Ekteki gibi bir geri dönüş geldi benim ne yapmam lazım diye yazdım tekrardan TT a iletildi diye geri dönüş sağlandı şu an noluyo acaba madem arıza bende neden fiziksel durum kapalı bir açıklama yapar mısınız @TurkNetDestek < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Türknettendestekbekleyenbiri -- 9 Şubat 2021; 9:47:16 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Fiziksel Durum(VAE): Kapalı (8. sayfa)
-
-
Merhaba, ekiplerden gelen bilgide sorunun iç tesisat kaynaklı olduğu bilgisi verilmiştir. Ancak arkadaşlarım tekrar kontrol edilmesi konusunda ekiplere bildirimde bulunacaktır. Ben de önceliğini ilettim. -
Fiziksel durum kapalı diyor bunun tesisat ile bir alakası yoktur herhalde benim evime internet gelmiyor ki yanlış mıyım nasıl iç tesisatta bi sıkıntı var anlamış değilim TT'dan çalışan biri bile gelmedi ki evime nasıl çözülecek bu sorun cidden çok ilginç @TurkNetDestek
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, arkadaşlarım yerleşik operatör saha ekiplerinden gelen iç tesisat bilgisine olumsuz teyit vererek arızayı tekrar saha ekiplerine iletecektir. Saha ekipleri ankastre kutusuna kadar gerekli kontrolleri ve çalışmaları yaparak sorunu çözümleyecektir. Konuyu ben de yakından takip ediyorum. Gelişme olması durumunda bilgi vereceğiz. -
O sorunu çözdük ama şimdi de VDSL hizmeti almama rağmen 16 hız veriyorsunuz onu düzeltir misiniz @TurkNetDestek
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Türknettendestekbekleyenbiri -- 11 Şubat 2021; 17:19:32 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, VDSL başvurunuzu yaptığımda "Santralde Secilen DSL Hizmeti Var,Fakat Portlar Dolu" uyarısı aldım. Arkadaşlarımda oluşturduğunuz destek kaydına istinaden gerekli kontrolleri ve çalışmaları yaparak size bilgi verecektir. Konuyu yakından takip ediyorum. -
Maalesef ben de 12.06 itibariyle @TurkNetDestek 'in çözüme kavuşturmadığı sorunla baş başa kalmış durumdayım.
Her şey 10.06.2021 tarihinde altyapı çalışmasıyla başladı (genelde her altyapı çalışması bildirimi sonrası bir sorun oluyor. Ya hız azalıyor ya ping artıyor - ki 30-100 arası ping alıyorum. Neyse o şu anın konusunda değil) ve 1 gün sonra kopmalar, DSL ışığının sabitlenmemesi, sinyal alamamakla devam etti.
Tabi ben de sizler gibi, @TurkNetDestek'e yazdım. Onlar Türk Telekom'a ilettiler, TT bizde sorun yok dedi. Hep aynı teraneler. 4. güne girdik ve dur bakalım, benimle aynı problemi yaşayanlar var mı diye bir bakayım dedim. Deniz derya! Nedense de Türk Telekom, hep bizde sorun yok, müşteri de demiş. Sorun bu kadar barizken, TürkNet'in bu sorunda hızlı çözüm yolu üretip, müşterilerini mağdur etmeyecek pozisyon alamaması şaşırtıcı!
Genel olarak toparlarsak, sorunlar kullanıcıdan değil. Servis sağlayıcıdan kaynaklanmakta ve bunlarda;
- Türk Telekom'un santralinden kaynaklanma ihtimali,
- Ankastre sorunları,
- Çalışma sırasında yanlış yapılan bağlantı,
- Aynı portu birden fazla kişiye verilmesi,
- Yeni gelen Türk Telekomlu kullanıcıya iyi, Türknetli kullanıcıya kötü portun tahsisi
- Kabloların oksitlenmesi gibi durumlar
Aşağıda da benim sorunumu gösteren bir kaç ekran görüntüsü var. Sonuç olarak, sıkıntısız çalışan internetim bir anda kayboldu ve artık bana sinyal gönderemiyorsunuz. Çözüm bulması gereken de sizlersiniz. Aslında sorun; kontrolleri sizin yapmamanız ve adınıza Türk Telekom'a yaptırmanız. Siz de bir hizmet alıyorsunuz ve o hizmeti bize satıyorsunuz. Fakat size de bize de sağlanan hizmet hatalı/kusurlu. Belki siz geri dönüşü alıyorsunuz ama mağdur olan hep bizeler, yani kullanıcılar oluyor. Türk Telekomda hep sorunu müşteriye atıyor. Artık bu konuda, daha hızlı aksiyon almanız lazım. Şu konuda yazan herkesin tecrübeleri ve sorunların çözümlerinden yola çıkarak, bir durum tespiti yapmak çok basit.
Aksi takdirde çok müşteri kaybedersiniz ki, bugün benim son tahammül günüm @TurkNetDestek
Sırasıyla 13.06 / 14.06 (1 dakika arayla oluşan değişim) / 15.06 (az önce) Teknik Bilgiler sayfası, Fiziksel Durum (Vae), alınamayan hız ve sinyal karşılaştırılması.
-
Merhaba, yaşadığınız olumsuz deneyim nedeniyle üzgünüm. 12.06.2021 tarihinde oluşturduğunuz destek kaydı için ekiplere iş emri gönderdik ve 13.06.2021 tarihinde müşteri sorumluluğunda olarak bize bildirimde bulundular. Ancak bu bildirimden sonra teknik arkadaşımda tekrar kontrol ederek kendilerine olumsuz teyit verdi ve bugün kendilerine yeni bir iş emri gönderdi. Arka planda da çalışmaları teknik arkadaşım takip ediyor ve gelişmeleri sizinle paylaşacağız. -
Bugün 5. gün @TurkNetDestek İnternetim yok. Kopmayı geçtim, artık yok. Arkadaşınız 4 gündür, “Bilgilendireceğim”, “İlgileniyoruz”dan başka bir şey söylemedi. 12’sinde de bunu yazdı, dün 15.06’da da. Tıkır tıkır çalışan internetim gitti, 5 gündür hizmet alamadım. Şimdi de arıza sorgulama ekranında “Atlak Bağlantı” uyarısı alıyorum.
Daha önce defalarca kez yaşadığınız gibi, Türk Telekom her seferinde “Kullanıcı Kaynaklı” diyor. Kullanıcıların da yaşadığı deneyimleri paylaşımı sonucu (en azından bu başlığa bakılsa yeter) sorunun kullanıcı kaynaklı olmadığı, yukarıda yazdıklarım arasından çıktığı anlaşılıyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jasonabis -- 16 Haziran 2021; 17:16:0 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Merhaba, hattınızda yaşanan arıza için ekiplere tekrar bildirimde bulunduk ve güncel bilgi alarak size dönüş yapacağız. -
İşte sorun da tam burada sayın yetkili. Sizin bu söylediğinizi, 12.06 - 13.06 - 14.06 - 15.06 tarihlerinde duydum. Yok yok, geri dönüş sağlamıyorsunuz. Dün siz de sağlayacağız dediniz, bugün oldu yine geri dönüş yok. Tam da anlatmak istediğim bu.
Bugün sabah Türk Telekom'dan bir görevli arkadaş önce aradı, bağlantının olduğunu söyledi. Ben de olmadığını belirttim. Bunun üstüne görevi olmasa da, kendi insitayifiyle (ki ben de isterdim, daireme çıktı ve sadece modemin ışıklarına baktı. Evde bulunduğu 3-4 dakika boyunca, kendi de sorunu gördü ve gitti. Hatta bu durumu belirtmesini rica ettiğimde, haklı olarak daire içinin kendi sorumluluklarında olmadığı, ankastreye kadar bakma görevleri olduğunu belirtip, herhangi bir not iletme durumumuz yok dedi.
Sorunun Türknet'in 10.06.2021 tarihinde yaptığı altyapı güncellemesinden sonra gerçekleştiğini söylediğimde (hatta Türknet değil, Türk Telekom'un altyapı güncellemesi yaptığını düşündüğümü, portların yerinin değiştirilmiş olma ihtimalini ya da santralde problem olabileceğini), altyapı güncellemesini Türknet'in yaptığını, kendileriyle bir alakası olmadığını ve sorununun Türknet'ten kaynaklanıp, sorunumu da Türknet'in çözeceğini söyleyip gitti.
Fakat Türknet hâlâ Türk Telekom ekipleriyle sorunu çözme çabasında! Ve 5. günü de yarıladık. Ayıp @TurkNetDestek Ödediğim ücretin karşılığını hizmet olarak alamıyorum.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jasonabis -- 16 Haziran 2021; 18:24:38 >
-
Merhaba, arızanın tekrar kontrol edilmesi için yerleşik operatör ile iletişime geçerek bugüne ortak çalışma başlatarak randevu oluşturduk. Ekipler adrese gelerek port değişikliği yaparak tekrar kontrol sağlayacaktır. Güncel bilgi aldığımızda sizinle paylaşacağız. Konuyu ben de yakından takip ediyorum. -
Evet, başından beri port değişikliği talep ediyorum. Israrlı taleplerim sonucunda port değişimi yapılacakmış. 2-3 gün öncesinden port değişim talebi oluşturulmuş. Dün de bir 14 dakika bağlı kalabildim, onun haricinde gece 2’ye kadar hiç yoktu. Ha keza, sabah saat 09.00 ve şuanda da yok. Demek ki, dün de port değişimi yapılmamış.
Saha ekiplerinden dün telefon gelmiş. O sıra telefondan uzaktım. Sadece 4-5 dakika sonra geri dönüş yaptım, telesekretermiş. Desteğe 7-8 dakika sonra yazdım. 17:20’den sonra ikinci kez aranmadım. Bu konuda bile hizmet anlayışınız sorunlu gerçekten. Lütfedip, tekrar aramanızı bekliyoruz ki, binbir rica ile 7. güne giren problemi çözelim. Evet 7 gündür internetim yok, sinyal gönderemiyorsunuz.
Ek: Az önce arandım. 7 gündür internetim yok ve en erken pazartesi gelebileceklerini söylediler. Bugün Perşembe! Şaka gibi bir hizmet anlayışınız var @TurkNet Destek Bir port değişimi, internet sorunu için acele etmeyin bu kadar! Ki kendi bozdunuz.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jasonabis -- 18 Haziran 2021; 9:38:58 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Merhaba, verilen randevu tarihinin erken tarihe çekilmesi konusunda arkadaşlarım ekipler ile iletişime geçmiştir. Güncel randevu tarihini ekiplerden aldığımızda sizinle paylaşacağız. -
Dün evime ekip gönderileceğini söylediniz, ekipler bildirilen tarihten tam 4 gün sonra geleceklerini söylüyorlar
En azından port değişimi yapıldı mı diye soruyorum, 3 gündür bu konuda da bana bir bilgi vermiyorsunuz. Bu kadar gündür Port değişiminin yapılmaması muazzam korkunç bir olay..
Gerçekten hizmet verdiğinizi mi düşünüyorsunuz?
7 gündür tek duyduğum bilgi vereceğiz. Her gün attıkları mesajların sadece biri.
Bu arada kontrollerin tamamlanması 36 saat sürmektedir deniyor. 36 saat geçti.
Turknet: Gelişmelerden sizi en kısa sürede bilgilendireceğiz.
Hizmet Alan Kullanıcı : Peki bilgi?
Turknet: Ha, yok o bizde.
...
Turknet: Ekip göndereceğiz.
Hizmet Alan Kullanıcı : Güzel, ne zaman?
Turknet: Bakalım ya, kısmet.
...
Hizmet Alan Kullanıcı : X gündür internetim kesik.
Turknet: En kısa zamanda Türk Telekom ekiplerini yönlendireceğiz.
Hizmet Alan Kullanıcı : Ekipler geldi mi, sorun neymiş ya da çözüldü mü?
Turknet: Bilmiyoruz ki, bilgilendireceğiz ama
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jasonabis -- 22 Haziran 2021; 23:7:36 >
-
Merhaba, teknik uzmanlarımızdan bu konuda bilgi talep ettim. Arkadaşlarımdan bilgi aldığımda sizinle paylaşacağım. Konuyu yakından takip ediyorum. -
Sorunum çözüldü. Daha sonra benzer problemi yaşayanlar/yaşayacaklar için tecrübelerimi yukarıda paylaştım.
Çözüm ise yüksek olasılıkla;
Port değişimi
İnternetimin kesik olduğu, arada sırada geldiğinde de 1-2 dakika ile 14 dakika arası olduğu 9.günde, Port değişiminin gerçekleştiğini ve sorunumun çözüldüğünü düşünüyorum. İlk günden beri talebim buydu. Neden Port değişimiyle çözüldüğünü düşünüyorum? Çünkü Türknet hâlâ sorunumun nasıl çözüldüğünü bilmiyor. Türk Telekom'dan sorunumun çözülmesi ile ilgili ne yapıldığı konusunda 3 gündür kendilerine bilgi gelmemiş. Geldiklerinde paylaşacaklarmış.
Hep bilgi bekliyoruz.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jasonabis -- 22 Haziran 2021; 23:6:47 >
-
Merhaba, öncelikle sorunun çözümlendiğine sevindim. Arkadaşlarım yerleşik operatör ile iletişime geçerek port değişiminin yapılmasını talep etmişti. Yapılan işlemler hakkında da bilgi alarak sizinle paylaşacağız. -
quote:
Orijinalden alıntı: TurkNetDestek
Merhaba, öncelikle sorunun çözümlendiğine sevindim. Arkadaşlarım yerleşik operatör ile iletişime geçerek port değişiminin yapılmasını talep etmişti. Yapılan işlemler hakkında da bilgi alarak sizinle paylaşacağız.Sizin mesajı yazmanız üstünden 3, benim sormam üstünden 7-8 gün geçti
Hamdolsun bunun da bilgisini alamadık @TurkNetDestek
-
Merhaba, destek kaydınızı kontrol ettiğimde sorunun giderildiği belirtilerek kaydınız kapatılmış.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X