Şimdi Ara

Ford Focus 1.5 TDCİ Powershift izlenimlerim (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
54
Cevap
1
Favori
20.865
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • altrea kullanıcısına yanıt
    En son çıkan yeni Focus tam otomatik
    Öncekiler powershift yarı otomatik

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • altrea kullanıcısına yanıt
    çift kavrama
  • ogisan O kullanıcısına yanıt
    1.5TDCİ çift kavrama mı?
  • altrea kullanıcısına yanıt
    en son çıkanlar değil.

    bir öncekiler çift kavrama

    en son çıkanlar düz standart otomatik ben test ettim beğenmedim. kendi kullandığım bir önceki çift kavrama daha başarılı
  • ogisan O kullanıcısına yanıt
    Düz standart otomatikten kastınız nedir tork konvertörlü mü?

    En son çıkanı bende denedim bariz yarı otomatik.

    Bir önceki pürüzsüz bir sürüş veriyordu.
  • Yaklaşık 4aydır 2015 focus dızel manuel kullanmaktayım
    memnunum bana sundukları şuan iin tatmınkar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: altrea

    Düz standart otomatikten kastınız nedir tork konvertörlü mü?

    En son çıkanı bende denedim bariz yarı otomatik.

    Bir önceki pürüzsüz bir sürüş veriyordu.
    Evet yeni focuslar tork konvertörlü

    hem maliyetler hemde tork konvertörlerin gelişmesi nedeniyle tercih edildiğini düşünyorum.
    Ancak performans ve sürüş keyfi açısından çift kavramalı pws lerin daha iyi olduğunu düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mnr980

    Yaklaşık 4aydır 2015 focus dızel manuel kullanmaktayım
    memnunum bana sundukları şuan iin tatmınkar
    Bende de 2013 modeli var. Titanyum X paket.
    Sunroof yok. Gerci zaten istemiyorum.
    Aracta bazen ihtiyac duydugum tek sey torpido sogutma.
    Bir onceki aracim 2007 focus ghia da vardi.
    Yalniz bu titanyum x paket cidden cok iyi. Resmen yok yok aracta.
    İci ve bagaj agzinin darligina ben de katiliyorum.
    Hele de 2007 focus dan sonra cok dar geldi.
    Ama alisiyor insan.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Öner -- 25 Ekim 2019; 10:33:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    93bine focus alacagima kafama 93kursun sıkarım daha iyi.65e temiz benzinli almak en guzeli.
    vay be ne günlermiş. Şimdi iki yüzü zorluyor focus :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Öner

    Bende de 2013 modeli var. Titanyum X paket.
    Sunroof yok. Gerci zaten istemiyorum.
    Aracta bazen ihtiyac duydugum tek sey torpido sogutma.
    Bir onceki aracim 2007 focus ghia da vardi.
    Yalniz bu titanyum x paket cidden cok iyi. Resmen yok yok aracta.
    İci ve bagaj agzinin darligina ben de katiliyorum.
    Hele de 2007 focus dan sonra cok dar geldi.
    Ama alisiyor insan.

    Alıntıları Göster
    genel olarak sevmese de insanlar ben o darlığı seviyorum konsol sarmalıyor seni ve koltuğa gömülüyorsun yeni kasada o olay kalkmış konsol dümdüz olmuş bence büyük bir eksi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Öner

    Bende de 2013 modeli var. Titanyum X paket.
    Sunroof yok. Gerci zaten istemiyorum.
    Aracta bazen ihtiyac duydugum tek sey torpido sogutma.
    Bir onceki aracim 2007 focus ghia da vardi.
    Yalniz bu titanyum x paket cidden cok iyi. Resmen yok yok aracta.
    İci ve bagaj agzinin darligina ben de katiliyorum.
    Hele de 2007 focus dan sonra cok dar geldi.
    Ama alisiyor insan.

    Alıntıları Göster
    Yoltutuş olarak konfor olarak hangisi sence bana focus 2 daha iyi yol tutuyor gibi geliyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Polestar191

    Yoltutuş olarak konfor olarak hangisi sence bana focus 2 daha iyi yol tutuyor gibi geliyor

    Alıntıları Göster
    İkisinde de sorun yasamadim.
    Focus 2 ile birkaç kez limitleri zorlama durumuna düştüm ve beni yari yolda bırakmadı.
    Focus 3 le henüz boyle bir duruma düşmedim.
    Ama genel olarak ayni guzergahlarda ayni virajlari ikisi de benzer hizlarda donuyorlar. Tabii limitleri zorlamadim ama. Sonucta bu amacla almadim araçları.
    Ama titanyum x paket cidden cok dolu. Bir dahaki aracimda muhtemelen bu ozellikler olmaz, olan bir tane de cok cok pahali olur gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeepNote

    Müsaade alıp 10-15 km kullandım satış temsilcisiyle. Hakikaten harika gidiyor iyi duruyor, teknolojik oyuncakları tam titanium alırsanız. amma velakin 102 bin tl fiyat full olarak aşırı pahalı. Kaçd efadır söylüyorum 108 bin tl'ye spor paket insignia teklifi almıştım bu 102 bin tl'ye satılırken

    Benzinli otomatik az yakan Audi 85 bin tl, makyajlı aksa 1.0.

    Bu şartlar dahilinde ciddi indirimler yapmalı diyecektim, şu an aklıma megane 4 full'ün 110 bin tl'ye satıldığı geldi. Ford haklı abicim, herkes haklı sadece ben fakirim
    Gözden yaş geldi ama boşa akıyor...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2017 ford focus 3.5 dizel otomatik için hangi yakıt şirketlerini önerirsiniz.teşekkürler
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.