Şimdi Ara

Fiziksel Durum(VAE): Kapalı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
184
Cevap
0
Favori
19.037
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba, kabaca özet geçeceğim ama uzun yine de. TT ve Turknet 1 haftadır sorunumu çözemedi, belki buradan benzer sorun yaşayan vardır yardımcı olur.

    Bu ay başında yalın internet başvurusu yaptım telefon kullanmadığım için. Sorunun bununla alakası var mı bilmiyorum. Henüz başvuruyla ilgili bir işlem yapılmadı sistemde görünen destek kayıtlarına göre.

    Bir gece elektrikler kesildi. Pek de ilgilenmedim, zaten yatmaya gidiyordum. Sabah kalktığımda internet kesilmişti. Modemi resetledim, DSL ışığı yanmıyordu. Ben de destek kaydı oluşturdum.

    1-2 gün sonra Telekom çalışanı olduğunu söyleyen birileri aradı telefonumdan. Siteye gelen bağlantıyı test ettiklerini ve problem olmadığını, sorunun benim modemden olabileceğini söyledi. Ne yalan söyleyim biraz da sevindim. TT'den kampanya ile verilen modemdi, zaten değiştirmeyi düşünüyordum. Bahanesi oldu hemen Keenetic Extra diye bir modem sipariş ettim. Elime ulaştı.

    Yeni modemi bağladığımda DSL ışığı turuncu renkte yanmaya başladı. Teknik bilgilerde görünen Durum:Offline, Fiziksel Durum(VAE) açık idi o gün. Ben de ayarları biraz kurcaladım. En son bana verdikleri kullanıcı adı/şifrede sorun olduğuna kanaat getirip yeni bir destek talebi oluşturdum. 1 gün boyunca yanıt gelmedi 1 gün sonraysa tekrardan DSL ışığı yanmamaya başladı

    Bugün bana gelen destek kayıtlarına göre Telekom ekibi tekrar gelmiş. Tekrar sorun olmadığını, kullanıcı hatası olduğunu kaydedip gitmiş. Bugün acaba telefon kablosunda mı sorun var, 1 haftadır internetsiz kalmamın sebebi böyle küçük bir şey olabilir mi deyip kabloyu değiştirdim. Sonuç değişmedi, DSL ışığı yanmıyor.

    Teknik bilgilerde görünen, Durum:Offline, Fiziksel durum(VAE) kapalı.

    Var mıdır benzer deneyimi olan. Nereye bakmalıyım? Sitedeki kutunun nerede olduğunu bilmiyorum. Eve gelen telefon kablosunu bağladığım uç, modem var. Öyle deniyorum bir şeyler ama sonuç yok.







  • hemen bir destek kaydı açıp büyük harflerle hazır cevap göndermeyin bilmiyorsanız networkcüye yönlendirin notuyla santral sorunu olduğunu yazın.
  • 2 aydır sıfır sıkıntı olarak türknet i kullanıyordum. 3gün önce Sabah saat 11de birden internet gitti. Modem ip almıyordu. Türknet teknik destek kısmında modem buluşma kısmı normalde olması gerekenle aynı ama durum offline felan yazıyordu. Modemi sıfırladım, tekrar kurulum yaptım bana verilen kullanıcı adı ve şifre ile bağlantı kuramıyorum. 7 8 kere denedim sonunda bağlantı kuruldu ondada 15 dk sonra tekrar bağlantı kesildi modem ip alamamaya başladı. Bu sorun yaklaşık 3.30 saat civarı sürdü. Sonra tekrar kurulum yaptım düzeldi eskisi gibi sıkıntı yaşamadan kullanıyorum şuanlık. Benim sorunum Kendi kendine çözüldü. Bütün kurulum denemelerini aynı şekilde yaptım en sonunda oldu... (Modemim keenetic extra dsl)
  • Şimdi baktım vae açık, durum offline oldu. Önceden DSL ışığı yanmayan dandik TP-Link modemimde de DSL ışığı yanmaya başladı, ama halen internet ışığı yanmıyor

    Tahminim yeni modemi boşa aldım. Sorunu çözseler onu da dert etmeyeceğim ama 1 haftadır rezil ettiler gerçekten
  • Robinson Crusoe kullanıcısına yanıt
    Bendeki ile aynı durum işte vae açık di durum offline dı. Modem Kurulumunu doğru yaparsanız sorununuz kalmayacaktır diye düşünüyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: << PriSonerS >>

    2 aydır sıfır sıkıntı olarak türknet i kullanıyordum. 3gün önce Sabah saat 11de birden internet gitti. Modem ip almıyordu. Türknet teknik destek kısmında modem buluşma kısmı normalde olması gerekenle aynı ama durum offline felan yazıyordu. Modemi sıfırladım, tekrar kurulum yaptım bana verilen kullanıcı adı ve şifre ile bağlantı kuramıyorum. 7 8 kere denedim sonunda bağlantı kuruldu ondada 15 dk sonra tekrar bağlantı kesildi modem ip alamamaya başladı. Bu sorun yaklaşık 3.30 saat civarı sürdü. Sonra tekrar kurulum yaptım düzeldi eskisi gibi sıkıntı yaşamadan kullanıyorum şuanlık. Benim sorunum Kendi kendine çözüldü. Bütün kurulum denemelerini aynı şekilde yaptım en sonunda oldu... (Modemim keenetic extra dsl)
    Öncelikle azminize hayran kaldım. Gerçi yalan olmasın ben de muhtemelen bir o kadar uğraştım ama olmadı.

    Keenetic modemde DSL ve internet olarak 2 ayrı ışık yok, tek ışık var. Bende sadece 1 gün boyunca turuncu yandı söndü. Siz bu işlemleri yaparken sürekli yeşil DSL ışığı yanıyor muydu?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: << PriSonerS >>

    Bendeki ile aynı durum işte vae açık di durum offline dı. Modem Kurulumunu doğru yaparsanız sorununuz kalmayacaktır diye düşünüyorum
    Modemi ayarlarken hata yapmam imkansıza yakın. Kullanıcı adı/şifre, bir de 35 girilen yer var. Onları da 25 kere falan girdim. Bende DSL ışığı yanmıyor. Sizde sürekli yanıyor muydu?
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • 3saat boyunca dsl ışığı turuncu yandı. En son kurulumu yapıp bağlantı kurulduktan sonra yeşile döndü
  • Anladım. Bende hiç bir zaman yeşil olmadı, 1 gün turuncu yandı sonra da söndü zaten yanmıyor. 4 farklı kabloyla, evdeki daha önce çalışan 2 telefon prizinde denedim. Evin içinde çözebileceğim bir şey olduğunu sanmıyorum, bakalım yarına ne diyecekler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Robinson Crusoe -- 26 Haziran 2020; 7:38:8 >
  • Geçmiş olsun. Benimde santral sorunum var yapmadılar hala alt tarafı bozuk porttan yeni porta takıcaklar.

    Türktelekom kendi müşterilerin hatlarını sağlam porta bazen seni çatlak porta atıyor beni attılar utanmazlar.

    Birde iç tesisat kaynaklı dediler. İşte iç tesisatta sıkıntı olmayınca 2 gündür bekliyoruz :d
  • onlyfrooz O kullanıcısına yanıt
    Sağolun.

    En azından siz sorunun kaynağı hakkında eminsiniz. Ben gidip 450 lira modem parası verdim şu kriz döneminde. Aslında aradıklarında elektrikler kesildi onunla alakalı olabilir mi dediğimde Telekom görevlisinin "evet kesin o" diye atlamasından anlamam lazımdı.

    Turknet'in de suçu var. Oturdukları yerde İnternet'ten açılan destek kayıtlarını tıklayıp cevap yazmaksa bu iş onu ben de yaparım. 1 hafta oldu daha teknik personellerinin bir inceleme yaptığı yok. Telekom personeli ne derse ona güveniyoruz

    Edit: Bu sabah da DSL ışığı tekrar turuncuya döndü. Ayarlara baktığımda IP address is not obtained uyarısı var, yani sorunu Turknet'in çözmesi gerekiyor gibi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Robinson Crusoe -- 26 Haziran 2020; 8:14:30 >
  • Her işte bir hayır vardır derler ya. 10 sene sorunsuz kullandığım kablonet'e 4 sene önce taşındığım mahallede olmadığı için veda etmiştim. Bulaştık Telekom belasına.

    Yaşadığım Göktürk'te kablonet var gibi. Bugün de sorunum çözülmezse aldığım modemin parasını yakıp kablonet başvurusu yapacağım. Türkiye'de fiyatlar günden güne artıyor, yakın bir gelecekte az bir kayıpla satarım en kötü bu modemi de

    Pazartesi aboneliği iptal için başvuru yapayım en güzeli. Abonelik iptalinin ay sonunda ya da ay başında olması fark yaratıyor mu? Bilgisi olan?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Robinson Crusoe -- 26 Haziran 2020; 7:23:44 >
  • Aynı sorunu ben yaşıyorum, destek kaydı oluşturup hızımı yükseltmek istedim. 9 gündür internetim kesik. En son bana da sorun sizde dediler tamam gönderin dedim ekip ona bile cevap yazmadılar. Buradaki arkadaş ilettim size ekip yönlendirilecek dedi aynı akşam destek kaydındaki eleman hattınız iptal olmuş dedi şaka gibi😄 haberim olmadan nasıl hattım iptal ediliyor anlamıyorum. Bu iptal mevzusundan sonra teknik bilgiler kısmındaki hız bilgileri de gitti. Buradaki arkadaşa yazdım öyle bir bilgiye ulaşamadım yazdı. Buradan isterseniz yüz kere etiketleyin özel mesaj atın görmüyorlar. 9 gündür madur ediliyorum arayacak destek alacak bir tane numara yok. Destek kayıtlarına da artık geri dönüş yapmıyorlar öyle günlerce bekliyor.
  • 2020 yılında İnternetim kesiliyor. TT'den gelen eleman telefonla arıyor, gelip bakmadan kesin modem yanmıştır deyip beni yanlış yönlendiriyor. 450 lira masrafa giriyorum şöyle orta halli bir modem için. İstanbul içinden sipariş ettiğim modem 4 gün sonra elime ulaşıyor adına Jet denen bir kargo servisi ile. Sonrasında aslında eski modemimin de düzgün çalıştığını, yine de İnternetim olmadığını anlıyorum İnterneti kısıtlı kullansam da her şeyin İnternete bağlı olduğu bu zamanda ister istemez cep telefonuma ek paketler alıyorum 20-30 lira her seferinde, toplamda ettiğim masraf 500 lirayı aşıyor. Ve tüm bunlar şirketimin korona bahanesiyle beni 30 gün çalıştırıp %10 maaşa layık gördüğü zamana denk geliyor

    Oturduğum yerden modemin ölü gibi arada yanıp sönen ışığına bakarken aklımdan geçenler bunlar oldu

    Benim için artık İnternete bağlanmak ışınlanma gibi, ne bileyim ölümsüzlük gibi garip bir ileri teknoloji Verdikleri bu hissiyattan dolayı Turknet'e teşekkür etmek lazım aslında



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Robinson Crusoe -- 26 Haziran 2020; 11:9:56 >




  • Hat resmini değer geliyor mu falan görsek bir yorum yapardık ama şu an sorunu tahmin edecek bir tahminim yok çünkü VAE açık durum offline gözüküyor bende ve var yani internetim. Üstteki arkadaş gibi modemi tekrar kurmayı deneyin ama port sorunu gibi modemde ayarlar tanılama DSL seçeneğine girip resim atarsanız herkes daha rahat yardımcı olur. VAE de kapalıysa direk sizin hattınızı kapatmış bir taraf gibi. Modemde İnternet VDSL/ADSL bağlantısında kullanıcı adı şifre bölümünde tanılama var mı bağlantı kuruldu mu ona da bakalım birde.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Weuiwer -- 26 Haziran 2020; 12:10:30 >
  • Weuiwer W kullanıcısına yanıt
    Atarım bir ara resimleri.

    2 farklı modem, 4 farklı kablo, 2 ayrı porttan defalarca kurulum yaptım. Hatta şimdi mesaj geldi nihayet, tekrar kurulum yapacağım 2 modeme de, ama umudum yok.

    Vae bir gün açık bir gün kapalı görünüyor. Durum hep offline.

    Çok da aşina değilim bu yapa vae muhabbetlerine ama aşina olmak zorunda da değilim. Bu kadarı bile müşteri için fazla. 60 yaşındaki annem kablonet'inde sorun olunca arıyor yarım günde ne sorunu varsa halledip duzeltiyorlar. Ki şu ana kadar onca senede 1-2 defa sorun yaşamıştır. 2020 yılında müşteriyi 1 hafta muhatapsız bırakmak nedir? Bana kullanıcı adı/şifre bilgilerimi tekrar sistemde kayıtlı telefonuma gönderdiklerini yazıyorlar gelen giden bir şey yok

    Geçtiğimiz senelerde yakınanları eleştiriyordum. Çünkü bende işler yolundaydı. An itibariyle anladım ki sorun yaşıyorsan ve 2 gün içerisinde sorun çözülmüyorsa Turknet'e o zamana kadarki hizmetleri için teşekkür edip önüne bakacaksın.

    Edit: Çıkmadık candan umut kesilmez.

    Bugün iyi günlerimizden, VAE açık, anladığım kadarıyla evimdeki portlara bağlantı geliyor.
    Fiziksel Durum(VAE): Kapalı

    Arada alttaki bağlantımı yenile düğmesine basıyorum, belki bir işlem yaparlar resetleyince bağlantım düzelir diye

    Bu modemlerin fiziksel görüntüsü. İkisinde de ayar yaptım, Telekom'un verdiği Tp-Link zaten aynı ayarlarla 3 senedir sorunsuz çalışıyordu. Yine de tekrar kurulum yaptım onda da.
    Fiziksel Durum(VAE): Kapalı


    Fiziksel Durum(VAE): Kapalı

    Keenetic kurulumunu anlatalım önce, en azından başlığa yolu düşenlere yardımcı olur.

    Fiziksel Durum(VAE): Kapalı

    Bu noktada Turknet tarafından verilen kullanıcı adı ve şifreyi giriyoruz. Kullanıcı adı 12345adsl@turk.net gibi bir şeyler. Turknet uygulamasında modem şifre bilgisi sekmesinde veya 08502888080 otomatik sesli yanıt sistemi olan bir numaraları var, oradan SMS'le alabiliyoruz.

    Bağlantı olmuyor tabi, RETRY tuşuna basıyoruz.

    Fiziksel Durum(VAE): Kapalı

    Yine olmuyor, go to the control panel seçip Manuel ayarlamaya çalışıyoruz. Bu arada Keenetic modemde Türkçe opsiyonu var, ben sürekli İngilizce kullandığım için kafa karışmasın diye uğraşmadım öyle devam ediyorum.

    Açılan sayfada otomatik yerine VDSL seçtim ama ADSL de seçili olsa bağlantı olmuyor zaten. PPPoE seçtim. Ve Turknet sitesinde yazdığı şekilde VDSL VLAN yazan kısıma 35 değerini girdim. Değeri girmesem de bağlamıyor, tahminim olabilecek bütün kombinasyonları denedim.

    Fiziksel Durum(VAE): Kapalı

    IP configuration kısmından otomatik seçtim ve tahmin edin ne oldu, evet yine bağlanmadı.

    Fiziksel Durum(VAE): Kapalı

    Birazdan da TPLink menülerini göndereyim

    Not: Vazgeçtim, göndermiyorum ekran görüntüsü falan. Turknet Destek Burada başlığına yazıyorum cevap bile vermiyor kaç gündür. Bunlar besbelli amatör, bana küsmüş bile olabilirler destek kısmına mesaj yazıp rahatsız ediyorum diye. İnternetimi de bilinçli kapalı tuttuklarını düşünüyorum. İptal edip başka bir servis sağlayıcıya geçeceğim. Almadığım hizmet için para ödemeye gerek yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Robinson Crusoe -- 26 Haziran 2020; 14:22:39 >




  • Şuan yazdıklarınızın aynısı ile karşı karşıyayım, 4 gundur İnterneti yok, destek konusunda tatmin edici geri dönüş yok, turknet Telekom Telekom turknete paslayıp duruyor.. Yıl olmuş 2020 uğraştığımız şeylere bakın yazık...
  • Merhaba, yaşadığınız sorunu kontrol ederek yardımcı olmak isterim. Konuyu ve GSM numaranızı PM üzerinden iletebilir misiniz?
  • Gelişmeleri yazalım. Millenicom'a başvurdum cumartesi günü. Bugün belgeleri getirip imzalatacaklarını söylüyorlar. Bekliyoruz bakalım. Kendilerince çok gururlular, Turknet gibi kargoyla falan uğraştırmıyoruz dediler ama böyle de saati belli değil eve tıktılar bizi yollarını gözlüyoruz.

    Derken bu sabah Turknet destek aradı. Birlikte modem kurulumu yaptık. Neyse ki TT'un sizin modem bozuk diye suç attığı Tp-Link'in çalıştığını fark ettim de bildikleri bir arayüzle kurulumu yapabildik. Yeni aldığım Keenetic ile denesek kullanıcı adı/şifreyi yanlış girdiğimi iddia edip sallayacaklar. Neyse, sorunun bende olmadığına ikna oldular. Büyük ihtimal santral sorunu, yanlış bir porttan çıkıyor olabilirsiniz internete gibi bir şeyler dediler. TT'un suçu bize ve onlara atarak ortalığı karıştırdığını söylediler, ki benim de tahminim o. Yani sorun teknik/donanım vs. değil, ahlaksızlık. İsterseniz saha ekibimiz gelsin, sorun sizdeyse 99 lira servis ücreti ödersiniz, sizde değilse İnternet erişiminiz olmayan günleri faturanızdan düşeriz dediler. Ne zaman geleceklerini sorduğumda yarın dediler. Ben de Millenicom taşıma süreci devam ettiği için ortalığı karıştırmak istemedim ve kabul etmedim. Bakalım onlar bana ne sürprizler hazırladılar, normalde müşteri temsilcisi 4-6 gün içinde geçiş tamamlanır demişti.

    Bu arada hiç dönüp bakmadığım TT tariflerine bir göz attım. Kotasıza geri dönülen günlerde 400 lira çektikleri tarifeler 150 liralara düşmüş. Turknet, Millenicom gibi firmaların yüzü suyu hatrına fiyatları düşürmek zorunda kalıyorlar. Normalde bunlarla çalışmak istemesem de Millenicom'la da sorunum devam ederse TT'a geçeceğim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Robinson Crusoe -- 29 Haziran 2020; 12:56:21 >




  • Aynı sorunu yaşıyorum var mı yardımcı olabilecek :(
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.