Şimdi Ara

Focuslar neden öne doğru basık duruyor? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
40
Cevap
0
Favori
2.001
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Özellikle focus 3 lerin hepsi öyle. Benimde çok dikkatimi çekiyor ama sebebini bilmiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çünküİnanırım. kullanıcısına yanıt
    Yani kesinlikle evet 👍🏻

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Focus ve Astra disindaki c segmentk araclarin yol tutusu bana tirt geliyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yaydan fırlamış ok gibi duruyor, şahsen çok beğeniyorum.
    Özellikle 3 kasa ön yerde toto havada, 3.5 kasa biraz daha yumuşamış gibi duruyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çünküİnanırım. kullanıcısına yanıt

    Olur olur. Neden olmasın? Fordun en ucuzlarından biri. Focus ve fiesta bile neredeyse daha pahalı. Aynı modelde tabi

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Wanpo

    Focus ve Astra disindaki c segmentk araclarin yol tutusu bana tirt geliyor

    Mazda 3, Alfa Romeo Guiletta gibi araçlar varken Astra'nın adı geçmez.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ford tasarımları uzun zamandır bu şekilde.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Olay Aerodinami ve understeer(önden kopma) dinamiği ile alakalı. Yüksek hızlara çıkan sedanların çoğunda var bu. Süper sport ve hiper araçlarda bu kadar belirgini yok hatta fark bile yok çoğunda çünkü kanat ve difüzör gayet mühendislik harikası onlarda zaten tasarım videolarını izlerseniz hava aracın yanlarından bile geçiyor.


    Mercedes E serisi

    BMW 3,5 serisi bunlarda da çok belirgin mesela.

  • hayırlı olsun


    kullanımı keyifli bir araçtır


    sert kullanmazsanız söylendiği gibide çok yakmaz.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ankura -- 5 Temmuz 2021; 7:28:29 >
  • Yayları kalitesizdir , dizel motorda ağır olunca araç öne yığılmıştır. Sıfır focuslara bakmak lazım. Eğer onlarda öyle değilse , sorun yaylarla alakalıdır.


    Eskiden broadweylerin arka tarafı çökerdi zamanla o hesap




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-E27222C63 -- 5 Temmuz 2021; 10:31:57 >
  • rüzgar direnci katsayısını azaltmak olabilir amacı

  • Focuslar neden öne doğru basık duruyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çoğu yeni nesil araçta az çok tasarım böyledir. Aerodinami bunu gerektirir.

  • Aslında basık değil tasarımı öyle ve basıkmış gibi geliyor, yeni focusun hat çizgileri yere daha paralel,(şahsi fikir) göz tırmalayan dizayn düzelmiş.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Çok güzel duruyor ama arka kalkık

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-E27222C63

    Yayları kalitesizdir , dizel motorda ağır olunca araç öne yığılmıştır. Sıfır focuslara bakmak lazım. Eğer onlarda öyle değilse , sorun yaylarla alakalıdır.


    Eskiden broadweylerin arka tarafı çökerdi zamanla o hesap

    Alakası yok

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bağımsız süspansiyon dolayısı ile olabilir.

  • Çoğu araç böyle üretiliyor aslında.



    Focuslar neden öne doğru basık duruyor?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-E27222C63

    Yayları kalitesizdir , dizel motorda ağır olunca araç öne yığılmıştır. Sıfır focuslara bakmak lazım. Eğer onlarda öyle değilse , sorun yaylarla alakalıdır.


    Eskiden broadweylerin arka tarafı çökerdi zamanla o hesap

    Hic mi trafikte Mercedes E serisi veya BMW 3-5 serisi gormediniz? Ozellikle Mercedes de cok belirgin. Olay surus dinamikleriyle alakali.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.