandırmak gibi bir niyetim yok.İsteyen istediğini düşünür.Ama ben bu saydığım markaların diz dizel motorlusunu almam;kimseye de tavsiye etmem.Erken motor bitme,hararet bü dünya sorunları olan motorlardır.(4 marka)

    Saxo 1.5D'nin de farklı olduğunu sanmıyorum;aynı motora sahip Citroën C15 First ticari aracı da aynıdır.Onun da 100K'ya yakın km'de segman atıldığını bilirim sanayide..
    Ha bunda bakım-yakıt vb. unsurlar etkilidir ama genel olarak benim gördüklerim ve yaptıklarımız böyle.

    Bu arada J9 2500cc Dizelinin de ilk kez duyuyorum 300 kusür bin km gittiğini..

    Ek olarak biri de yazmış ya bütün dizelleri kangoo,doblo dizeli sananlar yanlış bilgi veriyor diye..Merak etmesin;ondan fazla kapak söküp taktım;enjektör söktüm taktım;çeşit çeşit te dizel motoru gördüm..



    Tamamda arkadaşım senin o bahsettiğin marka ve model araçlara kimse çok uzun ömürlü demiyor zaten.
    Benim memleketim Adana bizim orada Peugeot J9 minibüsler çok fazla. Ben biliyorum bir sürü özel Servisi vardır ve ne zaman önlerinden geçsem motorları indirmişlerdir.
    Bu peugeotun suçudur.
    Ama sen Tüm klasik dizel motorlara kısa ömürlü diyerek genelleme yapıyorsun. Belkide bunu kastetmedin ama bizim anladığımız bu.

    Tekrar söylüyorum Markaların yapmış olduğu kalitesiz üretimin sonucudur. Bir kaç tane markanın düz dizel motorunun erkenden bitmesi tüm düz diğer dizelleri kısa ömürlü yapmaz. Burada marka en önemli faktör.




    +1




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asabi_troll

    merhaba arkadaşlar.

    ben fiat servisinde ve fordda çalışmış biri olarak bilgi veriyim .

    1.9 dizel kango larda doblolarda kronik sorun vardır. bu üreticinin sorunudur. bütün dizeller diye genelleme yapılamaz.

    1.3 multijet birçok taksici doblosu 300-400 bini bırakın 500 bini devirdikten sonra gelir. motor açılır. sonra üzerine bi 200 bin daha gider. banamısın demez.

    arkadaşlar. bisikletinize sayaç taksanız bisiklet zincirinizin bile 70 bini geçer.




    sorun egr valfi ve yanlış motor yağıdır. doblonun en büyük kronik sorunu budur 1.9 D de. multijet motoru 500.000 km de motor yaptıran eşek niyetine kullanmıştır. bakımları yapıldığı sürece 1.000.000 km yapacak kapasitededir.

    850.000 km de canavar gibi çok multijet gördüm. dükkanıma geldiğinde çekeyim hatta fotoğrafını. 2006 model 1.3 multijet albea sı olan bir taksici müşterim var. 10.000 km yi 1 km geçirtmez. sürekli kendisi kullanır ve geçen hafta 920.000 km bakımını yaptık. araba hala kız gibi.

    kullanıcıdan kullanıcıya dünya kadar fark var. ancak 1.9D doblo ya kırk takla atın yinew gidiyor motor. hatta maslakta ilk carbon clean benim 1.9 D ye yapılmıştı. 18.000 km deydi o zaman. hacı osman yokuşunu 90 km/s ile çıkan araba 120 km/s süratte çıkmaya başladı.

    öyle kurum vardı ki sokağı dumana boğmuştu. tekrar tavsiyem bulaşmayın hiç.

    ayrıca bir kronik sorun da renault 1.5 dci motorda bulunur. ayda en az 1 adet dci motor yapardık. bu aracın en büyük sorunu turboyu bozduğu zaman 1 . ve 4. silindirlere zarar vermesidir. direkt motor yapıyorsun. ortalama 3.500 - 4000 tl yi buluyor. maslaktaki büyük parçacılara gidin sandık sandık 1.5 dci motor görürsünüz. 6500 tl fiyatı vardı o zaman. kimisi uğraşmayıp yeni motor koyduruyordu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Selçuk ALAGÖZ

    1- Eşit şartlarda Dizel motorların ömrü Benzinli motorlar ile kıyaslanmıyacak kadar uzundur.
    2- Turbosuz Dizellerin ömrünün kısa olduğu Tamamen saçma.


    Kusura bakmayında hani meşhur bir mantık hikayesi vardır ya. Dağda bir tane siyah keçi görmüşsün sonra diyorsun ki tüm keçiler siyahtır.

    Evet Kangonun düz dizel motoru çok lanet bir motordur. Çevremde bu yüzden çok mağdur insan gördüm
    Keza Fiatın otomobillerinde kullandığı eski tip dizel motoruda aynıdır.

    Ama bu tamamen markalara has bir durumdur. Daha sonra yaptıkları hataların farkına vardılar ve o zamanda Turbolu motorlar yaygınlaştıkları için hatalarınıda düzeltip. Turbolu versiyonlarını piyasaya sürdüler.

    Bence lisede coğrafya,Edebiyat,Beden eğitimi gibi tüm dersleri kaldırıp MAntık dersini koymaları lazım. Bizim Toplumun genel problemi

    Alıntıları Göster
    Bucaklı ve diğer ona katılan arkadaşların yazdıklarını hayretler içinde okudum. Dehşete düştüm inanamadım ya. Bu kadarbilgisiz cahilcebir yorum yapılamazzzzzzzzzzz. Sadece çevresindeki bi kaç örneğe bakarak dizell motorlarhakkında yapılan bu saçma yorumlarainanamıyorum. Bir dizelin motor ömrü normal şartlar altında 500.000 km dir. Ancak elbette istisnalar olabilir ve olacaktır siz olayın geneline bakmalısınız. Yani motoru yağsız çalıştırıp yada hararet yaptırmadığınız yada motorda imalat hatası olmadığı sürece kötü yakıtla bile kullansanız dizel motorlar 500.000 km yapar güle oynaya hemde.

    Hatırlayan yada duyan vardır Renault 9 GTD diyebi otomobil vardır 80'li yıllarda bu araçlarla insanlar rahat rahat 500 -600 bin kmyaptılar yahu. Hadi onugeçtim JAPON mitsubishi- Isuzu- Toyota kamyon ve otobüsleri 1 milyonu rahatça devirirler.

    Lütfen bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmayın milletide yalan yanlış yönlendirmeyin. Normal şartlar altında hiçbir dizel bırak 70-80 bin km yi 200 bin km de bile ömrünü doldurmazzzzzzzz.

    Ha siz enjektör değiştirmeyi motor yenileme sanıyorsanız size diyecek birşey bulamıyorum allaha havale ediyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: impress

    quote:

    Orijinalden alıntı: asabi_troll

    merhaba arkadaşlar.

    ben fiat servisinde ve fordda çalışmış biri olarak bilgi veriyim .

    1.9 dizel kango larda doblolarda kronik sorun vardır. bu üreticinin sorunudur. bütün dizeller diye genelleme yapılamaz.

    1.3 multijet birçok taksici doblosu 300-400 bini bırakın 500 bini devirdikten sonra gelir. motor açılır. sonra üzerine bi 200 bin daha gider. banamısın demez.

    arkadaşlar. bisikletinize sayaç taksanız bisiklet zincirinizin bile 70 bini geçer.




    sorun egr valfi ve yanlış motor yağıdır. doblonun en büyük kronik sorunu budur 1.9 D de. multijet motoru 500.000 km de motor yaptıran eşek niyetine kullanmıştır. bakımları yapıldığı sürece 1.000.000 km yapacak kapasitededir.

    850.000 km de canavar gibi çok multijet gördüm. dükkanıma geldiğinde çekeyim hatta fotoğrafını. 2006 model 1.3 multijet albea sı olan bir taksici müşterim var. 10.000 km yi 1 km geçirtmez. sürekli kendisi kullanır ve geçen hafta 920.000 km bakımını yaptık. araba hala kız gibi.

    kullanıcıdan kullanıcıya dünya kadar fark var. ancak 1.9D doblo ya kırk takla atın yinew gidiyor motor. hatta maslakta ilk carbon clean benim 1.9 D ye yapılmıştı. 18.000 km deydi o zaman. hacı osman yokuşunu 90 km/s ile çıkan araba 120 km/s süratte çıkmaya başladı.

    öyle kurum vardı ki sokağı dumana boğmuştu. tekrar tavsiyem bulaşmayın hiç.

    ayrıca bir kronik sorun da renault 1.5 dci motorda bulunur. ayda en az 1 adet dci motor yapardık. bu aracın en büyük sorunu turboyu bozduğu zaman 1 . ve 4. silindirlere zarar vermesidir. direkt motor yapıyorsun. ortalama 3.500 - 4000 tl yi buluyor. maslaktaki büyük parçacılara gidin sandık sandık 1.5 dci motor görürsünüz. 6500 tl fiyatı vardı o zaman. kimisi uğraşmayıp yeni motor koyduruyordu.

    Alıntıları Göster
    Citöen Saxo aldım, tavsiye ederim.
    Klima açmaktan korkutmayan, memleketinize otobüsle gitmekten vazgeçiren bir araç.
    1 depo = 1000 km
    45 litre = 1000 km
    esenlikler...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pepese

    Citöen Saxo aldım, tavsiye ederim.
    Klima açmaktan korkutmayan, memleketinize otobüsle gitmekten vazgeçiren bir araç.
    1 depo = 1000 km
    45 litre = 1000 km
    esenlikler...

    Alıntıları Göster
    bizim clio symbol de 1,5 dci motor var ve şu anda 106.000 km de tüm bakımlar zamanında yapıldı bitti yani bu motor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sdrturhan

    bizim clio symbol de 1,5 dci motor var ve şu anda 106.000 km de tüm bakımlar zamanında yapıldı bitti yani bu motor

    Alıntıları Göster
    benzinli araç kullanmaya alışmış, "niye gitmiyo lan bu" diye her kalkışta gür gür arabayı 4bin devire kadar bağırtan elemanların kullandığı dizel motorlar 60binde biter tabi.

    ama sorun bu da olmayabilir mekanik tecrübem olmadığı için fazla yorum yapmayayım. düzgün, hırpalanmadan kullanılldığında ne kadar gidiyorlar?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sdrturhan

    bizim clio symbol de 1,5 dci motor var ve şu anda 106.000 km de tüm bakımlar zamanında yapıldı bitti yani bu motor

    Alıntıları Göster
    reno kango ve fiat doblo düz dizel motorları ikiside arkadaslarımda var daha 100.000km olmadan reno kangonun motor dagıldı fiat doblo çeşitli agrızalr açtı ama şuanda motor verimli degil çok yakıyor gitmiyor yakında dagılmak üzere.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmeta60

    reno kango ve fiat doblo düz dizel motorları ikiside arkadaslarımda var daha 100.000km olmadan reno kangonun motor dagıldı fiat doblo çeşitli agrızalr açtı ama şuanda motor verimli degil çok yakıyor gitmiyor yakında dagılmak üzere.

    Alıntıları Göster
    citroen saxo 270000 de motorda problem yok.bu tarz atmosferik motorları fazla sıkıştırmazsanız ve doğru motor yağını koyarsanız en kötü 300000 gider.ben 410000 km yapmış citroen saxo taksi gördüm motoru daha yapılmamış.Piyasada duyduğum tek sorunlu motor renault motorları 100000 km de bitiyor diyor konştuklarım.Bencede şöyle bir sorun var renault motorlarında ;bu araçların dizel pompaları lucas veya delphi marka ve bu pompalar kötü yakıta hassas önce pompalarında yakıt kaçırma oluyor sonrada enjektörlerde problem oluyor.Dizel ustaları her zaman bosh marka dizel pompası önerirler bunlar otomotiv endüstirisinin gördüğü en dayanıklı pompalardır.Japon araçlarında gördüğünüz pompalar DENSO markadır ve bunlarda bosch patenti altında japonyada üretilir.Mercedes ,VW,AUDİ VE kalite dizel araç yapanlar hep bosch dizel sistemlerini kullanır




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Selçuk ALAGÖZ

    1- Eşit şartlarda Dizel motorların ömrü Benzinli motorlar ile kıyaslanmıyacak kadar uzundur.
    2- Turbosuz Dizellerin ömrünün kısa olduğu Tamamen saçma.


    Kusura bakmayında hani meşhur bir mantık hikayesi vardır ya. Dağda bir tane siyah keçi görmüşsün sonra diyorsun ki tüm keçiler siyahtır.

    Evet Kangonun düz dizel motoru çok lanet bir motordur. Çevremde bu yüzden çok mağdur insan gördüm
    Keza Fiatın otomobillerinde kullandığı eski tip dizel motoruda aynıdır.

    Ama bu tamamen markalara has bir durumdur. Daha sonra yaptıkları hataların farkına vardılar ve o zamanda Turbolu motorlar yaygınlaştıkları için hatalarınıda düzeltip. Turbolu versiyonlarını piyasaya sürdüler.

    Bence lisede coğrafya,Edebiyat,Beden eğitimi gibi tüm dersleri kaldırıp MAntık dersini koymaları lazım. Bizim Toplumun genel problemi

    Alıntıları Göster
    olurmu öle sey burda arkadasl 400.000 km yaptı araba sapa saglam




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asaslann

    olurmu öle sey burda arkadasl 400.000 km yaptı araba sapa saglam

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar düz dizel araçları benzinli araç kullanır gibi kullanırsanız tabi bitirirsiniz. Bunların motor gücü diğerlerine göre daha zayıf olduğu için devirli kullanmanız gerekir. Vites yükseltirken kesinlikle 3500 devir dakikanın altında vites değiştirmemeniz gerekir, yoksa o motorun dökülmesi normaldir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mgufer

    Arkadaşlar düz dizel araçları benzinli araç kullanır gibi kullanırsanız tabi bitirirsiniz. Bunların motor gücü diğerlerine göre daha zayıf olduğu için devirli kullanmanız gerekir. Vites yükseltirken kesinlikle 3500 devir dakikanın altında vites değiştirmemeniz gerekir, yoksa o motorun dökülmesi normaldir.

    Alıntıları Göster
    zorlamadığınız, sık sık yüksek devire çıkmadığınız kısacası insan gibi kullanırsanız, kronik sorunu olmayan bir dizel 400 bini devirir.

    normal kullanımda 60 000 de yada 100 000 de motor açılmaz arkadaşlar.
    ha istisnalar olmazmı olur. fabrikasyon hatası olur v.s.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast

    zorlamadığınız, sık sık yüksek devire çıkmadığınız kısacası insan gibi kullanırsanız, kronik sorunu olmayan bir dizel 400 bini devirir.

    normal kullanımda 60 000 de yada 100 000 de motor açılmaz arkadaşlar.
    ha istisnalar olmazmı olur. fabrikasyon hatası olur v.s.

    Alıntıları Göster
    kayseri oto sanayı sıtesınde yedek parca dukkanı olan bi akraba "30 yıllık sanayıcıyım 225 bın ı deviren hiç bir fiat arabası gormedım" dedi.caddy sahibi oldugum zamanlar bu motor 400-500 bın gider diyolardı ..fiat ile vw arasında neden bu kadar fark var anlamıyorum bi türlü bu kadarmı kalıtesız bu fıat yoksa anlatılanlarda sapmamı var?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: uNreal_9

    kayseri oto sanayı sıtesınde yedek parca dukkanı olan bi akraba "30 yıllık sanayıcıyım 225 bın ı deviren hiç bir fiat arabası gormedım" dedi.caddy sahibi oldugum zamanlar bu motor 400-500 bın gider diyolardı ..fiat ile vw arasında neden bu kadar fark var anlamıyorum bi türlü bu kadarmı kalıtesız bu fıat yoksa anlatılanlarda sapmamı var?


    Fiat parçası satmıyordur o sebeple görmemiştir bunun tek sebebi bu olabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beYdeNbeY

    quote:

    Orijinalden alıntı: uNreal_9

    kayseri oto sanayı sıtesınde yedek parca dukkanı olan bi akraba "30 yıllık sanayıcıyım 225 bın ı deviren hiç bir fiat arabası gormedım" dedi.caddy sahibi oldugum zamanlar bu motor 400-500 bın gider diyolardı ..fiat ile vw arasında neden bu kadar fark var anlamıyorum bi türlü bu kadarmı kalıtesız bu fıat yoksa anlatılanlarda sapmamı var?


    Fiat parçası satmıyordur o sebeple görmemiştir bunun tek sebebi bu olabilir.

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar mesele turbo veya duz motor meselesi degil mesele kalite meselesi isuzu alırken kimse motorundan şuphe duymaz kupaya bakar dobloyu bilmem ama ilk zamanlarda çokça göruyorduk ama sonraları burda azaldı kangolara gelınce dizelleri 100 binden sonra kulanan kârdan kulanır vede yaptırsanda randuman alınmıyor

    bende kango motorlu dacia çift kabin var 140 bınde ama çok başımı arırtı hepte motordan kimseye tavsıye etmiyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nyznyz

    arkadaşlar mesele turbo veya duz motor meselesi degil mesele kalite meselesi isuzu alırken kimse motorundan şuphe duymaz kupaya bakar dobloyu bilmem ama ilk zamanlarda çokça göruyorduk ama sonraları burda azaldı kangolara gelınce dizelleri 100 binden sonra kulanan kârdan kulanır vede yaptırsanda randuman alınmıyor

    bende kango motorlu dacia çift kabin var 140 bınde ama çok başımı arırtı hepte motordan kimseye tavsıye etmiyorum

    Alıntıları Göster
    fıat ve renault un o motorları belkı sağlam değıldır belkı sorunları vardır ama dığer dızeller bu şekılde değıl maalesef.bır kısmı sanayıcılerın uydurması.para kazanmak ıçın yapılan söylenen şeyler.düz dızel motorlar bakımı yapılıp düzgün kullandığı sürece benzınlı motorlardan daha uzun ömürlüdür.bu mantığa göre 40-50 bın kmde de benzınlı motorları komple yenılemek gerek..renault ve fıatta sorun vardır ama dığer markalarda duymadım.zaten üretım amacı uzun ömürlü olması ıçındır.




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.