Şimdi Ara

SKODA FABİA MI FORD FİESTA MI NİSSAN MİCRA MI PEUGEOT 208 Mİ RENAULT CLİO MU (BÜTÇE 67 BİN)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
44
Cevap
0
Favori
6.742
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar öncelikle herkese selamlar. Araç almayı düşünüyoruz en fazla 67 bin tl bütçemiz var. Anneminde kullanabileceği bir araç olması dolayısıyla otomatik bir araç alacağız

    Normalde micra ya karar vermiştik ama nissanın cvtsi ile ilgili ciddi kötü yorumlar olunca diğer modellere baktım ve bu 4 seçenek arasında kaldım

    Skodayı seçmemin nedeni yakıt tüketimi ancak dsg ile ilgili yorumlar beni korkuttu biraz (skoda kullanıcıları özellikle yazarsa sevinirim)
    fiestayı seçmemin nedeni yol tutuşu (1.0 ecoboost ta düşük yakıt tüketiyor)
    Nissanı seçmemin nedeni arabanın gerçekten çok ucuz olması ama yakıt tüketimi ve cvt ile ilgili sorunlar beni korkutuyor
    Renault u seçeneklere dahil etmemin nedeni ise maliyetinin ucuz olması ve düşük yakıt tüketimi
    Peugeot 208 i seçeneklere dahil etmemin nedeni ise belki de en az şikayet edilen şanzımanı olan araç bu seçenekler arasında birde iç tasarımını sevdim annemde kullanacak sonuçta aracı

    Cidden kararsız kalmış bulunmaktayım. Konuya yorum yazıp tavsiyede bulunacaklar fanboyluk yapmasın lütfen. Mümkünse bu araçlardan veya şanzımanlardan en az 2 sini kullanmış olanlar yazsın. Teşekkürler

    (fabia ile ilgili çok konu ve yorum göremedim fabia 2015 sonrası kasaya sahip olanlarda yazarsa sevinirim artılarını ve eksilerini)

    Edit: peugeot 208 i de alternatiflere almış bulunmaktayım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi unlion -- 23 Ocak 2018; 17:4:17 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Bu araçlar sıfır mı ?

    67'ye bu seçeneklerin bazıları (Nissan) sıfır alıabilir, bazıları (Fiesta) sıfır alınamaz.
  • Sıfır micra alır geçerim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fiyatları hakkında herhangi bir şey bilmemekle birlikte fiesta ve clio geyik testine baya başarılıydı. Clio dan tam emin değilim ama dediğim gibiyse eğer ikisinden birini alırdım hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zeytinkoy

    Bu araçlar sıfır mı ?

    67'ye bu seçeneklerin bazıları (Nissan) sıfır alıabilir, bazıları (Fiesta) sıfır alınamaz.

    En fazla 2016 hocam hepsi 3000 10000 km arası

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emirhanardgn

    Fiyatları hakkında herhangi bir şey bilmemekle birlikte fiesta ve clio geyik testine baya başarılıydı. Clio dan tam emin değilim ama dediğim gibiyse eğer ikisinden birini alırdım hocam.

    Fiyatları birbirine çok yakın sadece micra biraz daha ucuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Micra ucuz çünkü diğerlerinden daha kötü özellikle yakıt anlamında. Fabia çok güzel bir araç f/p olarak öne alabilirsiniz. 2 ay önce o bütçeye sıfırı vardı ama artık yoktur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Peugeot 301'mi ? Fiat Egea'mı ?
    9 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Öncelikle “herkes” kelimesini doğru yazdığınız için teşekkür ediyorum. 2017 model 1.2 tce edc icon megane hb kullanıcısıyım, ancak araç alımı sırasında b sınıfı araçlara da epey göz gezdirmiştim. Fabia güzel gözüküyordu ancak dsg’den korkuyordum. Açıkcası nissan micraya hiç bakmadım, ehliyet kursundaki sınav aracımdı ve cvt hiç de hoşuma gitmemişti. Ford fiestanın eski kasalarını sevmezdim ancak yenisi hoşuma gitti. Clio da yakınlarımın sıkça kullandığı bir araçtı ve hemen herkes “parasına göre” gayet güzel olduğunu söylüyordu. Güzel bir kampanya yakaladım ve megane hb almak nasip oldu. Naçizane önerim; insanların “yav kıliyo teneke yav o kadan para verilmeğz” sözlerine aldırmayacak biriyseniz clio gayet mantıklı bir tercih. Dizel alınırsa da 1.5 dci kendini yıllardır kanıtlamış bir motor. Edc kullanıcısı olarak da gayet memnun olduğumu söyleyebilirim, doğru kullanım sonucunda sizi üzmez. Eğer çevrenizin söylediklerinden rahatsız olmak istemiyorsanız da fiesta güzel bir tercih olacaktır. “Kıliyo alınmaz” diyenler, birden size “alırsın ford olursun lord” demeye başlarlar.
    Unutmamanızı rica edeceğim şey şudur; en iyi araba, sizin olandır. Şimdiden hayırlı olsun, kazasız ve keyifli sürüşler dilerim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EmirAkın

    Öncelikle “herkes” kelimesini doğru yazdığınız için teşekkür ediyorum. 2017 model 1.2 tce edc icon megane hb kullanıcısıyım, ancak araç alımı sırasında b sınıfı araçlara da epey göz gezdirmiştim. Fabia güzel gözüküyordu ancak dsg’den korkuyordum. Açıkcası nissan micraya hiç bakmadım, ehliyet kursundaki sınav aracımdı ve cvt hiç de hoşuma gitmemişti. Ford fiestanın eski kasalarını sevmezdim ancak yenisi hoşuma gitti. Clio da yakınlarımın sıkça kullandığı bir araçtı ve hemen herkes “parasına göre” gayet güzel olduğunu söylüyordu. Güzel bir kampanya yakaladım ve megane hb almak nasip oldu. Naçizane önerim; insanların “yav kıliyo teneke yav o kadan para verilmeğz” sözlerine aldırmayacak biriyseniz clio gayet mantıklı bir tercih. Dizel alınırsa da 1.5 dci kendini yıllardır kanıtlamış bir motor. Edc kullanıcısı olarak da gayet memnun olduğumu söyleyebilirim, doğru kullanım sonucunda sizi üzmez. Eğer çevrenizin söylediklerinden rahatsız olmak istemiyorsanız da fiesta güzel bir tercih olacaktır. “Kıliyo alınmaz” diyenler, birden size “alırsın ford olursun lord” demeye başlarlar.
    Unutmamanızı rica edeceğim şey şudur; en iyi araba, sizin olandır. Şimdiden hayırlı olsun, kazasız ve keyifli sürüşler dilerim.

    Teşekkür ederim hocam clio cidden az yakıyor gördüğüm kadarıyla servis masrafı da çok olmaz muhtemelen. Fabia 1. Alternatifimdi ama dsg korkusundan dolayı kararsız kaldım ve bu konuyu açtım. Fabia kullanıcısı da çok yok sanırım forumda. Ford yol tutuşuyla ünlü bir marka ama kullanmak nasip olmadı denemeyi mutlaka istiyorum. Son söylediğiniz çok doğru sanırım en iyi araba kendi arabanızdır sözü :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Fabia kullanıcısı olarak 1.2 tsi dsg önerebilirim.30.000 Km yi geçtim dsg ile ilgili bir sorun yaşamadım.Eski dsgler gibi değil artık arıza yapma konusu.Edc de,powershift de ne kadar risk varsa dsgde de o kadar risk vardır.Performans ve donanım olarak clio ve fiestadan daha iyi olduğunu söyleyebilirim ama ikinci el piyasası onlar kadar iyi değildir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ceycey1103

    Fabia kullanıcısı olarak 1.2 tsi dsg önerebilirim.30.000 Km yi geçtim dsg ile ilgili bir sorun yaşamadım.Eski dsgler gibi değil artık arıza yapma konusu.Edc de,powershift de ne kadar risk varsa dsgde de o kadar risk vardır.Performans ve donanım olarak clio ve fiestadan daha iyi olduğunu söyleyebilirim ama ikinci el piyasası onlar kadar iyi değildir.

    Hocam peki ses alıyormu araç içeriye artıları eksileri nelerdir sizce?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fiesta varken bunlara bakılmaz. ayrıca fabianın daha az yaktığını neren çıkardınız bilmiyorum ama "vw" nin verdiği yakıt değerlerinede en az 2 litre ekleyin. ford'da o kadar sapma olmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kragen

    Micra ucuz çünkü diğerlerinden daha kötü özellikle yakıt anlamında. Fabia çok güzel bir araç f/p olarak öne alabilirsiniz. 2 ay önce o bütçeye sıfırı vardı ama artık yoktur.

    Arkadaş fanboylar yorum yapmasın demiş kullanmadan micraya sallamışsın bilmeden ne diyim sana

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: acr

    fiesta varken bunlara bakılmaz. ayrıca fabianın daha az yaktığını neren çıkardınız bilmiyorum ama "vw" nin verdiği yakıt değerlerinede en az 2 litre ekleyin. ford'da o kadar sapma olmaz.

    Ses tabi ki alıyor yüksek hızlarda,bu sınıfta zaten ses almayan yoktur.Artısı performans ve yakıt tüketimi diyebilirim ve kullanışlılık klasik skoda ayrıntıları mevcut.Donanım olarak c segmenti gibi araç.Anahtarsız çalıştırma,start stop,dijital klima,kararan dikiz aynası,eve geliş-karşılama far fonksiyonu gibi.Eksileri ise hız sabitleyici yok,opsiyon olarak alınabiliyor.Yol tutuş 130lardan sonra pek güven vermiyor,ama b sınıfı için normal bu durum.Kışın kalorifer hemen ısıtmıyor,araç yüksek olduğundan süspansiyonlar sert,buda konforu olumsuz etkiliyor.Esp kapanmıyor,yaramazlık yapmak isterseniz üzülürsünüz:)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ceycey1103 -- 23 Ocak 2018; 15:36:16 >




  • defiant82 kullanıcısına yanıt
    Kullanmadan? Şu listede kullanmadığım araç yok. En mantıklısı sıfır Fabia. Düşünerek yorum yap bir dahaki sefere.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tantu1976


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ceycey1103

    Fabia kullanıcısı olarak 1.2 tsi dsg önerebilirim.30.000 Km yi geçtim dsg ile ilgili bir sorun yaşamadım.Eski dsgler gibi değil artık arıza yapma konusu.Edc de,powershift de ne kadar risk varsa dsgde de o kadar risk vardır.Performans ve donanım olarak clio ve fiestadan daha iyi olduğunu söyleyebilirim ama ikinci el piyasası onlar kadar iyi değildir.

    Hocam peki ses alıyormu araç içeriye artıları eksileri nelerdir sizce?

    İçeriye fazla ses alıyor ve süspansiyonu gereksiz sert fabianın
  • ben yerinizde olsam temiz yaris 1,33 alırdım.
  • Hocam ikinci el bakın derim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arabalara karşı olan bakış açımızda çok değişme var, dsg 20-30 bin km arıza vermedi mi yeni nesiller sağlam deyip başımıza tac ettik, arabadan trim sesi gelse yollar bozuk normaldir dedik, artan fiyatları genel olarak dolar euro kuruna bağlayıp yapacak bişey yok dedik, 2 airbagli beş para etmez donanımsız araçlara dünya paralar verdik, olması gereken garanti sürelerini alabilmek için ekstra bedeller ödedik, sonra o garanti bozulmasın diye yıllarca yetkili servislere gittik, bütün bunlar olurken hala marka fanatikliği yapıp genellikle üreticileri ve markayı savunduk, her ne kadar araçlar elektronik anlamda gelişselerde kaliteden de bir o kadar uzaklaştılar, bakıyorsunuz 50 bin kmye gelmemiş aracın içi plastikleri döşemeleri yüzbinlerce km devirmiş araçlar gibi dökülüyor (Konu sahibi kusura bakmasın, sorusunun çok dışında bir yorum oldu bu farkındayım) Konu sahibine tavsiyem ödediğiniz bedelin karşılığını en çok size veren aracı tercih etmenizdir..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-9CA3201B8 -- 23 Ocak 2018; 16:28:41 >




  • Öncelikle kolay gelsin, araba alma çabuk karar vermezseniz bir bakmışsınız 3 ay geçmiş o yüzden @emirakın beyin dediğine katılıyorum en iyi araba sizin olan arabadır. Ben kendi tecrübemden bahsedecek olursam sonran 1 önceki kasa fiesta ve polo sahibiydim. Fiesta 1.6 powershift modeliydi, 1.0 ın motorunu merak ettiğim için test sürüşüne gittim fakat pek bir fark göremedim açıkçası, hatta turbo lag olmadığı ve tork değerleri yakın olduğu için 1.6 fiesta'nın kalkış atikliği çok keyifliydi. Direksiyon çevikliği ve bence sürüş keyfi olarak b sınıfı içinde belki tek rakibi mini cooperdır. Ama yol sesi vs gibi konularda sınıf standartlarında ve biraz sert haliyle. Polo listenizde yok fakat belki fikir verir fabia ile ilgili bildiğim kadarı ile 2 side MQB platformu denen şasi yapısı üzerine. Polo almadan önce fabia test sürüşüne gittim, motor anlamında iyi olsada direksiyonu aşırı hissizdi ve iç malzeme kalitesi görünüşü ile uyumsuzdu. Sürüş pozisyonumu bile bulamadım. Polo almaya karar verdim böylece çünkü polo hem iç kalite-konfor-keyif üçlüsünü optimal karşılıyordu. Peki neden fiesta yı sattım, çünkü powershift! 15 bin km 'de kavrama sorunları başladı, ki ben boşa alıp el freninin çekmeden aracı P konumuna bile almam. Garanti yazılım da yazılım sorun yok diye tutturunca dayanamadım. Ayrıca powershift artık ne ford ne volvo kullanılıyor, uluslararası olarak sıkıntısı bilinen bir şanzıman modeli. Clio almaya ramak kaldı, açıkçası bana biraz oyuncak hissi uyandırmıştı. Micra sadece ucuz diye tercih edilir hocam , hem kasası çok eski, hem de yenisi çıkacak yakında çok daha iyi olarak. DSG de eskisi kadar korkutucu değil gerçekten bazı kurallara uyarsan, ama kafan rahat etmeyecekse hiç bulaşma. Listene peugeot 208 in EAT 6 110 hp lik modelinide eklemeni tavsiye ederim, dizel zaruriyetin yoksa, dizel şanzımanları biraz konforsuzdur. Hem fiyat kırabilirsin hem de konforlu bir tam otomatik şanzımanlı bir aracın olur. Ama yakın zamanda satacaksan clio dan başkasına bakma bile.




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.