Şimdi Ara

fiat ducato mu?ford transit mi?renault master van mı? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
52
Cevap
1
Favori
92.212
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ERKAN850

    Halı taşınacaksa tabi ki kapalı kasa bir Panelvan lazım size.

    Bu iş biraz da paraya bakar.
    Uygun fiyatlılardan BMC Megastar modeli var.400 VH modelini öneririm.Yaklaşık 7 metredir.Yüksekliği de 2 metreye çok yakındır.İşinizi hayli hayli görür.

    Fiat' ı şahsen ben tutmuyorum.Her ne kadar araçlarında italyan tasarımı olsada beş para etmez.
    Arabaları kütük gibi süspansiyon denen bişi yok.
    Ducato modeli zaten citroenle aynı.

    Renault master de bir acayip araba.Parçaları pahalıdır sölim.Gerçi işiniz temiz kolay kolay bişi olmaz.Bunun motoru beşikli montajlıdır.

    Kalite olarak parasal olarak en uygunu ya BMC , yada transit modelleri.


    Fiat,ducato modelinin projesini citroene satmıştır. Motorlrı farklıdır ve en az yakan ducatodur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolgakmg

    Arkadaşlar günaydın.
    Başka bir başlıkta konuyu açmıştım ama cevap veren olmadı. Yardımcı olursanız çok sevinirim. Şu anda diğer aracımız olan starex'i değiştirmek istiyoruz. Fiat ducato 2.0JTD 7.5-10metreküp düşünüyorum. Aracım 2008 model ve 2005-2006 model temiz birisi ile başa baş takas edeceğim. Aracı tek değiştirmemin nedeni Hyundai Assan'ın umursamaz ve beceriksiz servis sistemi. Zira aracımdaki en ufak kapı ayarını dahi yaptıramıyorum. Fiatın birçok modelini kullandım ve o nedenle de Ducato düşünüyorum. Buna göre;

    1- Şu andaki aracım tci ve otm. Ortalama şehir içinde 11.5-12 litre tüketiyor. Ducato 2.0JTD ortalama bir kullanımda ne kadar yakıt tüketir? Genelde şehir içinde ve uzun yolda kullanılacak ama arada da hafif yükte Adana Pozantı dağlarını tırmanacak. Şimdiki aracımda sorun yaşamıyorum ancak Ducato'da çekiş sorunu yaşar mıyım?

    2- Ducato'nun boşken zıplama sorunu var mı?

    3- Bakım masrafları yüksek mi?

    Başka marka düşünmüyorum. Dediğim gibi aracımdan memnunum ama servisinden kesinlikle değil. Bu nedenle servis sorunu yaşamayacağım Ducato tercih edeceğim. Daha büyük motorlusuna ihtiyacım yok. Özellikle 2.0 olanlar hem hesaplı hemde şehir içinde yeterli gelir bana. Görüşlerinizi bekliyorum. saygılarımla.

    1- Ducato ile çekiş sorunu yaşamaz çekişinden zevk alıcaksın kasasını hiç hissettirmiyor ve çok seri

    2-Boşken zıplama sorunu yok

    3-bakımı çok düşüktür




  • bende bmc onerırım ama bıraz daha kalıte ve performans ıstersen transıt

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • iveco daily de öneririm.Motor ve hacim konusunda cok iyi.3.5-4 ton uzun yol çalısıyo sürekli araba 110-120 banamısn demiyo.1 defa 7 ton atmıştık yarım saatte bir mola vermek zorunda kaldık hem harareten hemde lastikler cok ısnmıştı.Ayrıca 6 teker iveco daily B sınıfı ehliyeti yettigi içnde tutuluyor.Tavsiyemdir.
  • 2015 ducato aldık 15 m3 halı taşıyoruz şehir içinde süper araç
  • bence seçeneklerin arasında iveco dailyde olmalı arkadaşım kndim kullanmaktayım cok güzel bir araç fakat süspansion olarak kötü bir arac ama yakıt performans uzun ömürlülük olarak 1. gelir bide acık kasa tentelisini bulrsan snn halı taşıman için cok şahane olur kasası uzub bi arac 400-440 cm arası işin raatla görür
  • Ford transitin yakiti uzer mi? 2015 ve 2016 modelleri için soruyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İki aracı da kullandım ve şu an 2013 model Ducato açık kasa kamyonetimiz var. 3850L modeli. Ortalama 3 ton (Çok nadir 4-4,5 tona yakın) yük taşıyoruz. Bakımı, parça fiyatı çok uygun. Millet hep transit demiş ama yakıt ve konfor yönünden transit çok aşağıda kalır. Transit kullanıcılarına hep sorarım neden Ducato değil de transit diye. Standart cevaplar "kemikli araba". Kabul ediyorum 3-4 ton üstü yüklerde transit çok mantıklı ama bu tarz arabalara zaten en fazla sığacak yük 3-4 ton civarı (Metal vs taşıyorsanız ayrı tabi) ve fazlası çok tehlikeli, zaten yasal olarak atabileceginiz yük 1500-2000 kg arası. Bizim araç 150.000 kmde olmasına rağmen çok diri. Aracı firmamızdaki her adam kullanıyor tek kullanıcısı olmadığı halde hor kullanıldığı halde diri. Daha dün yola gittim uzun yolda 8 şehir içinde 9-10 litre arası yakıyor. Aynı yükle bir transit gitse 13-14 litre arası yakar 100 kmde.

    Bir de millet önden çekiş diye almaktan çekiniyor. Yük atınca arabanın önünün havaya kalktığını falan mı düşünüyorsunuz da söylüyorsunuz bunu? Biz Ankara'da yaşıyoruz ve sadece karlı havalarda sıkıntı yaşıyoruz samimiyetime inanın o da en fazla 3-5 gün sürüyor çünkü kar diye bir şey kalmıyor yollarda. Onun haricinde önden çekiş olması tamamen avantaj. Bakımı kolaylaştırıyor ve aktarma organları yükten dolayı yıpranmıyor. Onden çekiş olması şöyle de bir avantaj sağlıyor Ducatoyla gaza basarak girdiğiniz virajlara transitle frene basarak ancak girersiniz. Çünkü transit gaza bastıkça dışa savruluyor, Ducato sizi içe çekiyor. Biz şu aracı aldığımıza gram pişman değiliz. Iveco daily ve bmc hakkında fikrim yok kullanmadım bilmiyorum. Ama daily kullananlar güç yönünden hep memnunlar.Yorumlara elbette saygı duymak gerekir ama Ducato kullanmadan çok ezbere yorum yapan olmuş konuyu hortlatmamın temel sebebi marka fanları yüzündendir. Eğer gelip görmek isteyen test etmek isteyen olursa buyursun gelsin mesaj atmanız yeterli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alivelimaria

    İki aracı da kullandım ve şu an 2013 model Ducato açık kasa kamyonetimiz var. 3850L modeli. Ortalama 3 ton (Çok nadir 4-4,5 tona yakın) yük taşıyoruz. Bakımı, parça fiyatı çok uygun. Millet hep transit demiş ama yakıt ve konfor yönünden transit çok aşağıda kalır. Transit kullanıcılarına hep sorarım neden Ducato değil de transit diye. Standart cevaplar "kemikli araba". Kabul ediyorum 3-4 ton üstü yüklerde transit çok mantıklı ama bu tarz arabalara zaten en fazla sığacak yük 3-4 ton civarı (Metal vs taşıyorsanız ayrı tabi) ve fazlası çok tehlikeli, zaten yasal olarak atabileceginiz yük 1500-2000 kg arası. Bizim araç 150.000 kmde olmasına rağmen çok diri. Aracı firmamızdaki her adam kullanıyor tek kullanıcısı olmadığı halde hor kullanıldığı halde diri. Daha dün yola gittim uzun yolda 8 şehir içinde 9-10 litre arası yakıyor. Aynı yükle bir transit gitse 13-14 litre arası yakar 100 kmde.

    Bir de millet önden çekiş diye almaktan çekiniyor. Yük atınca arabanın önünün havaya kalktığını falan mı düşünüyorsunuz da söylüyorsunuz bunu? Biz Ankara'da yaşıyoruz ve sadece karlı havalarda sıkıntı yaşıyoruz samimiyetime inanın o da en fazla 3-5 gün sürüyor çünkü kar diye bir şey kalmıyor yollarda. Onun haricinde önden çekiş olması tamamen avantaj. Bakımı kolaylaştırıyor ve aktarma organları yükten dolayı yıpranmıyor. Onden çekiş olması şöyle de bir avantaj sağlıyor Ducatoyla gaza basarak girdiğiniz virajlara transitle frene basarak ancak girersiniz. Çünkü transit gaza bastıkça dışa savruluyor, Ducato sizi içe çekiyor. Biz şu aracı aldığımıza gram pişman değiliz. Iveco daily ve bmc hakkında fikrim yok kullanmadım bilmiyorum. Ama daily kullananlar güç yönünden hep memnunlar.Yorumlara elbette saygı duymak gerekir ama Ducato kullanmadan çok ezbere yorum yapan olmuş konuyu hortlatmamın temel sebebi marka fanları yüzündendir. Eğer gelip görmek isteyen test etmek isteyen olursa buyursun gelsin mesaj atmanız yeterli.

    bi de ducato hemen dökülüyor diyolar hocam. peki sizce boxer mı jumper mı yoksa ducato mu?




  • 2 farklı yoğurt firmasında çalıştım. birinde ducato diğerinde iveco daily kullandım. ducato ya ki sıfır km idi 2 ton yükü atınca arabanın kıçı başı ayrı oynamaya başlardı. ivecoya da 5-6 ton yük attığımızda bile stabilitesini bozmadığını defalarca şahit oldum. yeni dailyi bilmiyorum. kullandıklarım 2002 model ile 2014 model arası oldu. tavsiyem ivecodur.
  • ford transit.
  • Aman deyim bmc den uzak dur 17000 en fazla 20000 deyince motoru kucağına alırsın Ford dan şaşma parça ucuz yakıt fazla ama ben transit var eşşek gibi kullanıyorum 2.5 ton 3 ton atıyorum bir buçuk yıl oldu sanayi ye yağ değişimi hariç götürmedi fiyat pejo renault alayım yakıttan tasarruf edecem derken yıl da iki sefer sanayiye gitsen veya servise 2000 3000 bayılırsın oda 10 depo mazot eder

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.