Şimdi Ara

ford fiesta mı & clio 4 mü? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
0
Favori
8.560
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Arkadaş Clio ile Fiesta yorum istemiş ama millet iyice uçmuş, şimdi bir kere Ford otomotiv mühendisliği konusunda, renodan çok daha yukarıdadır bu çok net, bu neyi sağlar Ford araçlarının alt yapısı renodan üstündür. Model kıyaslaması yaparsak.

    Her iki aracıda yeteri kadar kullanmış birisiyim.



    Fiesta direksiyon hissi mükemmel sadece kendi sınıfında değil bir çok üst sınıftan bile iyi sadece his değil keskinlik netlik, hassasiyet ve direksiyonun büyüklüğü ve ele oturuşu mükemmel.

    Reno direksiyon hissi hiç yok. direksiyon malzemesi çok kalitesiz genelde bütün iç mekan kalitesiz ucuz ve çin malı gibi duruyor.



    Yol tutuş: Fiesta zaten bu konuda sınıfında referans kabul ediliyor ancak clioda gayet iyi yol tutuyor Fiesta bir tık daha iyi



    Arka diz ve baş mesafesi Fiesta daha iyi önler eşit, bagaj hemen hemen aynı, ancak ön koltuk oturma pozisyonu fistanın daha iyi.



    Clionun beygir gücü ve Torku muadil fiestadan daha yüksek oluyor ki bence clionun fiestaya üstün olduğu tek nokta bu



    Otomobil kullanmaktan keyif alan ve aracı uzun süre kullanacaksan Fiesta derim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ogisan -- 7 Temmuz 2017; 10:11:56 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 1.0 EcoBoost 140 Hp ile plastik Renault Yeni Fiesta'nın altında kalmaya devam edecek.

    "Reno nire Ford nire gardaş ?"
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Car Specialist

    Aklınca Clio ulaşılamayacak bir araba zannediyorsun ama Clio dediğin amele arabasıdır :)

    Fiesta'dan ucuza satılır :)


    ucuz mu?
    ford fiesta mı & clio 4 mü?ford fiesta mı & clio 4 mü?




  • Markalar zamanla değişir ve gelişir kimi az kimi çok. Bence Clio gayet alınır binilir. Dünyaca ünlü markalar (Ford Renault gibi) arasında çok bı fark yok artık(üretilen birbirine denk modellerde ).



    Fiesta içi yumuşak plastik, Clio da sert plastik çin malı gibi o yüzden Clio olmamış yaaa mantığı ölsün bı zahmet. Plastik yapmak otomotiv mühendisliği değildir, bunu önce kabul edin. Otomotiv temelde sanziman motor ve hava surtunme katsayısıdir. Clio motor şanzıman konusunda da , sürtünme katsayısında da gayet iyidir. O nedenle beğeniye göre, hangisini alırsan al memnun kalınacak araçlardır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ogisan O kullanıcısına yanıt
    arkadaşın sayfayı biraz dağittik özür dilerim
    fakat
    aşık veysel gözü ile araç karşılaştıranlara da uyuz oluyorum hani..
    tüm karşılaştırma verileri toplasan hemen hemen aynı iken
    bu tip yorumları hazmedemiyorum..

    neyse arkadaşı daha fazla üzmeden
    fiesta alman tankı 20 takla atsa bişey olmaz
    clio plastik sinek çarpsa kaporta yamulur diyerekten sonlandıralım meseleyi..

    hayır sorsan kaç kere bindin her iki arabaya diye cevap bile veremez ama neyse..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hbasaran82

    arkadaşın sayfayı biraz dağittik özür dilerim
    fakat
    aşık veysel gözü ile araç karşılaştıranlara da uyuz oluyorum hani..
    tüm karşılaştırma verileri toplasan hemen hemen aynı iken
    bu tip yorumları hazmedemiyorum..

    neyse arkadaşı daha fazla üzmeden
    fiesta alman tankı 20 takla atsa bişey olmaz
    clio plastik sinek çarpsa kaporta yamulur diyerekten sonlandıralım meseleyi..

    hayır sorsan kaç kere bindin her iki arabaya diye cevap bile veremez ama neyse..



    Körü körüne bir şeyi savunmanın anlamı yok tabiki,

    Ford renodan know how ve mühendislik anlamında daha öndedir diyorum ama, Bu renonun kötü olduğu anlamına gelmez hatta bu söylediğim tepki çekebilir, ama reno mühendislik anlamında premium Almanlardan da öndedir isteyen formula 1 tarihinin yakın geçmişine bakabilir. 90 lı yıllarda reno herkese nal toplamıştı formula 1 de, oradan edindikleri deneyimle bence günümüzde en iyi motorları hala reno üretiyor. Almanlar işçilik ve kalite anlamında çok öndeler ama mühendislik farklı bir konu örneğin Ford GT çok özel bir mühendislik örneğidir. Mercedes falan formula 1 de son 3- 5 yıldır ancak kendini gösterebiliyor. Onun da farklı sebepleri var, reno önümüzdeki bir kaç sene içinde formula 1 i bayrağı yine ele alacaktır.

    Zaten herşey bir yana bir markanın sadece formula 1 de var olması bile çok değerlidir.

    Yanlış bilinen bir konu da, bir aracın plastik aksamının çok olması güvensiz olduğu anlamına gelmez. önemli olan yolcu ve sürücü güvenliğidir aracın değil. hatta bir kaza anında araç ne kadar çok parçalanırsa yolcu o kadar güvenlidir.

    Clio özelinde konuşursak clionun hafif olması hem güç hem de yakıt olarak avantajdır. Kesinlikle güvensiz bir araç değildir.



    Clio dandik, yok alınmaz, binilmez diyenler marka fanatiği tipler

    hem Fiesta hem de Clio gayet alınırda binilir de



    Ben kendi tercihini zaten yazmıştım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ogisan O kullanıcısına yanıt
    İşte insanların bunu anlayip kendilerine biraz bir şeyler kata bilmeleri için hiç değilse googleyi kullanmayı bilmeleri gerekir.
    yerli ve avrupa pazarında her yıl ilk 5 içinde yerleri garanti olan 2 köklü markanın veya belli 2 modelin birine plastik yıgınıdır çöptür bilmem nedir, diğeri taş gibidir, tan gibidir demek acemilikten, ergenlikten öteye geçmiyor.

    neyse konu arkadaş umarım bir şeyler daha katabilmiştir haznesine...

    sygl.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ogisan

    quote:

    Orijinalden alıntı: hbasaran82

    arkadaşın sayfayı biraz dağittik özür dilerim
    fakat
    aşık veysel gözü ile araç karşılaştıranlara da uyuz oluyorum hani..
    tüm karşılaştırma verileri toplasan hemen hemen aynı iken
    bu tip yorumları hazmedemiyorum..

    neyse arkadaşı daha fazla üzmeden
    fiesta alman tankı 20 takla atsa bişey olmaz
    clio plastik sinek çarpsa kaporta yamulur diyerekten sonlandıralım meseleyi..

    hayır sorsan kaç kere bindin her iki arabaya diye cevap bile veremez ama neyse..



    Körü körüne bir şeyi savunmanın anlamı yok tabiki,

    Ford renodan know how ve mühendislik anlamında daha öndedir diyorum ama, Bu renonun kötü olduğu anlamına gelmez hatta bu söylediğim tepki çekebilir, ama reno mühendislik anlamında premium Almanlardan da öndedir isteyen formula 1 tarihinin yakın geçmişine bakabilir. 90 lı yıllarda reno herkese nal toplamıştı formula 1 de, oradan edindikleri deneyimle bence günümüzde en iyi motorları hala reno üretiyor. Almanlar işçilik ve kalite anlamında çok öndeler ama mühendislik farklı bir konu örneğin Ford GT çok özel bir mühendislik örneğidir. Mercedes falan formula 1 de son 3- 5 yıldır ancak kendini gösterebiliyor. Onun da farklı sebepleri var, reno önümüzdeki bir kaç sene içinde formula 1 i bayrağı yine ele alacaktır.

    Zaten herşey bir yana bir markanın sadece formula 1 de var olması bile çok değerlidir.

    Yanlış bilinen bir konu da, bir aracın plastik aksamının çok olması güvensiz olduğu anlamına gelmez. önemli olan yolcu ve sürücü güvenliğidir aracın değil. hatta bir kaza anında araç ne kadar çok parçalanırsa yolcu o kadar güvenlidir.

    Clio özelinde konuşursak clionun hafif olması hem güç hem de yakıt olarak avantajdır. Kesinlikle güvensiz bir araç değildir.



    Clio dandik, yok alınmaz, binilmez diyenler marka fanatiği tipler

    hem Fiesta hem de Clio gayet alınırda binilir de



    Ben kendi tercihini zaten yazmıştım.

    Alıntıları Göster

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bu versusun kazananı elbette Fiesta olacaktır..Zaten sınıfında ona rakip olabilecek araç sayısı ciddi anlamda çok az.
  • şirket için alsam kendim kullanmayacaksam clio alırdım. şahsi olarak alsam fiesta.

    bir arkadaşımda fiesta vardı, sırf otomatik olsun diye satıp clio aldı. fiestayı özlüyor.

    genel mukayese yapacak olursak fordlar renoya göre daha rafine, konfor, hissiyat ve arabadan zevk alma odaklı. reno ise piyasa satışı, sorunsuzluk, sertlik-sağlamlık, alırken de kullanırken de ekonomi odaklı.

    clionun arka koltukları tam bir işkence. çok sert bir sünger, mekandan tasarruf etmek için rahatsız edici bir koltuk açısı, klostrofobik arka iç mekan ve camlar, bir de sert ve zıplatan hayatımda gördüğüm en kötü süspansiyon ayarı. en iyi tarafı dış tasarım ve motor seçenekleri.
  • Renault Sport Clio V6 derim dünya susar.Arkası meezar gibi olan Fiesta'yı niye översiniz bilmem.Yol tutuşu Clio'dan falan iyi değildir.Sallamayın bu kadar.Talisman gibi bir güzelliği Fiesta ile kıyaslayıp da iyi diyen gördük.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.