Şimdi Ara

Ford Focus & Chevrolet Cruze & Opel Astra & Toyota Corolla (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
39
Cevap
1
Favori
3.636
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Corolla yerine'de civic dusunulmesi gerekir. Amerika'da bu yıl en cok satan c segmenti otomobil Honda Civic. Turkıye'de boyle kaliteli bir otomobil uretildigi için oldukça sanslıyız.

    http://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=59281305
  • Opel ve Chevrolet aynı maalesef kullanımda çok zevk vermiyor direksiyon ve pedal takımları çok sert

    Toyota da seneye değişecek

    Focus en mantıklısı
  • Arkadaşım sadece samimi olarak yaşadıklarımı aktarıyorum yorum senin. ilgili yazıyı başka bir başlıkta yazmıştım buraya kopyalıyorum. " 1 yıl corolla comfort extra kullanıp sattım. corolla japon, güney afrika birde sanırım macaristan fason parçaların japonyada birleştirilmesidir. Yoğunluğa göre üretim bu ülkeler arasında dağıtılıyor sanırım. Parça üretimi eski corollalar gibi değil fason olarak bu saydığım ülkelerde üretildiği için inanılmaz rahatsızlıklarla-sorunlarla karşılaşabilirsiniz. Mesela depoyu fullediğinizde yaklaşık 100 km boyunca depodan gelen yüksek sesli lüp lüp sesini dinlersiniz, çünkü yakıt deposu ses izolasyonu yapılmamıştır. Vites sapı ve çevresi, kapı içleri 2. aydan itibaren kedi tırmalamış gibi çizilmeye başlar 6 . ayda vites sapını gören arkadaşınız aracınızı 10 yıllık sanabilir. Hava filtresi ne giden yol yada ilgili parça(her ne karın ağrısıysa) güney afrikadan gelenlerdense eğer arada bir ot, yaprak v.s. sıkıştığı için yepyeni aracınızın triger kayışı koptu sanabilirsiniz, korkmayın servisler alışıktır bu duruma şikayetinizi duyar duymaz hemen filtreyi çıkartıp temizler ve sesi keser ama “ne alaka” sorunuzu cevaplayamazlar. Toyota çevrecidir. Boyanın uzun süre kalmasını sağlayan esansı kullanmadığı için kısa süre sonra boya üzerinde irili ufaklı onlarca izler görürsünüz hemen servise gider iyi bir fiyata sözde orjinal toyota iz kapayıcı boya alırsınız ama nedense sizin aracınızın rengi için üretilmiş boyanın tonu aracınızla tutmaz!!! Servis demişken, servisde 250 TL verirsiniz ve garantiden çıkabilir tehdidiyle ne idüğü belirsiz sözde toyota marka yağ koydurusunuz(hemde her 6 ayda bir). Kitapçığında yazan ölçülerde değilde sebepsiz olarak ellerindeki açık bidon yağların ölçülerinde yağ koyarlar. Mesela 6 aylık bir toyotaya 250 TL ye 10w-30 gibi alakasız değerde ve saçma sapan bir markanın yarı sentetik yağını orjinal toyota diye koyarlar. Dışarıdan tamsentetik mobil ya da castrol 0w40 almak varken ya garantiden çıkarsa korkusuyla servise boyun eğersiniz. Çünkü son dönem dizel Corolla lar 6 ayda yaklaşık bir litre yağ eksiltir ve çok ama çok güncel bir sorundur bu.... Sırf bu yüzdende her 6 ayda bir km den bağımsız servisde yağ değiştirtmek zorundasınızdır. Değilse olası çıkacak sorunda (turbo arızası gibi) garanti kullanılması şansa kalmıştır. Ben aracıma navigasyon-geri görüş kamerası, arka cam güneşlikler dahil hemen hemen tüm orijinal aksesuarları servet fiyatına almıştım. Mesela 2011 nisanında 2000 TL ye aldığım navigasyon- geri görüş kamerası aksesuarının bluetoothu hiç çalışmadı, radyo dinlemek şansaydı çünkü kafasına göre kapanabiliyordu, cd den müzik dinlerken kamasonik gibi bir markanın kalitesinde ses duyuyordum. Geri kamerası plakayı aydınlatan ampullerden birisi çıkarılarak yerleştirildiği için sanayide acemice bir usta tarafından monte edilmiş gibi görünüyordu ve satmasaydım muhtemelen yangın çıkaracaktı, inanılmaz ısınıyordu. Garantilerini soracak olursanız elbette vardı servis orijinal toyota diyerek bir servete sattığı bu aksesuarları sattıktan sonra hiçbirisinin sorunu için ilgilenmedi flyaudio diye ilginç bir firmayla beni muhattap etti. Bu arada piyasadan 250 TL ye aldığınız bir navigasyon için ömür boyu güncelleme ücretsizken sözde orijinal navigasyonun güncellenmesi 2 yıl denmesi ama ama 1 yıl çıkması ise çok komikti. Arka orijinal güneşlikler camların hafif aralanmasıyla yerinden söküldü servise gittiğimde bildiğiniz japonla yapıştırıldığı için boyada ve camda çıkmayan iz bıraktı ama zaten camları her açtığımda düşüyordu..... Evet biliyorum toyota Türkiye müşteri hizmetlerine şikayetlerimi iletip iletmediğimi soracaksınız. Abartısız 20 kere şikayetlerimi ilettim ama çözüme dair tek bir yaklaşımları, cevapları olmadı. Daha fazla detaya girmek istemem son olarak şunu söyleyebilirim, önemlidir. 120 ve üzeri hızlarda giderken çok ama çok dikkatli olun yeni kasa corollalar da aerodinamik hata var. Yan rüzgarlardan inanılmaz etkileniyor hele birde o hızla bir kamyon ya da tır solluyorsanız var gücünüzle direksiyonu tutun değilse savrulursunuz. Söylemeden edemeyeceğim deri direksiyon simidinin iç taraflarındaki dikimleri ilginçtir aracı aldıktan tam 3 ay sonra söküldü ve servisinde müşteri hizmetlerininde durum umurunda değildi :))) Sorularınız olursa seve seve cevaplarım.... çok ama çok isteyerek, özenerek sıfır aldığım aracımı ciddi zararla (aksesuarlar sebebiyle) 11 ay sonra sattım belki ne demek istediğimi anlarsınız. Bu arada Corolla ilk arabam değildi, uzun süreli çok sayıda araç kullandım ve kıyaslama yaptığımda diğerlerini göz önüne alıyorum."




  • 2.0 olmadığı sürece Cruze alınmaz. 1.6 kaldıramıyor o kasayı. Astra yada Corolla arasında seçim yapmanızı öneririm.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye

    2.0 olmadığı sürece Cruze alınmaz. 1.6 kaldıramıyor o kasayı. Astra yada Corolla arasında seçim yapmanızı öneririm.

    Nerede 2.0 Cruze görsem, duysam ağzımın suyu akıyor gerçekten alınacak araç.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: filenperno

    Arkadaşım sadece samimi olarak yaşadıklarımı aktarıyorum yorum senin. ilgili yazıyı başka bir başlıkta yazmıştım buraya kopyalıyorum. " 1 yıl corolla comfort extra kullanıp sattım. corolla japon, güney afrika birde sanırım macaristan fason parçaların japonyada birleştirilmesidir. Yoğunluğa göre üretim bu ülkeler arasında dağıtılıyor sanırım. Parça üretimi eski corollalar gibi değil fason olarak bu saydığım ülkelerde üretildiği için inanılmaz rahatsızlıklarla-sorunlarla karşılaşabilirsiniz. Mesela depoyu fullediğinizde yaklaşık 100 km boyunca depodan gelen yüksek sesli lüp lüp sesini dinlersiniz, çünkü yakıt deposu ses izolasyonu yapılmamıştır. Vites sapı ve çevresi, kapı içleri 2. aydan itibaren kedi tırmalamış gibi çizilmeye başlar 6 . ayda vites sapını gören arkadaşınız aracınızı 10 yıllık sanabilir. Hava filtresi ne giden yol yada ilgili parça(her ne karın ağrısıysa) güney afrikadan gelenlerdense eğer arada bir ot, yaprak v.s. sıkıştığı için yepyeni aracınızın triger kayışı koptu sanabilirsiniz, korkmayın servisler alışıktır bu duruma şikayetinizi duyar duymaz hemen filtreyi çıkartıp temizler ve sesi keser ama “ne alaka” sorunuzu cevaplayamazlar. Toyota çevrecidir. Boyanın uzun süre kalmasını sağlayan esansı kullanmadığı için kısa süre sonra boya üzerinde irili ufaklı onlarca izler görürsünüz hemen servise gider iyi bir fiyata sözde orjinal toyota iz kapayıcı boya alırsınız ama nedense sizin aracınızın rengi için üretilmiş boyanın tonu aracınızla tutmaz!!! Servis demişken, servisde 250 TL verirsiniz ve garantiden çıkabilir tehdidiyle ne idüğü belirsiz sözde toyota marka yağ koydurusunuz(hemde her 6 ayda bir). Kitapçığında yazan ölçülerde değilde sebepsiz olarak ellerindeki açık bidon yağların ölçülerinde yağ koyarlar. Mesela 6 aylık bir toyotaya 250 TL ye 10w-30 gibi alakasız değerde ve saçma sapan bir markanın yarı sentetik yağını orjinal toyota diye koyarlar. Dışarıdan tamsentetik mobil ya da castrol 0w40 almak varken ya garantiden çıkarsa korkusuyla servise boyun eğersiniz. Çünkü son dönem dizel Corolla lar 6 ayda yaklaşık bir litre yağ eksiltir ve çok ama çok güncel bir sorundur bu.... Sırf bu yüzdende her 6 ayda bir km den bağımsız servisde yağ değiştirtmek zorundasınızdır. Değilse olası çıkacak sorunda (turbo arızası gibi) garanti kullanılması şansa kalmıştır. Ben aracıma navigasyon-geri görüş kamerası, arka cam güneşlikler dahil hemen hemen tüm orijinal aksesuarları servet fiyatına almıştım. Mesela 2011 nisanında 2000 TL ye aldığım navigasyon- geri görüş kamerası aksesuarının bluetoothu hiç çalışmadı, radyo dinlemek şansaydı çünkü kafasına göre kapanabiliyordu, cd den müzik dinlerken kamasonik gibi bir markanın kalitesinde ses duyuyordum. Geri kamerası plakayı aydınlatan ampullerden birisi çıkarılarak yerleştirildiği için sanayide acemice bir usta tarafından monte edilmiş gibi görünüyordu ve satmasaydım muhtemelen yangın çıkaracaktı, inanılmaz ısınıyordu. Garantilerini soracak olursanız elbette vardı servis orijinal toyota diyerek bir servete sattığı bu aksesuarları sattıktan sonra hiçbirisinin sorunu için ilgilenmedi flyaudio diye ilginç bir firmayla beni muhattap etti. Bu arada piyasadan 250 TL ye aldığınız bir navigasyon için ömür boyu güncelleme ücretsizken sözde orijinal navigasyonun güncellenmesi 2 yıl denmesi ama ama 1 yıl çıkması ise çok komikti. Arka orijinal güneşlikler camların hafif aralanmasıyla yerinden söküldü servise gittiğimde bildiğiniz japonla yapıştırıldığı için boyada ve camda çıkmayan iz bıraktı ama zaten camları her açtığımda düşüyordu..... Evet biliyorum toyota Türkiye müşteri hizmetlerine şikayetlerimi iletip iletmediğimi soracaksınız. Abartısız 20 kere şikayetlerimi ilettim ama çözüme dair tek bir yaklaşımları, cevapları olmadı. Daha fazla detaya girmek istemem son olarak şunu söyleyebilirim, önemlidir. 120 ve üzeri hızlarda giderken çok ama çok dikkatli olun yeni kasa corollalar da aerodinamik hata var. Yan rüzgarlardan inanılmaz etkileniyor hele birde o hızla bir kamyon ya da tır solluyorsanız var gücünüzle direksiyonu tutun değilse savrulursunuz. Söylemeden edemeyeceğim deri direksiyon simidinin iç taraflarındaki dikimleri ilginçtir aracı aldıktan tam 3 ay sonra söküldü ve servisinde müşteri hizmetlerininde durum umurunda değildi :))) Sorularınız olursa seve seve cevaplarım.... çok ama çok isteyerek, özenerek sıfır aldığım aracımı ciddi zararla (aksesuarlar sebebiyle) 11 ay sonra sattım belki ne demek istediğimi anlarsınız. Bu arada Corolla ilk arabam değildi, uzun süreli çok sayıda araç kullandım ve kıyaslama yaptığımda diğerlerini göz önüne alıyorum."

    Hocam, bahsettiğiniz şeylerden bir çoğu Toyota'larda benim de fark ettiğim şeyler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: filenperno

    Arkadaşım sadece samimi olarak yaşadıklarımı aktarıyorum yorum senin. ilgili yazıyı başka bir başlıkta yazmıştım buraya kopyalıyorum. " 1 yıl corolla comfort extra kullanıp sattım. corolla japon, güney afrika birde sanırım macaristan fason parçaların japonyada birleştirilmesidir. Yoğunluğa göre üretim bu ülkeler arasında dağıtılıyor sanırım. Parça üretimi eski corollalar gibi değil fason olarak bu saydığım ülkelerde üretildiği için inanılmaz rahatsızlıklarla-sorunlarla karşılaşabilirsiniz. Mesela depoyu fullediğinizde yaklaşık 100 km boyunca depodan gelen yüksek sesli lüp lüp sesini dinlersiniz, çünkü yakıt deposu ses izolasyonu yapılmamıştır. Vites sapı ve çevresi, kapı içleri 2. aydan itibaren kedi tırmalamış gibi çizilmeye başlar 6 . ayda vites sapını gören arkadaşınız aracınızı 10 yıllık sanabilir. Hava filtresi ne giden yol yada ilgili parça(her ne karın ağrısıysa) güney afrikadan gelenlerdense eğer arada bir ot, yaprak v.s. sıkıştığı için yepyeni aracınızın triger kayışı koptu sanabilirsiniz, korkmayın servisler alışıktır bu duruma şikayetinizi duyar duymaz hemen filtreyi çıkartıp temizler ve sesi keser ama “ne alaka” sorunuzu cevaplayamazlar. Toyota çevrecidir. Boyanın uzun süre kalmasını sağlayan esansı kullanmadığı için kısa süre sonra boya üzerinde irili ufaklı onlarca izler görürsünüz hemen servise gider iyi bir fiyata sözde orjinal toyota iz kapayıcı boya alırsınız ama nedense sizin aracınızın rengi için üretilmiş boyanın tonu aracınızla tutmaz!!! Servis demişken, servisde 250 TL verirsiniz ve garantiden çıkabilir tehdidiyle ne idüğü belirsiz sözde toyota marka yağ koydurusunuz(hemde her 6 ayda bir). Kitapçığında yazan ölçülerde değilde sebepsiz olarak ellerindeki açık bidon yağların ölçülerinde yağ koyarlar. Mesela 6 aylık bir toyotaya 250 TL ye 10w-30 gibi alakasız değerde ve saçma sapan bir markanın yarı sentetik yağını orjinal toyota diye koyarlar. Dışarıdan tamsentetik mobil ya da castrol 0w40 almak varken ya garantiden çıkarsa korkusuyla servise boyun eğersiniz. Çünkü son dönem dizel Corolla lar 6 ayda yaklaşık bir litre yağ eksiltir ve çok ama çok güncel bir sorundur bu.... Sırf bu yüzdende her 6 ayda bir km den bağımsız servisde yağ değiştirtmek zorundasınızdır. Değilse olası çıkacak sorunda (turbo arızası gibi) garanti kullanılması şansa kalmıştır. Ben aracıma navigasyon-geri görüş kamerası, arka cam güneşlikler dahil hemen hemen tüm orijinal aksesuarları servet fiyatına almıştım. Mesela 2011 nisanında 2000 TL ye aldığım navigasyon- geri görüş kamerası aksesuarının bluetoothu hiç çalışmadı, radyo dinlemek şansaydı çünkü kafasına göre kapanabiliyordu, cd den müzik dinlerken kamasonik gibi bir markanın kalitesinde ses duyuyordum. Geri kamerası plakayı aydınlatan ampullerden birisi çıkarılarak yerleştirildiği için sanayide acemice bir usta tarafından monte edilmiş gibi görünüyordu ve satmasaydım muhtemelen yangın çıkaracaktı, inanılmaz ısınıyordu. Garantilerini soracak olursanız elbette vardı servis orijinal toyota diyerek bir servete sattığı bu aksesuarları sattıktan sonra hiçbirisinin sorunu için ilgilenmedi flyaudio diye ilginç bir firmayla beni muhattap etti. Bu arada piyasadan 250 TL ye aldığınız bir navigasyon için ömür boyu güncelleme ücretsizken sözde orijinal navigasyonun güncellenmesi 2 yıl denmesi ama ama 1 yıl çıkması ise çok komikti. Arka orijinal güneşlikler camların hafif aralanmasıyla yerinden söküldü servise gittiğimde bildiğiniz japonla yapıştırıldığı için boyada ve camda çıkmayan iz bıraktı ama zaten camları her açtığımda düşüyordu..... Evet biliyorum toyota Türkiye müşteri hizmetlerine şikayetlerimi iletip iletmediğimi soracaksınız. Abartısız 20 kere şikayetlerimi ilettim ama çözüme dair tek bir yaklaşımları, cevapları olmadı. Daha fazla detaya girmek istemem son olarak şunu söyleyebilirim, önemlidir. 120 ve üzeri hızlarda giderken çok ama çok dikkatli olun yeni kasa corollalar da aerodinamik hata var. Yan rüzgarlardan inanılmaz etkileniyor hele birde o hızla bir kamyon ya da tır solluyorsanız var gücünüzle direksiyonu tutun değilse savrulursunuz. Söylemeden edemeyeceğim deri direksiyon simidinin iç taraflarındaki dikimleri ilginçtir aracı aldıktan tam 3 ay sonra söküldü ve servisinde müşteri hizmetlerininde durum umurunda değildi :))) Sorularınız olursa seve seve cevaplarım.... çok ama çok isteyerek, özenerek sıfır aldığım aracımı ciddi zararla (aksesuarlar sebebiyle) 11 ay sonra sattım belki ne demek istediğimi anlarsınız. Bu arada Corolla ilk arabam değildi, uzun süreli çok sayıda araç kullandım ve kıyaslama yaptığımda diğerlerini göz önüne alıyorum."

    kardeş , benim enişteninde 2011 avensisi var , bu sebeple servisle oldukça haşır neşiriz, ve servis konusunda yazdıklarınıza katılıyorum.

    aracı 10.000 bakımına götürdüğümüzde aldığımız fiyat 350 tl. pazarlık sünnettir dedik indirim rica ettik , sağolsunlar hiç ısrar etmediler tabi diyip fiyatı 260 tl. ye indirdiler. bizde vay ne ilgili ne iyi bir servis deyi verdik hemen sazan gibi. aracı içeri çektiler bakıma başladılar. bizde boşta kaldık serviste biraz turladıktan sonra aracın yanına gidip ustayla sohbet edelim dedik. bu sırada aracın yanındaki masanın üzerinde aracımıza ait olan servis fişini gördük. servis fişinde kurşun kalemle yazılı SARF YOK yazıyordu. ustanın, bizim girişte bizimle ilgilenen arkadaşla yaptığımız pazarlıktan haberi yoktu. usta dadik bu sarf yok ne demek , ustada bize anlattı , şu yok bu yok bilmem ne filtresi yok vs.vs. niye yok dedik normalde değişmesi gerekmiyormu ?.. gerekir dedi ama fişe işlenmemiş değişmiyoruz dedi. tabi öyle diyince biz soluğu bizimle ilgilenen arkadaşın yanında aldık sorduk neden bakım malzemeleri eksik girildi dediki fiyatı 260 tl. ye indirdikya. nasıl yani , o indirim değilmiydi dedik lafı geveledi, dedik bırak indirim mindirim istemiyoruz sen şu araca ne yapılacaksa ne değişilecekse fazlasını verelimde bakımı adam gibi olsun dedik ama servisinde notunu vermiş olduk.

    arkadaşlar siz siz olun toyota servisleriyle pazarlık etmeyin. 400 mü dediler 500 verinde malzemeden çalmasınlar !..




  • Durumu ben de çok defa yaşadım ve her servisden sonra menuniyet ölçümü için 50 defa arayan Toyota Türkiye ye ilettim ama sonuç sıfır. Hiç birşey dememişim gibi. Toyota ya çok güvendim çok severek aldım. İleride bütçem yeterse de RAV4 almak istiyordum ama artık yanından bile geçmiyorum.
  • Araç alırken geçmişede baksanız iyi olur. ben corolla veya focus diyorum.
  • Focus ve fiesta kendi kulvarlarında kullandığım en iyi araçlardandı. Ford kullanmak bana resmen zevk verirdi. Bu duygu birde vw ve seat ta oluyor bende. Sanki araç benim hareketimi bekliyor fırlamak, gitmek için. :)
  • arkadasş cruze alıcaksan yakıt giderini de hesap et..cruze motorları hepsinden cok yakıyor haberin ola..
  • Yorumlar, bilgilendirmeler için çok teşekkür ederim :( Mesleğim gereği hala yurt dışındayım eylül ortası gibi tam anlamında bayi bayi dolasma sansım olacak ilk olarak kafamda toyota vardı otomatık 1.33 olabilir diye dusunuyordum ama servis vs yorumları cok korkutucu geldi kafam biraz daha karıstı sımdı :D sanıırm ford yada opel e geri dönücem :S
  • opel için iyi düşünün, 1.4 140 hp yi kullanmış biri olarak (yaklaşık bir hafta) yakıt tüketiminin sizi zorlayacağını (şehir içi 11-13 arası kullanıma göre) performans konusunda da çok içinizi açmayacağını söyleyebilirim, araba biraz dar, aile için düşünüyorsanız biraz sıkıntı olabilir, 1.3 dizel astarlar ise motolarının yetersizliği yüzünden zaten çok eleştiriliyor 1500 kg arabaya 1.3 95 beygir 190 torkluk motor koymuşlar oldukça sıkıntılı...toyota da ise şişirilmiş fiyatlar var...servis için hemen hemen tüm servisiler aynıdır (son 4 yıl içinde pegout, wolkwagen ve toyota servisilerine giden biri olarak diyorum)...servisler, esanaf zihniyeti ile yönetilirler, bayi servisten, araba satışından daha fazla para kazanır çünkü....kusursuz araba yoktur, toyotanın fordan, fordun ww den, o arabanın şu arabadan nispeten daha iyi ve daha kötü yönleri vardır...içinize ne siniyorsa, bindiğinizde ne sizi pişman etmeyecekse o arabayı alın, sürün gitsin bence, inanın her araba ikinci elde o veya bu şekilde satılır ve yine sıfır aldığınız her araba kronik sorunları yoksa (varsada servisi çözüyor) sizi sıkıntısız en az 100 bin km götürür Yada ağır bakım km sine kadar) şu piyasaya bakın, millet çin malı arabalarla, kibrit kutusu gibi doğanlarla ve bir sürü enkazla geziyor, biniyort alıyor satıyor...direksiyonuna geçtiğinizde size güven veren, bütçenizi sarsmayan ve önemlisi kullanımınıza hitap eden arabayı almanız dileğiyle....




  • Focus derim ben

    Dizel araba düşünürsen;

    1. Renault Megane HB Business 1.5 dCi 90 bg Euro 5 - 44.950 TL
    2. Citroen 1.6 HDİ 92 HP Confort - 45.420 TL
  • Geçen sene bana kilometresiyle oynanmış bir ford focus 2 sattılar. Çok moralim bozuldu, çok sıkıntı çektim ama bi o kadar da forda hayran kaldım. TDCI motorların bu kadar ekonomik ve güçlü olduğunu bilmiyordum. Araç şirket arabasıydı o kadar hırpalanmasına ve yorulmasına karşın, yerinden fırlamak için resmen ağzının suyu akıyordu arabanın.

    Şimdi yaklaşık 1 aydır arabasızım ve ne focus alacak param var ne de focustan başka arabaya binecek iştahım. Bir kere forda bindin mi bir daha sanki hiçbir araba o tadı vermeyecek sanıyorsunuz, yani o kadar ki memnun kaldım.
  • Sorulmamalı bence Toyota corolla tabiki

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2011 toyota sahibiyim. Araba güzel yolda bırakmaz ama iç malzeme kalitesi çok düşük. astraya bak derim.
  • Bunlar içinde astra ya da focus alın...Bunların yanına İ30 style'de eklenebilir....Cruze 2.0 olursa diğer araçlardan 1.000tl fazla vergi vermek istemezdim...
  • Focus

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.