Şimdi Ara

Ford focus 3.5 alacaklar kendi görüşlerim

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
10
Cevap
0
Favori
13.715
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Ford focus 3.5 alacaklar kendi görüşlerim
    2 ay önce 87bine aldığım Ford focus 3.5 manuel 1.6 TDCİ STYLE 115BG 270TORK
    Aracı uzun yolda şehir içinde test ettim 3bin km sürüş sonrası artı ve eksilerinden bahsedeyim ilk olarak
    Neden focus alınır?
    YOL TUTUŞU VE GÜVENLİK (Bu aracın size verdiği güven ve sürüş hissiyatı virajlar veya ben Max 210 yaptım yüksek hızda ki verdiği hissiyat d segment ayarında hiç abartısız ayrıca direksiyon tepkisi olarak gerçekten süper bir araba öyle boş beleş özellikler değil bu aracın sürüş dinamikleri c segment araçlar içinde en iyisi gerçekten bende daha yeni anladım biraz uzun süre test etmek lazim+ çarpışma testi sonuçlari baz modelde bile 5)
    YALITIM (1.6tdci motorun sesini bilen bilir dizel araçta olduğunuzu unutturmaz bu araba ancak gene kendi segmentinin en iyi yalitima sahip 3-4 aracından birisi yol sesi rüzgar sesi benim araçta 140 civarı hızdan sonra rahatsız oluyorum)
    ŞANZIMAN (Fordun manuel şanzımanı anlatmak gerekirse şunu derim her gün farklı birine araçlar kiralayan şirketiniz olsun ve bu kişiler acemi sürücü fiat-reno-ww-hyundai ve Ford arabalar kiralayın her segment ve modelde en uzun süre Ford marka aracın şanzımanı dayanır (cruier hariç) kalite ve dayaniklikta şanzımanı efsane zaten focuslarda dahada iyi)
    MÜZİK SİSTEMİ (Yüksek kaliteli ve tok ses verir bass ve tizz sesleri çok iyidir her normal insanı tatmin eder ama gençler yüksek ses vermez yani bunu son sese alıp sokak inletemezsiniz bu sayede az küfür yemiş olursunuz segmentinde gene en iyilerden)
    KONFOR(Bence bu araca göre mükemmel kasisler ve bozuk yolda dahi ama Koltuk harici ona gelcem aşağıda)
    DIŞ TASARIM (Bu araç tasarımi benim çok hoşuma gidiyor şimdilerde ledler falan moda ama ciddi anlamda 2015in en özgün araçlarından)
    FİYAT/PERFORMANS (BEN 87BİNE ALDİM 2 AY ÖNCE Şuan 90 olsun hadi Gerçekten şu fiyattan aşağı bundan iyi hangi araba var diye sorulduğunuzda kimse cevap veremez bence hatasız boyasız 90binkm altı araçlara bakın focustan iyisi var mı varsa alın derim 😄)

    PEKİ NEDEN FOCUS ALINMAZ
    YAKIT TÜKETİMİ (Malum en merak edilen konu ben size şöyle gerçek veri vereyim kimseye bakmayın şehir içi 6.2 civarı uzun yolda 4.7 ortalama bu benim normal sakin sürüş ortalamamdır çoğu kişi sallıyor alın size gerçek veri bakımları tam araba verisidir bana bu değerler koymuyor ama genede çok ekonomik değil)
    ARKA ALAN VE BAGAJ ALANI (Arka alan gerçekten dar boyu 180 ve üzeri kimse rahat edemez bence hatchback gibi genişlik olarak iyi diz mesafesi dar bagaj alanı dar değil hatta bence segment ortalamasında symbolun bagajı geniş deyip focus bagajı eleştiren dayılar gibi olmamak lazım ama eksisi ne gercekten bagaj girişi dar biraz bunun çözümü var mı dicekseniz var arka koltuklar tam olarak yatar arabada yatak düzeni mevcut bunu ekleyeyim )
    ÖN KOLTUKLAR(Yanal destekleri zayif orta sertlikte konforu azaltan koltuklar araba koltuğu beni hiç sarmiyor yüksek hızda viraja girerken gerçekten koltuk beni rahatsız edebiliyor ve kilifsiz çok dayanmicak gibi bence eksi bu koltuklar yada yanal destekli özel kılıf iş görebilir)
    ESYA GÖZLERİ (Araçta pek çok eşya gözü var ama hepsi kullanışsız zaten çoğu arabada öyle bana göre focustada durum bu + topidosu baya dar ben gözlüğümu telefonumu nereye koycam hatta koltuk gözüde dar her yer anahtarlık gibi)
    ÖN KONSOL (Tasarım mükemmel malzemesi yumuşak ve çok kaliteli fakat ön cama elim değmiyor aracın iç hacminin 4te biri konsol hani bunu göze alın derim)
    KRONİK SORUNLARI (Herkes birşeyler yazar benim aracımdaki tespit ettiğim tek sorun var mekaniksel her focusta olan 1. Viteste yavaş yavaş kalkarken araçtan disklerdendi galiba ses gelmesi bunun kalıcı çözümü yok araca zararıda yok)
    SERVİS FİYATLARI (Ford parçaları sanılanın aksine ucuzdur mesela Triger orjinal seti 450tl falan Ama gel gelelim servis öper 2-3 bin TL der ciddi öper sizi bu yüzden ki Ford'un servisine araba götürmeyi tavsiye etmem hatta Ford alırsanız masrafı olursa servise götürün verilen fiyatın 1/3-1/4 arası bir fiyata orjinal parçalarla dışarda yaptırmak mümkün)
    SON OLARAK (Aracın telefon bağlantısı falan yok 30liraya cakmakliga takilan aparatla çözümü var ama bu segment arabaya yakışmıyor iç döşeme sert plastik çok fazla arabada ses vermezler ama çizik çok oluyor çabuk ciziliyorlar)
    BİDE arabanın içi çok siyah cidden siyah baya siyah 😄
    SORULARINIZI ALABİLİRİM??







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Ford Focus 3.5 Hakkında Kapsamlı Bir Kılavuz

    Ford Focus 3.5, 2011-2018 yılları arasında üretilen ve kompakt hatchback, sedan ve station wagon kasa tiplerinde satışa sunulan bir otomobildir. Ford Focus 3'ün güncellenmiş bir versiyonu olan Focus 3.5, daha güçlü bir motora ve geliştirilmiş özelliklere sahiptir.

    Ford Focus 3.5'in Temel Özellikleri:

    • 2.0 litrelik 5 silindirli benzinli motor, 163 beygir gücü ve 202 Nm tork üretir.
    • 6 ileri manuel veya otomatik şanzıman seçenekleri mevcuttur.
    • Geniş ve ferah bir iç mekan, rahat koltuklar ve bolca saklama alanı sunar.
    • Güncellenmiş dış tasarımı, şık ve modern çizgilerle öne çıkar.
    • Gelişmiş güvenlik özellikleri, ABS frenler, çekiş kontrolü ve hava yastıkları içerir.

    Ford Focus 3.5'in Avantajları:

    • Güçlü ve verimli motor
    • Konforlu ve geniş iç mekan
    • Çeşitli kasa tipleri arasından seçim yapma imkanı
    • Gelişmiş güvenlik özellikleri

    Ford Focus 3.5'in Dezavantajları:

    • Rakiplerine göre daha yüksek yakıt tüketimi
    • Bazı iç malzemelerin kalitesi düşük olabilir
    • Bazı sürücüler için süspansiyon sistemi biraz sert olabilir

    Ford Focus 3.5 Hangi Yıllar Üretildi?

    Ford Focus 3.5, 2011'den 2018'e kadar üretildi.

    Sonuç:

    Ford Focus 3.5, güçlü bir motora, konforlu bir iç mekana ve gelişmiş güvenlik özelliklerine sahip etkileyici bir kompakt otomobildir. Çeşitli kasa tipleri arasından seçim yapma imkanı sunması, farklı ihtiyaçları olan alıcılara hitap etmesini sağlar. Ford Focus 3.5'i düşünüyorsanız, yukarıda sıralanan avantajları ve dezavantajları dikkatlice değerlendirmenizi öneririz.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yksln -- 3 Mayıs 2020; 22:22:23 >
  • Böyle bir Ford incelemesinden sonra hastası ve bir modeline sahip olduğum Ford'dan soğudum.
  • Rüzgar sesi ve yalıtım konusunda yanılıyorsunuz araç çok fazla rüzgar sesi alıyor rakiplerine gore golf, Megane vs
    Yakıt tüketimi olarak 2 yıl önce en boşuna kiralamıştim İzmir budgetten 3 kişi 50-60km şehir içi gerisi şehir dışı ortalama 100-110 civarında 4.5 ortalaması vardı aracın. Ama yol rüzgar sesi çok fazlaydı. Heleki boş paketteki multimedya tam rezalet, ses sistemi de aynı şekilde. Yeni focus daha güzel gözüküyor fakat hem fiyatı hem servisi hiç alınabilir gözükmüyor.
  • Bendede 3.5 kasa DCT var bunlar 1.5 motor. Bence rüzgar sesi değilde yol lastik sesi sorunu var. Ben rüzgar sesinden hiç şikayetçi değilim yol sesi onu bastırıyor zaten. Yakıt olayına gelince Yol bilgisayarı doğru göstermiyor Focus az yakan bir araç değil şehiriçi 7.5 şehirdışı ortalama 5.5 yakan bir araç. Yaşam alanı dar tavan basık oturma pozisyonunu ayarlamak zor iri ve boylu iseniz. Ses sistemi falan idare eder sonuçta bu sınıfta mükemmel ses kaç araçta var.
  • Bu fiyata Fluence bulunabiliyor, dizel+otomatik. Ama yol tutuş ve kalite olarak Focus elbette iyidir, şahsen dizel otomatik bir araç almaya bakardım.
  • Şehir içi 6.2 ye fazla diyorsunuz da ne bekliyordunuz onu anlamadım? Bu değer fazla ise heralde motosiklet falan kullanıyordunuz daha öncesinde
  • 2015 1.6 tdci titanium focus sahibi(eski aracım astra j) olarak bende ekleme yapmak istedim
    -süspansiyonlar sert yoldaki her hareketi koltukta hissediyorsunuz bağımsız süspansiyon boş iş astra j de aynı yolu tutuyor
    -koltuklar sarıyor ok ama süngerleri taş gibi uzun yolda popoma ağrı giriyor ayrıca koltuğun oturma kısmı baldırlara doğru kısa kalıyor
    -manuel vites dayanıklıdır ok ama debriyaj çok yukarda kavrıyor(focuslarda böyleymiş) vites yolları çok uzun acemi şöföre döndüm 8 ay oldu hala alışamadım
    -araç seyir halinde belli belirsiz titreşim var ford özel servisi bindi kullandı normal dedi ama bence normal değil anlayamadım
    -her pozisyonu denememe rağmen ben bu araçta bir türlü tam oturma pozisyonunu bulamadım yarım saati geçen yolculuklarda sağ ayağıma kalçadan ayak bileğime ağrı giriyor
    -fren pedalı gaz pedalına göre çok yukarda bu olay bütün sürüş zevkimi bozuyor frenin gaza yakın olması gerekir diye düşünüyorum istediğim anda hemen ulaşabilmeliyim
    Şehir içi hesaplama yapmadım aracın karma değeri 4.5lt şehirler arası 3.6lt gösteriyor ancak benim pompa ölçümümle 4lt çıktı.
    Bu sonuçlara önceki 2012 astra j sport 1.3 cdti aracımla kıyaslayarak vardım ve şunu söyleyeyim astra focusdan bariz daha konforlu net.Ayrıca sakin araç kullanan biri olarak astrayı kullanırken daha çok zevk alırdım. astra ya göre focusun artısı model itibarıyla teknolojik ekipmanları ve mekanik olarak daha sağlam hissettiriyor.
    bence focus mca (3.5) olmamış ford mühendislerinin konfor çalışması lazım.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.