Bildirim
ford fiesta mı & clio 4 mü?
TP-Link Tapo T315, Akıllı Sıcaklık ve Nem Monitörü, Ücretsiz Veri Depolama, LCD Ekran, Gerçek Zamanlı Bildirimler, Pil Dahildir, Alexa ve Google Home ile Çalışır, Tapo Hub Gereklidir Ayrıca Satılır : Amazon.com.tr: Bilgisayar
https://www.amazon.com.tr/dp/B0BNYSVV3J?ref=ppx_yo2ov_dt_b_fed_asin_title
9 sa. önce paylaşıldı
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Sorgusuz sualsiz Clio -
fiesta ön koltuğu engin, clio arka koltuğu dar.
motor modeli önemli.
clio benzinli edc otomatiği dizel manuele göre iki kat yakıt harcadı ben birkaç gün denedim ikisini de.
fiesta için de çok yakan motorlar var az yakan var diyorlar. 1.90 üzeri boyum olduğu için sen kullamazsın diyorlar fiestayı. kullanmadım hiç. -
-
Fiesta'yı tercih ederdim.Clio nun iç dizaynı berbat,clio nun tek artısı ucuz parça.
edit:2 araçta benzinli olduğu için çok yakacaktır,dizel araç bulmaya çalısın.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ArcherAngel -- 4 Temmuz 2017; 10:34:23 > -
clio 4 dışı iyi de içi bi o kadar dandik iç kalitesi fiorino ile yarışır . çok sert plastik kullanılmış koltukları rahatsız edici berbat bir araç . fiesta yı bilmiyorum ama daha iyi olar sanırım -
Hakiki Alman malı araba ile Fransız malı araba kıyaslanmaz.
Kesinlikle Fiesta alınır.
Plastikten arabaya çoluğumu çocuğumu bindirmem. -
quote:
Orijinalden alıntı: Car Specialist
Hakiki Alman malı araba ile Fransız malı araba kıyaslanmaz.
Kesinlikle Fiesta alınır.
Plastikten arabaya çoluğumu çocuğumu bindirmem.
Fiesta alman araçı değil ! -
Automotive NewsFord Fiesta production to stay in Germany after cost-cutting labor dealhttp://www.autonews.com/article/20140610/OEM01/140619990/ford-fiesta-production-to-stay-in-germany-after-cost-cutting-labor
Financial TimesSubscribe to read | Financial Timeshttps://www.ft.com/content/d559fad6-f092-11e3-8f3d-00144feabdc0?mhq5j=e1
Gerekirse bir Fiesta bulup "Made in Germany" yazısını da çekerim.
Fiesta %100 Hakiki Alman malı bir araçtır.
Alman malıdır, taş gibidir.
Tost makinesi üreten bir firma ile Ford Mustang üreten bir firmayı kıyaslamak dahi mantık dışıdır.
-
quote:
Orijinalden alıntı: Car Specialist
Automotive NewsFord Fiesta production to stay in Germany after cost-cutting labor dealhttp://www.autonews.com/article/20140610/OEM01/140619990/ford-fiesta-production-to-stay-in-germany-after-cost-cutting-labor
Financial TimesSubscribe to read | Financial Timeshttps://www.ft.com/content/d559fad6-f092-11e3-8f3d-00144feabdc0?mhq5j=e1
Gerekirse bir Fiesta bulup "Made in Germany" yazısını da çekerim.
Fiesta %100 Hakiki Alman malı bir araçtır.
Alman malıdır, taş gibidir.
Tost makinesi üreten bir firma ile Ford Mustang üreten bir firmayı kıyaslamak dahi mantık dışıdır.
Ford, şirket olarak bir ABD şirketidir ama bir çok ülkede üretim yapmaktadır. Benim 2010 fiestam İspanya (Valencia fabrikası) üretimi mesela.
-
quote:
Orijinalden alıntı: Car SpecialistAutomotive NewsFord Fiesta production to stay in Germany after cost-cutting labor dealhttp://www.autonews.com/article/20140610/OEM01/140619990/ford-fiesta-production-to-stay-in-germany-after-cost-cutting-laborFinancial TimesSubscribe to read | Financial Timeshttps://www.ft.com/content/d559fad6-f092-11e3-8f3d-00144feabdc0?mhq5j=e1
Gerekirse bir Fiesta bulup "Made in Germany" yazısını da çekerim.
Fiesta %100 Hakiki Alman malı bir araçtır.
Alman malıdır, taş gibidir.
Tost makinesi üreten bir firma ile Ford Mustang üreten bir firmayı kıyaslamak dahi mantık dışıdır.
fiestaya taş gibi alman diyenide gördümya daha gözüm açık gitmez
ulan piyasanın en ucuz 5 B -HB arabasından birinden bahsediyorsun
görende BMW 1 serisini konusuyoruz fln diyecek
fiesta işte clio neyse bu da o
..
bak burada adamlar üşenmeyip karşılaştirmiş
taş gibi fiesta plastik cliodan sadece 9kg fazla çıkmış.. :)
güvenlik konusunda da puanlar clioyu öne çıkarmış
ayrıca fiesta otomatik benzin 1,6 motor 105 beygir ve 150 tork üretirken rampada nefessiz kalırken benzini su gibi içer, fakat clio 1,2 motorda 120 beygir ve 190 tork üretirken rampa mampa at gibi yol alır, benzini de fiesta kadar içmez demiş..
ha oraya cocuk kilidi, EBD, Led gündüz farları, yan hava yastığı, yokuş kalkış desteği yok denmiş clio da tümü var. fiesta yi bilmem..
neyse işte okuyuver..
http://www.aracmetre.com/app.php/kiyasla/ford-fiesta-1-6-titanium-powershift-vs-renault-clio-1-2-turbo-icon-edc/55/355/
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hbasaran82 -- 7 Temmuz 2017; 8:37:36 >
-
-
Bana fiestanın dizaynı daha hoş geliyor.
Ben kesinlikle fiesta alırdım. -
Bir kere plastik Fransız arabalarının hiçbiri Ford ile kıyaslanamaz.
Clio Türkiye'de "motorlu tabut" olarak bilinir.
Konfor olmadığı gibi, performans da yoktur.
Renault çürüyen Broadway'leri kakalayacak yer arıyorken, Ford Shelby ile dünyayı kasıp kavuruyordu.
Renault alan kişilerde ben akıl ve mantık sorgular ve ağır biçimde eleştiririm.
Renault ile Ford hiçbir şekilde kıyaslanamaz.
Plastikten yapılmış Talisman'ı bile Fiesta ile aynı kefeye koyamazsınız.
Renault kötü bir markadır, kalitesiz ürünleri ile bilinir. Ve hep öyle kalacaktır. Renault uzay mekiği üretse de yine "Çürüyen Renault" olmaktan öteye gidemez.
Renault'un benim nezdimde itibarı yerlerdedir.
Renault pişmanlıktır.
Clio'ya bindiğim için kendimden utanıyorum. Clio'ya bindiğim günler makus tarihime leke olarak kazınmıştır. Allah kimseyi Clio'ya mecbur bırakmasın.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-B386CEC34 -- 7 Temmuz 2017; 9:27:4 >
-
Renault'un şu ana kadar üretebildiği en iyi araba plastik Talisman'dır.
Renault'un ne Ford GT ayarında ne de Ford Mustang ayarında hiçbir arabası yoktur. -
Bu arkadas Moeuson arkadasin zit kutbu.
Mesajlardindaki alman ve ford kelimelerini fransiz ve renault ile degistir ayni moeuson.
Hayirli gunler. -
quote:
Orijinalden alıntı: Car Specialist
Bir kere plastik Fransız arabalarının hiçbiri Ford ile kıyaslanamaz.
Clio Türkiye'de "motorlu tabut" olarak bilinir.
Konfor olmadığı gibi, performans da yoktur.
Renault çürüyen Broadway'leri kakalayacak yer arıyorken, Ford Shelby ile dünyayı kasıp kavuruyordu.
Renault alan kişilerde ben akıl ve mantık sorgular ve ağır biçimde eleştiririm.
Renault ile Ford hiçbir şekilde kıyaslanamaz.
Plastikten yapılmış Talisman'ı bile Fiesta ile aynı kefeye koyamazsınız.
Renault kötü bir markadır, kalitesiz ürünleri ile bilinir. Ve hep öyle kalacaktır. Renault uzay mekiği üretse de yine "Çürüyen Renault" olmaktan öteye gidemez.
Renault'un benim nezdimde itibarı yerlerdedir.
Renault pişmanlıktır.
Clio'ya bindiğim için kendimden utanıyorum. Clio'ya bindiğim günler makus tarihime leke olarak kazınmıştır. Allah kimseyi Clio'ya mecbur bırakmasın.https://www.otopark.com/2016/08/renault-avrupada-satislarda-ikinci-sirayi-fordun-elinden-aldi/Yeni ŞafakRenault araba satış rakamları!http://www.yenisafak.com/renault-araba-satis-rakamlari-h-2493971
Renault, Kadjar, Espace, Talisman ve Yeni Megane ile yenilenen ürün gamı sayesinde yüzde 15,6'lık büyüme gerçekleştirdi. Clio 4 Avrupa'nın en çok satan ikinci modeli durumunda bulunuyor. Captur ise Avrupa'da kendi sınıfında lider crossover pozisyonunda. Elektrikli otomobil pazarında da Renault'nun pazar payı yüzde 27'ye ulaştı.
ara ver, nefes al, bi kahve iç
sonra tekrar devam et
heyecanlı oluyor..
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hbasaran82 -- 7 Temmuz 2017; 9:47:51 >
-
quote:
Orijinalden alıntı: Car Specialist
Altı üstü Clio bu kimsenin beğenip binmediği, parası olmayanların mecburiyetten aldığı Fransız malı plastikten yapılan bir arabadır.
Kazık yemeyi sevenler ile filo şirketlerinden araç kiralayanlar biner.
Aklı olan binmez.
Clio ile 90 ile viraja girsen hayatın tehlikededir.
Ön plastik çamurluğa hafif bir yumruk atsan yumruğun arkaya geçiyor.
Hafiften sürtüp dokundursan plastik çamurluk çatlıyor.
İçi zaten tamamen atık plastiklerden yapılmış sert dandik plastik.
genel kültürün için google kullanmayı öğrenmelisin
Renault, 2016 yılının ilk yarısında Ford’u 2. sıradan indirmeyi başardı. Bu başarıda en büyük pay Kadjar’ın oldu. Crossover satışlarındaki artış, Renault’ya yaradı.
En çok satan araç Kadjar değil, Clio tabi ki. Fakat onun arkasından markanın Crossover temsilcileri Kadjar ve Captur geliyor. Hemde 2015 yılının aynı dönemindeki satış miktarlarını artırarak!
https://www.otopark.com/2016/08/renault-avrupada-satislarda-ikinci-sirayi-fordun-elinden-aldi/
senin fordu geçmiş reno..
git bi kahve daha iç doubleo olsun..
avrupalı fakir gerizekalılar taş gibi fordu bırakıp plastiğe yönelmiş
orada hız limiti 70 oldugu için, otban vs olmadığı içinde 90 la viraja girme gereği hissetmemişler..
hadi genç meşgül etme beni kendine başka eğlence bul
-
forumdaki diğer sayfa yorumlarına bakılırsa
fiesta ile aşk yaşıyorsun gibi hissetim
neyse bir yastıkta kocayın..
isminide değiştir Fiestalove yap daha yakışır.. -
quote:
Orijinalden alıntı: Car Specialist
İlk defa Renault'u savunabilen birini gördüm, hayretler içindeyim.
Kadjar da sonuçta Renault.
Renault hakaret olarak kullanılan bir kelimedir.
Sonuçta Renault.
Az üstte bi resim var ona baka baka kahveni yumula genç..
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
Sorgusuz sualsiz Clio
|
Benzer içerikler
- 2015 honda civic 1.6 i-vtec eco elegance yorumlar
- megane 3 alınır mı
- 1.3 tce clio
- hyundai h1 neden tutulmadı
- volvo v40 yorum
- renault arkana fiyat
- uçan araba fiyatları
- renault logan
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X