Şimdi Ara

Fiat fiorino çalışmıyor...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
22
Cevap
0
Favori
22.851
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2008 model fiorino 1.3 75 hplik aracım var .

    az önce eve geldim sorunsuz bir şekilde motoru stop ettim eve çıktım sonra markete gitmek için tekrar indim ancak araç bir türlü start almıyor. sanki boğuluyormuş gibi marş almaya çalışıyordu ama malesef çalışmadı ...

    en sonunda karşı komşum ayrıca ustam geldi baktı. bakkaldan 1 şişe çakmak gazı aldı ve ben marşa basarken o hava girişinden gazı sıktı 3-4 dk uğraştıktan sonra araç nihayet çalıştı.



    şimdi bunun sorunu neden olabilir ?

    benim teorim boğaz kelebeği


    ustamın ise 2 teorisi var

    1.si mazot pompası ömrünü doldurmuş
    2.si enjektör hortumlarında tıkanıklık var.


    sizce ne olabilir ?



  • Mono Italiano kullanıcısına yanıt
    Mono Italiano demiş ki;
    Mesajı Yerinde Gör
    quote:

    Orijinalden alıntı: ErhanDemir

    Sizin teoriniz yanlış çünkü kelebek diye bi olay yok artık o 2000lerden önceydi.

    Bujilerde sorun olabilir ama kesin bişey denemez bakılması lazım çok ucuaçık bi konu bisürü nedeni var.

    Sizinde teoriniz yanlış, dizel arabada buji yok
    Yapay Zekanın Yanıtı

    Fiat Fiorino Çalışmıyor: Nedenleri ve Çözümleri

    Fiat Fiorino'nuzun çalışmadığını fark ederseniz, bu soruna yol açabilecek çeşitli nedenler vardır. Bu nedenler arasında şunlar yer alır:

    • Boş Akü: Fiorino'nuzun çalışmama nedenlerinden biri boş bir akü olabilir. Aküyü kontrol edin ve gerekirse değiştirin.
    • Arızalı Marş Motoru: Arızalı bir marş motoru, Fiorino'nuzun çalışmamasına neden olabilir. Marş motorunu kontrol ettirin ve gerekirse onarın veya değiştirin.
    • Yakıt Sistemi Sorunları: Tıkanmış bir yakıt filtresi veya arızalı bir yakıt pompası, Fiorino'nuzun çalışmasını engelleyebilir. Yakıt sistemini kontrol ettirin ve gerekirse temizleyin veya onarın.
    • Buji veya Bobin Sorunları: Arızalı bujiler veya bobinler, Fiorino'nuzun çalışmasını zorlaştırabilir. Bujileri ve bobinleri kontrol edin ve gerekirse değiştirin.
    • Sensör Sorunları: Arızalı sensörler, motor kontrol ünitesine (ECU) yanlış bilgi gönderebilir ve bu da Fiorino'nuzun çalışmamasına neden olabilir. Sensörleri kontrol edin ve gerekirse değiştirin.

    Fiorino Çalışmıyorsa Ne Yapmalı?

    Fiorino'nuzun çalışmadığını fark ederseniz, aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz:

    • Aküyü Kontrol Edin: Aküyü kontrol edin ve gerekirse değiştirin.
    • Marş Motorunu Kontrol Edin: Marş motorunu kontrol edin ve gerekirse onarın veya değiştirin.
    • Yakıt Sistemini Kontrol Edin: Yakıt filtresini kontrol edin ve gerekirse değiştirin. Yakıt pompasını kontrol edin ve gerekirse onarın.
    • Bujileri ve Bobinleri Kontrol Edin: Bujileri ve bobinleri kontrol edin ve gerekirse değiştirin.
    • Sensörleri Kontrol Edin: Sensörleri kontrol edin ve gerekirse değiştirin.

    Bu adımları izleyerek Fiorino'nuzun çalışmasını yeniden sağlayabilir ve yola çıkabilirsiniz.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Sizin teoriniz yanlış çünkü kelebek diye bi olay yok artık o 2000lerden önceydi.

    Bujilerde sorun olabilir ama kesin bişey denemez bakılması lazım çok ucuaçık bi konu bisürü nedeni var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mono Italiano

    Sizin teoriniz yanlış çünkü kelebek diye bi olay yok artık o 2000lerden önceydi.

    Bujilerde sorun olabilir ama kesin bişey denemez bakılması lazım çok ucuaçık bi konu bisürü nedeni var.
    kardeşim enjektörlerden biri çalışmıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: labrance

    kardeşim enjektörlerden biri çalışmıyor

    Alıntıları Göster
    Bunu devamlı yapıyor mu yoksa ilk defa mı oldu?

    Araç çalıştıktan sonrada rölantide dalgalanma varsa ve beyaz duman vs. atıyorsa mazot pompası sizlere ömür.

    Yolda gaza basınca pürüzlü bir şekilde hızlanıyorsa enjektörlere baktırın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ErhanDemir

    Sizin teoriniz yanlış çünkü kelebek diye bi olay yok artık o 2000lerden önceydi.

    Bujilerde sorun olabilir ama kesin bişey denemez bakılması lazım çok ucuaçık bi konu bisürü nedeni var.

    Sizinde teoriniz yanlış, dizel arabada buji yok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gokhan G.

    quote:

    Orijinalden alıntı: ErhanDemir

    Sizin teoriniz yanlış çünkü kelebek diye bi olay yok artık o 2000lerden önceydi.

    Bujilerde sorun olabilir ama kesin bişey denemez bakılması lazım çok ucuaçık bi konu bisürü nedeni var.

    Sizinde teoriniz yanlış, dizel arabada buji yok

    Kızdırma bujisini kastetmiş galiba




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ozn.Onl

    2008 model fiorino 1.3 75 hplik aracım var .

    az önce eve geldim sorunsuz bir şekilde motoru stop ettim eve çıktım sonra markete gitmek için tekrar indim ancak araç bir türlü start almıyor. sanki boğuluyormuş gibi marş almaya çalışıyordu ama malesef çalışmadı ...

    en sonunda karşı komşum ayrıca ustam geldi baktı. bakkaldan 1 şişe çakmak gazı aldı ve ben marşa basarken o hava girişinden gazı sıktı 3-4 dk uğraştıktan sonra araç nihayet çalıştı.



    şimdi bunun sorunu neden olabilir ?

    benim teorim boğaz kelebeği


    ustamın ise 2 teorisi var

    1.si mazot pompası ömrünü doldurmuş
    2.si enjektör hortumlarında tıkanıklık var.


    sizce ne olabilir ?

    arabayı kumandadan itleyip anahtardan mı açtiniz veya tam tersi veya
    anahtar anahtarcıdan çekme kopya anahtarlardan mı




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    fiat doblo teyp sorunu
    17 yıl önce açıldı
    Renault Express vs Fiat Fiorino
    2 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mertdo2

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gokhan G.

    quote:

    Orijinalden alıntı: ErhanDemir

    Sizin teoriniz yanlış çünkü kelebek diye bi olay yok artık o 2000lerden önceydi.

    Bujilerde sorun olabilir ama kesin bişey denemez bakılması lazım çok ucuaçık bi konu bisürü nedeni var.

    Sizinde teoriniz yanlış, dizel arabada buji yok

    Kızdırma bujisini kastetmiş galiba

    Buji işte benzinde kıvılcım atıyo dizelde kızdırıyo sonuçta buji.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gokhan G.

    quote:

    Orijinalden alıntı: ErhanDemir

    Sizin teoriniz yanlış çünkü kelebek diye bi olay yok artık o 2000lerden önceydi.

    Bujilerde sorun olabilir ama kesin bişey denemez bakılması lazım çok ucuaçık bi konu bisürü nedeni var.

    Sizinde teoriniz yanlış, dizel arabada buji yok

    Kızdırma bujisi büyük hata
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wehrmacht

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gokhan G.

    quote:

    Orijinalden alıntı: ErhanDemir

    Sizin teoriniz yanlış çünkü kelebek diye bi olay yok artık o 2000lerden önceydi.

    Bujilerde sorun olabilir ama kesin bişey denemez bakılması lazım çok ucuaçık bi konu bisürü nedeni var.

    Sizinde teoriniz yanlış, dizel arabada buji yok

    Kızdırma bujisi büyük hata

    Alıntıları Göster
    hayır ilk defa yaptı.. Rölantide dalgalanma yok ancak gaza yüklenince çok ama çok hafif beyaz duman atması var ... mertdo2

    araba 2 senedir bende ve aldığım ilk 3 ay kızdırma bujileri arızalı halde gezdim kızdırma bujileri olmadan da sorunsuz çalışır dizeller soğuk hava olmadığı sürece @ErhanDemir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ozn.Onl

    hayır ilk defa yaptı.. Rölantide dalgalanma yok ancak gaza yüklenince çok ama çok hafif beyaz duman atması var ... mertdo2

    araba 2 senedir bende ve aldığım ilk 3 ay kızdırma bujileri arızalı halde gezdim kızdırma bujileri olmadan da sorunsuz çalışır dizeller soğuk hava olmadığı sürece @ErhanDemir
    mazot filtresine dikkat
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bigby Wolf

    mazot filtresine dikkat

    Alıntıları Göster
    Yakıt aldığınız yerden pis mazot kaçmış olabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wehrmacht

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gokhan G.

    quote:

    Orijinalden alıntı: ErhanDemir

    Sizin teoriniz yanlış çünkü kelebek diye bi olay yok artık o 2000lerden önceydi.

    Bujilerde sorun olabilir ama kesin bişey denemez bakılması lazım çok ucuaçık bi konu bisürü nedeni var.

    Sizinde teoriniz yanlış, dizel arabada buji yok

    Kızdırma bujisi büyük hata

    Hocam yanlışım varsa düzeltin ama şimdi dizel araçta yakıt önce püskürtülür hatırladığım kadarıyla o sıradada yüksek derecelere kadar ısıtılır ve yakıt ısınınca kıvılcım ile yanması sağlanır ? Bu kıvılcımı sağlayanda buji değilmi kızdırma bujisi kısmında hatalıyım tamam.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mono Italiano

    quote:

    Orijinalden alıntı: wehrmacht

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gokhan G.

    quote:

    Orijinalden alıntı: ErhanDemir

    Sizin teoriniz yanlış çünkü kelebek diye bi olay yok artık o 2000lerden önceydi.

    Bujilerde sorun olabilir ama kesin bişey denemez bakılması lazım çok ucuaçık bi konu bisürü nedeni var.

    Sizinde teoriniz yanlış, dizel arabada buji yok

    Kızdırma bujisi büyük hata

    Hocam yanlışım varsa düzeltin ama şimdi dizel araçta yakıt önce püskürtülür hatırladığım kadarıyla o sıradada yüksek derecelere kadar ısıtılır ve yakıt ısınınca kıvılcım ile yanması sağlanır ? Bu kıvılcımı sağlayanda buji değilmi kızdırma bujisi kısmında hatalıyım tamam.

    Alıntıları Göster
    Dizel benzinli motor karışmış iyice...Dizelde sıkıştırlıp ısıtılmış havanın üzerine enjektör mazot püskürtür patlama sağlanır...Benzinlide yanma işlemi yakıt hava karşımını buji ateşler....
    Araçta kötü yakıt olabilir, mazotta su olabilir.Mazot filitresine baktırın,sorun çözülmezse enjektörlere ve pompaya baktırın....




  • Turk milleti olarak bayiliyoruz bilmediğimiz konularda konuşmaya. Bilmiyorsunuz komik duruma dusmeyin yazdıklarınızla.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: madmax50

    Turk milleti olarak bayiliyoruz bilmediğimiz konularda konuşmaya. Bilmiyorsunuz komik duruma dusmeyin yazdıklarınızla.
    dün gene yaptı aynı sorunu.

    aracı gene stop ettim.

    tekrar çalıştırmaya çalıştığımda

    marşa bastım marş motoru çalışıyor sıkıntı yok ama motor start almıyor.

    marşa bbastığımda paneldeki bütün ışıklar ibreler sönüyor hiç bir şekilde tepki vermiyor.

    pedal ile takviye yapayım dedim eski araçlar gibi ama oda çare olmadı.

    akü kontrol edildi sorun yok
    marş motoru ve kömürleri kontrol edildi gene sıkıntı yok.
    mazot pompası değişti depo temizlendi

    son çare olarak enjektörler geliyor aklıma ama inşallah enjektörler değildir.



    ayrıca şöyle de bir sorunum var araç her zaman sıcak soğuk fark etmiyor 3 - 4 saniye sunuyor marş alması...

    ama dedğim gibi akü ve marş motoru kontrol edildi sorun yok tertemiz.


    sizce enjektörler böyle bir soruna yol açar mı ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ozn.Onl

    dün gene yaptı aynı sorunu.

    aracı gene stop ettim.

    tekrar çalıştırmaya çalıştığımda

    marşa bastım marş motoru çalışıyor sıkıntı yok ama motor start almıyor.

    marşa bbastığımda paneldeki bütün ışıklar ibreler sönüyor hiç bir şekilde tepki vermiyor.

    pedal ile takviye yapayım dedim eski araçlar gibi ama oda çare olmadı.

    akü kontrol edildi sorun yok
    marş motoru ve kömürleri kontrol edildi gene sıkıntı yok.
    mazot pompası değişti depo temizlendi

    son çare olarak enjektörler geliyor aklıma ama inşallah enjektörler değildir.



    ayrıca şöyle de bir sorunum var araç her zaman sıcak soğuk fark etmiyor 3 - 4 saniye sunuyor marş alması...

    ama dedğim gibi akü ve marş motoru kontrol edildi sorun yok tertemiz.


    sizce enjektörler böyle bir soruna yol açar mı ?



    aynı sorun bendede var.çözebildinizmi sorunu?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pegasus_2

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ozn.Onl

    dün gene yaptı aynı sorunu.

    aracı gene stop ettim.

    tekrar çalıştırmaya çalıştığımda

    marşa bastım marş motoru çalışıyor sıkıntı yok ama motor start almıyor.

    marşa bbastığımda paneldeki bütün ışıklar ibreler sönüyor hiç bir şekilde tepki vermiyor.

    pedal ile takviye yapayım dedim eski araçlar gibi ama oda çare olmadı.

    akü kontrol edildi sorun yok
    marş motoru ve kömürleri kontrol edildi gene sıkıntı yok.
    mazot pompası değişti depo temizlendi

    son çare olarak enjektörler geliyor aklıma ama inşallah enjektörler değildir.



    ayrıca şöyle de bir sorunum var araç her zaman sıcak soğuk fark etmiyor 3 - 4 saniye sunuyor marş alması...

    ama dedğim gibi akü ve marş motoru kontrol edildi sorun yok tertemiz.


    sizce enjektörler böyle bir soruna yol açar mı ?



    aynı sorun bendede var.çözebildinizmi sorunu?

    Alıntıları Göster
    Motor "start" almıyor ne demek yahu? Nerden öğreniyorsunuz böyle şeyleri.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pegasus_2

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ozn.Onl

    dün gene yaptı aynı sorunu.

    aracı gene stop ettim.

    tekrar çalıştırmaya çalıştığımda

    marşa bastım marş motoru çalışıyor sıkıntı yok ama motor start almıyor.

    marşa bbastığımda paneldeki bütün ışıklar ibreler sönüyor hiç bir şekilde tepki vermiyor.

    pedal ile takviye yapayım dedim eski araçlar gibi ama oda çare olmadı.

    akü kontrol edildi sorun yok
    marş motoru ve kömürleri kontrol edildi gene sıkıntı yok.
    mazot pompası değişti depo temizlendi

    son çare olarak enjektörler geliyor aklıma ama inşallah enjektörler değildir.



    ayrıca şöyle de bir sorunum var araç her zaman sıcak soğuk fark etmiyor 3 - 4 saniye sunuyor marş alması...

    ama dedğim gibi akü ve marş motoru kontrol edildi sorun yok tertemiz.


    sizce enjektörler böyle bir soruna yol açar mı ?



    aynı sorun bendede var.çözebildinizmi sorunu?

    volan sensörü sorun. ama bir çok adı var bu sensörün:D

    manyetik kaptör de diyor bazı ustalar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ozn.Onl

    quote:

    Orijinalden alıntı: pegasus_2

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ozn.Onl

    dün gene yaptı aynı sorunu.

    aracı gene stop ettim.

    tekrar çalıştırmaya çalıştığımda

    marşa bastım marş motoru çalışıyor sıkıntı yok ama motor start almıyor.

    marşa bbastığımda paneldeki bütün ışıklar ibreler sönüyor hiç bir şekilde tepki vermiyor.

    pedal ile takviye yapayım dedim eski araçlar gibi ama oda çare olmadı.

    akü kontrol edildi sorun yok
    marş motoru ve kömürleri kontrol edildi gene sıkıntı yok.
    mazot pompası değişti depo temizlendi

    son çare olarak enjektörler geliyor aklıma ama inşallah enjektörler değildir.



    ayrıca şöyle de bir sorunum var araç her zaman sıcak soğuk fark etmiyor 3 - 4 saniye sunuyor marş alması...

    ama dedğim gibi akü ve marş motoru kontrol edildi sorun yok tertemiz.


    sizce enjektörler böyle bir soruna yol açar mı ?



    aynı sorun bendede var.çözebildinizmi sorunu?

    volan sensörü sorun. ama bir çok adı var bu sensörün:D

    manyetik kaptör de diyor bazı ustalar


    benimkide genellikle motor sıcakken yapıyor.marşta problem yok gıy gıy yapıyor ama çalışmıyor.o esnada teypte cancheck yazısı çıkıyor




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.