Şimdi Ara

FİAT NİÇİN MARKASINA SAHİP ÇIKMAZ Kİ? (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
30
Cevap
0
Favori
1.427
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Bu işlemde en önemli husus kaplanacak olan derinin inceliği, ne kadar ince olursa o kadar rahat ve düzgün kaplanabiliyor. Birde renk, ince deri ve renk ikilisini birleştirmek lazım.
  • Ülkemiz için yerli malı kullanalım diyoruz ama söz konuşu arkadaşlar gibi problemle karşılaşanlara karşı Fiat'ın duyarsız davranması bizleri yerli araçlardan soğutuyor. Bir başka forumda Linea aracındaki otomatik cam silme programının çalışmasındaki hatayı gündeme getirdiği halde hiç kimsenin tınmamasına şahit olduk.
    Kendileri bilir. Aracına sahip çıkmayan firmaya da biz sahip çıkmayız, bu yerli firma olsa da....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: adnan61

    Ülkemiz için yerli malı kullanalım diyoruz ama söz konuşu arkadaşlar gibi problemle karşılaşanlara karşı Fiat'ın duyarsız davranması bizleri yerli araçlardan soğutuyor. Bir başka forumda Linea aracındaki otomatik cam silme programının çalışmasındaki hatayı gündeme getirdiği halde hiç kimsenin tınmamasına şahit olduk.
    Kendileri bilir. Aracına sahip çıkmayan firmaya da biz sahip çıkmayız, bu yerli firma olsa da....


    Tınmıyor gibi görünseler de bir kaç ay uğraşıp yağmur sensöründeki program hatasını düzelttiler..

    ama sorunu ortaya çıkaran Linea sahibi ile uzlaşma yoluna gitmediler..

    sonunda araç sahibi mahkemeyi kazandı ve aracı Tofaş'a geri iade etti...

    bu arada burada sözkonusu olan Stilo tamamen İtalyan üretimidir..

    Tofaş'ın bitmiş halde ithal ettiği bir araçtır..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gendarme -- 5 Mart 2010; 18:04:42 >




  • Çok üzüldüm hocam...6 senelik bir araç bana göre eski değil hatta yeni bir araç...Doğan'da bile olmayan bir problemle karşılaşıyor ve servis bu duyarsızlığı gösteriyor gerçekten utanılması gereken bir durum...

    Umarım hakettiğinizi alırsınız...
  • kıldan tüyden meselerlerde ertesi gün bilemedin ikinci gün cevap veren fiat müşteri hizmetleri 2 hafta bitmesine rağmen cevap vermeyince ve bu arada bi kaç kez müşt. hizz. arayıp acil cevap beklediğimi belirtmeme rağmen dönüş yapmayınca, servisteki görevliye müşt. hizmet. yetkiliyi arayıp, müşterilerinin mağduriyetini ve cevap beklediğini iletmelerini rica ettim. verdikleri cevap ilgili departmanın durumu incelediği ve (sittin sene sonra) dönüş yapılacağı.
  • Benimde daha önce servisle ilgili bir problemim olmuştu aracı sağlam verdim ve arka camlar çalışmıyo şeklinde almama rağmen beni haksız buldular. Problemde cam kontrol mekanizması arızası. Onunla ilgili bir işlem yapılmamış. Ama aracımın kapı ünitesi daha önce sökülmüştü servise verdiğim bir işlem sırasında ve bu işlemde de komple o ünitede yerinden oynatıldı sonuçta.
    Adam o sırada her ne yaptıysa bozuldu. ve arka camlarım çalışmadı. Aracı alırken kontrol sırasında oldu bu olanlar. yapmaya çalıştılar olmadı. Madem burdayken oldu biz bunu yapıp teslim edelim dediler. ok dedim. sonra cam kontrol mekanizmasının değişmesi gerektiği bununda bedelinin 550 lira olduğu benden de işçilik ücreti almayacaklarını söylediler.
    Bende fiat müşt hizmetlerini arayıp durumu bildirdim ve bana çok uzun bi zaman sonra benim ısrarlarımla dönüp orayla ilgili serviste işlem yapılmadığı bu yüzden bişey yapamayacaklarını söylediler.
    Bende çok arkasında koştum. Dedimki ben aracımı servise bıraktım diyelim herhangi bir arıza için. ve adam aracı kontrol ederken içinde sigara içti ve benim koltuğumda delik oluşturdu diyelim.
    Bende bunun için şikayetçi olduğumda da bana o zaman koltukla ilgili serviste bir işlem yapılmadığını mı söyleyeceksiniz dedim.
    Çünkü ben servise verirken arabamı camlarımda herhangi problem yoktu.
    servise bırakırken elektronik arızası için tüm elektrik sistemi kontrol edilmişti birde. herhangi bir şey çıkmadığı raporuda vardı.
    en sonunda yoğun aramalarım sonucu yarı. Tofaş ankara bölge müdür geldi ve araca yapılan işlemler neler diye başında beraber izleyip yanımızda tekrardan uygulaması yapıldı.
    kapıyı söktü eleman komple ve ne yaptığını anlattı söküncede kontrol mekanizmasını haliyle yere koydu çünkü o işlem sırasında mecburen onuda söktü. ve dikkatlice kenarıya bıraktı.
    sonrada bana görüyorsunuz o parçala ilgili herhangi bir işlem yapılmamış dedi bana eleman.
    Bunu o zaman sökerken ikimizinde yanında olmadığını belki yere koyarken bu parçayı elinden düşürdüğünü belki çay içerken üstüne dökmş olabileceğini söyledim ve bunu ben nerden bileceğim deyince. en sonunda bana dönülen yarı yarıya masraf karşılamasıydı. 550 lira olan parça için 250 lira verdim . Onuda vermeyecektimde en sonunda kabul ettim.
    Fiat ın ülkemizde tutulmamasının bir sebebide araçlarının arkasında durmamalarıdır.




  • bugün serviste bir dukato sahibiyle tanıştım. adamın aracının mazot filtresinin içine konulduğu plastik dış kap gibi bir şey var o patlamış patlamış, ısıya darbeye vs. kesinlikle maruz kalmayacak korunaklı bir yerde. elemandan 300 tl para almışlar bunu değiştirmek için. işin ilginç tarafı o parçalardaki hatalı üretim yüzünden fiat taşeron firmayla mahkemelik olduğu halde ücretsiz değişim yapılmamış. daha ne diyelim....
  • Ülkemizde bu yüzden toyota deyince sorunsuz araba deniyor.
    Fiat deyince de aman yaklaşma.
    Anlamıyorum ben bu fiat ı.
    Bu yüzden dolayıda 2. eldeki tüm modellerinin malesef piyasası yok.
    96-97 model corolla satılıyor bugün 12-14 arasına.
    2003-2005 model stilo nun en boş modeli olan actuel donanımını 13-14 e alınabiliyor.(Diğer modellere göre bile daha donanımlı birde)
    Fiat dönüp bakmasın hala bu duruma...
    Yazık yazık...
  • tüketici mahkemesine dava aç. Tüketici dernekleri avukatı bedava veriyor. Görsün gününü fiat
  • Tekrar geçmiş olsun Halil.

    Şu durumu da belirtmekte fayda var.

    STILO sahipleri olarak bildiğimiz üzere, 2004'ten sonra senin eriyen plastik aksamlar bej renginde ve farklı (yani daha sert) üretilmiş.

    Bence bunun nedeni bu parçaların sorunlu olduğunun o dönemde FIAT'ın farkına varması.

    Belki bir çok ülkede FIAT bu durumdaki STILO'ları çağırıp sorunlu plastik parçaları değiştirdi.

    Bu sorunun sadece sende olmadığı, genel bir sorun olduğu şüphe götürmeyecek şekilde ortada.

    enclave'de de aynı problem olmuş ve bu sorunla karşılaşan başkaları da vardır yüksek ihtimalle.

    İlk dilekçeni, yukarıda belirttiğim konuyu da ekleyerek ve aynı sorunla karşılaşan bir kaç kişi daha bularak İstanbul, Ankara, İzmir'deki müdürlere APS ile göndermen faydalı olabilir.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.