1 eski kasasıysı. Yeni kasanın konforu golf 8 den iyi. Pamuk gibi bir araç. Test sürüşünde lastik basınçlarını 25 e indirilmiş araç verip beni kandırdılarsa bilemem.Yol sesi yalıtımı iyi, koltuk yapısı en azından golf ayarında olsa rakipsiz bir uzun yol aracı olurdu C segmentinde. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Fiat'ın B sınıfı modelinin kalmaması (2. sayfa)
-
-
Güvenliği ile hangi sınıf onu yazmamışınız
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Ben en fazla 2 kişi olarak bindiğim için omuz mesafesi nasıldır bilemeyeceğim.
ancak bahsettiğiniz 5 santimlik omuz genişliği farkı 1 sınıf demek zaten.
corolla egeadan ciddi geniş ve rahat. Yani 10-15 dakika iki aracın arka koltuğunda yolculuk eden anlar farkı.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
yok spring üst segment toros falan olur
30 sene önce sıfır km ford escort parasına 2 adet şahin alınıyordu. Bugün de sıfır focus parasına 2 adet egea alınabiliyor
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Arif -- 6 Nisan 2022; 16:54:19 > -
Bir aracın güvenliğini kullanıcılar olarak biz mi daha iyi biliriz, yoksa çarpışma testi gerçekleştiren kurumlar mı?
Bana göre böyle bir konuda ancak söyle bir soru sorulabilir “hangi araca daha çok güveniyorsun yada x marka-model araca güveniyor musun”
bu sorunun cevabı da çok kişisel bir cevap olacağı için böyle bir konuda kıyaslama yapmadım. Daha çok nesnel konularda kıyaslama yaptım. Yinede merak ediyorsanız bir Toyota yada vw içinde kendimi fiatın içinde olduğundan daha güvenli hissederim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Iyi ki odaklanmislar hocam, 10 senedir ayni platform :) odaklanmasalar tempradan devam edeceklerdi sanirim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam şu an satışta olan tailant, i10 , i20 , sandero, duster gibi araçlardan farkları olduğunu sanmıyorum
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Fiat'ın naptığı belli değil ki ?
Nasıl bir yönetim anlayışları var anlamak mümkün değil.
Hiçbir modelinin sürekliliği yok. Bir isimle bir model çıkıyor, süresi doluyor, o isim ve o model tarih oluyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zeytinkoy -- 6 Nisan 2022; 18:59:44 > -
Fiat esasında A ve B segment otomobillerin piri.
İtalya’da fiat grubundan ismini hatırlamaya üşendiğim lancia modeli ve aynı platformdan kardeşi panda yıllardır en çok satanlarda.
Türkiye’de fiat bunları fiyat olarak tutturamadığı için piyasası olmuyor. Küçücük pandaya vereceği paraya tüketici egea sedan alıyor.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Aaaaaa yanlışın var sayın Daswagen,
Tüketici 2. El bir vw dururken gidip de sıfır egea sedan alır mı?
Bu ay maaşlar az yattı sanırım.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blueSKYLINE -- 6 Nisan 2022; 19:35:4 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Taliant zaten Logan'nın Renaultlaştırılmış halli. Puanı sandero ile aynı.modeller euroncap e girmiş, Sandero'nun düşük yıldız aldığı test zaten latin'e göre daha zor bir test.
Latin amerika modeli direk 0 yıldız.
https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=qcx-o-KJ8-k
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TRUPROX -- 6 Nisan 2022; 20:25:40 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
astra ne oluyor ascona mı ? gerçi artık opelde kalmadı pejo nun artığı diyebiliriz bu arada megane candır her konuda megane ye neden pislik atıyorsunuz anlamış değilim megane birşey yapmış sanırım size
-
b sınıfı fiat otomobil gelse bile egea'dan pahalı olacak, A sınıf panda bile pahalı.. tofaş firması egea ile çok doğru bir hamle yaptı, ülke insanı için bulunmaz nimet oldu, niye olmasın ki c sınıfı kalitesinde olmasa bile boyutları büyük, fiyatı b sınıfından da uygun bir model. tofaşın rahatı yerinde, markanın başka modelleri pek umurunda değildir.
-
clio ya rakip bir model çıkarması lazım ama elektrikli furyası başlayacağı için yapmadılar.
-
Egea konusunda benzer düşüncelere sahibiz, dün konuya yazacaktım, Egea varken başka b sınıfı araca gerek yok diye ama farklı yerlere çekilir diye yazmadım, siz yazmışsınız.
Egea malzeme kalitesi olarak b-c arası hatta b ye yakın ve bazı b lerden kötü,
Hacim olarak b lerden iyi, C sınıfına yakın, bazı C lerden iyi,
Konfor - yalıtım olarak (HB kasayı değerlendiriyorum, bende HB var) B sınıfı çoğu araçtan iyi hatta C sınıfı ortalamalarında,
Fiyat olarak geniş skala mevcut, B segmentinden ucuza aracı da var, C segmenti standartlarında aracı da var.
Tüm bunlar ortadayken Fiat için b segmenti araç gereksiz olur.
Öte yandan itiraz edebileceğim bir konu corolla mukayesesinde olur, diz mesafesi corolla tarafında bir nebze iyi de olsa uzun yol konforu, yalıtımı ve arka koltuk oturma alanı benim gördüğüm kadarıyla Egea tarafında daha iyi. Her 2 araçla da senede en az 1 kez uzun yola gidiyorum, corolla uzun yolda yalıtımı zayıf, yol ve dış sesleri çok alıyor ve arka koltuklarda Egeadan hissedilir bir genişliği yok hatta koltuk yapısı Egeada daha düz olduğundan 3 kişiye daha rahat oturma imkanı sunuyor, bunu bizzat gözlemledim.
Güvenlik kısmına zaten girmeyelim, Egeanın elinin en zayıf olduğu tarafı, c segmentine oynayan bir otomobilin standart donanımla en az 4 yıldız alması lazımdı ama 3 yıldızda kaldı, güvenlik donanımlarıyla 4 yıldız aldı ki bu ancak B sınıfında sık rastlanan bir durum.
Ek: Bu arada arka omuz mesafelerine baktım, Egeada 133 cm. corolla da (51.7 inch ) 131 cm yazıyor google kaynaklarında.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MÜŞAVİR -- 7 Nisan 2022; 10:44:31 >
-
Egea nın arka koltuk hacmi;
corollanın arka koltuk hacmi
ayrıca sizinde dediğiniz gibi egeanın koltukları dik. Bu sebeple Toyota kadar rahat değil.
baş mesafesinin ise corollada daha iyi olduğunu söyleyebilirim.
Omuz mesafesi hakkında bu araçlara en fazla iki kişi bindiğim için yorum yapamayacağım. Ancak ön bölümde egeada C segmenti araçlara göre sürücü ve yolcu bir tık daha yakın oturuyor gibi geliyor bana.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Corolla önde omuz mesafesi 137 cm
Egea önde omuz mesafesi 131 cm
Dediğiniz gibi önde epey fark var, lakin arka koltukta diz mesafesi corolla lehine olmakla birlikte 3 kişi yan yana oturduğunda Egeada çok azda olsa daha rahat sığılıyor, en azından ben o şekilde ölçtüm/deneyimledim. Bunda koltuk yapılarının da farkı büyük, Egea kanepe gibi dümdüz, corolla koltukları (oturma kısmında) kavisli ve daha ziyade 2 oturanın konforu düşünülerek tasarlanmış, Egea koltukları sanki 3 kişi (en azından 2 yetişkin + 1 çocuk) daha rahat otursun diyerek dizayn edilmiş. Arka koltuk oturma pozisyonu da epey yüksek, bu yüzden baş mesafesi azalmış.
Corolla arkada bağımsız süspansiyon olduğu için Egeadan çok daha iyi hissettiriyor ama kötü yalıtımı maalesef özellikle uzun yolda can sıkıyor. Her iki araca da halen sahibiz, bende Egea HB, teyzemde Corolla sedan var. 2 Senedir her yaz uzun yola birlikte çıkıyoruz, hem benim hem araçlarda seyahat edenlerin genel görüşleri bu şekilde.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MÜŞAVİR -- 7 Nisan 2022; 14:52:39 >
-
Eski kasa corolla ile yeni kasa corollanin arka taraflari birbirinden ucurum sekilde farkli hocam. Ikisini karistirirsaniz hata yaparsiniz
Eski kasa:
Genis arka diz mesafesi, yuksek bas mesafesi, saft tunelsiz yasam alani ve torsiyon suspansiyon
Yeni kasa:
Daralan diz mesafesi, alcak bas mesafesi, sarf tuneliyle bolunen yasam alani ve bagimsiz suspansiyon
Yeni kasa corollanin arkasi, egea.dan (ozellikle hatchback.ten) genis sayilmaz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X