Hocam 3000 deviri bulmuyorum zaten 2800 devirler genelde vites değişimim, mesajımda 3000 devirlere doğru diye belirtmiştim orası biraz havada kalmış haklısınız. Sizin bahsettiğiniz devirlerde vites değiştirince yeni viteste devir fazla düşüyor, araca göre baya devirsiz kalıyor ve titreyerek karşılık veriyor araç. |
Fiat linea 1.6 multijet sakin kullanımda şehir içi 8.5 litre yakıt tüketimi hakkında (2. sayfa)
-
-
Evet kriterler yüksek yakıt tüketimi için müsait hocam haklısınız fakat yeni nesil turbo benzinli motorların yakıt tüketimlerine bakıncada bir yanlışlık var gibi geliyor bana.
-
Hocam ortalama hız 28 di yanlış hatırlamıyorsam.
-
Hocam yiğidi öldür hakkını yeme demişler, uzun yolda klimayı açıp 6.vitese alıp 120 ye hızı sabitleyince 3.8-4.2 litre arası yakıyor ve yokuş vs. Dinlemiyor en ufak bi çekiş düşüklüğü olmuyor gerçekten kuvvetli bir motor, özellikle ara hızlanmalarda çok seri ve yüksek hızlarda dahi canlı bir motor. Ayrıca yokuşta hızınızı düşürmek zorunda kalıp hızlanmaya çalıştığınızda da kolayca geri topluyor
-
Hocam gelen cevaplardan anlaşıldığı kadarıyla kışın dizel ile benzinlinin farkı yok motor soğukken
-
Sağolun hocam teşekkür ederim cevabınız için
-
1.5 crdi motordan sonra şehir içinde 1 litre fazlası var hocam gözlemlediğim kadarıyla
-
Dediklerinize katılıyorum hocam, ama yinede güzel motor diye düşünüyorum
-
Anladım hocam sağolun, açıkcası 1.3 ü de kullandım 1.6 yıda kullanıyorum ve 1.6 nın çekişi her şeyede değer diye düşünüyorum. Gülü seven dikenine katlanır diyelim
-
Bu senaryoda 1.6 multijette aynı yakar diye tahmin ediyorum hocam, 4-5 km civarında kontağı kapatıyorum çünkü ben gideceğim yere varmış oluyorum.
-
Evet hocam bir nebze daha dikkat edeceğim kullanım şeklime bundan sonra.
-
Herkeste böyle ise bir sıkıntı yok hocam o zaman, ben benim araca özel bir sıkıntı var sanmıştım başta
-
Anladım hocam teşekkür ederim cevabınız için.
-
Eski nesil fiat multijet motorlar malesef diğer dizel motorlara göre hdi dci gibi fazla yakar -
hocam o motor için katalog bilgisinde max torkunu 1500 devirde veriyor denilmiş, yani 3000 devirde vites değiştirmek tüketimi ciddi etkiler. bence max 2000 devirde iken vites yükseltin, soğuk motor ile fazla devir çeviriyorsunuz buda tüketimi etkiler. zaten dizel araç torkla yürür fazla devir çevirmenin bi anlamı yok. birde motor soğuk iken 2000 devri geçmeden sürüş yapın. yol bilgisayarını sıfırlayıp bu şekilde uygulama yaparak birkaç gün deneyin, tüketiminiz düşecektir.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi suatcagdas -- 2 Aralık 2021; 16:41:59 > -
üzülüyorum 1500 2000 den fazla devir çeviremeyenlere
-
Bence normal çok değil. 1.3 mjet Euro 6.2 95 lik doblo ile şehir içi 7.2 yakıyor. Devir genelde 2500-3000 rpm arası. -
Aynı sorunu biz 110Hp lik Ford connectte yaşamıştık. Sonra tıpkı sizin gibi vites değişimini 2800-3000 devir bandında yaptığımız için yaktığını öğrendik:) 2300 devirde falan değiştirince yakıt 2 litre düşmüştü.
-
Hocam motor devri 1800 lerin 1900 lerim altında kalınca araç titreme yapıyor, devrin olması gerekenden düşük olduğunu hissediyorum. İşin özeti araba huzursuz oluyor, 2000 de vites atsam devir 1400 lere kadar iner muhtemelen buda aşırı devirsiz olmaz mı?
-
Tüh hocam ya fazla üzülmeyin
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X