Şimdi Ara

FİAT'I TARTIŞIYORUZ (11. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
223
Cevap
0
Favori
6.876
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • beyler o top ten en merakedilenler top ten i ben 1 senedir o araçların hepsine baktım o aracın test edilmesini e mail gönderenlerden biride benim siz bide vw nin atmosferik motorlarına bir bakın ne kadar verimliler görün.97 de passat 1.8t yi faymanda ölçmüşlerdi 156 hp çıktı çokta büyütmeyin tork grafiklerine bakın özellikle vw TSİ ların.
  • vw avrupada yeni nesil dizel motorları kullanmaya başladı turkiyedede passatta yeni kullanmaya başlanan 2.0 motor cammon raildir.
  • laguna48

    tartışmayı açtığın ismi zannedersem mod lar değiştirdi. fiat'ı kınıyorum gibilerinden bişeyler söylüyordun.şimdi fiat'ı tartışıyoruz olmuş buda bi gelişmedir.
    1- eğer bir arabayı kafana koyup almaya karar verdiysen normal olarak aracı iyice tanıyabilmek için satıcıya gider gelirsin. yoksa pazardan 1 kilo domates almıyorsun. incelersin orasını burasını kurcalarsın. eğer yine tatmin olmadıysan satıcının iyi niyetinden yararlanıp arabayı 15 dk test ediyosan 1 saat test sürüşüne çıkarsın. sağa sola gider gelirsin. ama sen tutupta 1 kilo domates alayım der gibi bana oradan 1.3 mjet linea paketleyin alın paranız dersen böle olur. sonrada bu araba gitmiyor çekmiyor satıcı beni kandırdı 1.3 ü sattı bana ama 10 ay sonra 1.6 mjet i çıkıyomuş dersin bunları bana sölemediler söyleseydiler onu beklerdim dersin.
    2- alıp satmayı bana sor demedim. arabanı sat da sende kurtul bizde kurtulalım dedim. arada nüans(anlam) farkı var.
    3- arkadaşım senle bi alıp veremediğim yok. arabanı beğenmemiş olabilirsin. satıcı kötü niyetli olabilir sen arabayı iyi tanımamış olabilirsin ama markaya laf edilmez. iyi yaptı kötü yaptı diye. bunların hepsi pazarlama stratejisidir. nokia bi cep telefonu aldın. 6 ay sonra üstüne bi özellik kattı yeni diye çıkarıyo modeli şimdi marka kötü mü oldu. satıcı sana 6 ay sonra bunun yenisi çıkacak şöle bi özellik değişikliği olacak demedi kötümü etti. bunlar markayı bağlamaz.

    benim arabam 1.6 16v brava ne diyeyim şimdi şehir içi 300.000TL yani 30 y.kuruş yakıyo deli para yani ne diyeyim tofaş hata etti bu arabaya 1.4 motor koymadı yada 1.3 m-jet koymadı bu motorlar yurtdışın da var türkiyeye niye getirmedi diye yaygaramı koparayım. brava motor ve donanım konusunda tofaşın katline uğradı.hiç bir modelle bu kadar az tanıtım bu kadar az reklamla bu satış olmazdı yinede tebrik etmek lazım sağlam araba yapmışlarki hala daha fanları var arabanın durumuda ortada kullananlar bilir.

    sen memnun değilmisin arabandan ? değilsen sat kurtul diyorum.
    memnunsan dile getir bunu olsun bitsin?

    ha eğer dersenki ne konuşuyon sen ben istediğimi sölerim onada eywallah der m-jetinle seni baş başa bırakırız. artık birbirinize baka baka kararırsınız.

    bir kusur ettikse affola der hayırlı akşamlar dilerim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi atlatma -- 17 Mart 2008; 23:07:13 >




  • topic'in adını sayın laguna48 değiştirmiştir...
  • O ZAMAN KENDİSİNE YANLIŞINI DÜZELTTİĞİ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM.

    SAYGILARIMLA

    İSMAİL FATİH ALKAN
  • fiatın güzel yani arabalarıın ucuz olması ve türkiye şartlarına hitab etmesi motorlarıda çok ekonomik ama tek sevmediğim yanı motorlarının çok küçük olması multijet motoru yine küçük boyuna rağmen iyi işler çıkarıyor ama yine biraz daha güçlü motorlar yapsa satışları çok daha iyi olur
  • bilmiyorum benden daha iyi bilenler vardır mutlaka forumda. ama diesel teknolojisini türkiyeye vw sevdirmiştir. ilk duyduklarımız pompa meme teknolojili tdi motorlardır ama dünya diesel motor teknolojisine yönü fiat verir. şu anda opellerde kullanılan diesel motorlar fiat ile ortak gelişim sonucudur opelin. yani şunu demek istiyorum fiat firması dieselin gelişim basamaklarında çok büyük öneme sahiptir. bizim ülkemizde pek bilinmese bile. zamanında satılan bütün tdi motorların mutlaka ve mutlaka kurumlanma sebebi ile ağır hasarlara uğramaları idi. buda ülkemizde son 2-3 senede satılmaya başlanan euro-diesel tabir edilen düşük kükürtlü yakıtın yaygın olmaması idi. bizim eski teknoloji motorlara hitap eden kötü motorinimiz yüzünden toyota senelerce diesel motorlu araç getirmedi satmadı ülkemizde. satılan tdi lerde ilk zamanlarda turbo ve enjektör sorunlarıyla boğuştu.

    arkadaşlar yeni veya eski teknolojili diesel yada benzinli ama TURBO motora sahip arkadaşlar sizlere mağdur olmamanız için zamanından önce ağır hasarlara yol açmaması için 1 tane bilgi vereceğim. lütfen uygulayın uygulamadığınız zaman paramız yurt dışına gidiyo yedek parçalar yüzünden.

    TURBO MOTORLU ARAÇLARIN ARAÇ DURDUĞU ANDA KONTAK KAPATMAMASI LAZIM. EN AZINDAN DURDUKTAN SONRA 10-15 SANİYE RÖLANTİDE ÇALIŞIR DURUMDA BIRAKMANIZ LAZIM ARAÇLARINIZI.
    SEBEBİ İSE : TURBO MOTOR EGSOZ ÇIKIŞ GAZLARINDAN TAHRİK ALAN BİR PERVANE VE BU PERVANEYE BİR MİL İLE BAĞLI DİĞER BİR PERVANEDEN (TEMİZ HAVA EMİŞİ YAPAN PERVANE9 OLUŞAN İKİ TARAFLI SALYANGOZ BENZERİ BİR PARÇADIR. BU İKİ PERVANE ARASINDAKİ MİL VE YATAĞI ÇOK YÜKSEK GÜÇLERE MARUZ KALMAKTADIR(ORTALAMA 20.000 DEVİR/DK DÖNMEKTEDİR.) BU MİLİ YAĞLAMA GÖREVİ YAĞ POMPASININ GÖREVİDİR. EĞER DURDUĞUNUZ ANDA KONTAĞI KAPATIRSANIZ YAĞ POMPASI SUSMAKTA BU TURBO MİLİNE GİDEN YAĞ BASINCI SIFIRLANMAKTA FAKAT TURBONUZ HALA BELLİ BİR DEVİRDE DÖNDÜĞÜ İÇİN MİL YAĞLANAMAMAKTA VE BELLİ KİLOMETRELER SONUNDA MİL VE YATAĞINDA TAMİR EDİLEMEZ HASARLAR OLUŞMAKTA VE TORBONUZ HAKKIN RAHMETİNE KAVUŞMAKTADIR.

    ARACINIZI DURDURDUĞUNUZ ANDA KONTAK KAPATMADAN MOTORUNUZUN 10-15 SN ÇALIŞMASINA İZİN VERMENİZ TURBONUZUN MİLİNİN DURMASINA VE BÖLELİKLE YAĞ BASINCINIZIN SIFIRLANDIĞI ANDA TURBO MİLİNİN DURUŞ HALİNDE OLMASI SEBEBİYLE BU PARÇANIN SİZE HİZMET ETMESİ GEREKEN MAKSİMUM SÜRELERİ RAHATLIKLA YAPMANIZI SAĞLAYACAKTIR.
    BELİRTİR UYGULANAMIZI TAVSİYE EDER SAYGILAR SUNARIM.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: atlatma

    bilmiyorum benden daha iyi bilenler vardır mutlaka forumda. ama diesel teknolojisini türkiyeye vw sevdirmiştir. ilk duyduklarımız pompa meme teknolojili tdi motorlardır ama dünya diesel motor teknolojisine yönü fiat verir. şu anda opellerde kullanılan diesel motorlar fiat ile ortak gelişim sonucudur opelin. yani şunu demek istiyorum fiat firması dieselin gelişim basamaklarında çok büyük öneme sahiptir. bizim ülkemizde pek bilinmese bile. zamanında satılan bütün tdi motorların mutlaka ve mutlaka kurumlanma sebebi ile ağır hasarlara uğramaları idi. buda ülkemizde son 2-3 senede satılmaya başlanan euro-diesel tabir edilen düşük kükürtlü yakıtın yaygın olmaması idi. bizim eski teknoloji motorlara hitap eden kötü motorinimiz yüzünden toyota senelerce diesel motorlu araç getirmedi satmadı ülkemizde. satılan tdi lerde ilk zamanlarda turbo ve enjektör sorunlarıyla boğuştu.

    arkadaşlar yeni veya eski teknolojili diesel yada benzinli ama TURBO motora sahip arkadaşlar sizlere mağdur olmamanız için zamanından önce ağır hasarlara yol açmaması için 1 tane bilgi vereceğim. lütfen uygulayın uygulamadığınız zaman paramız yurt dışına gidiyo yedek parçalar yüzünden.

    TURBO MOTORLU ARAÇLARIN ARAÇ DURDUĞU ANDA KONTAK KAPATMAMASI LAZIM. EN AZINDAN DURDUKTAN SONRA 10-15 SANİYE RÖLANTİDE ÇALIŞIR DURUMDA BIRAKMANIZ LAZIM ARAÇLARINIZI.
    SEBEBİ İSE : TURBO MOTOR EGSOZ ÇIKIŞ GAZLARINDAN TAHRİK ALAN BİR PERVANE VE BU PERVANEYE BİR MİL İLE BAĞLI DİĞER BİR PERVANEDEN (TEMİZ HAVA EMİŞİ YAPAN PERVANE9 OLUŞAN İKİ TARAFLI SALYANGOZ BENZERİ BİR PARÇADIR. BU İKİ PERVANE ARASINDAKİ MİL VE YATAĞI ÇOK YÜKSEK GÜÇLERE MARUZ KALMAKTADIR(ORTALAMA 20.000 DEVİR/DK DÖNMEKTEDİR.) BU MİLİ YAĞLAMA GÖREVİ YAĞ POMPASININ GÖREVİDİR. EĞER DURDUĞUNUZ ANDA KONTAĞI KAPATIRSANIZ YAĞ POMPASI SUSMAKTA BU TURBO MİLİNE GİDEN YAĞ BASINCI SIFIRLANMAKTA FAKAT TURBONUZ HALA BELLİ BİR DEVİRDE DÖNDÜĞÜ İÇİN MİL YAĞLANAMAMAKTA VE BELLİ KİLOMETRELER SONUNDA MİL VE YATAĞINDA TAMİR EDİLEMEZ HASARLAR OLUŞMAKTA VE TORBONUZ HAKKIN RAHMETİNE KAVUŞMAKTADIR.

    ARACINIZI DURDURDUĞUNUZ ANDA KONTAK KAPATMADAN MOTORUNUZUN 10-15 SN ÇALIŞMASINA İZİN VERMENİZ TURBONUZUN MİLİNİN DURMASINA VE BÖLELİKLE YAĞ BASINCINIZIN SIFIRLANDIĞI ANDA TURBO MİLİNİN DURUŞ HALİNDE OLMASI SEBEBİYLE BU PARÇANIN SİZE HİZMET ETMESİ GEREKEN MAKSİMUM SÜRELERİ RAHATLIKLA YAPMANIZI SAĞLAYACAKTIR.
    BELİRTİR UYGULANAMIZI TAVSİYE EDER SAYGILAR SUNARIM.

    Dediğiniz gibi ülkemizde bilinmese de dizelin gelişimi hep Fiat a dayanır.Önemli aşamaları hep Fiat kaydetmiştir.Bizim millette öyle bir önyargı var ki bir tanıdığıma Opel lerdeki dizellerin Fiat motoru olduğuna inandıramamıştım kafayı yiyecektim.Adam iyi bişeyse Fiat yapmamıştır düşüncesindeydi resmen.




  • Ben fiat'ın motor teknolojilerini asla küçümsemedim,bence başarılı motorlar üretiyorlar,fakat fiat'ın malzeme kalitesi hakkında büyük şüphelerim oluştu,bugüne kadar hiç fiat kullanmadım,açıkçası bir deneyimim yok,fakat geçen yaz alt komşumuzu fiat doblosunun yanında gördüm,yanına gittim, bi baktım elinde kapı kolu...şaka yapmıyorum arkadaşlar, fiat doblonun kapısının kolu adamın elinde kalmış,ve adamlar fiat servisini bekliyormuş o sırada...
    Ben bir arabayı 30-40 milyar para vericem,sonra kapı kolu elimde kalıcak,olcak iş mi bu,yani fiat'ın en olumsuz yanı bu, yoksa motorlarına diyecek laf yok...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: LaRocquee


    Ben fiat'ın motor teknolojilerini asla küçümsemedim,bence başarılı motorlar üretiyorlar,fakat fiat'ın malzeme kalitesi hakkında büyük şüphelerim oluştu,bugüne kadar hiç fiat kullanmadım,açıkçası bir deneyimim yok,fakat geçen yaz alt komşumuzu fiat doblosunun yanında gördüm,yanına gittim, bi baktım elinde kapı kolu...şaka yapmıyorum arkadaşlar, fiat doblonun kapısının kolu adamın elinde kalmış,ve adamlar fiat servisini bekliyormuş o sırada...
    Ben bir arabayı 30-40 milyar para vericem,sonra kapı kolu elimde kalıcak,olcak iş mi bu,yani fiat'ın en olumsuz yanı bu, yoksa motorlarına diyecek laf yok...


    bunlar cok nadir de olsa olabilecek hadiseler. sadece fiat a ozgu olmayip her marka aracta olabilir. bazen karsilastirma yapilirken ayni segmentte de olsa birbirine uymayan araclar mukayese ediliyor.

    yani 30.000 ytl lik bir arac ile 40.000 ytl lik araci ayni kefeye koymak mantik disi bir davranistir.

    mukayese yaparken fiyat/ performans/kalite olarak karsilastirma yapilirsa fiat markasinin aslinda nekadar kaliteli oldugu ortaya cikacaktir.

    sonucta pazarlama stratejisidir bunlar. yani fiat istese mercedes kalitesinde de arac yapar ama kime satacak kac tane satacak. bu sekilde pahali arac yapmaktansa daha dusuk maliyetli araclari daha fazla adet ile yapmak islerine geliyor. holding bunyesinde zaten alfa masseratti ferrari varken gerek de yok.

    fiorino linea gibi araclarin kalitesi ve performanslari fiyatlarina gore cok uygun olmasina ragmen fiat dan ziyade tofas in gecmisindeki kara lekesi yuzunden insanlar on yargili yaklasmakdatir.

    fiatin hangi araci kotu tempra mi tipo mu uno mu brava mi palio mu albea mi stilo mu panda mi punto mu grande punto mu

    sahsi fikrim bu araclar fiyatlarina gore oldukca kaliteli araclar.


    saygilarimla




  • Fiat Tipo'yu tek geçerim


    quote:

    Orjinalden alıntı: ozgurozgel


    quote:

    Orjinalden alıntı: LaRocquee


    Ben fiat'ın motor teknolojilerini asla küçümsemedim,bence başarılı motorlar üretiyorlar,fakat fiat'ın malzeme kalitesi hakkında büyük şüphelerim oluştu,bugüne kadar hiç fiat kullanmadım,açıkçası bir deneyimim yok,fakat geçen yaz alt komşumuzu fiat doblosunun yanında gördüm,yanına gittim, bi baktım elinde kapı kolu...şaka yapmıyorum arkadaşlar, fiat doblonun kapısının kolu adamın elinde kalmış,ve adamlar fiat servisini bekliyormuş o sırada...
    Ben bir arabayı 30-40 milyar para vericem,sonra kapı kolu elimde kalıcak,olcak iş mi bu,yani fiat'ın en olumsuz yanı bu, yoksa motorlarına diyecek laf yok...


    bunlar cok nadir de olsa olabilecek hadiseler. sadece fiat a ozgu olmayip her marka aracta olabilir. bazen karsilastirma yapilirken ayni segmentte de olsa birbirine uymayan araclar mukayese ediliyor.

    yani 30.000 ytl lik bir arac ile 40.000 ytl lik araci ayni kefeye koymak mantik disi bir davranistir.

    mukayese yaparken fiyat/ performans/kalite olarak karsilastirma yapilirsa fiat markasinin aslinda nekadar kaliteli oldugu ortaya cikacaktir.

    sonucta pazarlama stratejisidir bunlar. yani fiat istese mercedes kalitesinde de arac yapar ama kime satacak kac tane satacak. bu sekilde pahali arac yapmaktansa daha dusuk maliyetli araclari daha fazla adet ile yapmak islerine geliyor. holding bunyesinde zaten alfa masseratti ferrari varken gerek de yok.

    fiorino linea gibi araclarin kalitesi ve performanslari fiyatlarina gore cok uygun olmasina ragmen fiat dan ziyade tofas in gecmisindeki kara lekesi yuzunden insanlar on yargili yaklasmakdatir.

    fiatin hangi araci kotu tempra mi tipo mu uno mu brava mi palio mu albea mi stilo mu panda mi punto mu grande punto mu

    sahsi fikrim bu araclar fiyatlarina gore oldukca kaliteli araclar.


    saygilarimla





  • selamlar...

    tofaş'ın geçmişindeki kara leke ile kastetiğiniz olay ya da olayları çok merak ediyorum açıkçası...

    eğer,ülkemizin çok ağır ekonomik ve siyasi kriz dönemlerinde yokluklar içerisinde % 90 'ı yerli araçlar üretip,halkın hizmetine sunmak ve çok açık arayla araç satışlarında 1.sırada olmayı başarırken,oluşan bazı kalite sorunlarını kastediyorsanız..bu çok ağır ve haksız bir itham olacaktır.

    o sıralarda başka markanın üretiği araçlar % 100 e yakın başka ülke malı olarak, demonte halde mudanya limanına geliyordu..

    kara leke sözüne değil katılmak,sözünü bile duymak benim için hicap oldu..

    saygılarımla...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: havnitekin


    selamlar...

    tofaş'ın geçmişindeki kara leke ile kastetiğiniz olay ya da olayları çok merak ediyorum açıkçası...

    eğer,ülkemizin çok ağır ekonomik ve siyasi kriz dönemlerinde yokluklar içerisinde % 90 'ı yerli araçlar üretip,halkın hizmetine sunmak ve çok açık arayla araç satışlarında 1.sırada olmayı başarırken,oluşan bazı kalite sorunlarını kastediyorsanız..bu çok ağır ve haksız bir itham olacaktır.

    o sıralarda başka markanın üretiği araçlar % 100 e yakın başka ülke malı olarak, demonte halde mudanya limanına geliyordu..

    kara leke sözüne değil katılmak,sözünü bile duymak benim için hicap oldu..

    saygılarımla...



    evet bu konuda size katılmama ragmen tanıdıgım insanların %90 ı tofas ıcın bu kelımeyı kullanmış oldukları için bunu yazmak zorunda kaldım. istesekte istemesek de bu türk insanının aklında yer edinmiş durumda.

    ama şuan soracak olursanız Tofas dunya çapında uretilen araçların kalitesinde araçlar üretiyor. kendisinden isteneni kat kat fazlasıyla müşterisine sunuyor. arada tabiki beğenmeyenler olacaktır. zaten bunlar olmasa kendini geliştirme kalitesini arttırma ihtiyacı hissetmeyebilir. müşteri memnuniyeti odaklı bir firma için eleştirilerin önemi çok büyük.

    şuan tofas ürettiği araçların kalitesi ile kendini isapatladı. geçmişte ülkemizin sosyoekonomik düzeyi nedeniyle yurt dışından ithal gelen araçlarla rekabet edemeyebilir belki ama artık Tofas kendisini kanıtlamış bir firma olarak ürettiği araçlarla rakiplerinin saygısını kazanmış bir müssesedir.




  • cevabınız için teşekkür ederim
  • quote:

    Orjinalden alıntı: havnitekin

    cevabınız için teşekkür ederim


    yanlış anlaşıldımsa özür dilerim. tofaş ın ülkemize katkıları tartışılamaz. şuan tofas WCM (dünya klasında üretim) yaptıgı onaylanmış IIP( insana yatırım) sertifikası almaya hak kazanmış (Türkiye de alan tek otomobil fabrikası) ayrıca fiat fabrikaları içinde referans olarak kabul edilecek seviyeye gelmiş bir firmadır. ben bu yüzden üretilen araçlarda kalite ile ilgili yapılan yorumlara katılmıyorum. araçların fiyat/ performans/ kalite üçlüsünü en iyi şekilde dengelemiş olduğunu biliyorum.

    bazı arkadaşlarımızın acımasız eleştirilerinin Tofaşa olan ön yargılarından olduğunu anlatmaya çalıştım. ama anlatamadım sanırım ki sizin gibi değerli birisini gücendirdim.

    bu yüzden sizden tekrar özür dilerim


    saygılarımla




  • selamlar...

    hayır size asla gücenmedim...

    tofaş'a yapılan haksız ve maksadını aşan ithamlar,işin gerçeğini tofaş'ın kurulduğu günden buyana çok yakından bilen bir kişi olarak ister istemez duyarlı yapıyor beni...

    haksız yere insanın çocuğunun hırsızlıkla itham edilmesi gibi bir duygu bu...

    sevgilerimle...
  • fiat linea güzel araç alırkende kimse kafama silah dayamadı beğendim aldım.
    keşke 1.6 multijet olsaydı dedim ortalık karıştı.
    inşallah ilerde 1.6 multijetini alırım....
    1.3'de hanıma veririz..:)
    herkeze saygılar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi laguna48 -- 21 Mart 2008; 13:04:32 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: laguna48

    fiat linea güzel araç alırkende kimse kafama silah dayamadı beğendim aldım.
    keşke 1.6 multijet olsaydı dedim ortalık karıştı.
    inşallah ilerde 1.6 multijetini alırım....
    1.3'de hanıma veririz..:)
    herkeze saygılar



    mesajına fiat'ı kınıyorum diye başlık atmayıp içindede yukarıda dediklerini söylemiş olsaydın kimse ortalığı karıştırmaz sanada veryansın etmezdi.

    çünkü bütün uluslararası firmalar kalite konusunda çıtayı hep yukarıya taşımaya çalışırken :millet toplam kalite yönetim sistemlerini uygulamaya çalışırken içlerinden hep çürük yumurtalar çıkabilir.
    şimdi dediklerine gelince benim 1.3 m-jet motorlu doblo kullanıcım var motorundanda yakıt tüketimindende çekişindende çok memnunum diyor. hiç bir sıkıntı yaşamadım ayrıca çekiş sorunumda yok dedi. bu göreceli bir kavramdır.

    herkese selam




  • Komşum yılbaşında aracını değiştirmeye niyetlendi....
    işi gereği partner ,kangoo tarzı bir araç baktığını söyledi...
    1.3 m-jet doblo tavsiye ettim...fiat düşünmediği söyledi...
    sen bir bak dedim....2 gün sonra gel beraber gidelim dedi...
    gittik beğendi...ama hem ben hem de satış temsilcisi arkadaş
    fazla performans beklememesini söyledik...
    zira eski aracı 91 1.6 corolladan sonra tatminkar gelmeyecekti...
    1.3'ün ekonomisini ,y.parça ve vergi avantajlarını anlattık...
    aracıda beğenince geriye seçim yapmak kaldı....
    liste fiyatı 33.000 ytl civarındaki aracı 27.00ytlye aldık....
    istediği rengi2 hafta bekledi....
    aralık ayı için bayiiye 60 adetlik kota konmuştu.
    ay sonunda satılan doblo sayısı kotanın 2,5 katını yakındı...
    komşum şu an doblosundan çok memnun...
    toyota kadar seri değil ama diyor...
    yakıtı en son ne zaman aldığını hatırlamıyor....


    araç tercihi yaparken seçiminiz ihtiyaç ve beklentilerinizi karşılıyor mu iyi değerlendirin....




  • beyler bir motorun teknik değrlerine bakıpda aldanmayın,binin ve test edin.bir motor düşük devirlerde güzel gaz yerse ben ona motor derim,yoksa 90-100 hp olmuş ama alt devirlerde zorlanıyorsa ben napayım onun ödülünü mödülünü.bakın megane dci 80 hp ye,sanki benzinli gibi gaz ayiyor,bide 1.3 multijete bakın!ağlatıyorrrr...
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.