Şimdi Ara

Focus TDCİ Sedan 115HP Style 54.500'e Aldık. (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
105
Cevap
1
Favori
3.720
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Disconnectus_Erectus

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    Hayırlı olsun hocam. Yakın zamanda bende focus style dizel kullanıcısı olacağım.

    Hocam hayırdır ? merak ettim ? Ben de illa sedan alacak olsam focus alırım ..

    Şirket arabası olarak kullanacak Şirvan hocam Focus'u
  • Güzel tercih, hayırlı olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dentul

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    Hayırlı olsun hocam. Yakın zamanda bende focus style dizel kullanıcısı olacağım.

    Sağolun hocam teşekkürler.

    Test yazılarınızdan otomobil bilginize güvendiğimden,siz de focus diyorsanız iş bitmiş demektir bana göre.

    Yakın zamanda yine test'ini yayınlamayı düşündüğünüz bir araç var mı?

    Eğer isterseniz ben aracı teslim aldıktan sonra,bir test sürüşü yapmaya davet edeyim sizi bu vesileyle.Hem forumda yayınlarsınız hem de düşündüğünüz bu araç hakkında daha kapsamlı bir fikriniz oluşmuş olur.

    Bende öneriniz icin teşekkür ederim hocam. Elbette hem tanışmak hemde test isi icin.

    Yalnız bir yanlış anlaşılma oldu. Arac şirket aracı olacak. Corollayi satıp almayacağım yani.

    @Stand Alone hocam hata olur mu ya. Arac sürekli deger kazanıyor. Ayrıca sürüş olarak cok tatmin edici.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Stand Alone

    Hayırlı olsun arkadaşım,

    Şu an en alınası C sınıfı modellerinden birisi de Focus, Koç Ailem gibi indirimlerle de çok daha cazip hâle geliyor. Yalnız, keşke Otokoç bu indirimleri sadece Koç personeline yapmasa da genel çapta tutsa, o zaman çok daha mantıklı bir seçenek kıvamında olmuş olacaktı. Corolla konusuna değinmek bile istemiyorum, şu an piyasanın en gereksiz, tipsiz, mantıksız, uç ve çelişen modeli olduğunu açıkça belirtmek gerekiyor, birçok C sınıfı ve dizel otomobilde olduğu gibi Corolla'da da 10.000 TL'lik şişirme fiyat mevcut.

    Hay yuregine gonlune diline saglik hocam.

    Kabahat o araci satanda degl alanda. Gecen hafta sonu test surus gunleri varmis ona katildim, hinca hinc kalabalik. Sanki bedava dagitiyorlar saka gibi. Hayir tipide bi acayip gerrksz degisik bi araba ama iste

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _MaxPayne_

    quote:

    Orijinalden alıntı: Disconnectus_Erectus

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    Hayırlı olsun hocam. Yakın zamanda bende focus style dizel kullanıcısı olacağım.

    Hocam hayırdır ? merak ettim ? Ben de illa sedan alacak olsam focus alırım ..

    Şirket arabası olarak kullanacak Şirvan hocam Focus'u

    Valla bu şirket aracı işi güzelmiş , geçenlerde fiesta kullanıyordu . Şimdi focus ,insan özeniyor.
    bazen diyorum keşke ben de böyle şirkette çalışsaydım :)
  • Disconnectus_Erectus kullanıcısına yanıt
    Hocam 1,5 ayda 10500 km yol yaptım fiesta ile. Illallah ettirdi beni. Cok yorucu oluyor. Zaten bu sıralar test yapamamanın sebebi cok gelmekten. Bakalım focus nasıl olacak bu yolculuklarda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dentul kullanıcısına yanıt
    Aracı enişteniz kardeşiniz kullansın diye mı aldı? Biraz karışık olmuş gibi :)

    Hayırlı uğurlu olsun. Fiyatına göre güzel bir araç.

    Ford'un donanım konusunda garip seçenekleri var. STYLE paketin bir üstü olan Titaniumlarda standart olmayan katlanır ayna, otomatik park sistemi standart olarak mevcut. Titaniumlarda bu donanım Smart Pakette yer alıyor. Ancak style pakette olmayan bazı donanımlarda can sıkabiliyor. (Yokuş kalkış desteği ve kol dayama başlıcaları, diğerleri lükse kaçabilir :))

    Şimdiden hatırlatayım, ilk başlarda yakıt tüketimi yüksek gelebilir, 10 bin km.ye yaklaşınca/geçince 0,7 lt civarı düşecektir.

    Kazasız belasız güzel günlerde kullanmak nasip olsun. ..
  • Corolla'yı bırakmazlar, aralarında duygusal bir bağ var onların.
  • Öyle diyorsan öyledir, sen mutluysan sorun yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: [dodo]

    Hayırlı olsun çok güzel bir araba aldınız.

    Çalıştığım şirket dolayısıyla Ford'un güncel ve bir önceki ürün gamının hepsiyle haşır neşir olma fırsatı yakalıyorum. Dolayısıyla karşılaştırmam rahat oluyor.

    Gerçekten de motor gayet sessiz ve başarılı. Tüketim şehiriçinde normal seviyelerde. Uzun yolda ise mükemmel. İnsanı hiç yormayan bir sürüşü var.

    Ama şunu söylemem gerekir ki Focus II'deki sürüş hissiyatı bu arabada maalesef yok. Konfor ağır basıyor.

    fiatta çallışıyorsun sanırım seninde vardır koç aile indirimi çekersin bitane :))
  • Focus güzeldir, biraz konfor eksiği var ama olsun . Hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız kullanırsınız inşallah.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    Hocam 1,5 ayda 10500 km yol yaptım fiesta ile. Illallah ettirdi beni. Cok yorucu oluyor. Zaten bu sıralar test yapamamanın sebebi cok gelmekten. Bakalım focus nasıl olacak bu yolculuklarda.

    İkisini de kiralayarak epey kullandım . Fiesta trend , focus styledi sanırım . Fiestanın koltukları çok kötüydü , uzun yolda insana batıyor resmen , çok rahatsız.
    Yol tutuş ve performansı yeterliydi. Focus kesinlikle üst sınıf farkını hissettiriyor , Daha rahat daha az yoruyor . Yalıtım sorunu da epey düzeltilmiş .
    Focus 3'te 2'ye göre kötü bulduğum 2 sey var onun dısında araç daha da gelişmiş. 1. İç mekan daralmış ve basıklaşmış. 2-Direksiyon hissi 2 kadar net değil.
    Sizin deneyimleriniizi de bekleriz , bi de benim kullandığım 95 hplik versiyon sakin kullanmama rağmen yakıtı içmişti , arabada sorun var diye düşünmüştüm.
    Bakalım sizde yakıt nasıl olacak . Bi de focusun hangi versiyonu olacak?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: [dodo]
    .....Ama şunu söylemem gerekir ki Focus II'deki sürüş hissiyatı bu arabada maalesef yok. Konfor ağır basıyor.

    Haklısınız, Focus II'deki sürüş hissiyatı bu araçta yok, 3'ün hissiyatı daha iyi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Disconnectus_Erectus

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    Hocam 1,5 ayda 10500 km yol yaptım fiesta ile. Illallah ettirdi beni. Cok yorucu oluyor. Zaten bu sıralar test yapamamanın sebebi cok gelmekten. Bakalım focus nasıl olacak bu yolculuklarda.

    İkisini de kiralayarak epey kullandım . Fiesta trend , focus styledi sanırım . Fiestanın koltukları çok kötüydü , uzun yolda insana batıyor resmen , çok rahatsız.
    Yol tutuş ve performansı yeterliydi. Focus kesinlikle üst sınıf farkını hissettiriyor , Daha rahat daha az yoruyor . Yalıtım sorunu da epey düzeltilmiş .
    Focus 3'te 2'ye göre kötü bulduğum 2 sey var onun dısında araç daha da gelişmiş. 1. İç mekan daralmış ve basıklaşmış. 2-Direksiyon hissi 2 kadar net değil.
    Sizin deneyimleriniizi de bekleriz , bi de benim kullandığım 95 hplik versiyon sakin kullanmama rağmen yakıtı içmişti , arabada sorun var diye düşünmüştüm.
    Bakalım sizde yakıt nasıl olacak . Bi de focusun hangi versiyonu olacak?

    O zaman rahat edeceğim desene. Bir kac kez test sürüsu yaptım focusla. Kısa mesafede rahat bir arac oldugunu hissettiriyor. Direksiyon yavaş hızda sert gelmişti bana.

    Style paket olacak büyük ihtimal hocam. Insallah 95 lik falan denk gelmez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan


    quote:

    Orijinalden alıntı: dentul

    quote:

    Orijinalden alıntı: umutsirvan

    Hayırlı olsun hocam. Yakın zamanda bende focus style dizel kullanıcısı olacağım.

    Sağolun hocam teşekkürler.

    Test yazılarınızdan otomobil bilginize güvendiğimden,siz de focus diyorsanız iş bitmiş demektir bana göre.

    Yakın zamanda yine test'ini yayınlamayı düşündüğünüz bir araç var mı?

    Eğer isterseniz ben aracı teslim aldıktan sonra,bir test sürüşü yapmaya davet edeyim sizi bu vesileyle.Hem forumda yayınlarsınız hem de düşündüğünüz bu araç hakkında daha kapsamlı bir fikriniz oluşmuş olur.

    Bende öneriniz icin teşekkür ederim hocam. Elbette hem tanışmak hemde test isi icin.

    Yalnız bir yanlış anlaşılma oldu. Arac şirket aracı olacak. Corollayi satıp almayacağım yani.

    @Stand Alone hocam hata olur mu ya. Arac sürekli deger kazanıyor. Ayrıca sürüş olarak cok tatmin edici.

    Eyvallah hocam.Davetim ne zaman uygunsanız her zaman geçerli.Hem de tanışmış oluruz dediğiniz gibi bu vesileyle.

    Yalnız hocam,eniştemle birlikte daha evvel Çekmeköy Alj Toyota bayisinde de 1.6 cvt testini yaptığım ve beğendiğim Corolla'nın dizeli'nin fiyatı sizce de(çoğu muadilinde daha fazla güç ve tork sunan alternatifler varken)yüksek değilmi diye sormak isterim.Kaldı ki bence giriş modeli 1.33 life donanımın fiyatı da(48.300 tl liste başlangıç fiyatı) yüksek geliyor bana.

    Hani en azından yerli üretim,tamam önce ki nesile göre yeni teknoloji,100 kg hafifletilmiş kasa bile olsa,biraz daha rekabetçi fiyatlardan,misal 42.000tl'lerden bile başlatsalar daha iyi olmazmıydı diye düşünüyorum.Eminim 42-43.000 aralığında başlangıç modeli 1.33 life satılsa,52-53.000 tl'ye de life dizeli olmuş olsa,bunların yanında beğenmediğim Jetta herhalde en çok satan listesinde 1.ciliği zor görürdü herhalde.İnanın yeni Octavia kalite tokluk olarak Jetta'dan çok daha fazla hoşuma gitti.Geçen de hiç üşenmeden Bayrampaşa Atik'e gidip 1.6 tdi dsg test edip beğenmiştim.




  • zotacing kullanıcısına yanıt
    Fiesta'lar Hankook, Focus'lar Michelin Primacy hp

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayirli ugurlu olsun Allah kaza bela vermsin kesinlikle parasini hakeden bir araba cok dogru bir secim yapmissiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu aracı bayide incelediğimde gerçekten çok hoşuma gitmişti. Hatta Golf aldığıma nerdeyse pişman etmişti beni. Tek test edemediğim yeri ses sistemiydi. Yorumlarınızı alabilir miyim?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kahraman202

    Aracı enişteniz kardeşiniz kullansın diye mı aldı? Biraz karışık olmuş gibi :)

    Hayırlı uğurlu olsun. Fiyatına göre güzel bir araç.

    Ford'un donanım konusunda garip seçenekleri var. STYLE paketin bir üstü olan Titaniumlarda standart olmayan katlanır ayna, otomatik park sistemi standart olarak mevcut. Titaniumlarda bu donanım Smart Pakette yer alıyor. Ancak style pakette olmayan bazı donanımlarda can sıkabiliyor. (Yokuş kalkış desteği ve kol dayama başlıcaları, diğerleri lükse kaçabilir :))

    Şimdiden hatırlatayım, ilk başlarda yakıt tüketimi yüksek gelebilir, 10 bin km.ye yaklaşınca/geçince 0,7 lt civarı düşecektir.

    Kazasız belasız güzel günlerde kullanmak nasip olsun. ..

    Evet hocam.Kendisi Eylül ayın da borusandan aldığımız F30 3.16 BMW'yi kullanıyor.Yine 2010 Aralıkta 2011 model aldığımız diğer Focus'u da şirketinde çalışan teknisyeninin kullanımına verdiği için araç lazım diye kardeşimi düşünerek bu aracı almış aldık.Hoş o da sonuçta şirkette eniştemin işini yapıyor ve iş amaçlı kullanacak.




  • Güle güle kullanın. 2000 kilometre kadar 95liğiyle kiralayıp yapmıştım. Fiyatını hakeden bir araç olduğu kesin. İlk çıktığı dönem biraz yüksek geliyordu fiyatları ama diğerleri kasa yenileyip fiyata da abanınca Fordun fiyatları nispeten daha mantıklı olmaya başladı. Bir önceki kasa çok tutulduğu ve bu kasa da onun kadar bekleneni vermediği için fiyatı da abartamadılar galiba.

    İyi bir seçim.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.