Şimdi Ara

FOCUSA 3,5 CM YAY

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
66
Cevap
0
Favori
10.004
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar, imzamdaki Focus a 18' jant taktıracağım o yüzden 3,5 cm yay taktırmayı düşünüyordum ama bugün gittiğim lastikçi hiç yay değiştirme orjinal yayları preslet dedi. Böyle birşey var mı gerçekten ve eğer orjinal yaylarını bastırırsam bir sorun yaratırmı ileride, eğer yay tak diyorsanız hangi marka yay takmalıyım...

    Birde 18 ST jant ve Petlas 225 40 18 lastiğe 1.800 tl fiyat aldım. Fiyat sizce nasıl...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ahmeterrr23 -- 31 Temmuz 2012; 22:56:40 >



  • Eibach yay en iyisi diyorlar. Ben de düşünüyorum ama hala taktırmadım 6 aydır.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Eibach yay en iyisi diyorlar. Ben de düşünüyorum ama hala taktırmadım 6 aydır.

    Keşke bütün araçlar böyle yay ile fabrikadan çıksa bir de antiroll kit olsa.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Keşke bütün araçlar böyle yay ile fabrikadan çıksa bir de antiroll kit olsa.

    Alıntıları Göster
    Şener abi, 18 jant takınca mecburen indirmem lazım aracı ama 18 jant ile arabanın yürümesi değişir mi onu düşünüyorum asıl...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ahmeterrr23

    Şener abi, 18 jant takınca mecburen indirmem lazım aracı ama 18 jant ile arabanın yürümesi değişir mi onu düşünüyorum asıl...

    Alıntıları Göster
    1.6 atmosferik araca biraz ağır gelebilir sanki. Belki çok sorun da olmayabilir. Hızlanma çok az yavaşlar ama sakin kullanan birisi için çok farketmez. Yakıt da LPG varsa zaten önemli olmaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sadık_57

    Şener abi, 18 jant takınca mecburen indirmem lazım aracı ama 18 jant ile arabanın yürümesi değişir mi onu düşünüyorum asıl...

    Abi 18 çok sırıtır ve yorar onun yerine 17 tak hem daha ekonomik hemde daha az yorar aracı ve daha tatlı bir görünüme sahip olur.


    Presleme olayına gelince tehlikeli çok sertleşiyor araç. Spor yayda gene biraz esneme payı varken presletince taş gibi oluyor araç tavsiye etmem presleten arkadaşlarım hepsi yeni yay aldılar. Araç çok sekiyor diye :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sadık_57

    Merhaba arkadaşlar, imzamdaki Focus a 18' jant taktıracağım o yüzden 3,5 cm yay taktırmayı düşünüyordum ama bugün gittiğim lastikçi hiç yay değiştirme orjinal yayları preslet dedi. Böyle birşey var mı gerçekten ve eğer orjinal yaylarını bastırırsam bir sorun yaratırmı ileride, eğer yay tak diyorsanız hangi marka yay takmalıyım...

    Birde 18 ST jant ve Petlas 225 40 18 lastiğe 1.800 tl fiyat aldım. Fiyat sizce nasıl...

    Abi petlas lastikten vazgeç, başka bir lastik seçeriz. Ama sakın sakın presletme yaylarını. Ben sordurayım istersen 3.5luk yay, ama cuma buluşursak uzun uzun anlatırım yay pressletmenin dezavantajını.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeandan

    quote:

    Orijinalden alıntı: sadık_57

    Merhaba arkadaşlar, imzamdaki Focus a 18' jant taktıracağım o yüzden 3,5 cm yay taktırmayı düşünüyordum ama bugün gittiğim lastikçi hiç yay değiştirme orjinal yayları preslet dedi. Böyle birşey var mı gerçekten ve eğer orjinal yaylarını bastırırsam bir sorun yaratırmı ileride, eğer yay tak diyorsanız hangi marka yay takmalıyım...

    Birde 18 ST jant ve Petlas 225 40 18 lastiğe 1.800 tl fiyat aldım. Fiyat sizce nasıl...

    Abi petlas lastikten vazgeç, başka bir lastik seçeriz. Ama sakın sakın presletme yaylarını. Ben sordurayım istersen 3.5luk yay, ama cuma buluşursak uzun uzun anlatırım yay pressletmenin dezavantajını.
    Pardon ama o yayı ve jantı değiştirirken hiç sürüş dinamiklerini nasıl etkilediğini düşündünüz mü?

    110la viraj dönerken? Ani manevra yapmanız gerektiğinde? Çok sert bir çukura düştüğünüzde? Yada farketmediğiniz ve hızlı girdğiniz bir kasiste?

    Aracın can damarları ile pek oynamayın, üzerinde can taşıyorsunuz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugur_yavuz

    Pardon ama o yayı ve jantı değiştirirken hiç sürüş dinamiklerini nasıl etkilediğini düşündünüz mü?

    110la viraj dönerken? Ani manevra yapmanız gerektiğinde? Çok sert bir çukura düştüğünüzde? Yada farketmediğiniz ve hızlı girdğiniz bir kasiste?

    Aracın can damarları ile pek oynamayın, üzerinde can taşıyorsunuz.

    Alıntıları Göster
    Takacağın lastik en kötü Kumho olsun abi, zaten ince yanak olacağı için balon yapar benden söylemesi.
    Yay için ise eibach ve h&r tavsiye ediliyor. Bir arkadaşım Fiesta'ya Tein diye bir marka taktı o da memnun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugur_yavuz

    Pardon ama o yayı ve jantı değiştirirken hiç sürüş dinamiklerini nasıl etkilediğini düşündünüz mü?

    110la viraj dönerken? Ani manevra yapmanız gerektiğinde? Çok sert bir çukura düştüğünüzde? Yada farketmediğiniz ve hızlı girdğiniz bir kasiste?

    Aracın can damarları ile pek oynamayın, üzerinde can taşıyorsunuz.

    18' st jantı, normal bir lastik ve 35mm eibach veya türevi yayın sürüş dinamiklerine pozitif etki yaratacağını biliyorsunuz değil mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeandan

    quote:

    Orijinalden alıntı: sadık_57

    Merhaba arkadaşlar, imzamdaki Focus a 18' jant taktıracağım o yüzden 3,5 cm yay taktırmayı düşünüyordum ama bugün gittiğim lastikçi hiç yay değiştirme orjinal yayları preslet dedi. Böyle birşey var mı gerçekten ve eğer orjinal yaylarını bastırırsam bir sorun yaratırmı ileride, eğer yay tak diyorsanız hangi marka yay takmalıyım...

    Birde 18 ST jant ve Petlas 225 40 18 lastiğe 1.800 tl fiyat aldım. Fiyat sizce nasıl...

    Abi petlas lastikten vazgeç, başka bir lastik seçeriz. Ama sakın sakın presletme yaylarını. Ben sordurayım istersen 3.5luk yay, ama cuma buluşursak uzun uzun anlatırım yay pressletmenin dezavantajını.

    Tamam Candan, konuşuruz hepsini. Anasını satacam arabadan soğudum hiçbir parçasını bulamıyorum,St ön arka tampon, marşpiyel ve 18 ST orjinal jant yok arkadaş, servisleri bile aradım yok diyorlar, getiremeyiz diyorlar, ulan sadece st bady kite 4 bin lira vermeye razıyım servisde ama yok...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ahmeterrr23

    quote:

    Orijinalden alıntı: Jeandan

    quote:

    Orijinalden alıntı: sadık_57

    Merhaba arkadaşlar, imzamdaki Focus a 18' jant taktıracağım o yüzden 3,5 cm yay taktırmayı düşünüyordum ama bugün gittiğim lastikçi hiç yay değiştirme orjinal yayları preslet dedi. Böyle birşey var mı gerçekten ve eğer orjinal yaylarını bastırırsam bir sorun yaratırmı ileride, eğer yay tak diyorsanız hangi marka yay takmalıyım...

    Birde 18 ST jant ve Petlas 225 40 18 lastiğe 1.800 tl fiyat aldım. Fiyat sizce nasıl...

    Abi petlas lastikten vazgeç, başka bir lastik seçeriz. Ama sakın sakın presletme yaylarını. Ben sordurayım istersen 3.5luk yay, ama cuma buluşursak uzun uzun anlatırım yay pressletmenin dezavantajını.

    Tamam Candan, konuşuruz hepsini. Anasını satacam arabadan soğudum hiçbir parçasını bulamıyorum,St ön arka tampon, marşpiyel ve 18 ST orjinal jant yok arkadaş, servisleri bile aradım yok diyorlar, getiremeyiz diyorlar, ulan sadece st bady kite 4 bin lira vermeye razıyım servisde ama yok...

    Alıntıları Göster
    Candan, sen sor 3,5 luk eibach varsa hemen taktıralım o aradan çıksın..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sadık_57

    quote:

    Orijinalden alıntı: Jeandan

    quote:

    Orijinalden alıntı: sadık_57

    Merhaba arkadaşlar, imzamdaki Focus a 18' jant taktıracağım o yüzden 3,5 cm yay taktırmayı düşünüyordum ama bugün gittiğim lastikçi hiç yay değiştirme orjinal yayları preslet dedi. Böyle birşey var mı gerçekten ve eğer orjinal yaylarını bastırırsam bir sorun yaratırmı ileride, eğer yay tak diyorsanız hangi marka yay takmalıyım...

    Birde 18 ST jant ve Petlas 225 40 18 lastiğe 1.800 tl fiyat aldım. Fiyat sizce nasıl...

    Abi petlas lastikten vazgeç, başka bir lastik seçeriz. Ama sakın sakın presletme yaylarını. Ben sordurayım istersen 3.5luk yay, ama cuma buluşursak uzun uzun anlatırım yay pressletmenin dezavantajını.

    Tamam Candan, konuşuruz hepsini. Anasını satacam arabadan soğudum hiçbir parçasını bulamıyorum,St ön arka tampon, marşpiyel ve 18 ST orjinal jant yok arkadaş, servisleri bile aradım yok diyorlar, getiremeyiz diyorlar, ulan sadece st bady kite 4 bin lira vermeye razıyım servisde ama yok...

    St jantını buldum ben, fiyatını gece yazıcaklar. 3.5 yay da tamam gibi, body kit için beklemedeyiz. Kafamız basıyor böyle şeylere buluruz abi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeandan

    quote:

    Orijinalden alıntı: sadık_57

    quote:

    Orijinalden alıntı: Jeandan

    quote:

    Orijinalden alıntı: sadık_57

    Merhaba arkadaşlar, imzamdaki Focus a 18' jant taktıracağım o yüzden 3,5 cm yay taktırmayı düşünüyordum ama bugün gittiğim lastikçi hiç yay değiştirme orjinal yayları preslet dedi. Böyle birşey var mı gerçekten ve eğer orjinal yaylarını bastırırsam bir sorun yaratırmı ileride, eğer yay tak diyorsanız hangi marka yay takmalıyım...

    Birde 18 ST jant ve Petlas 225 40 18 lastiğe 1.800 tl fiyat aldım. Fiyat sizce nasıl...

    Abi petlas lastikten vazgeç, başka bir lastik seçeriz. Ama sakın sakın presletme yaylarını. Ben sordurayım istersen 3.5luk yay, ama cuma buluşursak uzun uzun anlatırım yay pressletmenin dezavantajını.

    Tamam Candan, konuşuruz hepsini. Anasını satacam arabadan soğudum hiçbir parçasını bulamıyorum,St ön arka tampon, marşpiyel ve 18 ST orjinal jant yok arkadaş, servisleri bile aradım yok diyorlar, getiremeyiz diyorlar, ulan sadece st bady kite 4 bin lira vermeye razıyım servisde ama yok...

    St jantını buldum ben, fiyatını gece yazıcaklar. 3.5 yay da tamam gibi, body kit için beklemedeyiz. Kafamız basıyor böyle şeylere buluruz abi

    Var ya harikasın kardeşim ya, peki orjinal jant mı??




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeandan

    quote:

    Orijinalden alıntı: sadık_57

    quote:

    Orijinalden alıntı: Jeandan

    quote:

    Orijinalden alıntı: sadık_57

    Merhaba arkadaşlar, imzamdaki Focus a 18' jant taktıracağım o yüzden 3,5 cm yay taktırmayı düşünüyordum ama bugün gittiğim lastikçi hiç yay değiştirme orjinal yayları preslet dedi. Böyle birşey var mı gerçekten ve eğer orjinal yaylarını bastırırsam bir sorun yaratırmı ileride, eğer yay tak diyorsanız hangi marka yay takmalıyım...

    Birde 18 ST jant ve Petlas 225 40 18 lastiğe 1.800 tl fiyat aldım. Fiyat sizce nasıl...

    Abi petlas lastikten vazgeç, başka bir lastik seçeriz. Ama sakın sakın presletme yaylarını. Ben sordurayım istersen 3.5luk yay, ama cuma buluşursak uzun uzun anlatırım yay pressletmenin dezavantajını.

    Tamam Candan, konuşuruz hepsini. Anasını satacam arabadan soğudum hiçbir parçasını bulamıyorum,St ön arka tampon, marşpiyel ve 18 ST orjinal jant yok arkadaş, servisleri bile aradım yok diyorlar, getiremeyiz diyorlar, ulan sadece st bady kite 4 bin lira vermeye razıyım servisde ama yok...

    St jantını buldum ben, fiyatını gece yazıcaklar. 3.5 yay da tamam gibi, body kit için beklemedeyiz. Kafamız basıyor böyle şeylere buluruz abi

    Alıntıları Göster
    abi 17 st jant, 3,5 eibach yay, daha kaliteli bir lastik en uygun tercih gibi duruyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: atiyba

    abi 17 st jant, 3,5 eibach yay, daha kaliteli bir lastik en uygun tercih gibi duruyor.

    Alıntıları Göster
    Yusuf, 17 orjinal st jantı yok hepsi çakma, hem zaten ha 17 ha 18 çok da bişey farketmicek bana göre... İşin açıkcası arabayı zaten fazla kullanmıyorum altımda devamlı şirket aracı olduğu için ya 1hafta yada 2 hafta yatıyor araç yani yakıt da sıkıntı değil sadece zevk işi. Eğer yaptırabilirsem çok değişik düşüncelerim var sırayla...
  • Arabayi da St mavisine kaplattin mi bilirkisi gelse ayirt edemez :))
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _eRay

    Arabayi da St mavisine kaplattin mi bilirkisi gelse ayirt edemez :))

    Aynen Eray'cım bende öyle düşünüyorum en son iş olarak ama renk farklı olacak...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sadık_57

    quote:

    Orijinalden alıntı: _eRay

    Arabayi da St mavisine kaplattin mi bilirkisi gelse ayirt edemez :))

    Aynen Eray'cım bende öyle düşünüyorum en son iş olarak ama renk farklı olacak...

    Hayirlisi olsun abi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeandan

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugur_yavuz

    Pardon ama o yayı ve jantı değiştirirken hiç sürüş dinamiklerini nasıl etkilediğini düşündünüz mü?

    110la viraj dönerken? Ani manevra yapmanız gerektiğinde? Çok sert bir çukura düştüğünüzde? Yada farketmediğiniz ve hızlı girdğiniz bir kasiste?

    Aracın can damarları ile pek oynamayın, üzerinde can taşıyorsunuz.

    18' st jantı, normal bir lastik ve 35mm eibach veya türevi yayın sürüş dinamiklerine pozitif etki yaratacağını biliyorsunuz değil mi?

    Araçta başka hiçbirşey değiştirmeden sadece yay ve jant ile sürüş dinamiğine pozitif etki edeceğine inanıyor musunuz?

    Mal da can da sizin. Keyfiniz bilir.

    alt linkte jant ebatlarına ilişkin bir analiz var, incelemenizi tavsiye ederim.
    http://www.caranddriver.com/features/effects-of-upsized-wheels-and-tires-tested



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ugur_yavuz -- 1 Ağustos 2012; 23:54:07 >




  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.