Şimdi Ara

Ford C-Max (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
81
Cevap
0
Favori
16.208
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ali_kalaycı

    Bunu nasıl anlayabilirim. Şase numarasından veya neresinde belli olmaktadır.

    Şase numarasını aşağıda vereceğim linke girerseniz araçla ilgili detaylı bilgilere ulaşabilirsiniz.
    http://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do;jsessionid=599A2186308179416A6EDBD5B9529C1C.fcvas502
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VoLKaN067

    quote:

    Orijinalden alıntı: ali_kalaycı

    Bunu nasıl anlayabilirim. Şase numarasından veya neresinde belli olmaktadır.

    Şase numarasını aşağıda vereceğim linke girerseniz araçla ilgili detaylı bilgilere ulaşabilirsiniz.
    http://www.etis.ford.com/vehicleRegSelector.do;jsessionid=599A2186308179416A6EDBD5B9529C1C.fcvas502

    Ayrıca araç uygunluk belgesinde üretim yeri ve tüm teknik özellikler belirtiliyor, 0 km alırken bu belge olmak zorunda ,2.el alırken de sahibinden ,dosyasında bulunmak üzere bu belge alınmalı...




  • Freebirdx F kullanıcısına yanıt
    2 Araç sorguladım. ikisi de ispanya üretimi çıktı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ali_kalaycı

    2 Araç sorguladım. ikisi de ispanya üretimi çıktı

    Bu o kadar da onemli degil,fazla da kafaya takmamak lazim,bir cok firma bazi araclarini hata yuzunden geri cekiyorken..daha Toyota cok yeni fren problemi yuzunden bir seri İngiltere uretimlerini geri cagirdi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Freebirdx F kullanıcısına yanıt
    Yarın bir tane araca bakacağım. Tamponda boyası olduğunu söylüyorlar. Hayırlısıysa alacağım
  • Konuda Ford marka araç sorulmuş. Konu nasıl dönüp dolaştıysa, Volkswagen'e bağlanmış.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Belenenses

    quote:

    Orijinalden alıntı: Freebirdx


    quote:

    Orijinalden alıntı: Belenenses

    quote:

    Orijinalden alıntı: Freebirdx

    quote:

    Orijinalden alıntı: Belenenses

    quote:

    Orijinalden alıntı: Freebirdx

    quote:

    Orijinalden alıntı: Belenenses

    quote:

    Orijinalden alıntı: Freebirdx

    Anladigim kadariyla benim gibi cok pimpirikli bir yapin var,cok kisa ve oz olarak "bir 4x4 aractan sonra bu segmentte binmeye layik buldugum ve Agustos ayinda 2.el aldigim 2012 model Titanium XP/OP bir arac.Bir onceki aracim yerden 20 cm yuksekti,tek dezavantaji buna gore alcak olmasi...Ses ve tikirti duymuyorum,tek duydugum 160-190km hizda lastik gurultusunden az ruzgar vizildisi.Unutma ki her arac kullanicisinin karekterini ve ondan izler tasir,yorumlari buna gore degerlendir.Soylemeden gecemeyecegim bir nokta daha;sadece bilgi dahilinde olsun ki VW gercekten cok iyi araclar yapiyor ama onlar TR ye gelmiyor,bize gelenler 2.kademe kalitedeki araclar bu yuzden de kronik dorunlari cok...bu yorumu 15 yildir sektorde bu araclari satan kardesim adina rahatlikla yapiyorum,kendi de Ford kullanicisi..bilmem anlatabildim mi

    Saygilar

    yani wolfsburg fabrikasının bir bölümünde türkiye için golfler , diğer bölümünde almanya için golfler mi üretiliyor ?
    peki almanya için olan bölümden hangi ülkelere , türkiye için olan bölümden hangi ülkelere araç gidiyor ?
    vw fason olarak da üretim yapıyor mu ?

    zatne ben bunu ancak 2 kere forum sitelerinden okudum
    araların da türklerinde bulunduğu yüzbinlerce insan bu fabrikalarda çalışmıştır haber bültenlerine hiç konu olmadı

    bence 15 yıldır sektöre bulunan kardelşiniz bu bilgiler ile her hangi bir haber kanalına gitse bomba haber olur
    düşünsenize türkiye de 70-80 bin TL lere satılan doğuş otonun getirdiği golfler meğer 2. kaliteymiş



    Olaya biraz sarkastik yaklaşmışsınız ama ben genel hatlarıyla bir portre çizdim detay isterseniz yine özet olarak şu bilgileri verebilirim ,VW sadece Wolfsburgda değil dünyanın bir çok kıta ve ülkesinde aksam,motor ve komponent üretiyor ve ülke ihtiyaçlarına ve yakınlıklarına göre üretim yapıyor,bir çok marka aslında planlarına istinaden böyle üretim yapar ,en basit haliyle wikipedia ya sorsaydınız dahi karşınıza şu bilgiler çıkardı ;http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Volkswagen_Group_factories

    Anlayacağınız nitelikte şu örneği de verebilirim ; Afrika ülkelerinin coğrafi ve iklim yapıları çok farklı olduğu için Kuzey Avrupa için üretilen bir aracı Afrikada kullanırsanız sorun yaşarsınız,ya da tam tersi geçerlidir.Aksini düşünmek zaten mümkün değildir,bu her dev otomativ firmalarının stratejik planlarında yer alır,dışarıdan bakıldığında Golf Golf tür ama tüm detay ve farklılıklar ayrıntılarda yatar,bunları bilmeyince insan mantık çerçevesinde yorumlar yapabilir ama öğrendikçe ,eğer art niyet yoksa ,düşüncelerinin ön yargılardan kaynaklandığını görebilir...

    Konumuza dönecek olursak ,yukarıda saydığım parametreler ölçüsünde yine anlaşılsın diye kısaca(teknik detay ve ayrıntılara girmeden) belirtmek istediğim ,TR ye gelen araçlar kesinlikle Almanya'da kullanılanlar değildir ,bize gelenler Kuzey Afrika,Ortadoğu bölgesi araçlarıdır ,işcilik,motor,aksam,parça farklılıkları mevcuttur ,burada çok hassas satış-pazarlama dengeleri vardır,sektörde çalışan bir kişi ne demek istediğimi anlar,müşteri ise vitrine çıkan araçtan sadece etkilenir ve gider alır,denge bunun üzerine kuruludur sektörde..ayrıca eğer Wolfsburg daki fabrikayı gezme şansınız olsaydı ve Birader gibi Volkswagen in yılda 2-3 kere çeşitli ülkelerde ,arazilerde hatta F1(İmola,Barcelona,Monza) pistlerinde düzenlediği Lansmanlara katılıp o VW leri inceleyip test etme şansı bulsaydınız bunun görsel olarak ta böyle olduğunu görebilirdiniz siz de... Olay zaten dediğim gibi görsel değil araç kodlarına göre de bu farklılıklarla ayrılıyor.
    Yine bilgi dahilinde olsun diye şunu da anlatayım ; ben TR de orjinal Alman Golf e binen ilk şanslı azınlıktan biri idim ,2001 senesinde ilk kez otomatik diesel arayışına girdiğimde bu iki kriteri taşıyan bir araç Türkiye'de bulamadım,İstanbul'da aylarca görüşmediğim şirket kalmadı , bunlar arasında "her açıdan"sahip olmayı istediğim tek araç VW Golf TDI 110HP idi ,o zamanlar piyasada TDI 90HP vardı ve dediğim gibi TR için üretilen bir araçtı ,ayrıca otomatik değildi , daha sonra bana gelen bir haber üzerine inanılmaz bir mutluluk yaşadım.Özel bir siparişle Almanya'da bir iş adamının oğlu için üretilen ve (6 AY gün verilen bir araç) oğlunun sabredemediği için vazgeçtiği ve sipariş olduğu için gelmek zorunda olan istisnai bir Golf idi bu araç,2001 senesindeki standartları :ESP,6 lı CD Changer,Xenon far,300NM tork ,Otomatik ,Sunroof,Koltuk ısıtma,spor dizayn,..... araç normal değerleri o yıllarda 20-23 binlerde iken ben 32.000 TL ye almıştım ve zaten Doğuş Otomotiv de bana bunun Almanya için üretilen bir GOLF olduğunu kodlarını göstererek yazılı olarak da sunmuştu..Kayıtları Beylikdüzü Doğuş Otomotivde mevcuttur.

    Yani sizin sandığınız gibi olay bomba haberlik bir konu olmayıp ,şirket politikasıdır ve bilgiler ilgili-alakalı kişilere her zaman açıktır.Umarım aydınlatıcı olmuş ve ön yargıları değiştirmişimdir.



    Saygılar,




    türkiye de 2 çeşit golf 6 var o halde
    birincisi türkiye için üretilmiş çöpler
    ikincisi kuzey avrupa için üretilen türkiyeye bir ara gelen çok az sayıdaki klimasız golf

    sizin demenize bakılırsa klimasız golf 6 lar , klimalı golf 6 lar dan daha kaliteli öylemi ?

    edit : caddy polonya , jetta meksika vs... bunları herkes bilir , sizin söylediğiniz bambaşka bir şey.


    ben böyle bir şey demedim,bu sizin yorumunuz , yazdıklarımdan alakasız,anlamsız sonuçlar çıkarmışsınız,hatta iyi okumamışsınız..anlattıklarım çok açık ve net bir dille herkesin anlayabileceği nitelikte ifade edilmiş , ne demek istediğimi tekrar anlatmak istemiyorum ,olaya yaklaşımınız çok farklı olduğu için ben kendi adıma konuyu kapatıyorum.
    Son olarak ; her ülke kendi pazarı için ve markası olan ihracat pazarları için dünyanın çeşitli yerlerinde çeşitli kalitelerde üretim yapar, tekstil ,makine,elektronik ve otomotiv pisasasında durum budur, bunu da herkes bilir .Bugün yukarıda tartıştığımız gibi C Max lar dahi İspanya ve Almanya üretimleriyle ithal ediliyor ,bunda anlaşılmayan veya kabul edilmeyen nedir bunu ben anlayamadım ,neyse burada kimse kimseye metazori olarak bir şeyi kabul ettiremez ve buna da hakkı olamaz, bilgiler evrenseldir ve paylaşıldıkça çoğalır..konu hakkında söyleyebileceğim başka bir şey yok



    karşınızdaki herkesi forumun ağırlığı gibi dünyadan bi haber sanmayın
    bende üretimin ne demek olduğunu gayet iyi bilirim
    temsilcisi olduğumuz taiwan firması çin pazarına ürettiği kaliteyi türkiye de satamıyoruz
    japon pazarına ürettiği ürünlerden getiriyoruz
    merak etmeyin ne demek istediğiniz net şekilde anladım

    bence fazla laf kalabalığına gerek yok
    soru açık ;

    türkiyeye golf 6 ithal edildi mi ? edildi
    çok az sayıda 100-150 kadar olmalı , isveç , norveç , finlandiya gibi ülkeler için üretilen klimasız golflerden de getirildi mi ? getirildi
    bu 2 araç , yani türkiyede ki klimalı ve klimasız golf 6 lar arasında fark var mı ? yok mu ?

    Bir an icin araba muhabbetini bir kenariya birakalim..
    Benden hesap sorar gibi bir yaklasiminiz var,bu biraz rahatsiz edici geldi , ben elimden geldigi kadar kibar ve seviyeli olmaya gayret ediyorum,karsimdan da gosterdigim tavir olcusunde bir karsilik bekliyorum,bu konuda da sizinle anlasamayacagimizi dusunuyorum,dilerseniz bundan sonrasi icin karsilikli olarak "kirici olmamak adina" diyaloglara dahil olmayalim.

    yine netice yok
    kırılacak bir şey yok , bir şey söylediniz devamını getirin
    golf almanyada wolfsburg mosel osnabrück fabrikalarında üretiliyor yanılmıyorsam
    size göre atıyorum mosel düşük kalite türkiyeye bu fabrikadan geliyor
    wolfsburg yüksek kalite avrupaya buradan gidiyor
    ama benim bildiğim kadarı ile türkiye de 3 fabrikanın da golf ü mevcut

    kırılmadan dökülmeden buyurun açıklayın.

    Neyin pesindesin sen?Benim anlattiklarima insnmiyorsan ve guvenmiyorsan,neden uzatip benden cvp bekliyorsun?olayi sarkarstik yaklasimlarinla nereye tasimaya calisiyorsun?İma ediyorum anlamiyorsun..muhabbet icin diyalog icin once insan olmak gerek araba bahane diyorum israrla olayi varmak istedigin yere tasimaya calisiyorsun?Tamam sen icine sinerek binebilirsin, sorun yok senin acindan..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Freebirdx


    quote:

    Orijinalden alıntı: Belenenses

    quote:

    Orijinalden alıntı: Freebirdx


    quote:

    Orijinalden alıntı: Belenenses

    quote:

    Orijinalden alıntı: Freebirdx

    quote:

    Orijinalden alıntı: Belenenses

    quote:

    Orijinalden alıntı: Freebirdx

    quote:

    Orijinalden alıntı: Belenenses

    quote:

    Orijinalden alıntı: Freebirdx

    Anladigim kadariyla benim gibi cok pimpirikli bir yapin var,cok kisa ve oz olarak "bir 4x4 aractan sonra bu segmentte binmeye layik buldugum ve Agustos ayinda 2.el aldigim 2012 model Titanium XP/OP bir arac.Bir onceki aracim yerden 20 cm yuksekti,tek dezavantaji buna gore alcak olmasi...Ses ve tikirti duymuyorum,tek duydugum 160-190km hizda lastik gurultusunden az ruzgar vizildisi.Unutma ki her arac kullanicisinin karekterini ve ondan izler tasir,yorumlari buna gore degerlendir.Soylemeden gecemeyecegim bir nokta daha;sadece bilgi dahilinde olsun ki VW gercekten cok iyi araclar yapiyor ama onlar TR ye gelmiyor,bize gelenler 2.kademe kalitedeki araclar bu yuzden de kronik dorunlari cok...bu yorumu 15 yildir sektorde bu araclari satan kardesim adina rahatlikla yapiyorum,kendi de Ford kullanicisi..bilmem anlatabildim mi

    Saygilar

    yani wolfsburg fabrikasının bir bölümünde türkiye için golfler , diğer bölümünde almanya için golfler mi üretiliyor ?
    peki almanya için olan bölümden hangi ülkelere , türkiye için olan bölümden hangi ülkelere araç gidiyor ?
    vw fason olarak da üretim yapıyor mu ?

    zatne ben bunu ancak 2 kere forum sitelerinden okudum
    araların da türklerinde bulunduğu yüzbinlerce insan bu fabrikalarda çalışmıştır haber bültenlerine hiç konu olmadı

    bence 15 yıldır sektöre bulunan kardelşiniz bu bilgiler ile her hangi bir haber kanalına gitse bomba haber olur
    düşünsenize türkiye de 70-80 bin TL lere satılan doğuş otonun getirdiği golfler meğer 2. kaliteymiş



    Olaya biraz sarkastik yaklaşmışsınız ama ben genel hatlarıyla bir portre çizdim detay isterseniz yine özet olarak şu bilgileri verebilirim ,VW sadece Wolfsburgda değil dünyanın bir çok kıta ve ülkesinde aksam,motor ve komponent üretiyor ve ülke ihtiyaçlarına ve yakınlıklarına göre üretim yapıyor,bir çok marka aslında planlarına istinaden böyle üretim yapar ,en basit haliyle wikipedia ya sorsaydınız dahi karşınıza şu bilgiler çıkardı ;http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Volkswagen_Group_factories

    Anlayacağınız nitelikte şu örneği de verebilirim ; Afrika ülkelerinin coğrafi ve iklim yapıları çok farklı olduğu için Kuzey Avrupa için üretilen bir aracı Afrikada kullanırsanız sorun yaşarsınız,ya da tam tersi geçerlidir.Aksini düşünmek zaten mümkün değildir,bu her dev otomativ firmalarının stratejik planlarında yer alır,dışarıdan bakıldığında Golf Golf tür ama tüm detay ve farklılıklar ayrıntılarda yatar,bunları bilmeyince insan mantık çerçevesinde yorumlar yapabilir ama öğrendikçe ,eğer art niyet yoksa ,düşüncelerinin ön yargılardan kaynaklandığını görebilir...

    Konumuza dönecek olursak ,yukarıda saydığım parametreler ölçüsünde yine anlaşılsın diye kısaca(teknik detay ve ayrıntılara girmeden) belirtmek istediğim ,TR ye gelen araçlar kesinlikle Almanya'da kullanılanlar değildir ,bize gelenler Kuzey Afrika,Ortadoğu bölgesi araçlarıdır ,işcilik,motor,aksam,parça farklılıkları mevcuttur ,burada çok hassas satış-pazarlama dengeleri vardır,sektörde çalışan bir kişi ne demek istediğimi anlar,müşteri ise vitrine çıkan araçtan sadece etkilenir ve gider alır,denge bunun üzerine kuruludur sektörde..ayrıca eğer Wolfsburg daki fabrikayı gezme şansınız olsaydı ve Birader gibi Volkswagen in yılda 2-3 kere çeşitli ülkelerde ,arazilerde hatta F1(İmola,Barcelona,Monza) pistlerinde düzenlediği Lansmanlara katılıp o VW leri inceleyip test etme şansı bulsaydınız bunun görsel olarak ta böyle olduğunu görebilirdiniz siz de... Olay zaten dediğim gibi görsel değil araç kodlarına göre de bu farklılıklarla ayrılıyor.
    Yine bilgi dahilinde olsun diye şunu da anlatayım ; ben TR de orjinal Alman Golf e binen ilk şanslı azınlıktan biri idim ,2001 senesinde ilk kez otomatik diesel arayışına girdiğimde bu iki kriteri taşıyan bir araç Türkiye'de bulamadım,İstanbul'da aylarca görüşmediğim şirket kalmadı , bunlar arasında "her açıdan"sahip olmayı istediğim tek araç VW Golf TDI 110HP idi ,o zamanlar piyasada TDI 90HP vardı ve dediğim gibi TR için üretilen bir araçtı ,ayrıca otomatik değildi , daha sonra bana gelen bir haber üzerine inanılmaz bir mutluluk yaşadım.Özel bir siparişle Almanya'da bir iş adamının oğlu için üretilen ve (6 AY gün verilen bir araç) oğlunun sabredemediği için vazgeçtiği ve sipariş olduğu için gelmek zorunda olan istisnai bir Golf idi bu araç,2001 senesindeki standartları :ESP,6 lı CD Changer,Xenon far,300NM tork ,Otomatik ,Sunroof,Koltuk ısıtma,spor dizayn,..... araç normal değerleri o yıllarda 20-23 binlerde iken ben 32.000 TL ye almıştım ve zaten Doğuş Otomotiv de bana bunun Almanya için üretilen bir GOLF olduğunu kodlarını göstererek yazılı olarak da sunmuştu..Kayıtları Beylikdüzü Doğuş Otomotivde mevcuttur.

    Yani sizin sandığınız gibi olay bomba haberlik bir konu olmayıp ,şirket politikasıdır ve bilgiler ilgili-alakalı kişilere her zaman açıktır.Umarım aydınlatıcı olmuş ve ön yargıları değiştirmişimdir.



    Saygılar,




    türkiye de 2 çeşit golf 6 var o halde
    birincisi türkiye için üretilmiş çöpler
    ikincisi kuzey avrupa için üretilen türkiyeye bir ara gelen çok az sayıdaki klimasız golf

    sizin demenize bakılırsa klimasız golf 6 lar , klimalı golf 6 lar dan daha kaliteli öylemi ?

    edit : caddy polonya , jetta meksika vs... bunları herkes bilir , sizin söylediğiniz bambaşka bir şey.


    ben böyle bir şey demedim,bu sizin yorumunuz , yazdıklarımdan alakasız,anlamsız sonuçlar çıkarmışsınız,hatta iyi okumamışsınız..anlattıklarım çok açık ve net bir dille herkesin anlayabileceği nitelikte ifade edilmiş , ne demek istediğimi tekrar anlatmak istemiyorum ,olaya yaklaşımınız çok farklı olduğu için ben kendi adıma konuyu kapatıyorum.
    Son olarak ; her ülke kendi pazarı için ve markası olan ihracat pazarları için dünyanın çeşitli yerlerinde çeşitli kalitelerde üretim yapar, tekstil ,makine,elektronik ve otomotiv pisasasında durum budur, bunu da herkes bilir .Bugün yukarıda tartıştığımız gibi C Max lar dahi İspanya ve Almanya üretimleriyle ithal ediliyor ,bunda anlaşılmayan veya kabul edilmeyen nedir bunu ben anlayamadım ,neyse burada kimse kimseye metazori olarak bir şeyi kabul ettiremez ve buna da hakkı olamaz, bilgiler evrenseldir ve paylaşıldıkça çoğalır..konu hakkında söyleyebileceğim başka bir şey yok



    karşınızdaki herkesi forumun ağırlığı gibi dünyadan bi haber sanmayın
    bende üretimin ne demek olduğunu gayet iyi bilirim
    temsilcisi olduğumuz taiwan firması çin pazarına ürettiği kaliteyi türkiye de satamıyoruz
    japon pazarına ürettiği ürünlerden getiriyoruz
    merak etmeyin ne demek istediğiniz net şekilde anladım

    bence fazla laf kalabalığına gerek yok
    soru açık ;

    türkiyeye golf 6 ithal edildi mi ? edildi
    çok az sayıda 100-150 kadar olmalı , isveç , norveç , finlandiya gibi ülkeler için üretilen klimasız golflerden de getirildi mi ? getirildi
    bu 2 araç , yani türkiyede ki klimalı ve klimasız golf 6 lar arasında fark var mı ? yok mu ?

    Bir an icin araba muhabbetini bir kenariya birakalim..
    Benden hesap sorar gibi bir yaklasiminiz var,bu biraz rahatsiz edici geldi , ben elimden geldigi kadar kibar ve seviyeli olmaya gayret ediyorum,karsimdan da gosterdigim tavir olcusunde bir karsilik bekliyorum,bu konuda da sizinle anlasamayacagimizi dusunuyorum,dilerseniz bundan sonrasi icin karsilikli olarak "kirici olmamak adina" diyaloglara dahil olmayalim.

    yine netice yok
    kırılacak bir şey yok , bir şey söylediniz devamını getirin
    golf almanyada wolfsburg mosel osnabrück fabrikalarında üretiliyor yanılmıyorsam
    size göre atıyorum mosel düşük kalite türkiyeye bu fabrikadan geliyor
    wolfsburg yüksek kalite avrupaya buradan gidiyor
    ama benim bildiğim kadarı ile türkiye de 3 fabrikanın da golf ü mevcut

    kırılmadan dökülmeden buyurun açıklayın.

    Neyin pesindesin sen?Benim anlattiklarima insnmiyorsan ve guvenmiyorsan,neden uzatip benden cvp bekliyorsun?olayi sarkarstik yaklasimlarinla nereye tasimaya calisiyorsun?İma ediyorum anlamiyorsun..muhabbet icin diyalog icin once insan olmak gerek araba bahane diyorum israrla olayi varmak istedigin yere tasimaya calisiyorsun?Tamam sen icine sinerek binebilirsin, sorun yok senin acindan..

    neyin peşindeyim sen söyle , bir şeyin peşindeymişim ya

    türkiyedeki golf ler farklı diye iddiada bulunan sen
    almanya da 3 fabrika var diyen ben
    türkiyeye 3 fabrikadan da araba geliyor diyen ben
    türkiyedeki klimasızlar ile klimalılar farklımı diyen ben
    buyur cevap ver diyen ben

    neyin peşindesin de
    inanmıyorsun de
    güvenmiyorsun de
    uzatıyorsun de
    sarkarstik de

    ama sorunun cevabını verme

    ayrıca ben ne vw ne de golf kullanıyorum ne alaka ise
    bakalım 3. kez de cevap verebilecekmisin




  • Bu forumda, herkes yaşadığı deneyimleri paylaşıyor ve kendince tavsiyelerde bulunuyor. Ancak, sizin yaklaşımınız, deneyimlerini paylaşan arkadaşların fikirlerini çürütmek üzerine.. Siz, aracınızda bu problemleri yaşamamış olabilirsiniz. Ama, yaşayan kişileri göz ardı etmeniz çok yanlış. Hele ki konuyu, başka markaların üretim yerlerine kadar getirmenizin hiç gereği yok. Aracınızdan çok memnunsanız, bunu ifade edin yeter. Fazlası fanatikliğe giriyor gibi.

    Saygılar..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muratkurt

    Bu forumda, herkes yaşadığı deneyimleri paylaşıyor ve kendince tavsiyelerde bulunuyor. Ancak, sizin yaklaşımınız, deneyimlerini paylaşan arkadaşların fikirlerini çürütmek üzerine.. Siz, aracınızda bu problemleri yaşamamış olabilirsiniz. Ama, yaşayan kişileri göz ardı etmeniz çok yanlış. Hele ki konuyu, başka markaların üretim yerlerine kadar getirmenizin hiç gereği yok. Aracınızdan çok memnunsanız, bunu ifade edin yeter. Fazlası fanatikliğe giriyor gibi.

    Saygılar..

    Her şeyden önce burası bir forum yani tartışma , bilgi alış-verişi ve bir paylaşım ortamı , bunlar yapılabildiği ölçüde ve kalitede o tartışma amacına ulaşır.
    Bu başlık altında bu araca ilgi duyarak satın almak isteyen ve haklı olarak olası endişeler taşıyan ve kafasındaki sorulara yanıt arayan bir arkadaş var diğer tarafta da konuyla ilgili , alakalı ve fikir sahibi katılımcılar , işleyiş bu şekilde .

    Bir ürünün,malın,emtianın ayıplı olabilmesi için üreten , denetleyen ve bu konuda ilgili resmi merciin ortak bir zeminde bunu delil ,rapor ve sonuç bildirisi ile desteklemesi ve bu sonucu kamu yararı için deklare etmesi , hata telafisi için gerekenlerin yapılması ile ilgili bir adım atması gereklidir.Bu giriş sanırım rahatsızlık duyulduğu belirtilen kişisel yorumlarımı eleştirenlere ve kendi saptamalarının doğruluğuna kendilerini inandırmak isteyenlere umarım ışık tutar.

    Bu "rahatsızlık konusu" saptamayı konuya uyarlayacak olursak , ortaya atılan bir tez var ise antitezinin de olması hatta olayın sentezinin dahi yapılması gerekir,sağlıklı olan tartışma ortamının işleyişi budur,aksi taktirde olay tek taraflı monolog bir şekilde anlamsızca sonuca ulaşır.

    Herkesin anlayabileceği bir dille,örneklemeyle açıklamak isterim;

    Herhangi bir tez : Bu araçlar yaramaz,çok yakıyor,ses geliyor,problem çıkarıyor.
    Anti Tez :Bu araçlar gerçekten güzel,yakıt sarfiyatı da iyi,problem çıkarmıyor
    Sentez1 :Bu araçlar iyi veya kötü
    Sentez2 :Ben şu an başka bir araç kullanıyorum
    Sentez3 :Araba arabadır işte ya..!
    Sentez4 :Sen bu araçları sevebilirsin ama ben hoşlanmıyorum
    Sentez5 :VW ve Citroen bu araçlardan daha iyidir
    . : ....
    . :.....
    . :....


    Görüldüğü gibi burada katılımcı sayısı kadar bir sentezlenen "bir fikir" olması gayet normal . Bu diyalektik , bu tarz forum, münazara ve tartışmalarda en önemli rehber niteliğindedir.
    Yani her fikir ve düşüncenin karşısında başka bir fikir ve düşünce yer alabilir , bu düşünce ve fikirlerin karşısında diğerleri , bu böylece sürüp gidebilir.Bu yapının tepesinde oluşan aynı formda başka bir yapı, böylece tabanlarda fikir ve karşı düşünceler , üstte sentezlerin bulunduğu üçlü bir piramit yapı . Piramidin en tepesinde mutlak gerçek yer alır , önemli hususlardan biri de tez ve antitezin bir araya gelmesiyle oluşan sentez , tez ve antitezden farklı, ikisininden daha da güçlü yeni bir oluşumdur.Akılcı bir karşı düşünce mutlaka tartışılabilir olmalıdır.Bu diyaloğun sağlığı için çok önemlidir.

    Yine konumuza dönecek olursak , benim aracımda problem yaşamamış olmam bu araçlarda problem olmaz anlamına gelmez,ya da bazı kişilerin bu araçlarda yaşadığı problemler,bu araçlarda bu problemlerin hep var olduğu anlamında değildir.
    Yani "Aracınızdan çok memnunsanız, bunu ifade edin yeter" yaklaşımı ve mantığı eğer bu forumda herkese bu araçla ilgili yorumlarında sadece Memnunum ve Memnun değilim seçenekleri sunulduğunda işlerlik kazanır.

    Burada fikir çürütme, o fikrin doğruluğunu %100 kanıtlama,gerçekliğini %100 ispat etme,kat'i bir sonuca ulaşma eylemlerini beklemek elbette çok yanlış olacaktır,en başta da belirttiğim gibi bunu ancak konunun muhatapları ve ilgili otoriteler gerçekleştirebilir,bizler sadece bilgi,kazanım,tecrübe ve örneklemelerle karşımızdakine fikir verebiliriz , konuları biraz irdelememin ve uzatmamın sebebi bu olsa gerek ,yoksa sadece "bu araçtan memnunum" lafı bazılarını tatmin etse de benim profilime benzer fanatik kişilikler için bir anlam ifade etmeyebilir.

    Aslında her şeyden daha önemlisi tartışabilmek,anlaşabilmek,bazen hoş görebilmek ,saygı duymak,saygı göstermek için önce sağlıklı bir beyin ve düşünce yapısına sahip olmak gerekir.



    Saygıar,



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Freebirdx -- 11 Aralık 2014; 9:26:06 >




  • 2013 model 21000 de titanyum x model kazasız boyasız 61.000 tl istiyorlar. Sizce nasil arkadaşlar. Ok verirseniz yarın alacam.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracı aldınız mı ? Nasıl memnun musunuz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gkkt

    2013 model 21000 de titanyum x model kazasız boyasız 61.000 tl istiyorlar. Sizce nasil arkadaşlar. Ok verirseniz yarın alacam.

    Bence makul.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gkkt

    2013 model 21000 de titanyum x model kazasız boyasız 61.000 tl istiyorlar. Sizce nasil arkadaşlar. Ok verirseniz yarın alacam.

    Fiyat bence normal.
  • Bizde aynı araç sahibiyiz. Yalnız burda yazılan, dikiz aynası olsun, perde olsun veya tıkırtı olsun bizim başımıza hiç gelmedi ki aracınız 104.000 de şu an.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Diğer konuda da sormuştum, 2012 model cmax titanium x 70.000 de 58.000 istiyor fiyatı nasıl sizce? 4 de sıfır lastik yanında verecek...

    Pek anlamıyorum bu işlerden



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheWhiteGandalf -- 7 Ocak 2015; 16:02:08 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheWhiteGandalf

    Diğer konuda da sormuştum, 2012 model cmax titanium x 70.000 de 58.000 istiyor fiyatı nasıl sizce? 4 de sıfır lastik yanında verecek...

    Pek anlamıyorum bu işlerden

    Daha düşük kilometrede bulabilirsiniz. 1-2 bin daha verip daha düşük kilometreli olanı tercih edilebilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheWhiteGandalf

    Diğer konuda da sormuştum, 2012 model cmax titanium x 70.000 de 58.000 istiyor fiyatı nasıl sizce? 4 de sıfır lastik yanında verecek...

    Pek anlamıyorum bu işlerden

    70 bin km 2012 icin cok fazla,ben 5 ay once 2012 modelinini 25bin km de almistim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Freebirdx


    Aracı aldınız mı ? Nasıl memnun musunuz?

    Hocam aracı aldım. Forumdaki arkadaşın arabasında cam çatlağından dolayı almadım fakat, aldığım aracında bir takım sorun ve pürüzler çıktı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheWhiteGandalf

    Diğer konuda da sormuştum, 2012 model cmax titanium x 70.000 de 58.000 istiyor fiyatı nasıl sizce? 4 de sıfır lastik yanında verecek...

    Pek anlamıyorum bu işlerden

    Hocam 35 ile 50 bin km arasında araç bulabilirsin.
    2012 Titanium x otomatik parklı aracı 50.000 km de 59.500 e aldım.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.