Şimdi Ara

FİAT SİENA TEAM (168. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.562
Cevap
53
Favori
662.581
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 166167168169170
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Lpg sıralı sistem ama ayar düzen tutmadi bir kac gun sonra eski haline dondü geçenlerde akü değişimi yaptım kutup başları 10 dk kadar takılı değildi yeni akü taktım beyin hatalari sildi olmaliki yeni akü takınca sorunsuz gittim ama oda 1 saat sonra tekrar eski haline geldi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selamun aleyküm ,

    Yaklaşık olarak 4 yıldan beri siena kullanıyorum gayet memnunun. Bu son zamanlarda benim arabada ilk çalışırken, çalıştıktan sonra benzine çok geç geçiyor ve geçmeden önce de araba sanki benzin bitiyormuş gibi çalışıyor.
    Normalde gaz kapalı iken benzinde çalışıyor ve hiç bir sıjıntı yok.
    Sizce bereden yapar
  • eyibil5761 kullanıcısına yanıt
    O zaman sizin için zor olacak ama beyini sıfırlayıp bi 50km kadar benzinle bindikten sonra gaz ayarı yaptırın

    Siz gaz ayarı yaptırmışsınız ama bozuk olan bi haritanın üzerine ayar yapılmış düzgün bi harita oluştuktan sonra eğer LPG sisteminde bi problem yoksa (regülatör basıncı sabit değilse enjektörlerde problem varsa gene olmaz) düzgünce bi ayar yapılsın.

    Bizim araçlara ayar yapmak gerçekten çok zor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tamircidayi kullanıcısına yanıt
    Aracın motor ne LPG sistemi mixserli mi sıralı mi

    Çalıştıktan sonra benzine geçmek demişsiniz araç çalılırken benzine almak istediğinizde sıkıntı mı çıkıyor tam anlamadım?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mikailhanaltınkaya -- 16 Şubat 2018; 19:14:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mikailhanaltınkaya M kullanıcısına yanıt
    Arabada aldesa marka lpg sistemi var. Araç ilk benzinde çalışıp daha sonra otomatik olarak lpg ye geçmekte.
    bu geçişte sıkıntı çıkmakta.
    Normalde araç benzinde ve lpg de hiç bir sıkıntısı yok. Her ikisinde de çalışıyor.
    Araç bu geçiş esnasında bazen 3-5 dakika sonra geçiyor. Araç bu esnada sanki araçta yakıt yokmış gibi bi çekiyor bi çekmiyor.ve bazende stop ediyor.
    Lpg ye geçtikten sonra hiç bir sıkıntısı kalmıyor.Arabanın çekisi yerine geliyor.
  • Tamircidayi kullanıcısına yanıt
    LPG ayarı kurtarır gibi geldi bana eğer araç sıralı sistem se

    Sıtalı sistem de LPG enjektörleri çeşitli ek sensörler ve LPG ECU su olıyor

    Bir de mixserli olan sistem var bu ikiye ayrılıyor düz ve tek nokta sistem olarak

    Sizinki hangisi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mikailhanaltınkaya M kullanıcısına yanıt
    Tek nokta sıralı sistem
  • Tamircidayi kullanıcısına yanıt
    Motor 1.4 değil se tek nokta ile derdiniz bitmez

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba. Bir tane Fiat sine 2000 model 1.2 s e müşteri oldum. Fakat adam 16 v mi 8 v mi bilmiyorum dedi. Onu nasıl anlarız ? Birde bu arabayı öneriyor musunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • syd0261 kullanıcısına yanıt
    Fiat siena 1.2 75bg 8v tir. (her silindirde 2 subap vardır. 4*2=8 valftir.)
    çok nokttalı enjeksiyon bulunur.
    LPG uyumu vardır.(iyi bir dönüşüm kiti ile.)
    3000 d/d de 90km/h görmektedir.
    2000 model kataloğu:https://otomobil.fiat.com.tr/content/dam/fiat/TR/kullanim-kilavuzlari/siena/Siena_Kullanim_Kilavuzu_2001.pdf

    bundan sonrası sizin isteklerinze göre değişir. performans arabası değildir. normal kullanımda benzinde ortalama 7lt/100km yakar. uzun yolda 5,5-6lt/100 düşer. sadece üç sıkıntısı var bence: sensör problemleri , şanzıman kısa oranlı olması(örnek 3000d/d -90km/h----4000d/d-120km/h) ve motor üst kapağından(silindir değil egzantirik olan) terleme yapmasıdır.

     FİAT SİENA TEAM




  • syd0261 kullanıcısına yanıt
    Sienaların 1.2 sinde 16v yoktur 8v dir

    Ama albea ve palio mk2 lerin 1.2 8v i ile siena ve mk1 palioların 1.2 8v i aynı değildir. Blok üst kapak motor hacmi sıkıştırma herşey aynı motor birebir aynı ama ufak 1-2 fark var.

    Şöyle ki en başta onlarla bizim ECU ve egzantirik farklı ve onların gücü 60HP torku 102nm bizim ise gücümüz 75hp torkumuz 104nm.

    Yani bizim araç 1.2 16 v albealardan 5hp daha güçsüz ve 10nm tork daha az ama 1.2 8v albealardan 15hp daha güçlü ve 2nm daha fazla torku var.
    Önerme konusuna gelince de hocam araba güzel 1.4 hatta karbüratörlü 1.6 fiat gibi gidiyor ama 1.4 gibi de yakıyor. (Uzun yolda dikkatli kullanım 7.4litre LPG dikkatsiz kullanım 8-9 litre LPG klima açık kapalı pek fark etmiyor) (şehir içi 11-14 litre arası LPG)
    Alacaksanız ya 1.2 alın ya da 1.6 1.4 ü çok pis bi motor 1.2 den daha güçsüz 1.6 ile aynı yakan bi motor.
    1.2 gitmez çekmez diye birşey olmuyor hp olarak geyet yeterli tork olarak zayıf biraz onda da yokuşlarda vites küçülmekten çekinmezseniz gayet rahat ilerliyor. Düşük deviri de seviyor yüksek devirir de1100-1200devirden 6000-6500 devire kadar gayet istekli bir motor şöyle diyim şehir içi 4.viteste 40 civarı bir hızla 1500 devir dolaylarında hafif yokuşları gayet rahat çıkabiliyorum eğer araçta 2kişiden fazla kimse yoksa. Aynı zamanda uzun yolda 6500 devire kadar da gidiyor araba rahat rahat 6500 den sonra kesiciye kadar olan o 480 devirde de inlemeye başlıyor artık.
    1.2 de alsanız 1.6 da alsanız kesinlikle sıralı sistem LPG li olsun yoksa başınız çok ağrır



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mikailhanaltınkaya -- 3 Mart 2018; 20:3:10 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • fb168 kullanıcısına yanıt
    Hocam bu terleme konusunu mantar conta ile kesebilirimiyiz acaba?

    Bur de 5.vites dişlisini 1.6 sienanınki ile değiştirirsek 100 ya da 104 yapıyor 5. Vites 3000dd da bu da kabul edilebilir ama sizce değermi ve motor kaldırırmı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mikailhanaltınkaya M kullanıcısına yanıt
    Aynısı benimde aklımda. Fakat 5. Viteste gidebilmek için 4. Vites te 90 kmh görmek lazım. Çünkü 5. Viteste 1.6 dişlisi takıldığında devir düşecektir. Birde 5. Vites 90 kmh 3000 devirde rampa çıkarken 100 kmh 3000 devir çıkmamız gerekecek ve 90 la çıkmak için rampada 4. vitese düşmek gerekir. Fabrikada tork-hp dengesi dağıtılırken bu vites oranları düşünülerek belirlenir. Bu yüzden fazla böyle işlere girmek istemiyorum.ama sizin bulunduğunuz yer düz ve hep uzun yolda kullanıyorsanız yapabilirsiniz.



    Aynı konu Otodestekçim facebook ta konuşuldu linki:



    https://m.facebook.com/groups/1745140065796575?view=permalink&id=1902078613436052&ref=content_filter

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • mikailhanaltınkaya M kullanıcısına yanıt
    Terleme konusu biraz sıkıntı. Benim arabam bu zaman kadar bütün bakımları serviste yapıldı.serviste Bu üst kapak contası triger kayışı değişirken değişti. 3-4 ay sorun yoktu. Daha sonra yine başladı. Ustalar hep terleme diyor.yağ eksilmesi zaten yok. Kafama taktığım bir konu değil yani. ama o yağları kurutmak istiyorsanız biraz devir çevirin .zaten motor ısınınca yağlar uçuyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fb168 kullanıcısına yanıt
    O konuyu açan benim 😂

    90-100 gibi ilerlerken dediğiniz gibi olacak o kaçınılmaz ama 110 dan sonra araba ciddi rahatlayacak gibi sanki özellikle 130-150 arasında benim de en çok kullandığım hız aralığı o civarlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fb168 kullanıcısına yanıt
    Devir çevirdikçe yağ damlatıyor mubarek egzoz manifoldunun üstüne damlarsa hele içersi kokudan durulmuyor. Başka bi çözüm bulmak lazım ona 3 kere depişti hala aynı hala aynı. Normal kullanımda sadece terleme var şu an ama devir dönmeye başlayınca uzun soluklu dönersek eğer yağ eksiltiyor biraz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mikailhanaltınkaya M kullanıcısına yanıt
    Dediğim gibi bende öyle bir sorun yok zaten. LPG hiç takılmadı. Kilometre zaten 100 bin altı.

    Bence ustalar üst kapağın fazla sıkılmış ve kapağın yüzlere eğilimiş. Bu yüzden kapak düzeltilip, contası takılıp, sıvı conta uygulaması yapılmalı belki böyle çözüm bulunur.



    O konu sizin paylaşımınız mı bence güzel bir paylaşımdı. Yaparsanız haber verirseniz sevinirim. Çünkü benimde merak ettiğim konu:))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fb168 kullanıcısına yanıt
    Yaparsam uzun bi süre sonra yaparım inşallah çünkü debriyaj değişirken hazır sökülünce yaptırmak istiyorum malum işçilik dolayısıyla maliyet düşsün.

    Benim km 232 bin oldu hatta geçti bile 😂
    Bana facebook dan istek gönderebilirmisiniz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mikailhanaltınkaya -- 3 Mart 2018; 21:33:4 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mikailhanaltınkaya M kullanıcısına yanıt
    ilk sahibi olduğumuz için düşük km de kaldı. Aslında 232 bin kmde az fakat lpg motorun ömrümden alıyor. Birde bizim motorlar küçük hacimli orda sorun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fb168 kullanıcısına yanıt
    Düzgün afr ile almıyor aslında.

    Gaz ayar kablosuyla aracı kendisini bağlamak için kablo alacağım yaza ltft stft benzinde neyse LPG de de öyle olacak şekilde güzel bi ayar yapacağım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 166167168169170
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.