Şimdi Ara

ford focus 1.6 benzinli mi 1.6 dizel mi ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
25
Cevap
0
Favori
16.444
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar 2 tane araba var ikisi de 2009 ikisinin de km hemen hemen dizel 95 bin km de benzinli 105 bin km de. ikisi de full.benzinli de + olarak sanruf var

    benzin lpgli olan sizce gidişi kötümüdür ? aşırı performans beklentim yok sadece araba çok boğulmasın giderken.

    benzinli de + olarak sadece sanruf var. sizce hangisi ve neden ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lmfaopalio -- 21 Nisan 2017; 15:57:7 >



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Ford Focus: Benzinli mi Dizel mi?

    Ford Focus, Türkiye'de en çok tercih edilen kompakt otomobillerden biridir. Benzinli ve dizel olmak üzere iki farklı motor seçeneğiyle satışa sunulmaktadır. Hangisinin sizin için daha uygun olduğuna karar vermeden önce, her iki seçeneğin de avantajlarını ve dezavantajlarını göz önünde bulundurmalısınız.

    Benzinli Motor

    • Başlangıç maliyeti dizel motora göre daha düşüktür.
    • Bakım maliyetleri genellikle dizelden daha düşüktür.
    • Daha düşük devirlerde daha fazla güç üretir, bu da şehir içi sürüş için idealdir.
    • Daha sessiz çalışma ve daha az titreşim sunar.

    Dizel Motor

    • Yakıt verimliliği benzinli motordan daha yüksektir, bu da uzun vadede yakıt maliyetlerinden tasarruf sağlayabilir.
    • Daha yüksek tork üretir, bu da çekme ve yokuş yukarı sürüş için avantajlıdır.
    • Benzinli motora göre daha uzun ömürlüdür.

    Hangisi Daha Tutulan Motor?

    Türkiye'de en çok tutulan Focus motoru 1.6 dizel motordur. Yakıt verimliliği ve yüksek torku nedeniyle tercih edilmektedir. Ancak benzinli motor da daha düşük başlangıç maliyeti ve daha düşük bakım maliyetleri nedeniyle bazı alıcılar için uygun bir seçenek olabilir.

    Kullanıcı Yorumları

    Ford Focus kullanıcı yorumlarına göre, hem benzinli hem de dizel motorlar genel olarak güvenilir ve dayanıklı kabul edilmektedir. Benzinli motorun performansı ve sessizliği için övgü alırken, dizel motorun yakıt verimliliği ve torku övülmektedir.

    Sonuç olarak, benzinli mi dizel mi seçimi, bireysel ihtiyaçlarınıza ve sürüş alışkanlıklarınıza bağlıdır. Şehir içi sürüş için daha fazla güç ve daha düşük bakım maliyetleri arıyorsanız benzinli motor daha iyi bir seçenek olabilir. Uzun yolculuklar yapıyorsanız ve yakıt verimliliği sizin için önemliyse dizel motor daha uygun olacaktır.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Şahsen ben benzinliği alırdım.
  • lpg li alırdım.10 bin fark az değil.benzinli motor sağlam gidişi güzel yeterli dizelde başa gelebilecek arızaları içermiyor.cepte kalacak 10 bin tl ile gerekli bakımlar yapılır dünya kadar da yakıt parasıyla kafa rahat gezilir.
  • abiler çok özür dileyerek bişeyi düzzeltmek istiyorum. 10 bin fark km de var. yani benzinli fiyat 40 bin dizel fiyat 42 bin..

    dizel de 7 bin hasar kaydı var benzinlide 300 lira var
  • cadillaccts C kullanıcısına yanıt
    abi benzinli olanları çok hantal değil mi? daha önce kullanmadım nasıldır
  • lmfaopalio kullanıcısına yanıt
    2007 ghia sedan manuel vardı bende.benzinli idi lpg yoktu.alt devirler cansız 3bin devir üzeri canlanır 6 bin devire kadar gayet güzel yürürdü.bayırlarda klima açıkken kalkışta biraz devirli kalkman lazım yoksa stop eder.onun haricinde gidişi yol tutuşu gayet güzeldi aracın.ilanlar nette ise linkleri koyarsan bakalım.
    dizelle benzinli arasında 2 bin tl fark var demişin eğer öyleyse aracın diriliğine yıpranmamışlığına bakarım hangisi az yorulmuşsa onu alırdım.




  • benzinli olan daha diri duruyor sanki daha az yıpranmış birde sunroof var fakat dizel olanıda 110hp olması çok avantajlı duruyor,mantıklı olan dizeli almak arada fiyat farkıda cok yokmus ama benzinli olanda sunroof olması mantıgı devre dışı bırakır
  • benim de mantığımı iptal eden şey o

    bide lpg ile daha az yakar gibi geliyor mazot olmuş 4.30 lira
  • lmfaopalio kullanıcısına yanıt
    Mozot pahalı oldugu halde 18kurus değerleri görüyorum uzun yolda,yaşadığım şehir ufak trafik vs yok yIlda max10.000km yapıyoruz az yakıyor araba eğer 6.vitrste 90-100arası gidersenbahsettiğim yeni focus eskisini bilemem
  • benznlisini kullanan var mı acaba ? f2 kasa olanlardan biraz bilgi alsam aşırı hantal değilse ben alırım bunu
  • Tabi ki dizel. Sakın gidip benzinliye bulaşma Lpg sıkıntılarıyla uğraşmazsın,. yokuşta rampada daha rahat gidersin .
    Sunroof da olaymış iyiymiş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi .: mds :. -- 21 Nisan 2017; 17:12:14 >
  • lmfaopalio kullanıcısına yanıt
    2007 Focus arabamı 100 binde alıp 135 binde sattım. 35 bin km boyunca hızlı girilmeyen yokuşlarda üzüyor doğrudur. Eğer yokuş dümdüz ise hızlı girer çıkarsın hızını düşürerek tabi ki. Ancak virajlı yokuş ise tork isteği had safhaya çıkıyor. Hele bir de çok uzun ise. Onun dışında hemen her dk sı keyifli bir araba. Bunlar senin için problem değilse alabilirsin ama ben şahsen artık turbosuz arabaya binmek istemiyorum mesela. 3 ile çıktığım yeri 6 ile çıkıyorum.
  • lmfaopalio kullanıcısına yanıt
    Makyajlı focus 1vefocus 2 benzimli kullandım,ikiside aynı serilikte eğer devirli kullanırsan cok iyi ama alt devirlerde turbo dizel araçlra göre cansız arada bayağı fark oluyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Conqueror26

    2007 Focus arabamı 100 binde alıp 135 binde sattım. 35 bin km boyunca hızlı girilmeyen yokuşlarda üzüyor doğrudur. Eğer yokuş dümdüz ise hızlı girer çıkarsın hızını düşürerek tabi ki. Ancak virajlı yokuş ise tork isteği had safhaya çıkıyor. Hele bir de çok uzun ise. Onun dışında hemen her dk sı keyifli bir araba. Bunlar senin için problem değilse alabilirsin ama ben şahsen artık turbosuz arabaya binmek istemiyorum mesela. 3 ile çıktığım yeri 6 ile çıkıyorum.

    aslında bende fiat stilo vardı 103 beygir yokuşlarda 3e kadar düşüyordum bende artık torku yüksek araba düşünüyordum. şimdi bu focus yine aynı yokuşlarda yorulursa üzülürüm aşırı hantal değilse sıkınt olmaz ama.




  • yokuşlarda arabayı yakma hissi uyandırıyor mu benzinli
  • lmfaopalio kullanıcısına yanıt
    Üç aşağı beş yukarı 1.6 tüm atmosferikler aynı hissiyatı yaşatır. Burası belli. Yok şunda 140 bunda 150 tork var falan aynı sayılır. 1.0 ecotsi Ibiza daha keyifli olur yokuşlarda mesela. Eğer uzun yol çok yapmıyorsan veya yokuş olmayan memlekette isen olabilir. Ama Stilo nasıl hissettiriyorsa hemen hemen bu da aynısı olacak. Ona göre hesabını yap derim. Adana üzerinden memlekete giderken gene Focus ama tdci olan selektör atıp yanımızdan geçerdi. O zaman bu da Focus derdim hanıma. Şimdi aynı motorlu 308 ile belki 5-10 km yokuşu 6. Viteste tırmanabiliyorum. Dizel 4.30 olmuş kısmına takılma lpg de 2,5 olmuş ben o zamanlar 1,80 den alırdım. Daha indirim olmasa 2,8-2,9 du.
  • Conqueror26 kullanıcısına yanıt
    çok haklısın. dizeller de düşük km li focus bulmak çok zor . benim bide donanım olarak hız sabitleme olmazsa olmazım. bu yüzden mecburen titanium modellerine bakıyorum. 40 bine temiz düşük km li focus bulmak çok zor olmuş. 40 bin liraya düzgün araba kalmamış memlekette.
  • mesela dizel alırken. 2010 model için konusuyorum . örnek 120 bin km den yüksek alma diyeceğiniz bi km var mı ? mesela 110 bin km dizel için fazla mı alırken bunları göz önünde bulundurayım.
  • Dizelde sadece tampon değişik yazmış, peki 7 bin hasar kaydı nasıl olmuş?
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.