Şimdi Ara

FireBall Müşterisi Basın Açıklaması

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
1.067
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • (ürün paraları ürünler yollanmadan hesaptan çekilmediği için anında müşterilerimizin paraları bankaların bloke hesabından geri iade edilecektir) yazılmış firebal yetkilileri tarafından...

    benim ürünüm yollanmadı ama ilk taksiti çekildiii..........
    Ben bir hafta önce yeni evraklar yarın elimize geçecek ürünleri çekmeye başlıyacağız bilgisi dorultusundaa mailde aldım firmadan fakat bugün itibariyle (5 Mart) firmanın internet sayfasında yine yeni evraklar hatalı uyarısı verilmiş özür dilenmiş ürünler çekilir çekilmez kargolanacak denmiş...Aynı uyarıyı ürünler çekilmeye başlandı hafta sonu kargolanıp yollanacak olarakda duyrulduu 1 hafta önce...artık hangi yazıya kime inanacağım şaşırdım....sitenin ana sayfasındaki uyarılar birbirini tutmuyor..bunuda dile getirmek gerek..firmanız madur durumda kalmış siteden uyarı yapıyorsunuz..bende madur durumda kaldım bende burdan uyarı yapıyorum.çünkü burda açtığınız forum sayfasına cevap verilmiyor konu kitlenmiş,,,,inşallah 2. taksit çekilmeden ürün elime geçer.. Fireball yetkilileri internet sayfanızda firmanızla ilgili iyi yorum yapmakmı gerekli yazınızın yayınlanıp diğer kullanıcılar ve ziyaretçiler tarafından görülüp okunması için...ziyaaretçi defterine yazılan yazılar iyi değilse yayınlanmıyor..bunada ticaret deniyor sanırım..ticaretde verip almakla oluyor..verdik ama alamadık..sanırım ana sayfadan biz daha çok özür okuruzz.......



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi S.e.7.e.N -- 5 Mart 2006; 17:57:10 >







  • quote:

    Orjinalden alıntı: S.e.7.e.N

    (ürün paraları ürünler yollanmadan hesaptan çekilmediği için anında müşterilerimizin paraları bankaların bloke hesabından geri iade edilecektir) yazılmış firebal yetkilileri tarafından...
    benim ürünüm yollanmadı ama ilk taksiti çekildiii..........



    geçmiş olsun ama konu tam olarak ne?
  • Bilmeden konuşmasanız diyorum, önümüzdeki ay gelecek olan faturadan düşerler.
  • cagdas27 arkadaşım @samurcom suçu yok...ben yazdığım yazıda değişiklikler yaptım.ilk başta anlamaması normaldir @samurcom arkadaşımın.yazımı tamamlamadan hata sonucu enter tuşuna basmamdan kaynaklanıyor anlamaması.....aynı durumla karşılaşanlar yazılarını paylaşırsa sevinirim...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ShaRLooT

    Bilmeden konuşmasanız diyorum, önümüzdeki ay gelecek olan faturadan düşerler.



    ShaRLooT arkadaşım ozaman yaptıkları duyuruda önümüzdeki ay faturadan düşeriz uyarısı yapsalardı...yaptıkalrı uyarıdaa ürünler kargolanmadan ücretler tahsil edilmiyor deniyor....değiştirirler belkii şimdi...
  • aç telefon sor be adam hemen çamur atmaya ne meraklısınız.sordun da vermicez mi dedi de onca insanın okuduğu foruma adamları suçlar manada şeyler yazıyosunuz.sorununa çözüm bulunması için konuş fireball la bulmazlarsa o zaman gel bize konuş.
  • işler sizin düşündüğünüz gibi yürümüyor.muhtemelen ilk taksit siz alışverişi yaptığınız anda çekilmiştir.1 haftaya kadar iade edilir.ama sırf firma karalamak için konu açmayın.ilk önce telefon açın sipariş durumunu sorun eğer size gereken ilgi gösterilmezse buraya konu açarsın.firebaldan bende alışveriş yaptım arızalı ürünlerde oldu hiç problem çıkarmadı.
    @çağdaş27 olayların diğer yönlerini de araştırıp öğrenmeden çok çabuk gaza gelip yorum yapıyorsun.biraz daha sakin...
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • .....
    Edit : Firma ile ilgili fikirlerim .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozzzy -- 14 Nisan 2009; 2:42:47 >
  • arkadaşım banane senin daha önce yaptığın alışverişlerden... ben birbirini tutmayan açıklamalardan şikayetciyim..sitelerinde anasayfaya yazdıkları yazılarla yaptıkları çelişiyor....sen alışveriş yapmaya devam et..benim kimseyi karalamıyorum...ana sayfalarında yazmışlar kargoya ürünler verilmeden ücretler tahsil edilmez die...eeeeeeeee......... ozaman ilk taksiti çekmiyecekler....öyle diip taksiti çekerlersee ben şüpelenirim.....ama ii renginiz belli oluyor devam edin yorum yazmaya...adama bak çamur atıyorlar felan dior... kardeşim ozaman anasayfalarında yaptıkalrı duyurulara sadık kalacaklar..çamur atmaya gerek kalmıyor davranma tarzlarıyla...... firmanın adamlarıı yorum yazmasın...
  • .....
    Edit : Firma ile ilgili fikirlerim .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozzzy -- 14 Nisan 2009; 2:42:07 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: S.e.7.e.N

    arkadaşım banane senin daha önce yaptığın alışverişlerden... ben birbirini tutmayan açıklamalardan şikayetciyim..sitelerinde anasayfaya yazdıkları yazılarla yaptıkları çelişiyor....sen alışveriş yapmaya devam et..benim kimseyi karalamıyorum...ana sayfalarında yazmışlar kargoya ürünler verilmeden ücretler tahsil edilmez die...eeeeeeeee......... ozaman ilk taksiti çekmiyecekler....öyle diip taksiti çekerlersee ben şüpelenirim.....ama ii renginiz belli oluyor devam edin yorum yazmaya...adama bak çamur atıyorlar felan dior... kardeşim ozaman anasayfalarında yaptıkalrı duyurulara sadık kalacaklar..çamur atmaya gerek kalmıyor davranma tarzlarıyla...... firmanın adamlarıı yorum yazmasın...

    evet ben firmanın adamıyım.ama sende belliki adam değilsin.tek yazıya takılıp karalamak için pusuya yatmışsın.niye telefon açıp sormadın?veya siperişimi iptal edin demedin?adam paranı kaçırmıyor ki.bir yanlışlık olmuştur ürünler gecikmiştir.arayıp işin aslını öğrenmeden konu açmak firma karalamaktır.




  • İşte bu sorunları yaşamamak için en güzel yöntem ideefixe'in yaptığı...Siz alışverişi tamamlayınca karttan ürün tutarı kadar miktarı bloke ediyor ama çekmiyorlar, ürünün kargolayınca para çekişini gerçekleştiriyorlar.Dolayısıyla daha önceki aşamalarda sorunların çözümü çok kolaylaşıyor.
  • bakın ben kimseyi kötülemek amacında değlilm ancak fireball firmasının samimiyetine kesinlikle inanmıyorum ! neden derseniz, özetle bundan 3 hafta evvel fireball istanbul showroomu olan UYGAR ELEKTRONİK'ten acil bir sebepten artic cooling mx-1 termal macun aldım, aldım ama aldığım macunu bana 24 YTL ye sattılar, çünkü tır ve gümrük olayı sebebiyle ortada termal macun yoktu, bana sattıkları macun ise bbir silencer ekran kartı soğutucusunun bunde olarak verilen ve az kullanılmış macunuydu..... fişi slipi elimde, zaten donanım haberde gene burda detaylı biçimde fişin ve ürünün resimleriyle konuyu yazmıştım ama malesef konu fireballdan gelen bir yazı ile hemen kitlendi! olayı çözüp ilgileneceklerdi ama kimse oralı olmadı.. tesadüf bu ya, donanım haberin database uçtu ve bir gece öncesine dönerken benim forum başlığı ve yazılanlarda yok oldu gitti.... UYGAR ELEKTRONİK o macunu dist firma yolladı dedi, yani fireball... timuçin beydi sanırım, yazısını yazmıştı ve o sebeple hemen moderatörler konuyu kitlemişti ama sonra kimseler beni anımsamadı!!!!!! yeiğim kazıkla kaldım!!! 25 milyon çok para değil ama 5 ytl etmeyecek mal için almaya mecbur kalmış diye 20 lira dayamakta eesnaflık değildir!!!!! bayisine sahip çıkmamak yada sözünü tutmamak ise bir dağıtıcı kuruluşa hiç yakışmamaktadır! hiç değilse bir kelime bekliyordum!!!!!! paralarımız alınırken, konularımız kapanırken iyiyiz çünkü biz ve bunu hakkediyoruz!




  • ben bursada oturuyorum arkadaşlar kimsenin adamıda değilim ama o bahsettiğin tamamen bayide ki adamın kendi kötü niyetinden,terbiyesizliğinden ve iş ahlakından kaynaklanıyor bence.benim fireball iyi dediğim ve çoğumuzun bahsettiği sanırım ankara daki fireball.bence hata yaptılar bayilik vermekle.güvenilir firma diye talep ettiler herhalde açarken isim ver diye ama önüne gelene bayilik verip işini takip etmezse g o l d bilgisayara döner fireball da.ender firmalardan biri tr de müşterisine her koşulda memnun etmeye çalışan esnaflıklarına hayranım şahsen.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ZEUS__ -- 6 Mart 2006; 3:33:51 >
  • bende 2 haftadır psu yüzünden sistem toplayamadım ama şikayetçi değilim.Çünkü fireball ın elinde olan bişey değilki bu olay, onlarıda cokk uzmüştür.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: frequen z

    bakın ben kimseyi kötülemek amacında değlilm ancak fireball firmasının samimiyetine kesinlikle inanmıyorum ! neden derseniz, özetle bundan 3 hafta evvel fireball istanbul showroomu olan UYGAR ELEKTRONİK'ten acil bir sebepten artic cooling mx-1 termal macun aldım, aldım ama aldığım macunu bana 24 YTL ye sattılar, çünkü tır ve gümrük olayı sebebiyle ortada termal macun yoktu, bana sattıkları macun ise bbir silencer ekran kartı soğutucusunun bunde olarak verilen ve az kullanılmış macunuydu..... fişi slipi elimde, zaten donanım haberde gene burda detaylı biçimde fişin ve ürünün resimleriyle konuyu yazmıştım ama malesef konu fireballdan gelen bir yazı ile hemen kitlendi! olayı çözüp ilgileneceklerdi ama kimse oralı olmadı.. tesadüf bu ya, donanım haberin database uçtu ve bir gece öncesine dönerken benim forum başlığı ve yazılanlarda yok oldu gitti.... UYGAR ELEKTRONİK o macunu dist firma yolladı dedi, yani fireball... timuçin beydi sanırım, yazısını yazmıştı ve o sebeple hemen moderatörler konuyu kitlemişti ama sonra kimseler beni anımsamadı!!!!!! yeiğim kazıkla kaldım!!! 25 milyon çok para değil ama 5 ytl etmeyecek mal için almaya mecbur kalmış diye 20 lira dayamakta eesnaflık değildir!!!!! bayisine sahip çıkmamak yada sözünü tutmamak ise bir dağıtıcı kuruluşa hiç yakışmamaktadır! hiç değilse bir kelime bekliyordum!!!!!! paralarımız alınırken, konularımız kapanırken iyiyiz çünkü biz ve bunu hakkediyoruz!

    Öncelikle herkesin ilgisine olumlu/olumsuz yorumlara firma olarak teşekkür ederiz. Elbette eleştireceksiniz ki biz daha iyi yerlere gelip yapılan hataları tekrar yapmayalım. Öncelikle ilk açılan konuyla ilgili arkadaşımızın sorduğuna yönelik, gerekli belgeler devlet güvencesi altında olduğunda PTT kargosu ile geliyor ve normalde 2 günde gelir denmişti PTT tarafından, hatta bir takip numaramız bile var ama PTT online ya da telefonla bile takip numarasından kargo takibi desteklemiyor. Dolayısı ile bugün-yarın diyerek bize ne söyleniyorsa bizde bunu iletmek durumundayız. Para tahsisi konusunda bir yanlışlık olmuş olabilir, bu tür bir gecikme ilk defa başımıza geldi firma olarak ve gerçekten çok üzgünüz, ve bir daha da ön sipariş açmayacağız ne olursa olsun. Paranızın ilk taksidi çekildi ise, bir yanlışlık olmuş olabilir, telefon açarsanız hemen siparişinizi iptal edip paranızın geri yatmasını sağlarız. Termal macun olayına gelince, ilk olarak Uygar bilgisayar direkt bizden almamaktadır ürünleri, Evren Limited aracılığı ile almaktadır. Lâkin satış konusunda firma olarak bayiilerimize şu fiyattan satamazsın bunu yapamazsın gibi yaptırımlarımız olamaz, Bora Bey ile, Evren Limited sahibi Erhan Evrenos Bey görüşdü, Bora Bey'in verdiği cevap "ben böyle bir satış yapmadım şeklinde idi, yaptıysam da zorla yapmamışımdır" dendi, bu konuda size Uygar'ın para iadesi yapmasını sağlayamam ama sizi temin ederim ki CPU soğutucusundan çıkan termal macunu MX-1 diye satacak bir firma değiliz, bizi arasanız biz hediye ederdik bu tür kutudan çıkan bir maunu. Ama madem Uygar bu şekilde bir hata yapmış, biz telafi edelim bunu. Beni ararsanız, Evren Limited ile görüşüp 25 ytl lik herhangi bir ürünü ya da alacağınız herhangi bir üründen 25 ytl indirim yapalım. MX-1 kalmadı stoğumuzda şu an ama Evren limited'in elinde varsa 25 YTL karşılığı MX-1 almanızı sağlayalım. Lütfen, tüm müşterilerimizden isteğimiz, hata yapmamak diye birşeyimiz olamaz, elbette hata yapabiliriz ama mutlaka önce bizimle görüşün çünkü biz firma olarak müşterilerimizin ne kadar değerli olduğunu ve ancak sizlerin desteği ile bizim anlam kazandığımızı, sizler yoksanız bizimde olmadığımızı biliyoruz. Herkesden tekrar özür diler, İstanbulda olan bu olaylar için Uygar PC adınada özür dileriz. Tek söyliyebileceğimiz, FireBall olarak çok yakında İstanbul müşterilerine çok güzel bir sürpriz yapacağımız
    Saygılar
    Tüm istek şikayet ve görüşleriniz için bana ulaşın :timucinedman@firebal.net
    Not: Termal macun olayında çözüm getirme sözü vermiştik ama kimse bizimle irtibat kurmadığı için ya da size ulaşamayacağımız için sadece beklemekle kaldık, keşke bizi arasaydınız:(



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fireball -- 6 Mart 2006; 8:21:49 >




  • arkadaşlar firebal.net ten bikaç alışverişim oldu hepside sorunsuzdu neden bu kadar üstüne gidiliyor ben bunu anlamıyorum.kendini geliştiren, müşteri, memnuniyetini ilk planda, tutan kaliteye önem veren ve onlıne alışverişi gönül rahatlığıyla yapabileceğimiz ender firmalardan birisi.eğer görüştüğün firma yetkilisi haklı olduğun halde seninle ilgilenmemişse ve mağduriyetini gidermemişse , o firmayı gel burda anlat sana hak verelim ve hep birlikte haksız olan firmayı yerin dibine batıralım ama ortada firebal in hiç olmasını istemeyeceği bir durum oluşmuş.bu durumda bizim de biraz anlayış göstermemiz gerekir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi budur -- 6 Mart 2006; 10:50:54 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: TimuçinEdman

    quote:

    Orjinalden alıntı: frequen z

    bakın ben kimseyi kötülemek amacında değlilm ancak fireball firmasının samimiyetine kesinlikle inanmıyorum ! neden derseniz, özetle bundan 3 hafta evvel fireball istanbul showroomu olan UYGAR ELEKTRONİK'ten acil bir sebepten artic cooling mx-1 termal macun aldım, aldım ama aldığım macunu bana 24 YTL ye sattılar, çünkü tır ve gümrük olayı sebebiyle ortada termal macun yoktu, bana sattıkları macun ise bbir silencer ekran kartı soğutucusunun bunde olarak verilen ve az kullanılmış macunuydu..... fişi slipi elimde, zaten donanım haberde gene burda detaylı biçimde fişin ve ürünün resimleriyle konuyu yazmıştım ama malesef konu fireballdan gelen bir yazı ile hemen kitlendi! olayı çözüp ilgileneceklerdi ama kimse oralı olmadı.. tesadüf bu ya, donanım haberin database uçtu ve bir gece öncesine dönerken benim forum başlığı ve yazılanlarda yok oldu gitti.... UYGAR ELEKTRONİK o macunu dist firma yolladı dedi, yani fireball... timuçin beydi sanırım, yazısını yazmıştı ve o sebeple hemen moderatörler konuyu kitlemişti ama sonra kimseler beni anımsamadı!!!!!! yeiğim kazıkla kaldım!!! 25 milyon çok para değil ama 5 ytl etmeyecek mal için almaya mecbur kalmış diye 20 lira dayamakta eesnaflık değildir!!!!! bayisine sahip çıkmamak yada sözünü tutmamak ise bir dağıtıcı kuruluşa hiç yakışmamaktadır! hiç değilse bir kelime bekliyordum!!!!!! paralarımız alınırken, konularımız kapanırken iyiyiz çünkü biz ve bunu hakkediyoruz!

    Öncelikle herkesin ilgisine olumlu/olumsuz yorumlara firma olarak teşekkür ederiz. Elbette eleştireceksiniz ki biz daha iyi yerlere gelip yapılan hataları tekrar yapmayalım. Öncelikle ilk açılan konuyla ilgili arkadaşımızın sorduğuna yönelik, gerekli belgeler devlet güvencesi altında olduğunda PTT kargosu ile geliyor ve normalde 2 günde gelir denmişti PTT tarafından, hatta bir takip numaramız bile var ama PTT online ya da telefonla bile takip numarasından kargo takibi desteklemiyor. Dolayısı ile bugün-yarın diyerek bize ne söyleniyorsa bizde bunu iletmek durumundayız. Para tahsisi konusunda bir yanlışlık olmuş olabilir, bu tür bir gecikme ilk defa başımıza geldi firma olarak ve gerçekten çok üzgünüz, ve bir daha da ön sipariş açmayacağız ne olursa olsun. Paranızın ilk taksidi çekildi ise, bir yanlışlık olmuş olabilir, telefon açarsanız hemen siparişinizi iptal edip paranızın geri yatmasını sağlarız. Termal macun olayına gelince, ilk olarak Uygar bilgisayar direkt bizden almamaktadır ürünleri, Evren Limited aracılığı ile almaktadır. Lâkin satış konusunda firma olarak bayiilerimize şu fiyattan satamazsın bunu yapamazsın gibi yaptırımlarımız olamaz, Bora Bey ile, Evren Limited sahibi Erhan Evrenos Bey görüşdü, Bora Bey'in verdiği cevap "ben böyle bir satış yapmadım şeklinde idi, yaptıysam da zorla yapmamışımdır" dendi, bu konuda size Uygar'ın para iadesi yapmasını sağlayamam ama sizi temin ederim ki CPU soğutucusundan çıkan termal macunu MX-1 diye satacak bir firma değiliz, bizi arasanız biz hediye ederdik bu tür kutudan çıkan bir maunu. Ama madem Uygar bu şekilde bir hata yapmış, biz telafi edelim bunu. Beni ararsanız, Evren Limited ile görüşüp 25 ytl lik herhangi bir ürünü ya da alacağınız herhangi bir üründen 25 ytl indirim yapalım. MX-1 kalmadı stoğumuzda şu an ama Evren limited'in elinde varsa 25 YTL karşılığı MX-1 almanızı sağlayalım. Lütfen, tüm müşterilerimizden isteğimiz, hata yapmamak diye birşeyimiz olamaz, elbette hata yapabiliriz ama mutlaka önce bizimle görüşün çünkü biz firma olarak müşterilerimizin ne kadar değerli olduğunu ve ancak sizlerin desteği ile bizim anlam kazandığımızı, sizler yoksanız bizimde olmadığımızı biliyoruz. Herkesden tekrar özür diler, İstanbulda olan bu olaylar için Uygar PC adınada özür dileriz. Tek söyliyebileceğimiz, FireBall olarak çok yakında İstanbul müşterilerine çok güzel bir sürpriz yapacağımız
    Saygılar
    Tüm istek şikayet ve görüşleriniz için bana ulaşın :timucinedman@firebal.net
    Not: Termal macun olayında çözüm getirme sözü vermiştik ama kimse bizimle irtibat kurmadığı için ya da size ulaşamayacağımız için sadece beklemekle kaldık, keşke bizi arasaydınız:(



    Sn. Timuçin Bey,

    İlginize teşekkür ederim, açıkçası benim sıkıntım kesinlikle 25 ytl ile değildir. Açıkçası istediğim sizden bana gelecek olan bir açıklamaydı çünkü Uygar Elektronik suçu süizin üstünüze atmıştı.....Daha önceki yazımı anımsayacağınızı düşünerek detayı anlatmıyorum, o macuna elzem bir şekilde ihtiyaç duyduğum bir zamandı ve ben o kazığı bilerek kabul etmek durumunda kaldım...koyun, keçi ve Abdülrahman Çelebi hikayesindeki haldir bu. Uygar elektronik "dist. bunu böyle yolladı" dediğinde "Fireball'mu? diye teyid amaçlı sorumun cevabı malesef "evet" olmuştu (bu çok önemli bir durumdur bence ayrıca ilgilenmelisiniz!!!) ... elimdeki bulgula böyleyken sinirimi burada forumda bir başlık altında yansıttım, çok geçmeden başlık kitlendi, sadece sizin moderatöre yazmış olduğunuz konuyla ilgili yazınızdan bir alıntı vardi... Sonrasında ben moderatöre mail adresimi yolladım, olurda bana ulaşılmak istenebilir diye ama kimseden bir cevap alamadım, hatta modratörden..... Kısacası bütün derdim buydu, keşke o gün bana direkt yazmış olsaydınız ve bende sizlerin suçu olmadığını erkenden bilsedim.... tüm bu talihsizlikler elbette yanlış düşünmeme sebep oldu. Sonuçta bu kazığı atan elbette fireball dğildi ama böylesi bir firmaya bayiisini kontrol etmemek, konuyla ilgilenmemek yakışmamıştı ve asıl sorunda buydu zaten.... Timuçin Bey, geçte olsa durumu izah ettiğiniz ve buraya yazdığınız için teşekkür ederim. İnanın bütün talebim buydu, bir açıklama. Ve 25 ytlik telafi öneriniz içinde ayrıca teşekkür ederim ama bunu kabul etmem söz konusu olamaz, çünkü ben zaten alışveriş esnasında aldığım malın gerçek ederini biliyordum, ama o ürüne çok ihtiyacım vardı, durum "almasaydı" durumu değil, keşke "kazıklamadan temiz ticaret yapsaydı" durumudur.... Teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi frequen z -- 6 Mart 2006; 12:51:27 >




  • fireball dan bı alısverısım oldu.bende cok memnun oldum.hıc sorun olmadı.ve suan alısverıs yapacagım sıtelerde kesınlıkle 1 numara.alısverıs yapacagım zaman ılk oraya bakarım.orda yoksa dıger sıtelere yonelırım.

    burdada arkdasımızın yaptıgı kesınlıkle bır kotuleme degıl basına gelen yanlıs seylerı yazmıs.sonucta bunu burda belırrtmesıde bence cok guzel.

    sonucta firmadan gereklı acıklama gelmıs.umarım sorun en kısa zamanda duzelır


    ha bırde bu firebal firmasının yapacagı neden sadece istanbul musterılerıne .baska sehırlerde oturan arkdaslarımızda ve bende istiyebılırımGenel olarak herkese yapılırsa sevınırız



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi @uiKSilveR -- 6 Mart 2006; 12:28:16 >




  • maymunkral ''evet ben firmanın adamıyım.ama sende belliki adam değilsin'' demişsin....kardeş kullandığın nick kim adam kim değil söylüyor zaten demekki bir bildiğin var o nicki kullanıyorsun..ama yakışmış sana cuk derlerya oturmuş yani başka bişi demiyorum.... arkadaşlar ilk yazdığım yazıyı okuyun dikkatlice.., ben tutarsız açıklamalardan şikayetciyim. yalansa yalan desinler 2 haftadır sitelerinde anasayfalarıonda yazmadıkları yazı kalmadı...yazdıklarının biri gerçekleşmedi biri tutmadı..gümrükler sorun şu an bunu kabul ediyorum...ben firmanın yaptığı hayali açıklamalardan şikayetciyim...2 haftadır 2 gün sora yolluyoruz çekmeye başladık ürünleri bu tür açıklama yapıyorlar.hani çekmeye başlamışlardı...firmanın adamları kabul ediyor işte birbirini tutmayan açıklama yaptıkalrına....firmaya telefon edip konuştum 1 hafta öncee.anasayfadan yaptıkları açıklamaları telefondada yaptılar....
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.