vallaha bi tartışma çıkmamıştı oda oldu :) Birde bana yardım edebilecek çıksa?
valla arkadaşım önce şikayet sitelerini dene. şikayet var vs.. gibi. oralara bu firmaların üyelikleri var. böyle kendi firması hakkında şikayet girilince onların hangi birim bakıyosa onlarada düşüyo.. onlarda bıraktığınız irtibattan sizi arayıp detaylı bilgi alıyolar hangi servisde ne yapılmış .. şikayetinizi çözüp altına şikayeti çözdük diyolar.
2. olarak ilçelerde tüketici odaları vardır. bunlara kayıt yaptırabilirsin .tüketici derneği sana yardım eder gerekirse dava açar.. yalnış hatırlamıyosam 15-20 tl üyelik parası vardı . yalnış biliyo olabilirim.
bi örnek vermek gerekirse biliyosunuz turkcell in telcom interneti var. ev için. adam sınırsız internet almış sözleşmede sınırsız diyo.. sonra adil kullanım hakkı diye 10 gb sonra internet hızını baya düşürmüşler.
bunu cep telefonları da yapıyo biliyosunuz sınırsız 15 tl diyolar sözleşmede 10 bin dakkayı aşarsa ücretlendirilir yaza küçük küçük.
adamda tüketici derneğine gidiyor dava açıyolar. kazanıyor.adamın hızını kesemiyolar artık . telcom turkcell in ..yani turkcell murkcell dinlemiyo mahkeme .
sanada yardımcı olurlar mutlaka...
ve ek bilgi artık bişi alırken faturanız garanti belgesi yerine geçmiyecek. mutlaka ürün aldığınızda garanti belgesini kaşe imza tarih attırıp alın. fatura bilgisi garanti ilişkisi yok artık
Maleesef güzel ülkemizde iş ahlakı diye bişey yok...
Herhangi bir ürün aldığınızda o ürünün kusursuz olduğunu varsayarak para ödüyorsunuz herhangi bir kusurla karşılaştığınızda firma bakım, tamir, değişim veya para iadesi konusunda yan çizebiliyor...
Burada haklı olarak sorununuzu mahkeme ile çözmeye çalışıyorsunuz ancak 1 yıldan önce karar çıkmıyor dolayısıyla geç gelen adalet mağduriyetinizi yine gidermiyor...
Firmaların bu tavrına karşılık mahkemeden daha etkili yollar da var, aynı olay benim başıma gelse düzgün bir üslupla servise derdimi anlatsam ilgilenmeyeceğini biliyorum, ilgilenmeleri için konuyu televizyonlara, gazetelere, internete taşımak gerekli...
Vakt-i zamanında abim yurtdışından bir Ericsson 768 almıştı... Telefon bir yıl dolmadan kendi kendine kapanmaya başladı... Telefonu ytdışında servise götürünce sorunu gideremeyeceklerini, 768in artık üretilmediğini buna karşılık bir üst modeli olan t10 ile ücretsiz değişebileceklerini söylemişler ki ben kulaklarıma inanamadım...
Müşteri memnuniyetini kastediyorsak hedefimiz bu olmalıdır...
quote:
Orijinalden alıntı: officer_**er
Maleesef güzel ülkemizde iş ahlakı diye bişey yok...
Herhangi bir ürün aldığınızda o ürünün kusursuz olduğunu varsayarak para ödüyorsunuz herhangi bir kusurla karşılaştığınızda firma bakım, tamir, değişim veya para iadesi konusunda yan çizebiliyor...
Burada haklı olarak sorununuzu mahkeme ile çözmeye çalışıyorsunuz ancak 1 yıldan önce karar çıkmıyor dolayısıyla geç gelen adalet mağduriyetinizi yine gidermiyor...
Firmaların bu tavrına karşılık mahkemeden daha etkili yollar da var, aynı olay benim başıma gelse düzgün bir üslupla servise derdimi anlatsam ilgilenmeyeceğini biliyorum, ilgilenmeleri için konuyu televizyonlara, gazetelere, internete taşımak gerekli...
Vakt-i zamanında abim yurtdışından bir Ericsson 768 almıştı... Telefon bir yıl dolmadan kendi kendine kapanmaya başladı... Telefonu ytdışında servise götürünce sorunu gideremeyeceklerini, 768in artık üretilmediğini buna karşılık bir üst modeli olan t10 ile ücretsiz değişebileceklerini söylemişler ki ben kulaklarıma inanamadım...
Müşteri memnuniyetini kastediyorsak hedefimiz bu olmalıdır...
öyle doğru diyosun.. çünkü tüketiciyi ve çalışanı orda koruyolar oyar devlet öle bişi olunca.
sadce ürün için deil özel sektörde çalışanların canını çıkarıyolar en büyük firmalar bile . fazla mesai. mesai ücreti ödememe..maaştan kesinti.. millet iş bulamaz diye azını açmıyor...
bugun sosyal güvenlik danışmanına gittim.
artık biliyosunuz 31 ine kadar gelirinizi beyan ediceksiniz. eğer etmezseniz devlet otomatik sizi sigortalı gösteriyor kendine sigorta borcu yapıyor. eğer sigortanız yok ise tabi.
hane beyan formu veriyolar. evimde kaç tuvalet olduğundan odaların sayısına kadar. soruyor.
maaşımı alıyorum vergimi veriyorum . sigortalıyım. ama evimde kaç tuvalet olduğunu öğrenmek istiyor devlet tuvalet evin içindemi dışındamı soruyor.
altından ne çıkacak merak ediyorum
arkadaşlar iyi günler 2009 yılında birmot dan sıfır aldığım grande puntoyu dün birmota takas için götürdüm ve bana sağ tarafının komple boyalı olduğunu söylediler...arabayı sadece ben kullanıyorum ve sağ tarafında hiçbir işlem görmedi...yani sıfır aldığm araba boyalı çıktı hatta dediler çamurlukta macun bile var..alet 230 gösteriyor kalınlığı bu konuyla ilgili ne yapmam lazım bilen varmı mahkeme avukat vs..teşekkürler.
Geçmiş olsun. Bire bir Hyundai de çalışan birinin ağzından duydum. Sıfır km arabaları park ederken tamponu vurup , servis içerisinde boyatıp sıfır diye satmışlar. Yani bunu bildiğin 1. ağızdan duydum ben ve ayıptır günahtır yani. Allah var her şeyden önce! Nasıl olur da milleti kandırıp iş çevirebiliyorlar.
Nekadar fena bir durum. Sıfır araç almamak lazım ozaman ya
aynısı fethiyedede bir arkadaşın başına gelmişti ancak o ford fiesta aldı çok temiz kullandı 1 ay sonra da opel astra hb almaya karar verdi opelin ekspertizleri arabayı incelerken arabanın sağ kapıda boya buldular.Ancak arkadaş itiraz etti felan ama gerçekten hiç kazası felan yoktu zaten 1 aylık araç herneyse baktılarki fabrikadan çıkarken lojistikte darbe yemiş taşınırken sonra forda şikayet ayıplı mal felan derken parasını zar zor kurtardı şimdi de opel astra hb kullanıyor
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme