Şimdi Ara

FİAT İDEA alinirmi... (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
83
Cevap
3
Favori
46.324
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yaw o araba hiç tutmadı. tutmayan arabayı da alma . Ölü fiyatına gider . Ama diğer özellikleri bakımından güzel.
  • baz versiyonunu 20-21 e düşürebilirsen al.
    diğer özellikleri de sen ekle.
    tutmadı bu araç.şekilsiz.hyundai matrix tarzı.
  • edit...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alysentr -- 16 Eylül 2006; 13:27:46 >
  • Fiat Idea 1.3 multijet dynamic plus sahibi olarak tavsiye edebilirim. Bugüne kadar araca binen herkes çok beğendi. Dizel modelini öneririm.

    Artıları
    ekonomik motor şehirdışında 3.7lt/100km yaktığı oldu. Ayrıca 1300cc olduğu için vergi avantajına sahip.

    sessiz motor hele ısındıktan sonra dizel olduğunu anlamak çok zor

    memnun edici performans araç 1200kg ve 1.3 motor olmasına rağmen gerek turbo besleme ve dizel olmasından dolayı yüksek torku sayesinde özellikle 2000-4000 devir arasında çok atak. 0-100 km zayıf olmasına karşı ki 0-100 çok gereksiz birşey şehirdışında hiç vites düşürmeden sollama yapabiliyorsun. Mesela geçenlerde bir arkadaşımla yolculuk yaparken 5.viteste 100 km/s hızla bir yokuş çıkıyordum. arkadaş iyi senin araba 5.viteste zorlanmadan çıkıyor dedi. Hani araç 1.3 ya. Ben de daha gaza basmıyorum diyerek şöyle bi gazı kökledim. Yokuş yukarı 140km/s hıza çıktık yokuş bitti ayağımı gazdan çektim. Daha ne olsun bu hacme bu performans ve de ekonomi süper

    Geniş iç hacim ön ve arka koltukları çok geniş

    Rahat ve yüksek oturma pozisyonu : Kendinizi adeta küçük bir jip kullanıyormuş gibi hissediyorsunuz. Diğer arabalara binince kendinizi kıç üstü yere düşmüş hissediyorsunuz.

    Devamı sonra geç oldu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aodere -- 29 Eylül 2006; 1:25:44 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: aposentr

    Merhaba arkadaşlar. Ben Eskişehirdeyim. satılık benzinli bi Idea var. (
    araba.com.tr
    Sucuri WebSite Firewall - Access Denied
    http://araba.com.tr/338466.html
    ) sizce bu arabaya en fazla kaç para vermeliyim? aracı gittim yakından da inceledim. adam çok temiz kullanmış. kendimi fiat bayisinde sıfır araba inceler gibi hissettim. o derece temiz araç.

    18'e düşürebilirsen alınır.




  • bende daha önceden dizel corsa vardı 1.3 cdti=multijet. performansını biliyorum. ben amca ile konuştum 17 ye verirsen alabilirm dedim. oda olmaz dedi. öyle kaldı işte bakalım:))
  • Alınır özellikle dizeli gayette güzel olur. Ben ilk geldiğinde fuarda binmiştim içi çok genişti.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: aodere

    Fiat Idea 1.3 multijet dynamic plus sahibi olarak tavsiye edebilirim. Bugüne kadar araca binen herkes çok beğendi. Dizel modelini öneririm.

    Artıları
    ekonomik motor (şehirdışında 3.7lt/100km yaktığı oldu)

    memnun edici performans ( araç 1200kg ve 1.3 motor olmasına rağmen gerek turbo besleme ve dizel olmasından dolayı yüksek torku sayesinde özellikle 2000-4000 devir arasında çok atak. 0-100 km zayıf olmasına karşı ki 0-100 çok gereksiz birşey şehirdışında hiç vites düşürmeden sollama yapabiliyorsun. Mesela geçenlerde bir arkadaşımla yolculuk yaparken 5.viteste 100 km/s hızla bir yokuş çıkıyordum. arkadaş iyi senin araba 5.viteste zorlanmadan çıkıyor dedi. Hani araç 1.3 ya. Ben de daha gaza basmıyorum diyerek şöyle bi gazı kökledim. Yokuş yukarı 140km/s hıza çıktık yokuş bitti ayağımı gazdan çektim. Daha ne olsun bu hacme bu performans ve de ekonomi süper

    Geniş iç hacim ön ve arka koltukları çok geniş

    Rahat ve yüksek oturma pozisyonu : Kendinizi adeta küçük bir jip kullanıyormuş gibi hissediyorsunuz. Diğer arabalara binince kendinizi kıç üstü yere düşmüş hissediyorsunuz.

    Devamı sonra geç oldu

    Devam ediyorum...

    Gelişmiş Koltuk Sistemi : Koltuklar bir çok şekle girerek araç içi çok fonksiyonlu hale geliyor. Arka koltuklar ileri geri hareket ediyor böylece bagaj genişletilebiliyor. Bir keresinde 4 kişi 2-3 valizi ile rahat bir şekilde sığmıştık. Arka koltuklar ön koltuklar gibi geriye yatabiliyor. Ön koltuklarda kol dayama ve bel desteği. Yükseklik ayarlı sürücü koltuğu. Katlanabilir arka koltuklar. vs... vs...

    Çok Fonksiyonlu Yol Bilgisayarı : Tarih, saat, mevcut benzinle kalan mesafe, iki adet sıfırlanabilen km sayacı, ortalama yakıt, anlık yakıt, ortalama hız, seyahat süresi, araç hareket edince kapılar kilitlensin/kilitlenmesin, kumandadan tüm kapılar açılsın/sadece şöför kapısı açılsın, bagajın kiliti kapılarla bir açılsın/sadece kumandadan açılsın tüm bunları yol bilgisayarından ayarlayabildiğiniz gibi araçtaki mevcut arızayı mesela sol ön far patladı vb. ve sol ön kapı açık gibi bir çok şeyleri yazılı ve sesli olarak bildiriyor. Ayrıca istediğiniz bir hıza ayarladığınızda sizi uyarıyor. Ben 100km/s hıza ayarladım bu hıza gelince beni sesli (bip bip) ve yazılı olarak uyarıyor ben de ayağımı gazdan çekerek yasaları çiğnememiş oluyorum. İnsan bazen dalıp gidiyor onun için çok faydalı.

    İyi Yol Tutuş: Valla yol tutuşu çok iyi ne virajlara girdim hızlı banamısın demedi. Zaten oto dergilerinde de artı olarak verilmiş yol tutuşu. Sadece yüksek yapısı nedeniyle yana yatıyor fakat izini hiç kaybetmiyor.

    Yaygın Servis : 10000 bakımını 69Ytl tuttu. Oldukça ucuz darısı 20000'e. 206 varken anam ağlıyordu servislerde.

    Yeterli Müzik Sistemi : Bence gayet güzel ses veriyor (6 hoparlör)

    City Fonksiyonlu Direksiyon : İlk başlarda yadırgamıştım fakat şimdi bu fonksiyonu sürekli açık bırakıyorum. Direksiyon inanılmaz yumuşuyor tek parmağınızla çevirebilirsiniz. Park manevralarında ve şehiriçinde büyük kolaylık sağlıyor. Zaten hızlandıkça da sertleştiği için emniyetli.

    Diğer özellikler : follom me home farlar, silecekler çalışırken geri vitese takıldığında arka cam sileceğinin otomatik olarak çalışması, tek dokunmayla inen 4 cam, elektrikli ve ısıtmalı aynalar, çok iyi soğutan ve motoru zorlamayan klima, sıkışmayı önleyici sistemli ve tek dokunmayla kalkan ön camlar, emniyet kemeri ikazı, yolcu airbag iptali, vs. vs.
    Herkesin sorduğu bu göstergeler ortada zor olmuyor mu sorusuna cevap hayır efendim daha bile kolay oluyor.

    Ayrıca araca binenlerin ilk tepkisi bu aracın markası ne oluyor. Piyasa da az bulunan bir araç bence bir ayrıcalık. İkinci el için kötü olsada diğer araçlarında artık ikinci eli para etmiyor.

    Devamı ve azda olsa eksileri daha sonra...

    ÖN YARGIYI BIRAKALIM ARTIK BÜTÜN ARABALAR İYİ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aodere -- 27 Eylül 2006; 3:27:48 >




  • tutulmayan araba alinmaz demmkki milletin bir bildiği war uzak durun
  • quote:

    Orjinalden alıntı: emregulec_1905

    tutulmayan araba alinmaz demmkki milletin bir bildiği war uzak durun



    Bu milletin neden haberi var ki allahaşkına ya.
  • fiat ın sadece periyodik bakım ücreti 80 YTL. hiçbir parçan değişmemiş ve de yağın bile değişmemiş olsa 80 YTL tutması lazımdı?
    ayrıca fiat'ın periyodik bakımları 20.000 de bir. 10.000 değil.

    quote:

    Orjinalden alıntı: aodere
    Yaygın Servis : 10000 bakımını 69Ytl tuttu. Oldukça ucuz darısı 20000'e. 206 varken anam ağlıyordu servislerde.
  • şu an indirimlerlerle full dizel modeli çok iyi bana göre,özellikler çok güzel
    yanlız ikinci eli o kadar da iyi değil,aklında olsun
  • Valla kazıklanmadıysam yağı, filtresi, yakıt filtresi, hava filtresi falan değişti. Ayrıca otomobil dergilerinde okuduğum ve mantıklı gelen Türkiye şartlarında araç yağının 10000 de bir değişmesi. Kaskosuna vergisine dünya para veriyoruz 10000 de bir motorun önemli bir parçası olan yağı da değiştirmek pek masraflı değil açıkcası.
  • kaç para? fiyatı yazmıyor sitede
    quote:

    Orjinalden alıntı: bucakli

    şu an indirimlerlerle full dizel modeli çok iyi bana göre,özellikler çok güzel
    yanlız ikinci eli o kadar da iyi değil,aklında olsun

  • SAKIN HAAAAAAAAAAAA.ALAYIM DEME ARKADAŞ YENİ ALDI İSTANBULDAN PLUS INI 26000 YTL YE UCUZA NASIL ALDI BİLMİYOM SIFIRINI DİZELİNİ 160-165 YAKIYO DİYO MALZEME KALİTESİ SIFFIR.AKLINI MI KAYBETTİN DOSTUM GİT BAŞKA BİR ŞEY AL...FİAT MI AMANNNN
  • quote:

    Orjinalden alıntı: aodere

    Fiat Idea 1.3 multijet dynamic plus sahibi olarak tavsiye edebilirim. Bugüne kadar araca binen herkes çok beğendi. Dizel modelini öneririm.

    Artıları
    ekonomik motor şehirdışında 3.7lt/100km yaktığı oldu. Ayrıca 1300cc olduğu için vergi avantajına sahip.

    sessiz motor hele ısındıktan sonra dizel olduğunu anlamak çok zor

    memnun edici performans araç 1200kg ve 1.3 motor olmasına rağmen gerek turbo besleme ve dizel olmasından dolayı yüksek torku sayesinde özellikle 2000-4000 devir arasında çok atak. 0-100 km zayıf olmasına karşı ki 0-100 çok gereksiz birşey şehirdışında hiç vites düşürmeden sollama yapabiliyorsun. Mesela geçenlerde bir arkadaşımla yolculuk yaparken 5.viteste 100 km/s hızla bir yokuş çıkıyordum. arkadaş iyi senin araba 5.viteste zorlanmadan çıkıyor dedi. Hani araç 1.3 ya. Ben de daha gaza basmıyorum diyerek şöyle bi gazı kökledim. Yokuş yukarı 140km/s hıza çıktık yokuş bitti ayağımı gazdan çektim. Daha ne olsun bu hacme bu performans ve de ekonomi süper

    Geniş iç hacim ön ve arka koltukları çok geniş

    Rahat ve yüksek oturma pozisyonu : Kendinizi adeta küçük bir jip kullanıyormuş gibi hissediyorsunuz. Diğer arabalara binince kendinizi kıç üstü yere düşmüş hissediyorsunuz.

    Devamı sonra geç oldu


    gerçek kullanıcı olarak güzel anlatmışsın

    3.7 uzun yolda iyi bir değer.




  • kullandım , araba çok ağır , motor küçük geliyor kasa ağırlığına bence...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: okyaypay

    kullandım , araba çok ağır , motor küçük geliyor kasa ağırlığına bence...


    1200kg çok ağır değil.zaten fazla performan beklenicek tip bir araç değil.küçük dizel mpv

    aynı motor opel meriva da da var.

    asıl meriva çok ağır.
  • Geçen sene (Haziran 2005'de) yeni araba almayı düşünürken bu aracı incelemiş ve test sürüşüne çıkmıştık eşimle beraber. Açıkçası özelliklerini ve resimlerden gördüğüm modelini ben çok beğenmiş ve almayı kafama koymuştum. ancak eşim pek istemiyordu. neyse gittik beraberce test sürüşüne. açıkçası araca bindikten sonra daha ilk dakikadan itibaren bende bir hayal kırıklığı oluşmuştu. zaten eşim de hiç hoşlanmadı. sebebi ise içinin ve kullanılan malzemelerin bize çok basit havası vermesiydi. gitmeden önce ben aracın dizel full donanımlı + güvenlik + konfor paketi vs. olan versiyonunu düşünüyordum. yani kağıt üzerinde herşeyi olan bir araba. ancak bu donanımlarıyla beraber aracın fiyatı da yaklaşık 38.000 YTL civarında oluyordu. ve o arabanın içini görünce kesinlikle o fiyatı haketmediğini düşünmüştük. kullanan arkadaşların da dediği gibi aracın içi çok geniş ve ferah duruyor. ayrıca pratik kullanıma yönelik gözlerde bulunuyor. ancak malzeme çok basitti. nasıl desem araç sanki bir hobi arabası falan gibiydi. bana eski renault twingoları hatırlattı. sanki onların tarzında ama daha modern ve teknolojik olanı. dolayısı ile araç o zamanlar 25.000-28.000YTL arası bir fiyata sahip olsaydı belki alınabilirdi ancak 38.000YTL gibi bir fiyatı kesinlikle haketmiyordu. verdiğiniz rakamlara bakılırsa sanırım fiyatları epey bir düşmüş şimdilerde.




  • Benim arabada yükte çekiyorum. Multijet Ağırlık konusunda çok başarılı bir performans sergiliyor. IDEA gibi araçlarda hız beklememek lazım...
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.