Şimdi Ara

FIAT LINEA T-JET 120BG. (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
76
Cevap
0
Favori
13.869
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Belki çok önceden bunun olacağı söylense insanlar inanmazdı ama bana göre artık Fiat ın Türkiye üretimi araçlarının süspansiyon yapısı Tofaş ın Türkiye şartlarını diğer markalardan iyi bilmesi nedeniyle çoğu markadan daha sağlam ve sessiz.

    Dizayn,kalite,teknoloji imaj vs kişiden kişiye göreceli olsada alt takım bence gerçekten çok sağlam.
  • Linea bende yok ama eniştemde var...Arada bir kullanma fırsatım oluyor...Gerçektende şimdiki kullandığım başka marka araca göre çok çok iyi söylenecek laf yok.Yine de ben, yol tutuş ve süspansiyondan konuşacaksak Ford Focus'u bu konuda tek geçerim... Ufacık fiesta da bile müthiş bir yol tutuş kabiliyeti var...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi raven1974 -- 5 Haziran 2008; 14:59:33 >
  • Açıkçası Bende Fordların yol tutuşlarını çok beğenirim ama
    Kullanmakta olduğum diğer aracım Grande Punto ile Ne Bilecik Yolunda nede İstanbulda meşhur S virajında aracı çizgi dışına çıkaramadım.
    Çıkmadığı gibi ESP yi bile devreye sokmaya gerek görmedi.
    Ama Linea ile açıkçası sınırları zorlamaya korkuyorum.
    Bu birazda aracın sedan yapısından kaynaklanıyor.
    Sanki heran kopacakmış gibi geliyor.




    www.kirmizi.tc ( Türkiyenin ilk ve tek Modifiyeli grande Puntosu)

    http://www.shootmyride.org/article.asp?yeah=28




  • selamlar...

    elbette sedan araçlarda bir miktar viraj güvenliği sorunu da olsa özellikle lineadaki geometri çok iyi hesaplanmış.

    bir miktar arkadan kayma eğilimi gösterse de çizgiyi koruyor.yanal kuvvetleri dengeleyen ağırlık merkezi de olağanüstü derecede doğru hesaplanmış..benim daha önceleri sahibi olup kullandığım audi 2.2 turbo quattro gördüğüm en mükemmel yol tutuşa sahipti. bu araç sayesinde gençliğimde viraj emniyeti ve güvenli teknik sürüş yeteneğimi geliştirmiştim..şu anda test ettiğim linea'larla ilgili yorumu da bu deneyimime göre yapınca bende memnuniyet yarattı.

    ama ford'ların yol tutuşları ve geometri tekniğine de hayran olduğumu burada belirtmek isterim.

    saygılarımla...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: havnitekin


    selamlar...

    elbette sedan araçlarda bir miktar viraj güvenliği sorunu da olsa özellikle lineadaki geometri çok iyi hesaplanmış.

    bir miktar arkadan kayma eğilimi gösterse de çizgiyi koruyor.yanal kuvvetleri dengeleyen ağırlık merkezi de olağanüstü derecede doğru hesaplanmış..benim daha önceleri sahibi olup kullandığım audi 2.2 turbo quattro gördüğüm en mükemmel yol tutuşa sahipti. bu araç sayesinde gençliğimde viraj emniyeti ve güvenli teknik sürüş yeteneğimi geliştirmiştim..şu anda test ettiğim linea'larla ilgili yorumu da bu deneyimime göre yapınca bende memnuniyet yarattı.

    ama ford'ların yol tutuşları ve geometri tekniğine de hayran olduğumu burada belirtmek isterim.

    saygılarımla...


    Sevgili Havni Abi

    Elbetteki 4 çeker bir aracın viraj kabiliyeti harikadır ama 2.2 ve turbo bir aracıda yolda tutmak elbette çok da kolay değildir.
    Ama güvenli sürüş yeteneğini geliştirmene çok da yardımcı olduğunu sanmıyorum.

    Biz Doğan larla , Şahinlerle araba kullanmayı öğrendik.
    Eğer Doğanla yan verirken kontra ile toparlayabiliyorsan veya virajda arkası kopmuş Şahini yolda tutabiliyorsan o zaman Güvenli Teknik sürüşün var diyebilirim.
    Heheheh

    Üsttekiler elbette bir şaka.Şaka bir yana yıllarca Doğanlarla , Şahinlerle gittik geldik daha kötü yollarda.VE o araçlarda bile güvenli kullanabildiysek Güvenlik donanımı tam , yürüyeni gelişmiş araçlar ile herşey daha kolay.
    Lakin bu gelişmişliklerle beraber Türke bişey olmaz adamlar nasıl olsa güvenlik ekipmanlarını koymuş , yapıştır abi mantığı ile aracı kullandığımız sürece hepsi boş.

    Ne kadar güvenlik ekipmanlarıda olsa esas işin Sürücüde olduğunu , ekipmanların sadece arabayı durdurmak veya savrulmasını önlemek değil bir miktar azaltmak için olduğunu unutmamak gerek.

    Ben bunu 1998 de Ankara - Konya arası Audi A6 2.8 Quatro ile takla attığımda öğrendim.(Tepe üstüne viraj koymuşlar ama tabela koymayı unutmuşlar.240 ile viraja girince , hafifte yerler nemli olunca ne benim iyi şöförlüğüm nede aracın güvenlik ekipmanları yetmedi.)
    Araçta her türlü güvenlik donanımı vardı ama yetmedi Yetmezde.




  • En korktuğum ve ülkemizde genelde uyarı levhasına gerek görülmeyen viraj türü.

    Gördüğünüzde eğer hızlıysanız "artık çok geç" der ve kaderinizle başbaşa kalırsınız.

    O yüzden bilinmedik yollarda her zamankinden yavaş gitmeli..

    Tekrar geçmiş olsun.

    quote:

    Orjinalden alıntı: ronintr


    quote:

    Orjinalden alıntı: havnitekin


    selamlar...

    elbette sedan araçlarda bir miktar viraj güvenliği sorunu da olsa özellikle lineadaki geometri çok iyi hesaplanmış.

    bir miktar arkadan kayma eğilimi gösterse de çizgiyi koruyor.yanal kuvvetleri dengeleyen ağırlık merkezi de olağanüstü derecede doğru hesaplanmış..benim daha önceleri sahibi olup kullandığım audi 2.2 turbo quattro gördüğüm en mükemmel yol tutuşa sahipti. bu araç sayesinde gençliğimde viraj emniyeti ve güvenli teknik sürüş yeteneğimi geliştirmiştim..şu anda test ettiğim linea'larla ilgili yorumu da bu deneyimime göre yapınca bende memnuniyet yarattı.

    ama ford'ların yol tutuşları ve geometri tekniğine de hayran olduğumu burada belirtmek isterim.

    saygılarımla...


    Sevgili Havni Abi

    Elbetteki 4 çeker bir aracın viraj kabiliyeti harikadır ama 2.2 ve turbo bir aracıda yolda tutmak elbette çok da kolay değildir.
    Ama güvenli sürüş yeteneğini geliştirmene çok da yardımcı olduğunu sanmıyorum.

    Biz Doğan larla , Şahinlerle araba kullanmayı öğrendik.
    Eğer Doğanla yan verirken kontra ile toparlayabiliyorsan veya virajda arkası kopmuş Şahini yolda tutabiliyorsan o zaman Güvenli Teknik sürüşün var diyebilirim.
    Heheheh

    Üsttekiler elbette bir şaka.Şaka bir yana yıllarca Doğanlarla , Şahinlerle gittik geldik daha kötü yollarda.VE o araçlarda bile güvenli kullanabildiysek Güvenlik donanımı tam , yürüyeni gelişmiş araçlar ile herşey daha kolay.
    Lakin bu gelişmişliklerle beraber Türke bişey olmaz adamlar nasıl olsa güvenlik ekipmanlarını koymuş , yapıştır abi mantığı ile aracı kullandığımız sürece hepsi boş.

    Ne kadar güvenlik ekipmanlarıda olsa esas işin Sürücüde olduğunu , ekipmanların sadece arabayı durdurmak veya savrulmasını önlemek değil bir miktar azaltmak için olduğunu unutmamak gerek.

    Ben bunu 1998 de Ankara - Konya arası Audi A6 2.8 Quatro ile takla attığımda öğrendim.(Tepe üstüne viraj koymuşlar ama tabela koymayı unutmuşlar.240 ile viraja girince , hafifte yerler nemli olunca ne benim iyi şöförlüğüm nede aracın güvenlik ekipmanları yetmedi.)
    Araçta her türlü güvenlik donanımı vardı ama yetmedi Yetmezde.




  • gerçekten öyle ...

    ben de araç kullanmayı 1958 5600cc v8 plymouth marka araçla öğrenmiştim,sonra 1960 model opel rekord la devam ettim.
    1971 124 ,1977 131,tipo,uno.opel ascona b,1984 audi 2.2 turbo quattro,bmw 5.25,1965 3.6lt. mustang,1971 5.7 lt.impala,onno usta yapımı turbo doğan,....hep sahip olup kullandığım araçlar...

    1.3 131 le 90 km hızla keskin virajlara girerek arkadan itiş teknikllerini iyi öğrenmiştim gerçekten..

     FIAT LINEA T-JET 120BG.


     FIAT LINEA T-JET 120BG.




  • ronintr geçmiş olsun. O yol sürprizlerle dolu zaten. Hala da öyle.

    Lineanın yol tutuşunun kötü zannedilmesinin sebeplerinden biri de küçük lastik ebadı bana göre. 205-R16 lastik standart olmalı. Arkadan bakınca 185 lik lastikler çok cılız gösteriyor arabayı.
  • Arkadan itişli güçlü araçlarla kontrollü şekilde yanlamak - hızlı kalkışlar yapmak kesinlikle büyük zevk.
  • Teşekkürler esmerce.Allah kimseye öyle bir olay yaşatmasın.

    kkvan benim araç zaten T-Jet olduğundan 16 lar var üzerinde ama yakın bir zamanda 17 lere geçmeyi düşünüyorum.


    Walla Avni Abi inan İmpala , plymouth , 65 Mustang hayatta kullanmayı en çok istediğim araçlar.Ama artık nerdee.
    Çok şanslısınız.

    Bu arada site ne alemde Abi?

     FIAT LINEA T-JET 120BG.


     FIAT LINEA T-JET 120BG.


     FIAT LINEA T-JET 120BG.




    www.kirmizi.tc ( Türkiyenin ilk ve tek Modifiyeli Grande Puntosu)
    http://www.shootmyride.org/article.asp?yeah=28



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ronintr -- 6 Haziran 2008; 11:53:50 >




  • Lineanın viraj tutuşu türkiye için yükseltildiğnden biraz daha zayıf yurt dışına satılanlar gibi ülkemizdekilerde normal olsa kimse hiçbirşey söylemiyecektir.Ancak fiat türkiyenin en ücra köşesine kadar bu araçları satıyor.
  • şu sıralar şirkette çok işler var ..buraya bile yazmak için dakikalık zamanlar ayırıyorum..
    ama ana siteye hazırlık olsun diye bir tasarım sitesi hazırladım...

    sizlerin de fikir ve önerilerini bekliyorum.

    www.havnitekin.tr.gg
  • Abicim bu işlerden pek anlamam ama sol taraftaki menüyü resimlerin üstüne yanyana alsan , forumda da topiclerin arasında çizgiler olsa sanki daha hoş olurdu gibi.

    Sade ve yalın bir dil kullanılmış.Gayet samimi geliyor.
    Birde renk olarak şöle cancanlı , cıvıl cıvıl bişi güzel olurdu kanımca.





    www.kirmizi.tc benim sitem.belki biraz fikir verebilir.
  • benim sahip olduğum 1965 mustang daha sonra birkaç el değiştirdi ve aşağıdaki hale geldi...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi havnitekin -- 7 Haziran 2008; 13:04:08 >
  • Abi resimde sorun var galiba.
    Göremiyorum.
  • benim sahip olduğum 1965 mustang daha sonra birkaç el değiştirdi ve aşağıdaki hale geldi...

     FIAT LINEA T-JET 120BG.


     FIAT LINEA T-JET 120BG.


     FIAT LINEA T-JET 120BG.




  • Maşallah.
    Ama ben Kırmızı ve Siyah tek geçerim.
    hele Fastback olursa tadından yenmez.
    Ama nerde bulcan.Bulsanda o kadar parayı nerede bulcan.
    Hadi Parayıda buldun.Tüp te takılmazki bu arabaya.Benzin parası nerde.
    Malum Dünyanın en pahalı benzinini kullanıyoruz.

    Neyse abi sen deşme yaramızı.
    Biz ekonomik performans arabamız T-Jet Lineaya dönelim gene en iyisi.
    Zaten maşallah Grande Puntoda Klima açık Ş.içi 8.0 lt yakmaya başladı ortalama.
  • tabi..konumuza dönelim.
    bu arada bu mustang ben kullanırken kırmızıydı..resmini bulabilirsem tarayınca eklerim..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi havnitekin -- 7 Haziran 2008; 13:27:42 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: havnitekin


    şu sıralar şirkette çok işler var ..buraya bile yazmak için dakikalık zamanlar ayırıyorum..
    ama ana siteye hazırlık olsun diye bir tasarım sitesi hazırladım...

    sizlerin de fikir ve önerilerini bekliyorum.

    www.havnitekin.tr.gg


    Avni bey herşey güzel yalnız banada fon rengi biraz koyu gibi geldi... Bu arada üye oldum aktivasyon gerekiyor sanırım...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ronintr

    Biz ekonomik performans arabamız T-Jet Lineaya dönelim gene en iyisi.
    Zaten maşallah Grande Puntoda Klima açık Ş.içi 8.0 lt yakmaya başladı ortalama.


    GP chipliydi ama di mi?
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.