Şimdi Ara

Focus ta Jetta Taktiği

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
2.163
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Uzun zamandır jetta forumlarını ve bayilerdeki fiyatları takip ediyorum,okuduğum yazılardan ve yaptığım
    görüşmelerden edindiğim kanaat doğuş otonun az sayıda jettayı türkiye ye getirerek,sanki acayip çok
    tutulan bir araç havası vermek ve fiyatarın tavanlarda gezmesini sağlamak..
    Nitekim bu durum ikinci el simsarlarına da yaramış olacakki 65.000 liraya jetta satıyorlar
    çünkü piyasada jetta yok,dizel otomatik araç almak için ekim ayını beklemek zorundasınız...

    Ayrıca yeni çıkacak focus modeli içinde beklemedeydim,ancak çok yakın bir arkadaşımdan aldığım
    bilgilere göre (kendisi ford da satış temsilcisidir) şu anki modellerden 8.000 ile 9.000 arası daha
    pahalaı oacağı,,ve dahada önemlisi jettada yaşanan durumun aynısının Focusta da yaşanacağını söyledi,,,
    olur olmaz ama bu arkadaşımın aldığı duyumlar,,,bekleyenlere biraz fikir olsun...
    yani şuan titanyum focus dizel 50.000 ise yeni çıkacak focus üst donanım 58-59.000 olacak,daha da
    önemlisi herkes öyle rahat rahat araba bulamayacak....







  • Bence Ford güncel kasa Focusun fiyatlarını bilerek şişirdi. böylece yeni kasa dizel titanium için 50-52 bin isteyince kimseye fazla gelmeyecek. sizin bahsettiğiniz gibi 58-59 bin olması mümkün değil. çünkü yeni C-Max dizel titanium fiyatı 55 bin liste fiyatı var. Fordda pazarlık payıda diğer firmalara göre daha fazladır. Yeni focus yeni C-max den daha ucuz olacaktır. benim tahminim 51-53 bin liste fiyatı olur 50-51 bine de pazarlıkla alınabilir.
  • kimse kusura bakmasın ama bizim milletimiz aptal
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bay KospiR

    kimse kusura bakmasın ama bizim milletimiz aptal


    Valla doğuş diğer firmalara örnek oldu, artık sürümden kazanmak yerine, az getirip pahalı satma mantığı gelişti.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bay KospiR

    kimse kusura bakmasın ama bizim milletimiz aptal

    Katılıyorum. Böyle bir millete böyle fiyatlar yakışır.
  • Yahu, C sınıfı otomobiller birkaç yıl önce 30.000 TL civarıydı, son 2 yıldır 40.000 TL'deydi, şimdi de 50.000 TL'den başlayacak.

    Yahu, asgari ücretin 600 TL civarında, memur maaşı 1.200 TL civarında geziniyorken, otomobil almak sadece bankaları zengin ediyor. Birçok aile de kredi dolayısıyla bunalımda.

    Avrupa ülkelerine baktığımızda, 2 aylık maaşınla çok güzel 2. el otomobil alınabiliyor. Örneğin 2.000 Euro kazanan bi' işçisiniz. 4.000 Euro'ya B segmentinde 7-8 yıllık otomobil bulabiliyorsunuz.

    C segmentinde ise fiyatlar 12-17.000 Euro civarında seyrediyor.

    Yani 1 yıllık kazancınla c sınıfı "sıfır kilometre" bi' otomobil alabiliyorlar.

    Bizde ise, haydi diyelim devlet memurusun. Aylık gelirin de 1.200 TL. C sınıfı Focus, Jetta veya Hyundai Accent Blue'dan yola çıkalım. Baz donanımlı Accent 35.000 TL. Focus da o civarlardadır, bakmadım. Ancak Jetta 40.000 TL dolaylarında. Hatta 65.000 TL'ye highline paketleri olduğunu görüyorum da;

    65.000 / 1.200 TL = 54.

    Gördüğünüz gibi arkadaşlar. 54 aylık bir maaşımla donanımlı bi' Jetta alabiliyorum.

    Onu da geçtim, B segmentinde de aynı durum var. Artık 30.000 TL'nin altına B segmenti otomobil bulmak da zor.

    Bunu biraz özet geçiyorum;
    30.000 / 1.200 = 25

    25 aylık bi' maaş ile sıfır kilometre B segmenti bi otomobil alabiliyorum.

    Sonuç:
    Otomobil Türk insanı için lüks. Ancak bi' şekilde yolunu bulan (nasıl olduğunu bilmiyorum (!)) onbinlerce vatandaşımızın Türkiye'de otomobil satışlarının rekor seviyeye gelmesine katkıda bulunduğunu görünce de, bizim gibi orta halli ailelerin durumunun daha da vahim olduğunu anlıyorum.

    Biz 2 yıl para biriktirip, 14.000 TL'ye B sınıfı 8-10 yıllık 2. el otomobil almaya devam edelim. Yıllık MTV+Benzinin vergisi+bakım masrafı da 2.000 TL'den fazla tutsun.

    Ay sonunda kendimiz için mi, yoksa devlet için mi yaşadığımızı düşündüm de. Cevabını bulamadım sanırım. Bulabileniniz var mı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Side Chain

    Yahu, C sınıfı otomobiller birkaç yıl önce 30.000 TL civarıydı, son 2 yıldır 40.000 TL'deydi, şimdi de 50.000 TL'den başlayacak.

    Yahu, asgari ücretin 600 TL civarında, memur maaşı 1.200 TL civarında geziniyorken, otomobil almak sadece bankaları zengin ediyor. Birçok aile de kredi dolayısıyla bunalımda.

    Avrupa ülkelerine baktığımızda, 2 aylık maaşınla çok güzel 2. el otomobil alınabiliyor. Örneğin 2.000 Euro kazanan bi' işçisiniz. 4.000 Euro'ya B segmentinde 7-8 yıllık otomobil bulabiliyorsunuz.

    C segmentinde ise fiyatlar 12-17.000 Euro civarında seyrediyor.

    Yani 1 yıllık kazancınla c sınıfı "sıfır kilometre" bi' otomobil alabiliyorlar.

    Bizde ise, haydi diyelim devlet memurusun. Aylık gelirin de 1.200 TL. C sınıfı Focus, Jetta veya Hyundai Accent Blue'dan yola çıkalım. Baz donanımlı Accent 35.000 TL. Focus da o civarlardadır, bakmadım. Ancak Jetta 40.000 TL dolaylarında. Hatta 65.000 TL'ye highline paketleri olduğunu görüyorum da;

    65.000 / 1.200 TL = 54.

    Gördüğünüz gibi arkadaşlar. 54 aylık bir maaşımla donanımlı bi' Jetta alabiliyorum.

    Onu da geçtim, B segmentinde de aynı durum var. Artık 30.000 TL'nin altına B segmenti otomobil bulmak da zor.

    Bunu biraz özet geçiyorum;
    30.000 / 1.200 = 25

    25 aylık bi' maaş ile sıfır kilometre B segmenti bi otomobil alabiliyorum.

    Sonuç:
    Otomobil Türk insanı için lüks. Ancak bi' şekilde yolunu bulan (nasıl olduğunu bilmiyorum (!)) onbinlerce vatandaşımızın Türkiye'de otomobil satışlarının rekor seviyeye gelmesine katkıda bulunduğunu görünce de, bizim gibi orta halli ailelerin durumunun daha da vahim olduğunu anlıyorum.

    Biz 2 yıl para biriktirip, 14.000 TL'ye B sınıfı 8-10 yıllık 2. el otomobil almaya devam edelim. Yıllık MTV+Benzinin vergisi+bakım masrafı da 2.000 TL'den fazla tutsun.

    Ay sonunda kendimiz için mi, yoksa devlet için mi yaşadığımızı düşündüm de. Cevabını bulamadım sanırım. Bulabileniniz var mı?
    hatta en ucuz araç 100.000 den aşağı olmasın. eşşek gibi çalışalım 15 yılda araç alabilelim.hatta benzini 10 tl yapsınlar .malum devletimiz dünyanın en büyük 17. ekonomisi para lazımdır yazıktır. böle başa böle tarak.


    50.000 tl araçtan devlet 20.000 tl kazanıyor doğuş kazansa kazansa 5 bindir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RECEP____KOVBOY -- 11 Nisan 2011; 14:59:36 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RECEP____KOVBOY

    hatta en ucuz araç 100.000 den aşağı olmasın. eşşek gibi çalışalım 15 yılda araç alabilelim.hatta benzini 10 tl yapsınlar .malum devletimiz dünyanın en büyük 17. ekonomisi para lazımdır yazıktır. böle başa böle tarak.


    50.000 tl araçtan devlet 20.000 tl kazanıyor doğuş kazansa kazansa 5 bindir.

    Alıntıları Göster
    Cebinde para olmadan araba alıyorlar ondan boyle oluyor.Piyasada da Türkiye gelişti para bol diyorlar.

    UZUN VADELİ KREDİ İLE ARABA ALINMASINA KARIŞIYIM.

    Bankaları zengin ediyoruz.Fiyatları bindiriyoruz.Hiç dikkat ettiniz mi bilmem ama TV deki araba reklamlarında ucuzluk yerine direkt taksit soyluyorlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gurgenli

    Cebinde para olmadan araba alıyorlar ondan boyle oluyor.Piyasada da Türkiye gelişti para bol diyorlar.

    UZUN VADELİ KREDİ İLE ARABA ALINMASINA KARIŞIYIM.

    Bankaları zengin ediyoruz.Fiyatları bindiriyoruz.Hiç dikkat ettiniz mi bilmem ama TV deki araba reklamlarında ucuzluk yerine direkt taksit soyluyorlar.

    '' Şimdi al , Haziran ayında ödemeye başla '' gibisinden reklamlar çok var. İnsanlar olmayan paralarla mal sahibi oluyorlarla , umarım o taksitleri ödeyebilirler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gurgenli

    Cebinde para olmadan araba alıyorlar ondan boyle oluyor.Piyasada da Türkiye gelişti para bol diyorlar.

    UZUN VADELİ KREDİ İLE ARABA ALINMASINA KARIŞIYIM.

    Bankaları zengin ediyoruz.Fiyatları bindiriyoruz.Hiç dikkat ettiniz mi bilmem ama TV deki araba reklamlarında ucuzluk yerine direkt taksit soyluyorlar.

    Tv reklamlarında şok kampanya diye lanse edilen otomobillerin hiçbirinde aracın fiyatından bahsedilmiyor ; sadece kaç taksit olduğu ve faiz oranından bahsediliyor...

    - Şimdi al Ekim'de ödemeye başla ..... ( Bi başkası mı ödeyecek )
    - 24 ay bilmem ne kadar faizle ..... ( Tamam da arabanın toplamı kaç para ? )
    - 0.79 faiz oranı cart curt ......


    Daha bir tane reklam görmedim , gelin x marka aracımızı peşin alın size %10 peşin indirimi yapalım diyen... Bir çok distribütor zaten kendi kredi kuruluşunu da kurdu, araç satışından çok kredi itelediğindeki faiz gelirinden kazanıyorlar..

    Bizim millet aptal oldukça yapacak bişiy yok... Bekleyelim bakalım krediyle ev alan araba alanlar toplu halde patlayınca kaça satacaklar arabalarını evlerini ....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    quote:

    Orijinalden alıntı: gurgenli

    Cebinde para olmadan araba alıyorlar ondan boyle oluyor.Piyasada da Türkiye gelişti para bol diyorlar.

    UZUN VADELİ KREDİ İLE ARABA ALINMASINA KARIŞIYIM.

    Bankaları zengin ediyoruz.Fiyatları bindiriyoruz.Hiç dikkat ettiniz mi bilmem ama TV deki araba reklamlarında ucuzluk yerine direkt taksit soyluyorlar.

    Tv reklamlarında şok kampanya diye lanse edilen otomobillerin hiçbirinde aracın fiyatından bahsedilmiyor ; sadece kaç taksit olduğu ve faiz oranından bahsediliyor...

    - Şimdi al Ekim'de ödemeye başla ..... ( Bi başkası mı ödeyecek )
    - 24 ay bilmem ne kadar faizle ..... ( Tamam da arabanın toplamı kaç para ? )
    - 0.79 faiz oranı cart curt ......


    Daha bir tane reklam görmedim , gelin x marka aracımızı peşin alın size %10 peşin indirimi yapalım diyen... Bir çok distribütor zaten kendi kredi kuruluşunu da kurdu, araç satışından çok kredi itelediğindeki faiz gelirinden kazanıyorlar..

    Bizim millet aptal oldukça yapacak bişiy yok... Bekleyelim bakalım krediyle ev alan araba alanlar toplu halde patlayınca kaça satacaklar arabalarını evlerini ....

    Alıntıları Göster
    Fındık motorlu sırf az yakıyor diye kalitesi düşük araçlara 60.000tl veren Türk halkına müstahaktır bunlar. Allah akıl fikir versin her markada sıra var nerdeyse.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rockford Fosgate

    Fındık motorlu sırf az yakıyor diye kalitesi düşük araçlara 60.000tl veren Türk halkına müstahaktır bunlar. Allah akıl fikir versin her markada sıra var nerdeyse.

    Alıntıları Göster
    Ucuzsa vardı bir illeti, pahalıysa vardır bir hiikmeti!

    Bunu söyleyen bir topluma ne kadar pahalıya araç satsanız yeridir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Side Chain

    Yahu, C sınıfı otomobiller birkaç yıl önce 30.000 TL civarıydı, son 2 yıldır 40.000 TL'deydi, şimdi de 50.000 TL'den başlayacak.

    Yahu, asgari ücretin 600 TL civarında, memur maaşı 1.200 TL civarında geziniyorken, otomobil almak sadece bankaları zengin ediyor. Birçok aile de kredi dolayısıyla bunalımda.

    Avrupa ülkelerine baktığımızda, 2 aylık maaşınla çok güzel 2. el otomobil alınabiliyor. Örneğin 2.000 Euro kazanan bi' işçisiniz. 4.000 Euro'ya B segmentinde 7-8 yıllık otomobil bulabiliyorsunuz.

    C segmentinde ise fiyatlar 12-17.000 Euro civarında seyrediyor.

    Yani 1 yıllık kazancınla c sınıfı "sıfır kilometre" bi' otomobil alabiliyorlar.

    ---
    Sonuç:
    Otomobil Türk insanı için lüks. Ancak bi' şekilde yolunu bulan (nasıl olduğunu bilmiyorum (!)) onbinlerce vatandaşımızın Türkiye'de otomobil satışlarının rekor seviyeye gelmesine katkıda bulunduğunu görünce de, bizim gibi orta halli ailelerin durumunun daha da vahim olduğunu anlıyorum.

    Biz 2 yıl para biriktirip, 14.000 TL'ye B sınıfı 8-10 yıllık 2. el otomobil almaya devam edelim. Yıllık MTV+Benzinin vergisi+bakım masrafı da 2.000 TL'den fazla tutsun.

    Ay sonunda kendimiz için mi, yoksa devlet için mi yaşadığımızı düşündüm de. Cevabını bulamadım sanırım. Bulabileniniz var mı?


    bir arkadaşım avustralyalı. kendisi fransadan 99 model golf 4 cabrio getirmiş. ne kadar ?

    5 Milyar evet 5 milyar. adam 6 ayda bir yurt dışına çıkıyor geliyor o kadar.


    biz 5 milyara dökük arabaları zor alıyoruz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Eoudoxias

    quote:

    Orijinalden alıntı: Side Chain

    Yahu, C sınıfı otomobiller birkaç yıl önce 30.000 TL civarıydı, son 2 yıldır 40.000 TL'deydi, şimdi de 50.000 TL'den başlayacak.

    Yahu, asgari ücretin 600 TL civarında, memur maaşı 1.200 TL civarında geziniyorken, otomobil almak sadece bankaları zengin ediyor. Birçok aile de kredi dolayısıyla bunalımda.

    Avrupa ülkelerine baktığımızda, 2 aylık maaşınla çok güzel 2. el otomobil alınabiliyor. Örneğin 2.000 Euro kazanan bi' işçisiniz. 4.000 Euro'ya B segmentinde 7-8 yıllık otomobil bulabiliyorsunuz.

    C segmentinde ise fiyatlar 12-17.000 Euro civarında seyrediyor.

    Yani 1 yıllık kazancınla c sınıfı "sıfır kilometre" bi' otomobil alabiliyorlar.

    ---
    Sonuç:
    Otomobil Türk insanı için lüks. Ancak bi' şekilde yolunu bulan (nasıl olduğunu bilmiyorum (!)) onbinlerce vatandaşımızın Türkiye'de otomobil satışlarının rekor seviyeye gelmesine katkıda bulunduğunu görünce de, bizim gibi orta halli ailelerin durumunun daha da vahim olduğunu anlıyorum.

    Biz 2 yıl para biriktirip, 14.000 TL'ye B sınıfı 8-10 yıllık 2. el otomobil almaya devam edelim. Yıllık MTV+Benzinin vergisi+bakım masrafı da 2.000 TL'den fazla tutsun.

    Ay sonunda kendimiz için mi, yoksa devlet için mi yaşadığımızı düşündüm de. Cevabını bulamadım sanırım. Bulabileniniz var mı?


    bir arkadaşım avustralyalı. kendisi fransadan 99 model golf 4 cabrio getirmiş. ne kadar ?

    5 Milyar evet 5 milyar. adam 6 ayda bir yurt dışına çıkıyor geliyor o kadar.


    biz 5 milyara dökük arabaları zor alıyoruz

    Alıntıları Göster
    Allah korusun ama Dünyada yada türkiyede ciddi bir ekonomik kriz çıkarsa çok canlar yanacak. Eskiden tüketim pompalanıyordu tamam ama artık pahalı tüketim pompalanıyor. Herkes kredi ile ev araba alıyor Ekonomide belli sektroler bu çarktan yolunu buluyorlar ve talep talebi doğuruyor bu sonsuz bir döngü içine girildiğinde çıkışı yok çıkış anca bir çöküşle oluyor.
    Gerçi çökenlerde yanlış olduğunu bile bile tekrar bu çarkın içine girmek için can atıyor.
    Yani hocanın dediği gibi cehennem para ile cennet için para isteyen yok ama herkes cehennem için yarışıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gulluk68

    Uzun zamandır jetta forumlarını ve bayilerdeki fiyatları takip ediyorum,okuduğum yazılardan ve yaptığım
    görüşmelerden edindiğim kanaat doğuş otonun az sayıda jettayı türkiye ye getirerek,sanki acayip çok
    tutulan bir araç havası vermek ve fiyatarın tavanlarda gezmesini sağlamak..
    Nitekim bu durum ikinci el simsarlarına da yaramış olacakki 65.000 liraya jetta satıyorlar
    çünkü piyasada jetta yok,dizel otomatik araç almak için ekim ayını beklemek zorundasınız...

    Ayrıca yeni çıkacak focus modeli içinde beklemedeydim,ancak çok yakın bir arkadaşımdan aldığım
    bilgilere göre (kendisi ford da satış temsilcisidir) şu anki modellerden 8.000 ile 9.000 arası daha
    pahalaı oacağı,,ve dahada önemlisi jettada yaşanan durumun aynısının Focusta da yaşanacağını söyledi,,,
    olur olmaz ama bu arkadaşımın aldığı duyumlar,,,bekleyenlere biraz fikir olsun...
    yani şuan titanyum focus dizel 50.000 ise yeni çıkacak focus üst donanım 58-59.000 olacak,daha da
    önemlisi herkes öyle rahat rahat araba bulamayacak....


    Sizce Dogus ikinci elde 65 bine araba alanlara, 0 kmsini 65 bine satmak istemez mi? Tabiiki ister ama araba yoksa Dogus napsin. Biraz arastirirsaniz VW`nin satislarinin dnya genelinde beklenenden hizli arttigi bilgisini bulabilirsiniz. Bu arada tabi su da var, VW 1.6 TDI uretip Turkiyeye mi gonderir Meksikadan yoksa 2.0 benzinli uretip Amerikada mi satar? Nerde kar marji yuksekse onu yapar ki ben Amerikadaki 2.0 motorun daha yuksek kar marjina sahip oldugunu dusunuyorum.

    Simdi 65 bine Jetta alanlar fabrika uretimi yetistirdiginde ve fiyatlar dusmeye basladiginda uzuleceklerdir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gulluk68

    Uzun zamandır jetta forumlarını ve bayilerdeki fiyatları takip ediyorum,okuduğum yazılardan ve yaptığım
    görüşmelerden edindiğim kanaat doğuş otonun az sayıda jettayı türkiye ye getirerek,sanki acayip çok
    tutulan bir araç havası vermek ve fiyatarın tavanlarda gezmesini sağlamak..
    Nitekim bu durum ikinci el simsarlarına da yaramış olacakki 65.000 liraya jetta satıyorlar
    çünkü piyasada jetta yok,dizel otomatik araç almak için ekim ayını beklemek zorundasınız...

    Ayrıca yeni çıkacak focus modeli içinde beklemedeydim,ancak çok yakın bir arkadaşımdan aldığım
    bilgilere göre (kendisi ford da satış temsilcisidir) şu anki modellerden 8.000 ile 9.000 arası daha
    pahalaı oacağı,,ve dahada önemlisi jettada yaşanan durumun aynısının Focusta da yaşanacağını söyledi,,,
    olur olmaz ama bu arkadaşımın aldığı duyumlar,,,bekleyenlere biraz fikir olsun...
    yani şuan titanyum focus dizel 50.000 ise yeni çıkacak focus üst donanım 58-59.000 olacak,daha da
    önemlisi herkes öyle rahat rahat araba bulamayacak....

    Bunun böyle olduğunu nerden biliyorsunuz.Belki de gerçekten Jetta üretimi yetiştirilemiyor mecburen Türkiye ye daha az Jetta veriliyor.
    Doğuş istemez mi 7 ay önceden parayı alıp arabayı satmayı.Zaten talep çok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: playumb

    quote:

    Orijinalden alıntı: gulluk68

    Uzun zamandır jetta forumlarını ve bayilerdeki fiyatları takip ediyorum,okuduğum yazılardan ve yaptığım
    görüşmelerden edindiğim kanaat doğuş otonun az sayıda jettayı türkiye ye getirerek,sanki acayip çok
    tutulan bir araç havası vermek ve fiyatarın tavanlarda gezmesini sağlamak..
    Nitekim bu durum ikinci el simsarlarına da yaramış olacakki 65.000 liraya jetta satıyorlar
    çünkü piyasada jetta yok,dizel otomatik araç almak için ekim ayını beklemek zorundasınız...

    Ayrıca yeni çıkacak focus modeli içinde beklemedeydim,ancak çok yakın bir arkadaşımdan aldığım
    bilgilere göre (kendisi ford da satış temsilcisidir) şu anki modellerden 8.000 ile 9.000 arası daha
    pahalaı oacağı,,ve dahada önemlisi jettada yaşanan durumun aynısının Focusta da yaşanacağını söyledi,,,
    olur olmaz ama bu arkadaşımın aldığı duyumlar,,,bekleyenlere biraz fikir olsun...
    yani şuan titanyum focus dizel 50.000 ise yeni çıkacak focus üst donanım 58-59.000 olacak,daha da
    önemlisi herkes öyle rahat rahat araba bulamayacak....

    Bunun böyle olduğunu nerden biliyorsunuz.Belki de gerçekten Jetta üretimi yetiştirilemiyor mecburen Türkiye ye daha az Jetta veriliyor.
    Doğuş istemez mi 7 ay önceden parayı alıp arabayı satmayı.Zaten talep çok.
    ARkadaşlar bizi enayi yerine koydukları aşikar. ford, wv, opel vs farketmiyor. Focus 3'ü uzun zamandır takip ediyorum ondan yola çıkarak anlatayım. amerikada, rusyada, ingilterede aracın iç mekanıyla türkiyedeki iç mekanı çok ama çok farklı. oralarda 20000 dolar civarında olan araç kokpiti ile bizdeki tahmin edilen fiyarı 50000 civarı olan araç kokpiti çok farklı. gerçekten zoruma giden bi durum onlarda standart olanlar bizde faiş fiyatlarla opsyonel sunuluyor. Sorsak araç distiribitörlerine türkiyede vergiler diyecekler Sanki zararına satıyorlarmış gibi.... İş böyleyken birde araç yollamıyorlar. Okuyorum forumda çok uzun zaman sonraya sipariş verilmiş. Bİr kişi yanılmıyorsam eğer passat siparişi vermişti kasımda teslim alacakmış bu ne demektir ya düpedüz alay ediyorlar. Belki yeri değil ama bizim kendi otomobilimizi yapma vaktimiz geldi. Bu firmalarla rekabet etmeliki bize daha iyi hizmet yollasınlar bizi aptal yerine koymasınlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sanal03 -- 11 Nisan 2011; 22:48:03 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: berk984


    quote:

    Orijinalden alıntı: gulluk68

    Uzun zamandır jetta forumlarını ve bayilerdeki fiyatları takip ediyorum,okuduğum yazılardan ve yaptığım
    görüşmelerden edindiğim kanaat doğuş otonun az sayıda jettayı türkiye ye getirerek,sanki acayip çok
    tutulan bir araç havası vermek ve fiyatarın tavanlarda gezmesini sağlamak..
    Nitekim bu durum ikinci el simsarlarına da yaramış olacakki 65.000 liraya jetta satıyorlar
    çünkü piyasada jetta yok,dizel otomatik araç almak için ekim ayını beklemek zorundasınız...

    Ayrıca yeni çıkacak focus modeli içinde beklemedeydim,ancak çok yakın bir arkadaşımdan aldığım
    bilgilere göre (kendisi ford da satış temsilcisidir) şu anki modellerden 8.000 ile 9.000 arası daha
    pahalaı oacağı,,ve dahada önemlisi jettada yaşanan durumun aynısının Focusta da yaşanacağını söyledi,,,
    olur olmaz ama bu arkadaşımın aldığı duyumlar,,,bekleyenlere biraz fikir olsun...
    yani şuan titanyum focus dizel 50.000 ise yeni çıkacak focus üst donanım 58-59.000 olacak,daha da
    önemlisi herkes öyle rahat rahat araba bulamayacak....


    Sizce Dogus ikinci elde 65 bine araba alanlara, 0 kmsini 65 bine satmak istemez mi? Tabiiki ister ama araba yoksa Dogus napsin. Biraz arastirirsaniz VW`nin satislarinin dnya genelinde beklenenden hizli arttigi bilgisini bulabilirsiniz. Bu arada tabi su da var, VW 1.6 TDI uretip Turkiyeye mi gonderir Meksikadan yoksa 2.0 benzinli uretip Amerikada mi satar? Nerde kar marji yuksekse onu yapar ki ben Amerikadaki 2.0 motorun daha yuksek kar marjina sahip oldugunu dusunuyorum.

    Simdi 65 bine Jetta alanlar fabrika uretimi yetistirdiginde ve fiyatlar dusmeye basladiginda uzuleceklerdir.


    Söyledikleriniz harfiyen doğru. Geçen sene doğuşun 11 ay sonunda kotasının dolduğunu yeni siparişlerin ocak başında verildiğini söylüyorlar. Tabi adamlarda elindeki sınırlı üründen max. karı yapmaya çalışıyor. Ama bunu yaparken fazla aç gözlü davranıyor ve neticede araç ederinden fazla fiyata satılmış oluyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gurgenli

    Cebinde para olmadan araba alıyorlar ondan boyle oluyor.Piyasada da Türkiye gelişti para bol diyorlar.

    UZUN VADELİ KREDİ İLE ARABA ALINMASINA KARIŞIYIM.

    Bankaları zengin ediyoruz.Fiyatları bindiriyoruz.Hiç dikkat ettiniz mi bilmem ama TV deki araba reklamlarında ucuzluk yerine direkt taksit soyluyorlar.



    Bankaların sahibi Türkler olsa zengin olsun olmasına ama hepsinin sahibi yabancılar be kardeşim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AloneAssassin

    quote:

    Orijinalden alıntı: gurgenli

    Cebinde para olmadan araba alıyorlar ondan boyle oluyor.Piyasada da Türkiye gelişti para bol diyorlar.

    UZUN VADELİ KREDİ İLE ARABA ALINMASINA KARIŞIYIM.

    Bankaları zengin ediyoruz.Fiyatları bindiriyoruz.Hiç dikkat ettiniz mi bilmem ama TV deki araba reklamlarında ucuzluk yerine direkt taksit soyluyorlar.



    Bankaların sahibi Türkler olsa zengin olsun olmasına ama hepsinin sahibi yabancılar be kardeşim

    Alıntıları Göster
    pıyasadakı tum c sınıfı araclara bakıyorum yada genel olarak fıyat kıyaslamaları falan bence en iyi fıyatlandırmayı ve pazarlamayı honda türkiye yapıyor.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.