Şimdi Ara

FireBall Müşterisi Basın Açıklaması (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
1.069
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: bobita

    İşte bu sorunları yaşamamak için en güzel yöntem ideefixe'in yaptığı...Siz alışverişi tamamlayınca karttan ürün tutarı kadar miktarı bloke ediyor ama çekmiyorlar, ürünün kargolayınca para çekişini gerçekleştiriyorlar.Dolayısıyla daha önceki aşamalarda sorunların çözümü çok kolaylaşıyor.


    Keşke tüm siteler bu şekilde yapsalar tahsilatı.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: S.e.7.e.N

    maymunkral ''evet ben firmanın adamıyım.ama sende belliki adam değilsin'' demişsin....kardeş kullandığın nick kim adam kim değil söylüyor zaten demekki bir bildiğin var o nicki kullanıyorsun..ama yakışmış sana cuk derlerya oturmuş yani başka bişi demiyorum.... arkadaşlar ilk yazdığım yazıyı okuyun dikkatlice.., ben tutarsız açıklamalardan şikayetciyim. yalansa yalan desinler 2 haftadır sitelerinde anasayfalarıonda yazmadıkları yazı kalmadı...yazdıklarının biri gerçekleşmedi biri tutmadı..gümrükler sorun şu an bunu kabul ediyorum...ben firmanın yaptığı hayali açıklamalardan şikayetciyim...2 haftadır 2 gün sora yolluyoruz çekmeye başladık ürünleri bu tür açıklama yapıyorlar.hani çekmeye başlamışlardı...firmanın adamları kabul ediyor işte birbirini tutmayan açıklama yaptıkalrına....firmaya telefon edip konuştum 1 hafta öncee.anasayfadan yaptıkları açıklamaları telefondada yaptılar....


    @ S.e.7.e.N @maymunkral ... bize düşmez laf etmek ama DH ın üyesi isem , burayı seviyorsam burayı korumak,kollamak bize düşer... burası hakaret reyonu değil ... @ S.e.7.e.N madem magdur olduğunu düşünüyorsun aç ara sor , hakkım var de , gerekli yerlere gerekli şikayeti yap.. burada Firebal.net i karalama derecesinde kötü durumda bırakma , sorun büyük olabilir ama onlarda eminim bunların olmasını istemezler çünkü onlar için en önemli şey müşteri memnuniyeti...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi samurcom -- 6 Mart 2006; 15:08:03 >




  • @ bobita

    ideefixe'nin bloke para olayını bir kere tattım. gelen ekstrelerimde para çekilmiş ve ödeme yapılmış şekilde gözüküyor.

    Bu tür olaylar genelde oluyor. Firmalar stokta var gösteriyor ama dağıtıcıda mal bittiği için temin edemiyorlar. aynısı 2 firmada başıma geldi bana tam 2 aya mal oldu. hemen almam gereken bir ürünü 2 ay sonra alabildim. bence firmaların eksikliklerinden birisi de bu. ya da dağıtıcıların. stokta biten bir malın hemen kaldırılması gerekiyor sayfadan. arada hatalar olmaz mı olur tabiki ama büyük bir firmaysa alışveriş yaptığınız telafi edeceklerdir ama bu size süre olarak yansıyabilir.

    benim sorunum ideefixeden kaynaklandı. 2 adet sipariş verdim 10 gün arayla. ilk siparişimi temin edemedikleri için gönderememişler. fakat bunu bana 1 hafta sonra siteye mail göndermem üzerine açıkladılar. İkinci siparişim geldi ama ilkinden ses yoktu siteye sorduğumda bana 2. siparişi göstererek verildi kargoya dendi. 1 hafta kadar da bununla cebelleştik. artık sonunda tavır içeren ve uzun anlatımlı bir mail attım. gelen cevap en sonunda tatmin ediciydi. durumu en sonunda farketmişler ve parayı geri yatırmışlardı. aynı sorunu başka bir sitede yaşadım akabinde. ama bu sitede olaylar uzamadı hemen iptal ettiler.

    sonuç olarak karamsarlığa kapılmadan önce satıcıyla görüşmemiz gerekiyor. nerede nasıl bir yanlışlık var diye. senin elinde belgelerin tam ise zaten sorun yoktur. ama bir sonuç almadan buraya yazmak da gereksiz bence çünkü sadece başlığı ya da konuyu okuyup kapatan insanlar olacaktır. bu da insanların aklında bir güvensizlik oluşturacaktır. yukarıda yazdıklarımı buraya yazma gereği bile duymamıştım çünkü hata heryerde var önemli olan niyet, müşteri memnuniyeti. günde 200 mail alan insanların da hatalar yapması normaldir. eğer telefonla da işinizi halledemezseniz o zaman bu yollara başvurabilirsiniz diye düşünüyorum...




  • @frequen z :
    Bize moderatörler tarafından hiçbir bilgi bırakılmadı sanırım tam o gün donanımhaberde yaşanan server ile ilgili problemden dolayı tüm bilgilerle beraber o da silindi.. Erhan Bey ile tekrar görüştüm, ne zaman arzu ederseniz Evren Limitedden MX-1 alabilirsiniz. Tekrar yanlışlık için özür dileriz .
    @S.e.7.e.n: Yazılardaki tutarsızlık, sanal posları bizim kontrol edememizden meydana geliyor. Şöyle ki bilinenin aksine, hiçbir alışveriş firması müşterilerin kredi kartı vs.. bilgilerini online olarak görmez, pos cihazı otomatik olarak merkez bankasının desteklediği SSL sertifikalı güvenlik duvarlı serverlar üzerinden işlemleri gerçekleştirir. Ürünleri yollamadan para çekilme işlemi normalde yapılmaz lâkin gümrük bize bugün yarın bugün yarın dediği için biz de buna güvenerek bugün-yarın diyoruz fakat gümrükdeki memurlar her hafta değişmekte, bazen ürünlerde sorun olmaz ama bazen termal macunu kimyasal teste bile yollayabiliyorlar. Yine de öyle sorun yaşayan firmalar var ki biz yine de şanslı olduğumuzu düşünüyoruz. Sırf bu sorunu çözebilmek için, haftasonu bizzat gidip SCythe,Revoltec ve Arctic Cooling ürünlerinin ATR sini elden teslim aldık ve 2 gün süren gümrük muaynesinden sonra ancak yarın ürünü sabahtan çekebileceğimizin haberini aldık. Ürünler yükleniyor. Silverstone ürünleri ise PTT de büyük ihtimal kaybettiği için belgemizi yeniden çıkarıldı ve bu sefer DHL ile yollanıyor bu konuda resmi yazılarıda yayınlatmıştık.Ama inanın ürün çekmek, gümrükle çalışmak hiç ama hiç kolay değil. Elbette bunlar bir bahane ve mazeret değil, firma olarak sizlere verdiğimiz sözü tutamadığımızda çok üzülüyoruz ama elimizde olmayıncada yapabileceğimiz birşey yok. Yine de arzu ediyorsanız, siparişiniz hangi ürün ise siparişi iptal edelim çekilen taksit miktarı hemen geri iade edilsin. Bu şekilde ürün iptalini isteyen, ürün gelince alacağını söyleyen birçok müşterimiz oldu ve hiçbir sorun yaşanmadı.Herkese teşekkürler, saygılar.




  • TimuçinEdman arkadaşım yaklaşımın için teşekkür ediyorum...başka firmanın adamı felan değilim.firmanızıda karalama niyetim yok..sadece yazdığınız yazılardaki tutarsızlıkdan dolayı sıkıntımı dile getirdim...ilk defa alışveriş yapıyorum sitenizden..ve iptalde etmiyeceğim siparişimi 1 ay daha beklerim..siz basın açıklaması yaptınız bu forumda ve sitenizin anasayfasındaki yazılarıda sürekli takip ediyordum.ben sadece tutarsız açıklamalar canımı sıktı onu dile getirdim...
  • Timuçin Bey, teşekkür ederim.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.