Şimdi Ara

FİAT TİPO KULÜP (10. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13.914
Cevap
89
Favori
2.599.142
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: muzy16

    selam arkadaşlar. bakıyorum kulüp performansı bayağı iyi gidiyor.

    benim araçta son 1 aydır, akü ışığı arabayı çalıştırdıktan sonra yanık kalmaya devam ediyor.bazan sönüyor, bazan kısık bir şekilde yanıyor. normalde sönmesi gerekli ama sönmüyor.
    kitapçığında akü şarj almıyor olabiliyor, kutup başlarını kontrol edin falan yazıyor.
    kardeşim servise götürmüş sormuş. önemli bişey değil boşver yansın demişler.
    ben de kıllandım, sanayi de akü taktırdığım ustaya götürdüm. akü suyunu ve kutup başlarını kontrol etti. akü şarjını ölçtü ve şarj dinamosununda problem olduğunu, kömürlerin ve gerekirse diyotların değişmesi gerektiğini söyledi. 25-30 ytl ye hallederiz dedi. 1 saat kadar süreceğini söylediği için sonraya bıraktım. bilginiz olsun dedim. belki günün birinde sizin akü ışığı da yanar

    evet akü iyi şarj etmezse akü lambası yanmaya başlar. direk yanmasa da farları açtığınızda,kaloriferi açtığınızda vb. gibi elektrik çeken donanımları kullandığınızda daha parlak yanmaya başlar. önce aküye sonra da şarj dinamosuna bakılmalı. özellikle kışın ilk çalıştırmada sorun çıkarabilir onarımını yaptırmazsanız.




  • Arkadaşlar tiponun bakımları resimlerle anlatılıyor,burayı inceleyin derim
    http://www.clubedotipo.com.br/modules.php?name=Conteudo&pid=27

     FİAT TİPO KULÜP




  • arkadaşlar gösterge panelini bu şekilde nasıl yapabiliriz?bi fikri olan var mı?
     FİAT TİPO KULÜP
  • şu2 hikayesini daha önceden biliyordum,
    bende araba 15 000 deyken çıkmıştı, aptal tamirci " abi 2 nci 100 000 de o yüzden 2 yazıyor demişti",
    çolk gülmüştüm,
    biraz daha aklı başında bir adam daha sonra " arabanın sınıfını gösteriyor" dedi
    daha mantıklı geldi bana
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Dursun

    şu2 hikayesini daha önceden biliyordum,
    bende araba 15 000 deyken çıkmıştı, aptal tamirci " abi 2 nci 100 000 de o yüzden 2 yazıyor demişti",
    çolk gülmüştüm,
    biraz daha aklı başında bir adam daha sonra " arabanın sınıfını gösteriyor" dedi
    daha mantıklı geldi bana

    ya şu ustaların aklı başında , elinden iş gelenleri nerede?
    sanayide bulamıyorum da...
  • okanisilak O BAHSETTİĞİN AMPÜL ÖNÜNDEKİ PLASTİK UZUN PARÇAYI KALDIRACAKSIN AMPÜLLERİNDE MAVİ YANANINI TEMİN EDİP O YUVALARA LEHİMLEME YOLUYLA BU GÖSTERGEYE SAHİP OLURSUN,DAHA ÖNCE BAHSETTİĞİM GİBİ KARANLIKTA KALAN BÖLMEYEDE EXRA 2 DELİK AÇARAK LEHİMLEME YOLUYLA KOMPLE MAVİ EKRAN YAPARSIN

    Dursun ARKADAŞIM e-mail ADRESİNE GÖSTERGE cdr RESİMLERİ GÖNDERMİŞTİM,DURUM NEDİR?

    Şu sizin 2 yazma hikayesine bide ben yorum yapayım..

    kullanılan Versiyon şekli olabilir... 2. Versiyon gibi,yada;
    Hata kodu:02 verip lambalar sönme yapar,yine yada;
    Resetleme:02 anlamınada gelebilir..

    Ama 200 bin motor kullanımı,
    2.sınıf araç tipi kesinlikle değil arkadaşlar....




  • YA ARKADAŞLAR,NE GÜZEL AYRINTILAR VAR.HEPSİNİ TEK TEK DENEMEK İSTİYOR İNSAN.AMA BAZEN DE ARADIĞINI BULAMAYINCA üzülüyor.öreneğin benim tipoda mamrtisörleri bir değiştirdim ki değiştirmez olayımARABANIN İÇİ DÜĞÜN SALONU GİBİ.GÜMBÜRTÜDEN DURULMUYOR.USTAYA DİYOM,DİYOKİ AMORTİSÖR SERT GELİYORMUŞ.NE OLACAK BU ALTTAKIMIN HALİ.YOK KASİSE GİRDİKÇE DİYOM GÖGÜS ERE DÜŞECEK.GÖGÜSÜDE ÇATLATTIK ZATEN.ANALOG GÖGÜS BENDEKİ.HANİ ŞU KIZ DEVİR FALAN ÇERÇEVESİ VARYA,İŞTE O.ÇATLADI KOMPLE.ARADIM BULAMADIM.NEREDEN VE KAÇA ALIRIM YARDIMM ÜTFEEEN
  • muzy16 arkadaşım aynı problem benim 1.4s tipoda da var yaklaşık 4 aydır.kitapçığına bende baktım merakımdan akü şarj etmiyor yazıyor.marşa basarken zaten yanıyo.bastıktan sonrada kısık bi şekilde yanıyor ve hiç sönmüyor.usta devam et böyle bişey olmaz diyor ama.en kısa zamanda yaptırmam gerekiyor onu.
    herhangi bir problem çıkarmaz ama arabada dimi?
    quote:

    Orjinalden alıntı: muzy16

    selam arkadaşlar. bakıyorum kulüp performansı bayağı iyi gidiyor.

    benim araçta son 1 aydır, akü ışığı arabayı çalıştırdıktan sonra yanık kalmaya devam ediyor.bazan sönüyor, bazan kısık bir şekilde yanıyor. normalde sönmesi gerekli ama sönmüyor.
    kitapçığında akü şarj almıyor olabiliyor, kutup başlarını kontrol edin falan yazıyor.
    kardeşim servise götürmüş sormuş. önemli bişey değil boşver yansın demişler.
    ben de kıllandım, sanayi de akü taktırdığım ustaya götürdüm. akü suyunu ve kutup başlarını kontrol etti. akü şarjını ölçtü ve şarj dinamosununda problem olduğunu, kömürlerin ve gerekirse diyotların değişmesi gerektiğini söyledi. 25-30 ytl ye hallederiz dedi. 1 saat kadar süreceğini söylediği için sonraya bıraktım. bilginiz olsun dedim. belki günün birinde sizin akü ışığı da yanar






  • huzurlarınızda "MAXI TİPO"

     FİAT TİPO KULÜP




  • quote:

    Orjinalden alıntı: bucakli



    huzurlarınızda "MAXI TİPO"

     FİAT TİPO KULÜP



    hocam bu tipo mu yaw.
    bence kesinlikle değil ama...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi okanisilak -- 6 Ocak 2007; 1:28:20 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: okanisilak

    quote:

    Orjinalden alıntı: bucakli



    huzurlarınızda "MAXI TİPO"

     FİAT TİPO KULÜP



    hocam bu tipo mu yaw.
    bence kesinlikle değil ama...

    %10000 tipo
    camlara,bagaja,ön kaputa dikkatli bakın
    tipo olduğunu görürsünüz
    özellikle arka kelebek camı var ya orayı kapatmışlar




  • forumdaki sedicivalvole nickli arkadaşımızn toplamış olduğu italyan tipo 2.0 i.e 16v&bmw 3.25 videosu
    bu arada tipo onno usta tarafından modifiye edildi ve atmosferik 184 hp
    zaten tipo'nun sesine hasta olacaksınız
    http://www.youtube.com/watch?v=X07nJDFPl9I
  • gerçekten yukardaki resimdeki kırmızı-beyaz tipo'nun benim olmasını isterdim
    tüm gözler üzerimize çevrilirdi artık
  • http://www.clubedotipo.com.br/modules.php?name=Conteudo&pid=34

    Arkadaşlar burada değiştirmiş olduğu basınç kontrol diyaframı eskidiğinde araçta ne gibi sıkıntılar hasıl olur?
  • orekicii ARKADAŞIM SANA EN BAŞTA TAVSİYEM USTANI DEĞİŞTİR DEMEK,2.SİDE ARAÇ GÖSTERGENİN RESMİNİDE ÇEKKİ ONA GÖRE BİLGİ VERELİM

    bucakli BU RESMEN UNO YAW,SİLECEK,KAPUT UZUNLUĞU,BAGAJ BOYU,BAKSANA TAVAN CAMI NEREDEYSE ARKAYA YAKLAŞMIŞ,ARKA LASTİKLE BİTİŞİ BAGAJ KAPISIYLA AYNI MESAFEDE,SANKİ TİPO İLE ARASINDAKİ 7 FARKI BULUN RESMİ BİR MODİFİYE UNO BU YAW...
  • 200.000km olsun farketmez bi ara bakabilirmisin arkadaşım çok merak ettim şimdi. Eğer sende de 02 yazıyosa o zaman bu çıkan rakamın km ve motor ömrüyle alakası olmadığı anlaşılacak gibi.
  • Olsun sen gene bi bakabilirmisin arkadaşım merak ettim şimdi eğer sende de 02 çıkıyosa çıkan 02 rakamının motor ömrü veya km ile alakası yok demektir
    quote:

    Orjinalden alıntı: Kutluk_Bey

    valla arkadaşlar benimki zaten 200.000 küsürde onun için bakmama gerek yok bile bile aldım yani o şekil.
  • okanisilak ARKADAŞIM ŞU VERCEĞİM ADRESTEKİ LAMBADAN ÇEVRENDEKİ OTO SÜS SATAN DÜKKANLARA SOR BAKALIM ÖLÇÜLERİDE GÖSTERGE ÜSTÜNDEKİ YUVAYA GÖRE SANKİ

    http://urun.gittigidiyor.com/Ince-6-Ledli-Cok-Amacli-Lamba-2-li-Paket-371153_W0QQidZZ2438479

     FİAT TİPO KULÜP




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ilksar

    okanisilak ARKADAŞIM ŞU VERCEĞİM ADRESTEKİ LAMBADAN ÇEVRENDEKİ OTO SÜS SATAN DÜKKANLARA SOR BAKALIM ÖLÇÜLERİDE GÖSTERGE ÜSTÜNDEKİ YUVAYA GÖRE SANKİ

    http://urun.gittigidiyor.com/Ince-6-Ledli-Cok-Amacli-Lamba-2-li-Paket-371153_W0QQidZZ2438479

     FİAT TİPO KULÜP


    evet bunun gibi bişey olabilir belki.bakacağım en kısa zamanda.teşekkürler...




  • Baskı balatalarda iyi dersem yalan olur. Motorda dediğim gibi 200.000 küsürde bunlarında etkisi var gibi gözüküyor.



    uote]Orjinalden alıntı: okanisilak


    Orjinalden alıntı: Kutluk_Bey

    Bu dediklerinin hepsini yapacağım yardımın için teşekürler. İnşallah faydası olur. Bu arada ortalama ne tutar bunlar bu ara durumlar sakatta..........
    Orjinalden alıntı: okanisilak


    Orjinalden alıntı: Kutluk_Bey

    Benim arabada yaklaşık 25 ykr yakıyor şehir içi neden bu kadar fazla yakıyor anlamadım.Hem de gazla ne yapmak lazım bilemiyorum...

    öncelikle bujileri, buji kablolarını, hava filtresini değiştir.sonra adam gibi bi gaz ayarı yapılsın.25 ykr lpg'de felaket bi rakam.benzinli olsa muhtemelen 45 ykr yakacak.



    bunların hepsini aslında kendinde yaparsın ama buji anahtarın olması lazım.sen yinede git bi ustaya. hava filtresi 5 ytl idi en son aldığımda.bujiler tanesi 4 ytl.buji kablosu değiştirmedim ama o da çok bişiey tutmaz. baskı balata durumu nasıl?kaçırmaya başladıysa çok yakabilirsin. tabi motorun durumu da önemli.yani birçok sebep var ama ilk önce bunlara bakmazk lazım.kolay gelsin.




  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.