Şimdi Ara

Fiat Egea HB, Euro NCAP’te hayal kırıklığı yarattı (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
95
Cevap
0
Favori
2.202
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Makyajlı Şahin.

  • Koç gurubundan kaliteli bir otomobil çıktığını gördünüzmü hadi sizi geçtim babanız gördümü !!
  • beklentilerimin üstünde çıkmış
    hele ki şahine yandan çarpıp ön tarafı komple dağılan egea gördükten sonra :D

  • Düşün artık Saate 50 KM hızla yapılan teslerde en güvendiğim markalar dahi pert oluyor.

    Sen utanmadan 150-200 KM süratle fütursuzca ölüme kanat açıyorsun.

    Hayır, beni ilgilendirmez yaptığın hız... Sen öl! Ama senin yüzünden kaldırımda yürüyen, kırmızı ışıkta geçerek yaya şeridindeki insana çarpman, sakin şeridinden giden otomobillere makas atarak aile facialarına neden yol açıyorsun.

    Sen öl! Bırak diğerleri yaşasın. Kendi ananın göz yaşının bir kıymeti yoksa, anasız babasız bırakacağın çocukları, yavrusz bıraktığın ana, babaları düşün.

    Sebep olduğun facialar nedeni ile Allaha nasıl hesap vermeyeceğini düşün!

  • Kağıt gibi katlanması normal mi ön tarafın ?

    Koltuklar sanki yerinden çıkacakmış gibi sallandı bu da normal mi acaba ?

    Sol ön taraf çarpmış testte, bodoslama ortadan dalsaydı motor falan içeri girermiydi acaba ?

    Allah korusun demeden geçmeyelim

  • Ülkemizde hayal kırıklığı olmayan birşey var mı?

  • tipo demesi manidar

  • quote:

    Orijinalden alıntı: YSF_023

    DH Yönetimi.Başlık acilen değiştirilmelidir,bilip bilmeden saçma sapan başlık açmışsınız,NCAP sitesinde Egea'nın gayet iyi sonuç aldığı yazıyor sizin açtığınız başlık ne alaka,Bu konuyu açtığınıza göre okuma yazmanız var,girin NCAP sitesine okuyun...Kendi ürettiğimiz malları karalamakta üstümüze yok.Arabadan anlamayan akılsızlara bir kaç kelam söyleyeyim.Egea bu sene eu28 normlarına göre teste tabi tutuldu ve NCAP,bu testten alınan yıldızların 2016 öncesi yıllarla kıyaslanmaması gerektiğini açıkladı.İngilizcesi olanlar girip NCAP sitesindeki Egea ile ilgili PDF dosyasını indirsin okusun.Arabanın gövdesindeki kritik yerlerin çarpışma testinde maksimum puan aldığını yazmış.Çarpışmadan kaçınma sistemi olmadığı için 1 yıldız kırmışlar o yüzden 4 yıldız almış.Yani bu test 2015 yılında olsaydı 5 yıldız almıştı.Videoda da görüldüğü üzere Egea'nın kokpiti de,şasesi de gayet sağlam.Lütfen boş yorumlar yapıp durmayın.Şu arabayı karalama kampanyanız bitmedi gitti.Ne kadar gereksiz ve boş konuşan bir millet olduk.

    Ben pdf'i indirdim öyle bir şey göremedim?




  • Bence haksizlik yapiyorsunuz. mercedes 5 yildiz aliyor bu arac 4 yildiz.. fiyat performans olarak bakildiginda bence gayet basarili.. 100.000tl yapsinlar daha guvenlikli olur

  • Hayal kırıklığı yine.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu arabayi alani suclayinda Dogan, sahin, symbol aldi diye milleti degil, devleti suclamak lazim, adam asgari ucretliyse baska ne alabilir ki devletin harac gibi arabaya verilen paranin yarisini aldigi bir ulkede?

    Su anda oyle bir durumdayiz ki 10 bin liraya bile sahin satilmiyor, millette ekonomi cok eyi diye ortalrda dolasiyor.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Colouse

    quote:

    Orijinalden alıntı: ernknd

    Haber de yanlışlık var. Siteye girdim 4 yıldız almış.

    Güvenlik paketiyle birlikte 4 yıldız. Baz model 3 yıldız aldı.

    Baz model dediğin aracın easy yani boş modeli orta ve full ünde zaten güvenlik paketi mevcut

    ayrıca bu videodaki araba nasıl 5 yıldız almış çözemedim ?https://www.youtube.com/watch?v=5V25aABfHkY



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi apokoc -- 29 Ekim 2016; 12:54:6 >




  • 3 Ay önce Ankara - Kırşehir yolunda Sedanı ile kaza yaptım. Hanımın kolu kırıldı oğlum ve benim burnum bile kanamadı. bence taraflı bir haber. Hanımın kemeri takılı olmadığı için kolu kırıldı. PEKİ 2004 MODEL model bir honda Civic kullansaydık bugün hayatta değildik. lütfen sentetik testler ile yerli arabaları karalamayalım. iyi forumlar

  • Türkiye de kazaların bilgisiz, kontrolsüz, trafik kurallarını uygulamayan sürücüler tarafından yapıldığını hiç yazan olmamış. Sonra da otolara kabahat yüklüyorlar. Çok enteresan !

  • Güvenlik paketi olan 4 yıldız, olmayan 3 yıldız almış. Benim gariban Aveo nun bazı 5 yıldız 95% 87% 54% 93% almış. Satmıyorum lan arabamı gözünü seveyim.

  • Güvenlik açısından perişan durumdaki yürüyen tenekeler yüzünden nice insanımızı boş yere kaybettik. Alım gücümüzün az olması, yüksek vergiler yüzünden orta direk eli ayağı düzgün araç almakta zorlanıyor. Türkiye piyasanında peynir ekmek gibi satılan çoğu model arabanın kaza sonrası halleri içler avcısı. Devir bilişim devriye Türkiye'deki kazaların istatistikleri detaylıca yapılsın. Vukuatlı araçlar gerekiyorsa trafike çıkarılmasın.

  • tofaşta çalıştım bir süre banda montaşı yapılan araçları gördük motor kısmı hep plastikden yapmış ucuza mal etmek için ordan bile çalmışlar.. kalite çalışan abiler 2 vida ile birbirine tutturulmuş dediler.. 15-20 sene sonra kuş serilerinin yaptıkları kazalar gibi paramparça olur araç.. Tr malı yani fabrika kar amaçlı yapıyor güvenlik amaçlı değil maliyeti ne madar düşürse onun için o kadar iyi..

  • milletide anlamış değilim hem kalite arıyor hem ucuz.hem cebinde 5 para yok hem araba begenmez.şöyle açıklama getireyim.iyi denilen arabaların kazalarınıda gördüm canlıda gördüm.kazadan sonra beklenti nedir ola bi bakalım.araba parçalanmasın mı yoksa insan ölmesin mi ? şimdi bu nu da etlştirelim.50 ile bile çarpsan araban ne olursa olsun kaputun yamulur tamponun zarar görür.80-90 ile kaza yaparsan her araçta ölme riskin var.araçlar şöylemi olsun istiyorum offroad araçları gibi mi olsun hem hızlı olsun hem şekilli hemde takla atınca sıkıntı olmasın.yok öyle bir dünya

  • quote:

    Orijinalden alıntı: cipro06

    milletide anlamış değilim hem kalite arıyor hem ucuz.hem cebinde 5 para yok hem araba begenmez.şöyle açıklama getireyim.iyi denilen arabaların kazalarınıda gördüm canlıda gördüm.kazadan sonra beklenti nedir ola bi bakalım.araba parçalanmasın mı yoksa insan ölmesin mi ? şimdi bu nu da etlştirelim.50 ile bile çarpsan araban ne olursa olsun kaputun yamulur tamponun zarar görür.80-90 ile kaza yaparsan her araçta ölme riskin var.araçlar şöylemi olsun istiyorum offroad araçları gibi mi olsun hem hızlı olsun hem şekilli hemde takla atınca sıkıntı olmasın.yok öyle bir dünya

    güvenlik mecburiyettir,lüks değil.insan taşıyoruz arabalarda.sene 2016 olmuş bu devirde güvenlik testinde 3 yıldız alan bir araç kusurludur,hatalıdır.dacia da ucuz ama hiçbir modeli 3 yıldız almadı.arabanın aldığı hasarı gözlemle ölçemeyiz.çünkü koruyan şey kaput değil iç iskelettir.yani detay gözle görünmeyen yerlede gizlidir.amaç içindeki yolcunun en az yara ile kurtulmasıdır.öyle bir dünya var yani.




  • kalite sıfır, sadece şirketler pazarlamacıları için alıyor, zaten onlara ucuz olsun da kartondan olsun fark etmez netice de insan hayatı onlar için pek öenmli değil yüksek kazancın yanında.

  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.