Şimdi Ara

focus vs. astra (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
48
Cevap
0
Favori
1.037
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ben tek bir dergiye bağlı kalmamanı tawsiye ederim.nasıl türkiyede otohaber ile otoshow aynımı sence?
    bence istisnalar kaideyi bozmaz. saptirik çok dergi var.çok eminim otohaber dergisinden istediğin bir sayı getir.en az 10 tane yanlış şey bulurum sana.çok ciddiyim. bazen hata aramak için otohaber aldığım olur.
  • Dergiyi bilmediğin belli, tartışmaya gerek duymuyorum.

    Auto motor und spor referans dergidir, otomotiv markaları direkt kendileleri önem verir bu dergiye...

    Otohaber ya da diğer dergiler bu derginin yanında kümede bile oynayamaz.

    bence al bir tane incele ya da internetden falan araştır.

    Son noktadır und spor...
    quote:

    Orjinalden alıntı: nipp

    ben tek bir dergiye bağlı kalmamanı tawsiye ederim.nasıl türkiyede otohaber ile otoshow aynımı sence?
    bence istisnalar kaideyi bozmaz. saptirik çok dergi var.çok eminim otohaber dergisinden istediğin bir sayı getir.en az 10 tane yanlış şey bulurum sana.çok ciddiyim. bazen hata aramak için otohaber aldığım olur.
  • yani astranın yol tutuşu sürüş özellikleri focus dan daha iyi mi demek istiyorsun?
  • Karşılaştırılan araçlar Astra OPC ve Focus ST. Dolayısıyla söz konusu test, yolda gezen standart araçlar için emsal teşkil edemez. OPC için daha sert ayarlı bir süspansiyon seçilmiştir, vs vs....
    Önemli olan Ford ve Opel bayisinin satacağı 40.000 YTL'lik iki aracın karşılaştırılması...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: arikanturk

    Karşılaştırılan araçlar Astra OPC ve Focus ST. Dolayısıyla söz konusu test, yolda gezen standart araçlar için emsal teşkil edemez. OPC için daha sert ayarlı bir süspansiyon seçilmiştir, vs vs....
    Önemli olan Ford ve Opel bayisinin satacağı 40.000 YTL'lik iki aracın karşılaştırılması...

    aynı fikrdeyim.
    sağolun yardım ettiğiniz için ama opc ve st deki süspanisiyon yapısı ile benim dediğim sınıftaki süspansiyon kesinlikle farklıdır.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: gorele2000

    Auto motor und spor::: Otomotiv dünyasının lider dergisi, yaptığı testler farklı her şey farklı:::
    Tıp dünyasının Lancet i gibi bir şey:::

    Bu ay ki sayısında astra nın focusa göre yol tutuşunun biraz daha iyi olduğunu yaptığı karşılaştırmalı testle

    duyurdu. Focusun direksiyon hissinin ise astraya göre biraz daha iyi olduğunu belirtti.

    Sürüş dinamikleri arasında astra ile focus arasında çok büyük fark YOK!!!

    Ekleme: Karşılaştırılan arabalar: astra opc ile focus st


    quote:

    Orjinalden alıntı: nipp

    arkadaşım cdti 90 bg.tdci 110 bg falan.fark bana göre çok.focusun sürüş dinamikleri malüm.birinci sınıf.belki opelde IDS opsiyonunu alsan bile (ki cdti de yoktur sanmam) focusun yine bileği bükülmez. (ben şimdi böyle açıklama yapıyorum ama bazı arkadaşlar yarışa mı gireceksin diyecekler.daha önce golf focus karşılaştırması yapılmıştı.golf daha konforluymuş.bende o arkadaşlara diyorum.ne o golfün içindemi uyuyacaksınız?)
    sadece bir aracın diğer araca göre üstün özelliklerini yazıyorum.konfor olarak yorum yapamam.fakat azıcık sürüş zevki istersen kesinlikle focus.
    ben her zaman siyah tdci hb focuslara bayılırım.bir de ST jantı bulursam ne ala .bakmaya doyamam.





    Güzel diyosunda opc ile normal astra'nın yürüyen aksam konusunda birbiriyle alakası yoktur. Ama bunun tam tersi normal focus nun yol tutuşu bir o kadar st ye yakındır.

    Yukarıda yazdığın testtte gelince bencede o testte opel Opc nin üstün olması normal. Sonuç olarak Ben bir Megane 2 RS kullanıcısı olarak bile Opel Opc nin motor özelliklerini ve yol tutuş konusunda başarısını takdir ediyorum. Sonuç olarak ne normal Megane ni nede normal opel i özel versiyonlarının özelliklerini düşünüp değerlendirmek yanlış olur.




  • katılıyorum.bahsi geçen araçlar kompakt sınıf dizel versiyonlar.
    bu tür konu saptırımları çok oluyor. önemli olan konuyu açan kişinin dile getirdiği araçlar hakkında yorum yapmak.üst versiyonlarının yurt dışındaki test sonuçları hakkında değil!
  • Siz bilmeyen insanlara yorum yetiştirmek işme gelmiyor ama neyse. Astrayı ezbere bilirim. Alakası yok dediğin arabaların süspansiyon sistemleri ve teknikleri tamamen aynıdır. Opc versiyon sadece biraz daha serttir. her iki arabada IDS şasi üzerine kuruludur ve her ikisinde de ıds plus opsiyoneldir...

    Biraz okumanı ve öğrenmeni ya da verilen blgilerden faydanlanmanı öneririm...

    Senin için yine kaynak buldum, bak aşağıdaki bilgiler güncel norama astranın teknik yapısı ve yol tutuşu hakkında. Bilmeden yorum yapmayın lütfen...



    Yeni Astra'da yapılan değişiklikler boyutlar ve tasarımla sınırlı değil. Astra aynı zamanda bu sınıfta alışkın olmadığımız teknolojik donanımları da üzerinde bulunduruyor. IDSplus adı verilen sistem ‘‘sport’’ düğmesine basılarak devreye sokulduğunda süspansiyon ayarları değişiyor ve çok daha sportif bir hale geliyor. Bu sistem devamlı amortisör kontrolü gerçekleştiriyor. Ayrıca bu modda direksiyon ve gaz pedalı daha keskin tepkiler veriyor. Bunun yanı sıra Astra'nın yol tutuşunu daha da geliştirmek için IDS adı verilen yeni bir şasi kullanılmış.

    Interaktif Sürüş Sistemi de denen bu süspansiyon; önde McPherson gergi-kolları

    ile bir alt şasi ve arkada çift duvarlı, U şeklinde profili olan patentli bir torsiyon çubuğu özellikleri ile

    donatılmış. Bütün Astra modellerinde standart olarak bulunan bu sistem, otomobilin çevikliğini, yol tutuşunu

    iyileştiriyor, sürücüye dinamik ve güvenli bir sürüşü garanti ediyor.


    Opel Astra'nın test sürüşünü karşı köşenin sahibi Didem Çoksayar'la Fransa St. Tropez'de yaptık. Astra'yı

    daha önce katıldığım fuarlarda görme şansı bulmuştum. Ancak, yoldaki performansı hakkında en ufak bir

    fikrim yoktu.


    Normal trafiğin dışında, özel bir pistte de Astra'nın yol tutuş yeteneklerini deneme imkanımız oldu.

    Astra'nın bugüne kadar kullandığım ve yol tutuşu konusunda iddialı 3-4 otomobilden

    biri olduğunu itiraf etmeliyim. 80 km hızla yaptığım Elk (geyik) testinde, önce sağa sonra sola yapılan sert

    dönüşte, otomobilin savrulması sınırlı ölçülerde kaldı. Sürücünün sözünü dinleyen direksiyon, ani hareketlere

    çabuk tepki verdi ve otomobil yoldan çıkmadı.



    quote:

    Orjinalden alıntı: Valadir


    quote:

    Orjinalden alıntı: gorele2000

    Auto motor und spor::: Otomotiv dünyasının lider dergisi, yaptığı testler farklı her şey farklı:::
    Tıp dünyasının Lancet i gibi bir şey:::

    Bu ay ki sayısında astra nın focusa göre yol tutuşunun biraz daha iyi olduğunu yaptığı karşılaştırmalı testle

    duyurdu. Focusun direksiyon hissinin ise astraya göre biraz daha iyi olduğunu belirtti.

    Sürüş dinamikleri arasında astra ile focus arasında çok büyük fark YOK!!!

    Ekleme: Karşılaştırılan arabalar: astra opc ile focus st


    quote:

    Orjinalden alıntı: nipp

    arkadaşım cdti 90 bg.tdci 110 bg falan.fark bana göre çok.focusun sürüş dinamikleri malüm.birinci sınıf.belki opelde IDS opsiyonunu alsan bile (ki cdti de yoktur sanmam) focusun yine bileği bükülmez. (ben şimdi böyle açıklama yapıyorum ama bazı arkadaşlar yarışa mı gireceksin diyecekler.daha önce golf focus karşılaştırması yapılmıştı.golf daha konforluymuş.bende o arkadaşlara diyorum.ne o golfün içindemi uyuyacaksınız?)
    sadece bir aracın diğer araca göre üstün özelliklerini yazıyorum.konfor olarak yorum yapamam.fakat azıcık sürüş zevki istersen kesinlikle focus.
    ben her zaman siyah tdci hb focuslara bayılırım.bir de ST jantı bulursam ne ala .bakmaya doyamam.





    Güzel diyosunda opc ile normal astra'nın yürüyen aksam konusunda birbiriyle alakası yoktur. Ama bunun tam tersi normal focus nun yol tutuşu bir o kadar st ye yakındır.

    Yukarıda yazdığın testtte gelince bencede o testte opel Opc nin üstün olması normal. Sonuç olarak Ben bir Megane 2 RS kullanıcısı olarak bile Opel Opc nin motor özelliklerini ve yol tutuş konusunda başarısını takdir ediyorum. Sonuç olarak ne normal Megane ni nede normal opel i özel versiyonlarının özelliklerini düşünüp değerlendirmek yanlış olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorele2000 -- 4 Ekim 2006; 21:16:47 >




  • opelin sitesinde fiyat listesinde CDTI nin en üst donanımı cosmo yazıyor. ve cosmoda bile ıds yok.sadece 1,6 benzinli cosmoda var ıds.
    forma bişey yazarken araştırarak yazmanı tavsiye ederim.
  • Sevgili kardeşim bilmiyorsanız, araştırmıyorsanız bari verdiğim bilgileri okuyun diyorum ama onuda yapmıyorsunuz...

    Yine okumamışsın. IDS farklı bir olay IDS plus farklı bir olay. Astralarda ıds yok demişşin ama bilmiyorsun

    işte lütfen tekrar oku tüm astralarda ıds standart!!!

    Bunun yanı sıra Astra'nın yol tutuşunu daha da geliştirmek için IDS adı verilen yeni bir şasi kullanılmış.

    Interaktif Sürüş Sistemi de denen bu süspansiyon; önde McPherson gergi-kolları

    ile bir alt şasi ve arkada çift duvarlı, U şeklinde profili olan patentli bir torsiyon çubuğu özellikleri ile

    donatılmış. Bütün Astra modellerinde standart olarak bulunan bu sistem, otomobilin çevikliğini, yol tutuşunu

    iyileştiriyor, sürücüye dinamik ve güvenli bir sürüşü garanti ediyor.


    Opel Astra'nın test sürüşünü karşı köşenin sahibi Didem Çoksayar'la Fransa St. Tropez'de yaptık. Astra'yı

    daha önce katıldığım fuarlarda görme şansı bulmuştum. Ancak, yoldaki performansı hakkında en ufak bir

    fikrim yoktu.


    Normal trafiğin dışında, özel bir pistte de Astra'nın yol tutuş yeteneklerini deneme imkanımız oldu.

    Astra'nın bugüne kadar kullandığım ve yol tutuşu konusunda iddialı 3-4 otomobilden

    biri olduğunu itiraf etmeliyim. 80 km hızla yaptığım Elk (geyik) testinde, önce sağa sonra sola yapılan sert

    dönüşte, otomobilin savrulması sınırlı ölçülerde kaldı. Sürücünün sözünü dinleyen direksiyon, ani hareketlere

    çabuk tepki verdi ve otomobil yoldan çıkmadı.

    quote:

    Orjinalden alıntı: nipp

    opelin sitesinde fiyat listesinde CDTI nin en üst donanımı cosmo yazıyor. ve cosmoda bile ıds yok.sadece 1,6 benzinli cosmoda var ıds.
    forma bişey yazarken araştırarak yazmanı tavsiye ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorele2000 -- 4 Ekim 2006; 21:33:10 >




  • peki kmde kuruş olarak hangisi ne kadar yakıyo bilen varmı?
  • Sen bayilerden aldığın fiyatları verir misin? hangi bayilere sordun mesala? Şehir?
    quote:

    Orjinalden alıntı: serifburak

    peki kmde kuruş olarak hangisi ne kadar yakıyo bilen varmı?
  • izmirdeyim
    araştırmama göre
    focus 16-15 kuruş
    astra 10-12 kuruş
    bayiler pek inandırıcı olmuyo
    ben kullananlardan öğrenmenin daha gerçekci sonuçlar vereceğini düşünüyorum
  • Yok ben arabaların fiyatını soruyorum, ne kadar dediler en son?

    Astra 10 lira ancak uzun yolda yakar. şehir içi istanbulda 130- 135 lira yakar.

    Aslında şöyel istanbul şehir içi yaz değerleri 5.3-5.8 L/100 km, izmir şehir içi değerleri tahminin yaz için 4.8-5.2 L/100km yakar...Hesabını sen yap...
    quote:

    Orjinalden alıntı: serifburak

    izmirdeyim
    araştırmama göre
    focus 16-15 kuruş
    astra 10-12 kuruş
    bayiler pek inandırıcı olmuyo
    ben kullananlardan öğrenmenin daha gerçekci sonuçlar vereceğini düşünüyorum
  • astra full derim
  • ford focus tipsiz bir araba. önceki modeli de öyleydi, şimdiki modeli de. astra'nın önceki modeli de focus'un önceki modelinden çok daha karizmatikti. yolda gördüğün bir astra'ya bir de focus'a iyice bak. farkı anlarsın. iç dizaynda da astra focus'tan üstündür.focus 1.6 109 beygir, astra 1.3 90 beygirmiş diye focus alacaksan al.
  • gorelo2000 arkadaşım bence sen burda bilemeden konuşup yazan insanlardansın. Bir araba dergisinde Opel OPC ve Fucus St nin karşılaştırmasına bakarak arabaların normal versiyonlarını kıyaslamak kadar büyük bir hata yapıyorsun. Opel OPC de eminimki senin o üstüne üstüne basa basa yazdığın sistemden baka yol tutuş unsurları vardır. Ve kesinlikle de emin olabilirsin OPC ile Normal astranın yol tutuşlarının birbiriyle alakası yoktur.

    Zaten en baştan yanlış yapıp konuda arkadaşın sorduğu iki arabayı kıyaslamayıp üst modellerinden örnek vererek yapıyorsun sonrada insanların tanımadan etmeden işte burda bilgisiz insanları bilgilendirmeye çalışıyoruz filan diyorsun. Yazdığın tüm bir yazıda sadecene bir sistemden bahsetmişsin , tamam güzel anlaşılıyor bu sistem her iki model de kullanılıyor oalabilir ama her ikisinde de acaba aynı düzeyde mi etkili. Buna ek olarak daha sert amartsörler var demişsin bu bile en kadar sertleştirdiklerine balı olarak yol tutuşunu inanılmaz bir şekilde etkiler. ASlında burda asıl olan hiç bir zaman bir güncel modeli sport modeli baz alınarak değerlendirmemek. Senin yaptığın yanlış ise konuda ismi geçen arabaların örnek testini vermek yerine başka bir arabanın testini vermek.




  • Motor hariç diğer yönlerden Astra'yı tercih ederim. Yalnız motorlardaki güç farkı bariz bilesin.
  • Bak bu normal astraya ait bilgi ve test sürüşü:..OPC değil yani:::

    Önceden yazdıklarımında hepsi doğru, kendin araştır, dergiler var, internet var, araştır doğru olmayan bir şey varsa benim gibi kaynaklarınla gelip buraya yaz, seni ikna etmek zorunda değilim...

    Burayı bir kez daha oku lütfen:::

    Bunun yanı sıra Astra'nın yol tutuşunu daha da geliştirmek için IDS adı verilen yeni bir şasi kullanılmış.

    Interaktif Sürüş Sistemi de denen bu süspansiyon; önde McPherson gergi-kolları

    ile bir alt şasi ve arkada çift duvarlı, U şeklinde profili olan patentli bir torsiyon çubuğu özellikleri ile

    donatılmış. Bütün Astra modellerinde standart olarak bulunan bu sistem, otomobilin çevikliğini, yol tutuşunu

    iyileştiriyor, sürücüye dinamik ve güvenli bir sürüşü garanti ediyor.



    Opel Astra'nın test sürüşünü karşı köşenin sahibi Didem Çoksayar'la Fransa St. Tropez'de yaptık. Astra'yı

    daha önce katıldığım fuarlarda görme şansı bulmuştum. Ancak, yoldaki performansı hakkında en ufak bir

    fikrim yoktu.


    Normal trafiğin dışında, özel bir pistte de Astra'nın yol tutuş yeteneklerini deneme imkanımız oldu.

    Astra'nın bugüne kadar kullandığım ve yol tutuşu konusunda iddialı 3-4 otomobilden

    biri olduğunu itiraf etmeliyim. 80 km hızla yaptığım Elk (geyik) testinde, önce sağa sonra sola yapılan sert

    dönüşte, otomobilin savrulması sınırlı ölçülerde kaldı. Sürücünün sözünü dinleyen direksiyon, ani hareketlere

    çabuk tepki verdi ve otomobil yoldan çıkmadı.


    quote:

    Orjinalden alıntı: Valadir

    gorelo2000 arkadaşım bence sen burda bilemeden konuşup yazan insanlardansın. Bir araba dergisinde Opel OPC ve Fucus St nin karşılaştırmasına bakarak arabaların normal versiyonlarını kıyaslamak kadar büyük bir hata yapıyorsun. Opel OPC de eminimki senin o üstüne üstüne basa basa yazdığın sistemden baka yol tutuş unsurları vardır. Ve kesinlikle de emin olabilirsin OPC ile Normal astranın yol tutuşlarının birbiriyle alakası yoktur.

    Zaten en baştan yanlış yapıp konuda arkadaşın sorduğu iki arabayı kıyaslamayıp üst modellerinden örnek vererek yapıyorsun sonrada insanların tanımadan etmeden işte burda bilgisiz insanları bilgilendirmeye çalışıyoruz filan diyorsun. Yazdığın tüm bir yazıda sadecene bir sistemden bahsetmişsin , tamam güzel anlaşılıyor bu sistem her iki model de kullanılıyor oalabilir ama her ikisinde de acaba aynı düzeyde mi etkili. Buna ek olarak daha sert amartsörler var demişsin bu bile en kadar sertleştirdiklerine balı olarak yol tutuşunu inanılmaz bir şekilde etkiler. ASlında burda asıl olan hiç bir zaman bir güncel modeli sport modeli baz alınarak değerlendirmemek. Senin yaptığın yanlış ise konuda ismi geçen arabaların örnek testini vermek yerine başka bir arabanın testini vermek.




  • Kişisel görüşündür bu saygı duyarım,ama öyle bir konuşmuşsun ki ,sanki büyük bi otoritesin'Focus tipsiz bir araba diye'Eski kasa focuslara tipsiz diyen parmakla sayılacak kadar az
    quote:

    Orjinalden alıntı: nebel

    ford focus tipsiz bir araba. önceki modeli de öyleydi, şimdiki modeli de. astra'nın önceki modeli de focus'un önceki modelinden çok daha karizmatikti. yolda gördüğün bir astra'ya bir de focus'a iyice bak. farkı anlarsın. iç dizaynda da astra focus'tan üstündür.focus 1.6 109 beygir, astra 1.3 90 beygirmiş diye focus alacaksan al.

  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.