Şimdi Ara

Fiat palio 1.2 Dynamic 2005 İncelemem (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
37
Cevap
0
Favori
3.755
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sevket861


    quote:

    Orijinalden alıntı: gentleman_

    Güzel bir konu olmuş. Palio hoşuma gidiyor, 1.3 multijet hakkında yorum yapabilecek var mı?

    Şirket aracı olmayanı hilesiz temizi zor bulunur.
    Performans açısından 1.2 den iyidir.diğer özellikler aşağı yukarı aynı.


    Hileden kasıt nedir? Ve şirket aracı olması neleri değiştirir?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gentleman_


    quote:

    Orijinalden alıntı: sevket861


    quote:

    Orijinalden alıntı: gentleman_

    Güzel bir konu olmuş. Palio hoşuma gidiyor, 1.3 multijet hakkında yorum yapabilecek var mı?

    Şirket aracı olmayanı hilesiz temizi zor bulunur.
    Performans açısından 1.2 den iyidir.diğer özellikler aşağı yukarı aynı.


    Hileden kasıt nedir? Ve şirket aracı olması neleri değiştirir?

    Km düşürmeyi kasdettim.
    şirket araçları ise çok hırpalanır , düzenli bakıma girmez , çok km yapar vs. Vs.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • gentleman_ kullanıcısına yanıt
    multijet motor kaputun altında değil de kucakta gidiyormuş gibi hissettirir..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sevket861


    quote:

    Orijinalden alıntı: gentleman_


    quote:

    Orijinalden alıntı: sevket861


    quote:

    Orijinalden alıntı: gentleman_

    Güzel bir konu olmuş. Palio hoşuma gidiyor, 1.3 multijet hakkında yorum yapabilecek var mı?

    Şirket aracı olmayanı hilesiz temizi zor bulunur.
    Performans açısından 1.2 den iyidir.diğer özellikler aşağı yukarı aynı.


    Hileden kasıt nedir? Ve şirket aracı olması neleri değiştirir?

    Km düşürmeyi kasdettim.
    şirket araçları ise çok hırpalanır , düzenli bakıma girmez , çok km yapar vs. Vs.


    Servislerin ikinci elleri hakkında bir yorumunuz var mı peki?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: keus35

    multijet motor kaputun altında değil de kucakta gidiyormuş gibi hissettirir..

    1.3 dizellerde ikinci el hangi aracı önerirsiniz? Sorunsuz olması ve ekonomik olması önemli.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • punto hatta mümkünse evo öneriririm. aradaki fiyat farkının karşılığını fazlasıyla veriyor.
    bu motor anca bu kasada kullanılmalı, daha büyük kasa için yetersiz bence.
    multijet motor, bakımları aksatıldığında zincir problemi yaşatıyor.
  • Başarılı bir inceleme olmuş tebrikler Yazıyı okurken aklıma şu video geldi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: keus35

    aynı aracın 1.2V 8v lpg li versiyonunu kullandım bir süre.
    12-13lt lpg yaktıramadım ama hafif şehir içi şartlarda 7,5-8lt lpg tüketimi vardı.
    80 hp lik versiyonunu da kullandım gayet iyi gidiyordu.
    güven hissi sıfır. yol tutuş yok, virajda her tür sürprizi yapabilir.
    1.2 8v klima açıkken ya da kalabalık iken performans yerlerde.
    şehir içi aracı. efendi gidilirse şehir dışında tüketim rekoru kırılabilir.
    dönüş çapı az, manevra ve park çok rahat. 2. elde hızlı.
    italyada dar sokaklardan palio fışkırıyor..
    parçası inanılmaz ucuz, 1.2 motor hararete karşı zayıf.
    kısa mesafe kullanılacak düşük bütçeli bakıma uygun,
    evin 2. aracı olabilecek, acemi için iyi bir başlangıç aracı..

    Bildiğim kadarıyla italyada hiç palio satılmadı, hatta italyada üretilmedi bile, onun yerine italyada zaten punto mk1 ve mk2 üretiliyordu. Palio sadece brezilya, türkiye, hindistan gibi gelişmekte olan ülkelerde ve o ülkelerin yol şartları için üretildi. Italyanın dar sokaklarında olsa olsa punto ve 500 vardır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gentleman_

    Güzel bir konu olmuş. Palio hoşuma gidiyor, 1.3 multijet hakkında yorum yapabilecek var mı?

    Tam 117 bin km boyunca mk3 kasa (makyajlı palio olarak geçer) 1,3 multijet kullandım, fiatın ender rastlanan sorunsuz araçlarından birisidir. Kullandığım kmlere kadar tek sorun debriyaj üst merkezinin arızalanması olmuştur (çok fazla şehir içi kullandığım için). Bana göre artıları ve eksileri ise şunlar.

    + ları
    1- 1,3 multijet motorun aracı çok rahat taşıması ve çok az yakıt tüketmesi, ayrıca en alt dilimden vergi ödeme.
    2- Ön takımlarının çok sağlam olması ve süspansiyon konforlu sayılır (zaten bizim gibi gelişmekte olan ülke yolları için tasarlanmış)
    3- Bagaj hacminin sınıf standartlarında olması (280lt)
    4- Parça ve bakım giderlerinin çok ucuz olması.
    5- Aracın yalıtımının nispeten fiyatına göre idare eder olması. (çok fazla yol sesi almıyor genelde motor ve rüzgar sesi var)
    6- Şehir içinde çok rahat park ediliyor.
    7- Active versiyonlarında bile yol bilgi ekranının olması güzel (anlık tüketim, ortalama tüketim, kalan menzil, ortalama hız, uyarı mesajları gibi bilgiler var) ayrıca "follow me home" farlar , tek dokunuşta açılan-kapanan şöför cam otomatiği ve hız sınırlayıcı gibi özellikler var.

    - leri
    1- Fren sistemi güçlü olmasına rağmen çoğunda ABS olmadığı için çok fazla güven vermiyor.
    2- Direksiyon biraz ağır ve dönüş çapı bu kadar küçük bir araç için fazla. (dönebilirim dediğiniz yerden dönemiyorsunuz)
    3- İç mekanda plastik kalitesi zayıf, koltuk kumaşları kalitesiz ve çok çabuk leke tutuyor.
    4- Yol tutuşu çok kötü. (süspansiyon konforlu bu yüzden aşırı yumuşak) özellikle sert virajlarda çok yatıyor ve hemen arkası kopuyor.
    5- Koltukları çok rahatsız uzun yolda bel ağrısına neden oluyor.
    6- Arka koltuk diz mesafesi kötü ve koltuk minderleri çok yumuşak.

    Aklıma gelen şimdilik bunlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gentleman_


    quote:

    Orijinalden alıntı: sevket861


    quote:

    Orijinalden alıntı: gentleman_


    quote:

    Orijinalden alıntı: sevket861


    quote:

    Orijinalden alıntı: gentleman_

    Güzel bir konu olmuş. Palio hoşuma gidiyor, 1.3 multijet hakkında yorum yapabilecek var mı?

    Şirket aracı olmayanı hilesiz temizi zor bulunur.
    Performans açısından 1.2 den iyidir.diğer özellikler aşağı yukarı aynı.


    Hileden kasıt nedir? Ve şirket aracı olması neleri değiştirir?

    Km düşürmeyi kasdettim.
    şirket araçları ise çok hırpalanır , düzenli bakıma girmez , çok km yapar vs. Vs.


    Servislerin ikinci elleri hakkında bir yorumunuz var mı peki?


    palio zor düşer servise.
    tavsiyem 17 civarına çıkabilirseniz 1.3 multijet g.punto almanız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sevket861


    quote:

    Orijinalden alıntı: gentleman_


    quote:

    Orijinalden alıntı: sevket861


    quote:

    Orijinalden alıntı: gentleman_


    quote:

    Orijinalden alıntı: sevket861


    quote:

    Orijinalden alıntı: gentleman_

    Güzel bir konu olmuş. Palio hoşuma gidiyor, 1.3 multijet hakkında yorum yapabilecek var mı?

    Şirket aracı olmayanı hilesiz temizi zor bulunur.
    Performans açısından 1.2 den iyidir.diğer özellikler aşağı yukarı aynı.


    Hileden kasıt nedir? Ve şirket aracı olması neleri değiştirir?

    Km düşürmeyi kasdettim.
    şirket araçları ise çok hırpalanır , düzenli bakıma girmez , çok km yapar vs. Vs.


    Servislerin ikinci elleri hakkında bir yorumunuz var mı peki?


    palio zor düşer servise.
    tavsiyem 17 civarına çıkabilirseniz 1.3 multijet g.punto almanız.


    Fiyat vermemiştim ama siz yakın tahmin etmişsiniz :) 17ye Punto bulmak çok zor. Bulsak bile temiz olmaz. Model yüksek, km150000 altında dizel bir palio daha iyi bir seçim olur bence.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Durace

    quote:

    Orijinalden alıntı: gentleman_

    Güzel bir konu olmuş. Palio hoşuma gidiyor, 1.3 multijet hakkında yorum yapabilecek var mı?

    Tam 117 bin km boyunca mk3 kasa (makyajlı palio olarak geçer) 1,3 multijet kullandım, fiatın ender rastlanan sorunsuz araçlarından birisidir. Kullandığım kmlere kadar tek sorun debriyaj üst merkezinin arızalanması olmuştur (çok fazla şehir içi kullandığım için). Bana göre artıları ve eksileri ise şunlar.

    + ları
    1- 1,3 multijet motorun aracı çok rahat taşıması ve çok az yakıt tüketmesi, ayrıca en alt dilimden vergi ödeme.
    2- Ön takımlarının çok sağlam olması ve süspansiyon konforlu sayılır (zaten bizim gibi gelişmekte olan ülke yolları için tasarlanmış)
    3- Bagaj hacminin sınıf standartlarında olması (280lt)
    4- Parça ve bakım giderlerinin çok ucuz olması.
    5- Aracın yalıtımının nispeten fiyatına göre idare eder olması. (çok fazla yol sesi almıyor genelde motor ve rüzgar sesi var)
    6- Şehir içinde çok rahat park ediliyor.
    7- Active versiyonlarında bile yol bilgi ekranının olması güzel (anlık tüketim, ortalama tüketim, kalan menzil, ortalama hız, uyarı mesajları gibi bilgiler var) ayrıca "follow me home" farlar , tek dokunuşta açılan-kapanan şöför cam otomatiği ve hız sınırlayıcı gibi özellikler var.

    - leri
    1- Fren sistemi güçlü olmasına rağmen çoğunda ABS olmadığı için çok fazla güven vermiyor.
    2- Direksiyon biraz ağır ve dönüş çapı bu kadar küçük bir araç için fazla. (dönebilirim dediğiniz yerden dönemiyorsunuz)
    3- İç mekanda plastik kalitesi zayıf, koltuk kumaşları kalitesiz ve çok çabuk leke tutuyor.
    4- Yol tutuşu çok kötü. (süspansiyon konforlu bu yüzden aşırı yumuşak) özellikle sert virajlarda çok yatıyor ve hemen arkası kopuyor.
    5- Koltukları çok rahatsız uzun yolda bel ağrısına neden oluyor.
    6- Arka koltuk diz mesafesi kötü ve koltuk minderleri çok yumuşak.

    Aklıma gelen şimdilik bunlar.


    Kullanıcısından böyle güzel ve yeterli, kısa ve öz yorum. Tek kelimeyle mükemmel. Artıları eksileri aynı mesajda ve içten. Teşekkürler. Ben de 2009 üzeri temiz dizel palio düşünüyorum. Daha doğrusu ilk tercihim bu yönde. Punto dizel diyenler de var, o da şimdilik pahalı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gentleman_


    quote:

    Orijinalden alıntı: sevket861


    quote:

    Orijinalden alıntı: gentleman_


    quote:

    Orijinalden alıntı: sevket861


    quote:

    Orijinalden alıntı: gentleman_


    quote:

    Orijinalden alıntı: sevket861


    quote:

    Orijinalden alıntı: gentleman_

    Güzel bir konu olmuş. Palio hoşuma gidiyor, 1.3 multijet hakkında yorum yapabilecek var mı?

    Şirket aracı olmayanı hilesiz temizi zor bulunur.
    Performans açısından 1.2 den iyidir.diğer özellikler aşağı yukarı aynı.


    Hileden kasıt nedir? Ve şirket aracı olması neleri değiştirir?

    Km düşürmeyi kasdettim.
    şirket araçları ise çok hırpalanır , düzenli bakıma girmez , çok km yapar vs. Vs.


    Servislerin ikinci elleri hakkında bir yorumunuz var mı peki?


    palio zor düşer servise.
    tavsiyem 17 civarına çıkabilirseniz 1.3 multijet g.punto almanız.


    Fiyat vermemiştim ama siz yakın tahmin etmişsiniz :) 17ye Punto bulmak çok zor. Bulsak bile temiz olmaz. Model yüksek, km150000 altında dizel bir palio daha iyi bir seçim olur bence.

    Bulunursa neden olmasın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Aynı aracı 7 senedir kullanılıyorum. Adım gibi bilirim her köşesini. Benimki cvt / otmayik şanzuman.16 valf. Araç şehir içi aracıdır kesinlikle. Dahayeni 1500 km yol yaptık ilk defa şehirler arası yollarda bizi mahfetti. Kesinlikle uzun yol aracı değil. Zaten araç 7 yaşında olmasına ramen daha 35 bin km de. Çünkü tek bayan tarafından şehir içi haftada bir kullanılmakta.

    Ses sistemi ise vasat. 200 tl ye teyp ve goparlör ile çözüldü.

    Yol tutuşu vasat. Limitlerini hemen görüyosunu aracın. İyi tanımayanın elinde tehlike yaratabilir.

    Abs esp vs. Hiçbirşey yok. Çalıştır git :)

    Fakat çunu söylemeliyim lpg ile şehirler arası 6 litre tüketimi yakaladın. Şehir içi ise 9 litre lpg tüketimi var. Çok ekonomik oldugunu söyleyebilirim. Belirtiyorum lpg ile !

    Benim aracımda elektrikli yan aynalar. Yükseklik ayarlı ön farlar vs var. Tam dolu olmasada ortanın üstünde birkaç özellik var.

    Zaten şehir içi arabası otomatik olmalıdır. Alcak olanlara otomatiğini şiddetle öneririm.

    Vites geçişlerini hissetmeniz. İMKANSIZDIR. BİRDAHA SÖYLÜYORUM İMKANSIZ! Yani şanzumanını kesinlikle opel renault saab toyota gibi markalarla karıştırmayın.

    Akülü arabada viteş geçişini hissetmezsiniz demi? Basıp gidersiniz. İşte aynısı bunda var. En yfak bir sarsılma hissedebilen olmadıdaha arabada. Buda bana fazlasıyla yetiyor.

    Şanzumanı için alınır ekonomi için bilinilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi beneoushtatic -- 18 Ekim 2013; 9:59:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gentleman_


    quote:

    Orijinalden alıntı: Durace

    quote:

    Orijinalden alıntı: gentleman_

    Güzel bir konu olmuş. Palio hoşuma gidiyor, 1.3 multijet hakkında yorum yapabilecek var mı?

    Tam 117 bin km boyunca mk3 kasa (makyajlı palio olarak geçer) 1,3 multijet kullandım, fiatın ender rastlanan sorunsuz araçlarından birisidir. Kullandığım kmlere kadar tek sorun debriyaj üst merkezinin arızalanması olmuştur (çok fazla şehir içi kullandığım için). Bana göre artıları ve eksileri ise şunlar.

    + ları
    1- 1,3 multijet motorun aracı çok rahat taşıması ve çok az yakıt tüketmesi, ayrıca en alt dilimden vergi ödeme.
    2- Ön takımlarının çok sağlam olması ve süspansiyon konforlu sayılır (zaten bizim gibi gelişmekte olan ülke yolları için tasarlanmış)
    3- Bagaj hacminin sınıf standartlarında olması (280lt)
    4- Parça ve bakım giderlerinin çok ucuz olması.
    5- Aracın yalıtımının nispeten fiyatına göre idare eder olması. (çok fazla yol sesi almıyor genelde motor ve rüzgar sesi var)
    6- Şehir içinde çok rahat park ediliyor.
    7- Active versiyonlarında bile yol bilgi ekranının olması güzel (anlık tüketim, ortalama tüketim, kalan menzil, ortalama hız, uyarı mesajları gibi bilgiler var) ayrıca "follow me home" farlar , tek dokunuşta açılan-kapanan şöför cam otomatiği ve hız sınırlayıcı gibi özellikler var.

    - leri
    1- Fren sistemi güçlü olmasına rağmen çoğunda ABS olmadığı için çok fazla güven vermiyor.
    2- Direksiyon biraz ağır ve dönüş çapı bu kadar küçük bir araç için fazla. (dönebilirim dediğiniz yerden dönemiyorsunuz)
    3- İç mekanda plastik kalitesi zayıf, koltuk kumaşları kalitesiz ve çok çabuk leke tutuyor.
    4- Yol tutuşu çok kötü. (süspansiyon konforlu bu yüzden aşırı yumuşak) özellikle sert virajlarda çok yatıyor ve hemen arkası kopuyor.
    5- Koltukları çok rahatsız uzun yolda bel ağrısına neden oluyor.
    6- Arka koltuk diz mesafesi kötü ve koltuk minderleri çok yumuşak.

    Aklıma gelen şimdilik bunlar.


    Kullanıcısından böyle güzel ve yeterli, kısa ve öz yorum. Tek kelimeyle mükemmel. Artıları eksileri aynı mesajda ve içten. Teşekkürler. Ben de 2009 üzeri temiz dizel palio düşünüyorum. Daha doğrusu ilk tercihim bu yönde. Punto dizel diyenler de var, o da şimdilik pahalı.

    Rica ederim, elimden geldiği kadarıyla özetlemeye çalıştım. Şu an kullandığım araç 2004 model 1.3 multijet punto, (eski kasa) yani 2005 model palioyu verip 1 yıl daha eski model punto aldım ve yaklaşık 2 yıldır kullanıyorum. Palio ile arasında donanım, güvenlik, konfor olarak oldukça fark var. Fakat punto palio kadar dayanıklı bir araç değil, biraz daha nazik bir araç, parça fiyatları oldukça yüksek. (motor hariç, motor aynı olduğu için sorun yok) Eğer temiz çok km yapmamış temiz bir punto bulabilirseniz kesinlikle tavsiye ederim. Kullanım keyfi, yol tutuş, güvenlik açısından oldukça iyi bir araç. Fiyat olarak sizi zorlamaz, ama temiz, bakımlı, orasıyla burasıyla ve kmsi oynanmamış olması çok önemli.




  • 1.2 el kullandık hiç memnun değilik yakıt konusunda şehir içi çok fazla yakıyor motoruna göre tabiki lpgsiz.
    araba yokuş çıkmıyor heleki 5 kişi binerseniz tam bir rezalet.Adamın yokuşun başına çıkınca arabayı aşa sallıyası geliyor.
    ses sistemi çok berbat ses çıkmıyor.
    Ama kullanışı çok rahat bence arabayı yeni örenen arkadaşlarımız için çok ideal.
  • O model yillarindaki paliolarda blaupunkt ses sistemi mevcuttur, kotu bir teyp degil; ayni modelin cd oynatani alfa 147 lerde kullanilan teyptir. Yanilmiyorsam mk 3 lerdeki de pioneer di. Palio son derece masrafsiz bir aractir ozellikle mk2 ve 3 ler sorunlarindan arindirilmistir.

    Suspansiyonu yumusaktir fazlasiyla yana yatar.Hafifliginden dolayi pratiktir seridir fakat ilk iki jenerasyonun benzinlileri ekonomik degil. Benzinli modellerin en ekonomik olani 1.4 77 hp lik modeldir. Ayni motor gp ve lineanin da giris modellerindeki benzinli motordur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.