Şimdi Ara

Focus larda oluşan kronik rahatsızlıklar... (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
79
Cevap
2
Favori
106.388
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Batuyilmz

    aynı sorun bendede var arabanın direksiyonu o kadar sert ki bazen rahat dönülücek yerleri zorla dönüyorum direksiyonum ciddi anlamda şahinin direksiyonundan daha sert sanırsamda hidrolik yağı akıtıyor tam sorunu ne olabilir

    Alıntıları Göster
    Açtığın konuda çok iyi bilgilendirdi bende tek bu sorunlar bende oluyor sanıyordum dediklerinde 2bende oluyor tüpü değil arabam kapılarda sorunlar var sürücü yerinden kitlenmiyor muavin yerinden kitliyoruz vites sorunu yok oda eli kulağındadır oda yakında olur



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Batuyilmz -- 19 Haziran 2013; 15:40:23 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Batuyilmz

    Açtığın konuda çok iyi bilgilendirdi bende tek bu sorunlar bende oluyor sanıyordum dediklerinde 2bende oluyor tüpü değil arabam kapılarda sorunlar var sürücü yerinden kitlenmiyor muavin yerinden kitliyoruz vites sorunu yok oda eli kulağındadır oda yakında olur

    Alıntıları Göster
    ATIKER marka taktırdım focus 1 e ve çok memnunum hiçbir sıkıntı dahi yaşamadım.yakıt tüketimim benzine göre yarı yarıya farketti.




  • yag degisimi vakti geldi benim. 10 40 castrol kullandim 2 sene boyunca sizin tavsieniz nedir
    arac benzin lpg
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yazacak

    yag degisimi vakti geldi benim. 10 40 castrol kullandim 2 sene boyunca sizin tavsieniz nedir
    arac benzin lpg
    başlık açtım cevap veren olmadı herhalde doğru yer burası.http://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=77479074


    --------------------------------------------------------------------------------

    Arkadaşlar merhaba,
    2004 focus aracım 162.000 de lpg li. Klima açıkken rölanti dengesizliği oluyor, stop ediyor. 80-90 km hızla giderken vites değiştirmek için debriyaja bastığımda rölanti hızla düşüp stop ediyor. gaz kelebeği temizlendi, rölanti motoru değişti yine aynı durum oluyor. Benzinde, gazda fark etmiyor stop ediyor.Çözümü bilen var mı?




  • isanavruz İ kullanıcısına yanıt
    Benim araçta da aynı sorundan var. Fakat sürekli olmuyor tam düzeldi artık derken rölanti 750 d/dak. 500 d./dak. düşüyor ikaz lambası yanıyor motor toplayabilirse normal devrine dönüyor toplayamaz ise stop ediyor. Neden kaynaklandığını ustalarda çözemedi....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ALTIPARMAK1978

    Benim araçta da aynı sorundan var. Fakat sürekli olmuyor tam düzeldi artık derken rölanti 750 d/dak. 500 d./dak. düşüyor ikaz lambası yanıyor motor toplayabilirse normal devrine dönüyor toplayamaz ise stop ediyor. Neden kaynaklandığını ustalarda çözemedi....
    ARKADAŞLAR KONU İLE İLGİLİ TEK BİR ŞEY SÖYLEYECEĞİM...

    FORDUN HİÇ BİR ARACI LPG UYUMLU DEĞİLDİR, FORD YETKİLİ SERVİSİ LPG ARACI KAPISINDAN BİLE SOKMUYOR.. ARTIK GERİSİNİ SİZ DÜŞÜNÜNÜN...

    BUNU BANA SÖYLEYEN 20 YILLIK FORD USTASI VE KENDİMDE ŞAHİT OLDUM

    DİĞER ARIZALAR İLE ALAKALI OLARAK SÖYLEYECEK OLURSAK

    FOCUSUN UFAK TEFEK SORUNLARI VARDIR MESELA ÖN TAKIM MÜKEMMELDİR AMA ÖN AMORTİSÖRLER SIK BOZULUR

    MOTORU VE ŞANZIMANI ÇOK İYİDİR AMA BASKI BALATA EN UFAK BİR ZORLAMADA KOKMAYA BAŞLAR ÖZELLİKLE DİZEL ARAÇLARDA DİK YOKUŞLARDA KALKIŞ
    YAPMAMAYA DİKKAT EDİN...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: .: mds :.

    Bu mesaj silindi.
    sorunsuz araba gösterin öyle konuşalım. amaç bilgilendirmekse eyvallah, sorunu olan ona göre yaptırır.. ama kötülemekse sorunsuz araç yok..
    özellikle İngiltere ve usa daki arıza kaskosu diye bilinen kaskoyu yaptırıpta kaskoların cebinden çıkan paraya göre tutulan istatistikte en az arıza yapan araç veya yaptığı arıza en düşük maliyetle düzelen araç honda dır..arkasından mazda, Hyundai, hatırlayamadığım diğer 1-2 marka ve ilk 7 de ford var.. kısaca genel anlamda çok sorunlu bir araç değil ford lar.. ford marka olarak, sadece focus değil..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mdmrx

    sorunsuz araba gösterin öyle konuşalım. amaç bilgilendirmekse eyvallah, sorunu olan ona göre yaptırır.. ama kötülemekse sorunsuz araç yok..
    özellikle İngiltere ve usa daki arıza kaskosu diye bilinen kaskoyu yaptırıpta kaskoların cebinden çıkan paraya göre tutulan istatistikte en az arıza yapan araç veya yaptığı arıza en düşük maliyetle düzelen araç honda dır..arkasından mazda, Hyundai, hatırlayamadığım diğer 1-2 marka ve ilk 7 de ford var.. kısaca genel anlamda çok sorunlu bir araç değil ford lar.. ford marka olarak, sadece focus değil..

    Alıntıları Göster
    O zaman bende size problemlerimi anlatayım,

    Daha önce bir çok konuda problemlerimden değindim fakat yeterli yardımı göremediğim için, bu konular bir çok kez tartışılmış olsada açmak ihtiyacını duydum.Bu konularda Forumdaki tüm iletileride okuduğumu ayrıca belirteyim.Aracımı alalı yaklaşık 1 ay kadar oluyor, 2004 model focus 1 collection hb atiker lpg lidir.Problemlerime gelecek olursak;



    1) KM saatim bugüne kadar "2" kez sabit hızla giderken "0" a düştü ve yaklaşık 5 dakika sonra normale döndü.Bu problem sırasında çekişte bariz düşme vardı ve dijital KM saatide gidilen KM yi yazamayarak ----- konumuna geldi.



    2) Vites geçişlerinde, deviri yükseltipte debriyajdan ayağı çektiğimiz anda devir normalde düşmesi gerekenden daha yavaş düşüyor ve buda geçirilen üst vitese vuruntulu,hoş olmayan şekilde geçmesine neden oluyor.Sürüş konforunu bozuyor.



    3) Araç soğukken özellikle ilk 5-10 dakikalık zaman zarfında LPG de düzensiz rölantiyle çalışıyor, stop edecek gibi oluyor düzeliyor, bu işlem tekrar ediyor ısınana kadar, soğuk havalarda özellikle LPG ye geçtiği o ilk anda eğer hareketsiz vaziyette iseniz stop edebiliyor.



    4) Araç yeterince ısındıktan sonra dahi, bir yol gidipte özellikle park etmek için durduğunuz o ilk anda rölanti bir dip yapıp çıkıyor ve sabitleniyor fakat eğer o an farlarınız açıkken aracın titremesini devir saatinde göremeseniz bile farlarda kırpma olarak bariz farkettiriyor.



    5) Araç özellikle 1-2-3 viteslerde alt devirlerde çok ölü ve uygun hıza çıkartıpta vites değiştirmek olması gerekenden daha zor gibi.



    6) Özellikle hareketsizken ve 1.viteste düşük hızla giderken direksiyonu çevirdiğimde vıçcık vıçcık , gırç gırç diye sesler geliyor direksiyon ile ön kaput arası biryerden







    Konuyla alakalı geri dönüşlerinizi bekliyorum,



    Teşekkürler.




  • Anarchy kullanıcısına yanıt
    ileti eski fakat belki yardımcı olur diye güncel tutmak istedim.

    1. ECU ile alakalı bir durum arkadaşım. gaz tertibatınla uyumsuzluk var gibi.

    2. motorun arka kısmında bi zımbırtı var ismini şimdi hatırlamıyorum. servise sorarsanız anlarlar hemen. entegre bir parça, başka yerde aramayın, kronik bir sorun. onu düzeltince düzeliyor. ama sürüşte bir sıkıntı çıkarmaz.

    3. benzin gaz kesici var gaz tertibatında araçın ecusüne ve lpg nin ecusüne benzine geç gaza geç ayarını veren küçük bir aparak genelde motora yakın bir yerde durur ver gaza yada benzine geçerken "çıttt" diye tiz bir ses verir duyarsınız dikkat edince onu değişmeniz yeterlidir. 40-50 tl arasıdır. (dolar kur. 2,12 tl)

    4. ve 6. iki sorunun da direksiyon pompasından kaynaklı arızalar %99 fakat araç lastiklerini yakın zaman da söktürdüysen kama somunlarının iyi çıkıldığından emin ol. ( laztik jant çıkıyor ortadaki tek büyük somun) bu gevşek olduğun da akıs mili iç laleye tam oturmuyor ve benzer bir ses çıkarıyor.

    5. gaz tertibatın dan yada enjeksiyon memelerinden. çok sebebi var bunun bujiden tut buji kablolarına kadar elektrik tertibatına kadar uzar. ama pratik yapacağın şey bujiler motocraft ve kablo aynı marka olacak. kıy paraya yani. yağında motocraft olması lazım. gaz tertibatının ayarını yaptırırsan biraz daha düzelir. gazını da sürekli aynı yerden al.

    ÖZELLİKLE YAZIYORUM. GAZ ALIRKEN KURU ALIN ARKADAŞLAR, KATKILI DENEN GAZLARDA YAĞ OLDUĞU İÇİN BİR SÜRE SONRA GAZ TERTİBATI ÖLÜYOR. P.O. BP GİBİ YERLER DÜZ GAZ SATIYOR. YADA ALIRKEN SORUN.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mutluus

    ileti eski fakat belki yardımcı olur diye güncel tutmak istedim.

    1. ECU ile alakalı bir durum arkadaşım. gaz tertibatınla uyumsuzluk var gibi.

    2. motorun arka kısmında bi zımbırtı var ismini şimdi hatırlamıyorum. servise sorarsanız anlarlar hemen. entegre bir parça, başka yerde aramayın, kronik bir sorun. onu düzeltince düzeliyor. ama sürüşte bir sıkıntı çıkarmaz.

    3. benzin gaz kesici var gaz tertibatında araçın ecusüne ve lpg nin ecusüne benzine geç gaza geç ayarını veren küçük bir aparak genelde motora yakın bir yerde durur ver gaza yada benzine geçerken "çıttt" diye tiz bir ses verir duyarsınız dikkat edince onu değişmeniz yeterlidir. 40-50 tl arasıdır. (dolar kur. 2,12 tl)

    4. ve 6. iki sorunun da direksiyon pompasından kaynaklı arızalar %99 fakat araç lastiklerini yakın zaman da söktürdüysen kama somunlarının iyi çıkıldığından emin ol. ( laztik jant çıkıyor ortadaki tek büyük somun) bu gevşek olduğun da akıs mili iç laleye tam oturmuyor ve benzer bir ses çıkarıyor.

    5. gaz tertibatın dan yada enjeksiyon memelerinden. çok sebebi var bunun bujiden tut buji kablolarına kadar elektrik tertibatına kadar uzar. ama pratik yapacağın şey bujiler motocraft ve kablo aynı marka olacak. kıy paraya yani. yağında motocraft olması lazım. gaz tertibatının ayarını yaptırırsan biraz daha düzelir. gazını da sürekli aynı yerden al.

    ÖZELLİKLE YAZIYORUM. GAZ ALIRKEN KURU ALIN ARKADAŞLAR, KATKILI DENEN GAZLARDA YAĞ OLDUĞU İÇİN BİR SÜRE SONRA GAZ TERTİBATI ÖLÜYOR. P.O. BP GİBİ YERLER DÜZ GAZ SATIYOR. YADA ALIRKEN SORUN.

    Hocam cevaplar için teşekkürler, konu da eski olduğundan problemerden bazıları çözdül haliyle.Sana katıldığım katılmadığım şeyleri söyleyim ve gerekli güncellemeyi yapayım.

    1) KM HIZ (VSS) sensörü değiştirilerek sorun tamamen çözüldü.

    2) Halen devam ediyor, uğraşmaktan bıktığımdan böyle kabullendim artık, eğer bunun kesin çözümünü biliyorsan o parçanın adı lazım bana

    3) Havalar ısındığından artık böyle bir problem yok gibi.

    4) Titreme ve rölanti dip yapma sorunun sadece elektrik aksamda aktif cihaz olduğunda yaptığını keşfettim. Yani far,kalorifer gibi elektrik kullanan cihazları açmassam herhangi bir sorun yok. Bunun üzerine sorunun marş dinamosunda olabileceğini okudum bir kaç yerden.

    5) 1,2,3 viteslerdeki isteksizlik kendini farklı şekillerde göstermeye başladı.Araç soğukken 1-2 viteslerde sabit hızla benzinde giderken ileri geri irkilmeler olmaya başladı, sıcakken birşey yok.

    6) Bu ses artık gelmiyor, yada ben duya duya alıştım emin değişim




  • Anarchy kullanıcısına yanıt
    üstat Bursa'ya işin düşerse merkezde postanenin arkasında Küçük bir Fost servisi var. orada kime gitsen gösterir Öziş Hasan Usta. Adam fort üzerine profresmen. ben aracın bir çok sıkıntısını ona hallettirdim. aracımı da ona sattım.

    bu dediğin sıkıntıları çok uyguna ve gönül rahatlığı ile yaptırabilirsin.

    başka yerde isen artık işin buralara düşerse artık :)

    saygılar..
  • mutluus kullanıcısına yanıt
    Saolasında Ankara'dayım malesef, bunuda bilmek güzel kimbilir günün birinde işim düşer o tarafa geçerken bir uğrarız olmadı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anarchy

    Saolasında Ankara'dayım malesef, bunuda bilmek güzel kimbilir günün birinde işim düşer o tarafa geçerken bir uğrarız olmadı
    FORD FOCUSLARDA OLUŞAN KRONİK SORUNLARDAN SANAL HARARETLE KARŞI KARŞIYA KALDIM.

    EN ÖNELİSİ BU SORUNLA KARŞILAŞINCA EN KRAL USTAYI BULURSANIZ SIKINTINIZ BEŞ DAKİKA GİBİ BİR SÜREDE ÇÖZÜLÜR.

    ISPARTADA GİTMEDİĞİM FORD İLE İLGİLİ ÖZEL SERVİS KALMADI HEPSİ PARA PEŞİNDE ARAÇ KALSIN BAKALIM DİYORLAR BAŞKA BİR ŞEY YOK. . .

    AFYONKARAHİSARIN DİNAR İLÇESİNDE ALLAH'TAN İYİ İKİ USTAYA DENK GELDİM İKİ KARDEŞ ÇALIŞIYORLAR ARABANIN SANAL HARARET YAPTIĞINI İBRENİN BİRDEN SONA GELDİĞİNİ ÜÇ VEYA BEŞ SANİYE İÇERİSİNDE NORMALE DÖNDÜĞÜNÜ SÖYLEDİM.

    ELLERİ İLE KOYMUŞ GİBİ FAN KABLOSUNUN SOKETİNDEKİ ARIZAYI HEMEN GÖSTERDİLER YENİ TÜP TAKTIRMIŞTIM TÜPÜN HAVASI ALINMAMIŞ O İŞLEMİDE YAPTILAR BEŞ KURUŞ PARA BİLE ALMADILAR BAZEN USTANIN İYİSİNE DENK GELMEK LAZIM.

    USTA SİZİ DENK GETİRİRSE O ZAMAN İŞ KÖTÜ :)




  • Arkadaslar bende de focus 1 var sw 2001 dun yolda giderken 35 bindevirde gaz yemez oldu gaz kesiyor neden oldu bilmiyom benzine aldim benzinde de yapiyo 35 bin devire kadar birsey yok 35 bine gelince stop etmis gibi gaz pedali bosa cikiyo arac videsde iken yapiyo bos da iken sorun yok birde durdugumda rolanti dusuyo stop eder gibi oluyo aku lambasi yaniyo tekrar gaz yiyo stop etmiyo biraz uzun yazdim kusura bakmayin sorunu bilen varsa yazabilirmi saygilar...
  • Arabayı dizel veya benzinle çalıştırmak için yapıyorlar. LPG arabanın üretim mantığına aykırı bir kere. Sorun çıkması gayet doğal.
  • trust06 T kullanıcısına yanıt
    Neden benzin yada dizel de sıkıntı çıkmıyor mu sanıyorsun.

    Normal bir binek araç üzerinde min. 1,5 milyon parça kullanılıyor. Bunların büyük bir kısmı motor ve ön takım segmentinde kullanılıyor. Her bir parça ayrı firmalar da üretiliyor, üretim şartları vb. durumlarla ilgili olarak birçok otomotiv firması ne yazık ki test yapmıyor yada yapamıyor. örneğin gaz pedalının altındaki paspas nedeni ile araç geri çağıran mı dersin, Airbeg swich arızası mı dersin tonla var geçmişte. bu nedenle bazı üretimler de kronik hastalıklar var. Ford zamanın da çok iyi idi fakat italyanlara satılınca baya sıkıntılar oluşmaya başladı evveliyatında.

    Neyse durum şu ki bir dizel pompa değişimi en basiti bile 2-3 bin TL den başlıyor. Benzinli kullansan daha karlısın 2.0 motor fiyatı bu para. Benzinlide de kurum problemleri ve yakıt filtre problemleri oluşuyor. Türkiye de ne yazık ki çok fazla rafine firması yok. Gelen yakıtlar eh işte öyle böyle rafine, bir de üstüne aç kalmış yakıt istasyonları ve sağlıksız yakıt nakliye şirketleri de girince işin işine yakıt diye ne kullandığımız belli değil; dizel de ise durum daha vahim.

    Bu aralarda LPG lere yağ katkıları meşur :) şaka gibi geliyor artık, açlıktan ne yapacaklarını bilemez hale geliyorlar...

    Kıssadan Hisse olay şu; Ne kullanırsan kullan kaliteli ve Orjinal kullan...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mutluus

    Neden benzin yada dizel de sıkıntı çıkmıyor mu sanıyorsun.

    Normal bir binek araç üzerinde min. 1,5 milyon parça kullanılıyor. Bunların büyük bir kısmı motor ve ön takım segmentinde kullanılıyor. Her bir parça ayrı firmalar da üretiliyor, üretim şartları vb. durumlarla ilgili olarak birçok otomotiv firması ne yazık ki test yapmıyor yada yapamıyor. örneğin gaz pedalının altındaki paspas nedeni ile araç geri çağıran mı dersin, Airbeg swich arızası mı dersin tonla var geçmişte. bu nedenle bazı üretimler de kronik hastalıklar var. Ford zamanın da çok iyi idi fakat italyanlara satılınca baya sıkıntılar oluşmaya başladı evveliyatında.

    Neyse durum şu ki bir dizel pompa değişimi en basiti bile 2-3 bin TL den başlıyor. Benzinli kullansan daha karlısın 2.0 motor fiyatı bu para. Benzinlide de kurum problemleri ve yakıt filtre problemleri oluşuyor. Türkiye de ne yazık ki çok fazla rafine firması yok. Gelen yakıtlar eh işte öyle böyle rafine, bir de üstüne aç kalmış yakıt istasyonları ve sağlıksız yakıt nakliye şirketleri de girince işin işine yakıt diye ne kullandığımız belli değil; dizel de ise durum daha vahim.

    Bu aralarda LPG lere yağ katkıları meşur :) şaka gibi geliyor artık, açlıktan ne yapacaklarını bilemez hale geliyorlar...

    Kıssadan Hisse olay şu; Ne kullanırsan kullan kaliteli ve Orjinal kullan...
    Güzel konu




  • FOCUS 1 DE YAŞADIĞIM 3 TEMEL SORUN

    1 - RÖLANTİ DÜZENSİZLİĞİ FRENE BASINCA ARAÇ STOP EDECEKMİŞ GİBİ

    2- KAPILARIN BAZEN KİTLENİP BAZEN AÇILMAMASI BASILI TUTUNCA AÇILMA V.S.

    3- DİREKSİYONUN AĞIR OLMASI BAZI ZAMAMANLAR TAK TUK SES GELMESİ.
  • sozkan91 S kullanıcısına yanıt
    S.a.

    3. sorunuz : a) Direksiyon pompası ile ilgili sorun var hocam, şöyle ki ; focus 1 lerdeki direksiyon devirleri tam tur yaptığında yani direksiyonu dibe kadar çevirdiğinde direksiyon pompasını zorluyorsun ve pompanın içindeki kelebekler hasar görüyor. ben Bursa Kent meydanı alt geçitten geçerken hidrolik hortumunu patlatmıştım ""AMAN DİKKAT DİREKSİYON TAMAMEN KİLİTLENİYOR"" bu nedenle pompanı değiştirmeni tavsiye ederim.
    b) direksiyon pompası aracın tahrik merkezine bağlı olduğu için yani motora motor rolantide yani dururken yada yavaş dönerken motor birden boğulduğu için direksiyon pompasına güç yetiştiremiyor ve araç sigara dumanı çekip konuşmaya çalışan biriymiş gibi hareket ediyor; genelde tam tur dönüşlerde bu sorun oluşuyor; bunun yanın da klima da açıksa olay biraz daha dramatik bir hal alıyor.

    2. sorunuz : a) kapılarınızı açtığınızda iç kısımda size göre sağ orta-alt kısımda swich (siviç) olacak bakarsanız görürsünüz, bu siviçler inanılmaz dandikler üstadım, su görmeye gelmesin anası ağlıyor. Siviçleri temizletebilir yada kendiniz becerebiliyorsanız temizleyebilirsiniz.
    b) Araç kapılarının hangi siviçleri bozuksa şu şekilde kontrol yapabilirsiniz. Buraya dikkat edelim biraz karışık "" KAPILARIN AÇINCA SOL İÇ KISIMLARDA HORTUM ŞEKLİNDE KAPININ ELEKTRİK AKSAMINI TAHRİK EDEN BİR ZIMBIRTI GÖRECEKSİNİZ. BU SOKET ÇOK KIRILKAN VE HASSAS OLDUĞUNUNA SİZİN NAZİK DİKKATLERİNİZİ ÇEKERİM; HER SEFERDE KAPININ TEK BİR SOKETİNİ ÇIKARTMANIZ GEREKİYOR. ÖNCE SÜRÜCÜ KAPISININ SOKETİNİ ÇIKARTIN VE KAPIYI ((PİLLERİ DEĞİŞTİRİLMİŞ BİR KUMANDA İLE)) AÇIP KAPATIN, DÜZGÜN ÇALIŞIP ÇALIŞMADIĞINI ANLAYANA DEK. SONRA SOL KAPIYI VE DİĞER KAPILARI DA AYNI ŞEKİLDE TEK TEK DENEYİN. HANGİ KAPIDA SIKINTI VAR İSE O KAPININ SİVİÇLERİ ARIZALIDIR.
    c) Kilit mekanizmasını temizleyebilirsiniz. Temizleme işleminden sonra ""b)"" kısmında yapılacakları tekrar test edebilirsiniz.
    d) Sorunu ben Alarm taktırarak çözdüm, alarm takılınca kapılar alarmın beynine göre hareket ediyorlar ve sıkıntı çıkmıyor. benim tavsiyem de bu şekildedir.

    1. sorunuz : sıkıntı biraz karışık anlatmak çok uzun sürecek ve kendiniz de bu sorunu halledemeyeceğiniz için şöyle söyleyeyim. adam gibi bir Ford tan anlayan bir usta bulacak ve motorun arka kısmında bulunan bir siviç diyelim neyse ona baktıracaksınız. ne alaka demeyin bende 1,5 yıl araştırdıktan sonra olayı çözdüm. motorun arka kısmında ki bir siviç rolanti ayarını kendi kafasına göre ayarlıyor. bu dalga motoru arızanınca motor sanki 7 bin devirdeymiş gibi haykırmaya başlıyor yada ibre öyle olduğunu sanıyor. ikincisi ise rolanti dalgalanması aracınızın motorla ilgili bir sorunu olduğunu da gösterir, özellikle yanlış yağ ve focusların vaicodeni diye bilinen motocraft marka yağ kullanılmamasından kaynaklı motor öksürmeleri. söyleyeceğim çu ki rolanti sorunu motor değişmeden kesin kez düzelmiyor ama minimalize edebilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mutluus -- 25 Ocak 2015; 14:24:20 >




  • röölanti sorunu yaşayan hararet sorunu yaşayan arkadaşlar
    genelde trigerlerinizi değiştirdikten sonra bu sorunları yaşamaya başlarsınız
    bu araçların motorları sente kaymasında dahi çalışabilen bir yapıdadır
    ustalar trigeri değiştirip ince ayarı yapmadan aracı çalıştırıp oldu deyip yollayabiliyor. keza diğer araçlarda sente kayınca motor çalışmaz.
    ışık titremesi çekiş sorunları rölanti sorunları hararet vs. bu sorunların oluşmasının en temel sebebi sente bozukluğu.
    bu sorunları yaşıyorsanız önce senteyi ayarlatın sorun devam ederse klasik çözümleri denersiniz.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.