Şimdi Ara

FORD C-MAX Alınır mı ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
47
Cevap
2
Favori
77.718
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Haziranda Allah nasip ederse düğünüm olacak . Düğünden sonra bir araba şart olacak . Geniş huzurlu bir araba istiyorum sizce nasıl olur bu araba 2006-2008 model arası dizel istiyorum fiyatları da fena değil .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yaniyorsunfuatabi -- 15 Kasım 2009; 17:52:11 >



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Ford C-MAX Alınır mı?

    Ford C-MAX, 2003-2019 yılları arasında üretilmiş kompakt bir minivan modelidir. Araç, geniş iç hacmi, pratik özellikleri ve uygun fiyatıyla dikkat çekmektedir. Ancak, satın almayı düşünmeden önce bazı önemli hususları göz önünde bulundurmalısınız.

    Ford C-MAX Neden Tutulmadı?

    C-MAX, beklenen satış rakamlarına ulaşamamış ve üretimi durdurulmuştur. Bunun nedenleri arasında şunlar sayılabilir:

    • Sedan ve SUV'ların popülerliğinin artması
    • Rekabetin yoğunluğu
    • Bazı modellerde yaşanan teknik sorunlar

    Kronik Sorunlar

    Bazı Ford C-MAX modelleri, kronik sorunlar yaşamıştır. Bunlar arasında şunlar yer almaktadır:

    • Transmisyon sorunları: Özellikle 2013-2014 model yıllarında Powershift şanzımanda sorunlar yaşanmıştır.
    • Motor sorunları: 1.6 litrelik EcoBoost motorlarda zamanlama zinciri gergisi sorunları görülebilmektedir.
    • Yakıt sistemi sorunları: Yüksek basınçlı yakıt pompası arızaları bazı modellerde bildirilmiştir.

    Benzinli Yorumları

    1.6 litrelik benzinli motor, C-MAX'in en yaygın motor seçeneğidir. Performansı yeterlidir ancak yakıt verimliliği çok yüksek değildir. Kullanıcı yorumları genellikle aracın güvenilirliği ve pratikliği hakkında olumludur.

    Tavsiyeler

    Ford C-MAX, uygun fiyatlı ve geniş bir minivan arayanlar için bir seçenek olabilir. Ancak, satın almadan önce kronik sorunlar hakkında bilgi sahibi olmak ve aracın geçmişini dikkatlice incelemek önemlidir. Bir test sürüşü yaparak aracın performansını ve durumunu bizzat deneyimleyebilirsiniz.

    Sonuç olarak, Ford C-MAX alınır mı sorusunun cevabı kişisel ihtiyaç ve tercihlerinize bağlıdır. Kronik sorunlar ve düşük tutulma oranı göz önünde bulundurulduğunda, kapsamlı bir araştırma yaparak satın alma kararınızı vermeniz önerilir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozzyouz

    Haziranda Allah nasip ederse düğünüm olacak . Düğünden sonra bir araba şart olacak . Geniş huzurlu bir araba istiyorum sizce nasıl olur bu araba 2006-2008 model arası dizel istiyorum fiyatları da fena değil .

    haziran mı daha 6 ay var ama cmax güzel araç fiyatıda uygun olacaktır çünkü sanırım 2010 mayısta yeni kasa geliyormuş 2006-208 ler uygun olabilir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Deep_Blue_1


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozzyouz

    Haziranda Allah nasip ederse düğünüm olacak . Düğünden sonra bir araba şart olacak . Geniş huzurlu bir araba istiyorum sizce nasıl olur bu araba 2006-2008 model arası dizel istiyorum fiyatları da fena değil .

    haziran mı daha 6 ay var ama cmax güzel araç fiyatıda uygun olacaktır çünkü sanırım 2010 mayısta yeni kasa geliyormuş 2006-208 ler uygun olabilir

    yeni kasasını görmedim . Ama tabii ki sıfır alacak kadar param yok .. gidip corsa ya da fiesta nın 2.elini alacagıma bunun 2.elini alırım çok daha iyi ..
    1.6 110ps dizel full araç
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yaniyorsunfuatabi

    quote:

    Orijinalden alıntı: Deep_Blue_1


    quote:

    Orijinalden alıntı: ozzyouz

    Haziranda Allah nasip ederse düğünüm olacak . Düğünden sonra bir araba şart olacak . Geniş huzurlu bir araba istiyorum sizce nasıl olur bu araba 2006-2008 model arası dizel istiyorum fiyatları da fena değil .

    haziran mı daha 6 ay var ama cmax güzel araç fiyatıda uygun olacaktır çünkü sanırım 2010 mayısta yeni kasa geliyormuş 2006-208 ler uygun olabilir

    yeni kasasını görmedim . Ama tabii ki sıfır alacak kadar param yok .. gidip corsa ya da fiesta nın 2.elini alacagıma bunun 2.elini alırım çok daha iyi ..
    1.6 110ps dizel full araç

    Alıntıları Göster
    Ford Cmax e 2 yıl bindim 100000 km yol yaptım

    önerim C-max alma

    neden dersen

    1- değer kaybı çok fazla
    2- 2004-2005 modellerinin kronik sorunları ve arızaları var
    3- ikinci eli çok kötü ben 6 ayda zor satmıştım
    4- 40-50 yaş insanların arabası
    5- motor ve elektronik sistem sorunları çok fazla
    6- yedek parçası anormal pahalı ( mesela ön cam silecekleri 165 lira , fren balataları 95 lira idi )

    birde Forumunda Cmax çilerin oluşturduğu bir konu var onu incele istersen .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _1301217_

    Ford Cmax e 2 yıl bindim 100000 km yol yaptım

    önerim C-max alma

    neden dersen

    1- değer kaybı çok fazla
    2- 2004-2005 modellerinin kronik sorunları ve arızaları var
    3- ikinci eli çok kötü ben 6 ayda zor satmıştım
    4- 40-50 yaş insanların arabası
    5- motor ve elektronik sistem sorunları çok fazla
    6- yedek parçası anormal pahalı ( mesela ön cam silecekleri 165 lira , fren balataları 95 lira idi )

    birde Forumunda Cmax çilerin oluşturduğu bir konu var onu incele istersen .

    Alıntıları Göster
    Heleki Titanium (Ghia) olursa tadından yenmez.Ayrıca 40-50 yaş grubunun arabası fikrine asla katılmıyorum.Performansı iyi,konfor ve donanım açısından harika yakıt ekonomisi yönünden mükemmel bir araba ...
    NOT : Parça fiyatlarına birşey diyemeyeceğim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: historiyst_45

    Heleki Titanium (Ghia) olursa tadından yenmez.Ayrıca 40-50 yaş grubunun arabası fikrine asla katılmıyorum.Performansı iyi,konfor ve donanım açısından harika yakıt ekonomisi yönünden mükemmel bir araba ...
    NOT : Parça fiyatlarına birşey diyemeyeceğim

    Alıntıları Göster
    performans olarak sınıfının en iyilerinden donanım olarak ghia yada titanium tatmin eder.20 yaşındayım 1.5 senedir kullanıyorum öyle yaşlı işi demeyelim ayıp oluyo...Ancak içeri ses alması ve kronik elektrik arızaları yaşıyorum ama hepsinde bole değil tabii ki özellikle 2004 ve 2005 modellerde daha fazla olduğu soleniyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: transverse

    performans olarak sınıfının en iyilerinden donanım olarak ghia yada titanium tatmin eder.20 yaşındayım 1.5 senedir kullanıyorum öyle yaşlı işi demeyelim ayıp oluyo...Ancak içeri ses alması ve kronik elektrik arızaları yaşıyorum ama hepsinde bole değil tabii ki özellikle 2004 ve 2005 modellerde daha fazla olduğu soleniyor.

    Alıntıları Göster
    @ _1301217_ nıcklı arkadasımız bıraz fazla abartmıs nerden aldın 165 lıraya on sıleceklerını ben degıstırdım orjınal belcıka malı 65 tl .

    benım aracım c-max tdci suan 127 bınde mukemmel herseyıyle sony muzık sıstemı harıka dıreksıyon yol tutus yakıt konfor epb daha ne olsun




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jasberny

    @ _1301217_ nıcklı arkadasımız bıraz fazla abartmıs nerden aldın 165 lıraya on sıleceklerını ben degıstırdım orjınal belcıka malı 65 tl .

    benım aracım c-max tdci suan 127 bınde mukemmel herseyıyle sony muzık sıstemı harıka dıreksıyon yol tutus yakıt konfor epb daha ne olsun

    Alıntıları Göster
    C-Max alınır ama satılmaz...
    İkinci eli zayıf olur, değer kaybı yüksek olur...
    Ama zaten 2. el ve uygun bir fiyata alacaksanız alabilirsiniz, daha sonra fazla değer kaybı yaşamadan satarsınız..
    Sorunsuzluk arıyorsanız c-max ilk tercihiniz olmamalı... Japon arabaları daha sorunsuzdur...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: airea

    C-Max alınır ama satılmaz...
    İkinci eli zayıf olur, değer kaybı yüksek olur...
    Ama zaten 2. el ve uygun bir fiyata alacaksanız alabilirsiniz, daha sonra fazla değer kaybı yaşamadan satarsınız..
    Sorunsuzluk arıyorsanız c-max ilk tercihiniz olmamalı... Japon arabaları daha sorunsuzdur...

    Alıntıları Göster
    c-max yada baska bır arac yatırım ıcın satarken kar yapmak ıcın alınıyorsa hıc dusunmesın araba almadan altın yada dovız olarak degerlendırsın parasını hangı arac deger kaybetmıyor aldın arabayı bındın kmlerı yaoptın satarken 2-3 bın tl dusugemı satmayı dusunuyorsun benzınlı alacak ıse renault scenıc dızel tercıh sebebı ıse bu sınıfta c-max tektir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jasberny

    @ _1301217_ nıcklı arkadasımız bıraz fazla abartmıs nerden aldın 165 lıraya on sıleceklerını ben degıstırdım orjınal belcıka malı 65 tl .

    benım aracım c-max tdci suan 127 bınde mukemmel herseyıyle sony muzık sıstemı harıka dıreksıyon yol tutus yakıt konfor epb daha ne olsun


    165 lira servis fiyatı idi
    2005 yılında yedek parçaları sadece serviste vardı ( en basitinden Valeo bile CMAX için silecek üretmiyordu )

    bir örnek daha sol dikiz aynasını 780 liraya değişmişti servis ( Kaskodan)

    yaş olayına da gelince ben 25 yaşında 38K ya almıştım Cmax i
    abimde 30K lik 2000 bmw 3.18 vardı
    Örneğin lokanta veya bar girişinde
    Cmax te gördüğüm itibar Bmw de gördüğüm itibarin %20 si değildi :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _1301217_

    quote:

    Orijinalden alıntı: jasberny

    @ _1301217_ nıcklı arkadasımız bıraz fazla abartmıs nerden aldın 165 lıraya on sıleceklerını ben degıstırdım orjınal belcıka malı 65 tl .

    benım aracım c-max tdci suan 127 bınde mukemmel herseyıyle sony muzık sıstemı harıka dıreksıyon yol tutus yakıt konfor epb daha ne olsun


    165 lira servis fiyatı idi
    2005 yılında yedek parçaları sadece serviste vardı ( en basitinden Valeo bile CMAX için silecek üretmiyordu )

    bir örnek daha sol dikiz aynasını 780 liraya değişmişti servis ( Kaskodan)

    yaş olayına da gelince ben 25 yaşında 38K ya almıştım Cmax i
    abimde 30K lik 2000 bmw 3.18 vardı
    Örneğin lokanta veya bar girişinde
    Cmax te gördüğüm itibar Bmw de gördüğüm itibarin %20 si değildi :)

    Alıntıları Göster
    Değer kaybına bir örnek vereyim

    Cmax i 2005 sonunda 38.500 liraya almıştım yanlış hatırlamıyorsam
    2008 ortasında 112.000 km yol yapmış olarak 31.000 liraya satmıştım

    şimdi 2005 112.000 km deki cmax ghia lar 23.000-25.000 arası

    tahminim Cmax te alt sınır 18.000 - 19.000 arası yani şimdi 24K ya alacağın aracı 2 yıl sonra 18 - 19 K ya ancak satarsın .

    gerçi değer kaybı neredeyse tüm araçlarda olur ama Cmax -Scenic-Zafira sınıfı araçlarda biraz daha fazla oluyor .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _1301217_

    Değer kaybına bir örnek vereyim

    Cmax i 2005 sonunda 38.500 liraya almıştım yanlış hatırlamıyorsam
    2008 ortasında 112.000 km yol yapmış olarak 31.000 liraya satmıştım

    şimdi 2005 112.000 km deki cmax ghia lar 23.000-25.000 arası

    tahminim Cmax te alt sınır 18.000 - 19.000 arası yani şimdi 24K ya alacağın aracı 2 yıl sonra 18 - 19 K ya ancak satarsın .

    gerçi değer kaybı neredeyse tüm araçlarda olur ama Cmax -Scenic-Zafira sınıfı araçlarda biraz daha fazla oluyor .

    Alıntıları Göster
    bende bu ara c-max e sardım 2004 model 23000 tl ye deri koltuklu dizel 7 ileri otomatik vitesli değişen olmayan boya olmayan bi araç buldum extradan deri de var şimdi bu paraya bu araba alınır mı ? değer kaybı desek bu arabanın daha değer kaybı neolabilir

    tek sorun 150 000 de olması bilmiorum bu km de c-max ler nasıl durur gidip bakmak lazım.

    teşekkürler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alkoc

    bende bu ara c-max e sardım 2004 model 23000 tl ye deri koltuklu dizel 7 ileri otomatik vitesli değişen olmayan boya olmayan bi araç buldum extradan deri de var şimdi bu paraya bu araba alınır mı ? değer kaybı desek bu arabanın daha değer kaybı neolabilir

    tek sorun 150 000 de olması bilmiorum bu km de c-max ler nasıl durur gidip bakmak lazım.

    teşekkürler


    Alıntıları Göster
    benım bıldıgım 2004 lerde cvt yok ama km konusunda hıc sorun olmaz dızel makıne bu ıyı baktıysa yagını suyunu gecırmedıyse hıc bır sey olmaz 150 bınler dızel motorlar ıcın hıc bırsey ama cvt ıcın aynı seyı soylıyemıyecegım bıraz sorunlu dıye bılıyorum manuel bulursan al




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jasberny

    benım bıldıgım 2004 lerde cvt yok ama km konusunda hıc sorun olmaz dızel makıne bu ıyı baktıysa yagını suyunu gecırmedıyse hıc bır sey olmaz 150 bınler dızel motorlar ıcın hıc bırsey ama cvt ıcın aynı seyı soylıyemıyecegım bıraz sorunlu dıye bılıyorum manuel bulursan al

    Alıntıları Göster
    asıl benzinli araçlar dizellere göre daha sağlamdır. bence km çok. otomatik konusuna gelince fordların problem çıkardığı bu forumda çok konuşuldu. bence uzak dur. tamamen kumar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Turkalog

    asıl benzinli araçlar dizellere göre daha sağlamdır. bence km çok. otomatik konusuna gelince fordların problem çıkardığı bu forumda çok konuşuldu. bence uzak dur. tamamen kumar.

    Alıntıları Göster
    dızel motor daha saglamdır . eger benzınlı motorlar daha dayanıklı olsaydı tırlar , otobusler benzınlı motorlarla donatılırdı , yakıtı ıyı bakımları duzgun yaptıktan sonra forddakı motor 500 bın yapmazsa kapatıp gıtsınler




  • siz 10.000 cc'lik bir benzinli motorla yük veya yolcu taşıdığınızı hayal edebiliyor musunuz?
    kamyonların ve otobüslerin dizel olması yakıt maliyetindendir yoksa daha sağlam olduklarından değil!
    quote:

    Orijinalden alıntı: jasberny

    dızel motor daha saglamdır . eger benzınlı motorlar daha dayanıklı olsaydı tırlar , otobusler benzınlı motorlarla donatılırdı , yakıtı ıyı bakımları duzgun yaptıktan sonra forddakı motor 500 bın yapmazsa kapatıp gıtsınler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: İlyas KARA

    siz 10.000 cc'lik bir benzinli motorla yük veya yolcu taşıdığınızı hayal edebiliyor musunuz?
    kamyonların ve otobüslerin dizel olması yakıt maliyetindendir yoksa daha sağlam olduklarından değil!
    quote:

    Orijinalden alıntı: jasberny

    dızel motor daha saglamdır . eger benzınlı motorlar daha dayanıklı olsaydı tırlar , otobusler benzınlı motorlarla donatılırdı , yakıtı ıyı bakımları duzgun yaptıktan sonra forddakı motor 500 bın yapmazsa kapatıp gıtsınler




    cok oncelerı otobusler ve kamyonlar benzınlı motorlara sahıplerdı ancak bu motorlar yeterınce guc veremıyor ve uzum omurlu olmadıkları ıcın dıesel'e gecıs oldu ford transıt 'in ılk cıkan modellerı benzınlıydı yıne benzınlı ford kamyonlar tahta kasa benzınlı otobusler .

    bu konu tartısmaya acılmalı bence




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _1301217_

    Ford Cmax e 2 yıl bindim 100000 km yol yaptım

    önerim C-max alma

    neden dersen

    1- değer kaybı çok fazla
    2- 2004-2005 modellerinin kronik sorunları ve arızaları var
    3- ikinci eli çok kötü ben 6 ayda zor satmıştım
    4- 40-50 yaş insanların arabası
    5- motor ve elektronik sistem sorunları çok fazla
    6- yedek parçası anormal pahalı ( mesela ön cam silecekleri 165 lira , fren balataları 95 lira idi )

    birde Forumunda Cmax çilerin oluşturduğu bir konu var onu incele istersen .

    Yazdıklarını birdaha oku ve kendi şartlarına değil de genel olarak değerlendir.Ben başlayayım;

    1.Değer kaybı fazla değil,sıfırı Focus'la paralel,ikinci elleri de...Normal bir piyasaya sahip ne pahalı ne ucuz.
    2.Ona kesin birşey diyemem...Sorunların ayrıntılarını bikmiyorum.06 ve daha yüksek modeller alınarak bu sıkıntıdan kurtulunur.
    3.Açıkcası ilda defa sizden duydum,acaba küçük bir şehirde yaşamanızdan dolayı satıınız gecikmiş olabilir mi?
    4.Abarttın,4 kişilik bir aile için ideal bir araç.Bence yaş da farketmez açıkcası...
    5.Bunu da ilk defa senden duydum,acaba arabayı doğru kullanıyor musun diye bir soru takıldı aklıma?
    6.Bak işte buna gülerim,ben aklına hayaline gelmeyecek(Senin fiyatına oranla)kadar uyguna alıyorum.Herşeyi servisten almanın mantığı yok.Garanti bittikten sonra güvenilir bir özel servise baktırmak hem cebe hem kafaya uygun.


    Ekelem:CVT şanzıman muhabbeti geçmiş,hemen uyarayım dedim,sakın ola CVT dizel alma...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Derin Mavi -- 25 Kasım 2009; 10:55:22 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Derin Mavi

    quote:

    Orijinalden alıntı: _1301217_

    Ford Cmax e 2 yıl bindim 100000 km yol yaptım

    önerim C-max alma

    neden dersen

    1- değer kaybı çok fazla
    2- 2004-2005 modellerinin kronik sorunları ve arızaları var
    3- ikinci eli çok kötü ben 6 ayda zor satmıştım
    4- 40-50 yaş insanların arabası
    5- motor ve elektronik sistem sorunları çok fazla
    6- yedek parçası anormal pahalı ( mesela ön cam silecekleri 165 lira , fren balataları 95 lira idi )

    birde Forumunda Cmax çilerin oluşturduğu bir konu var onu incele istersen .

    Yazdıklarını birdaha oku ve kendi şartlarına değil de genel olarak değerlendir.Ben başlayayım;

    1.Değer kaybı fazla değil,sıfırı Focus'la paralel,ikinci elleri de...Normal bir piyasaya sahip ne pahalı ne ucuz.
    2.Ona kesin birşey diyemem...Sorunların ayrıntılarını bikmiyorum.06 ve daha yüksek modeller alınarak bu sıkıntıdan kurtulunur.
    3.Açıkcası ilda defa sizden duydum,acaba küçük bir şehirde yaşamanızdan dolayı satıınız gecikmiş olabilir mi?
    4.Abarttın,4 kişilik bir aile için ideal bir araç.Bence yaş da farketmez açıkcası...
    5.Bunu da ilk defa senden duydum,acaba arabayı doğru kullanıyor musun diye bir soru takıldı aklıma?
    6.Bak işte buna gülerim,ben aklına hayaline gelmeyecek(Senin fiyatına oranla)kadar uyguna alıyorum.Herşeyi servisten almanın mantığı yok.Garanti bittikten sonra güvenilir bir özel servise baktırmak hem cebe hem kafaya uygun.


    Ekelem:CVT şanzıman muhabbeti geçmiş,hemen uyarayım dedim,sakın ola CVT dizel alma...

    Alıntıları Göster
    @derin mavi + 10000000000000




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jasberny

    @derin mavi + 10000000000000

    Alıntıları Göster
    C-max'da değer kaybı çok ve kronik arızalarının olduğunu duydum.
    Benim önerim o sınıfta daha sportif olan Seat altea. İster 1.6 benzinli (lpg) ister 1.9 tdi motorlu. ESP den perde hava yastıklarına full+full bir araç


     FORD C-MAX Alınır mı ?




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.