Şimdi Ara

Ford Focus & Golf V Mantıklı Mı? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
45
Cevap
0
Favori
1.428
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FAtEisdEAtH

    Hocam bütçe aslında 30 bin TL idi ancak tam otomatik B sınıfı araçların 2007-2010 modellerine bile 30 bin TL üzeri fiyat biçildiğini görünce fiyatımı 33 bin TL'ye zorlayayım da düşük model de olsa C sınıfı alayım diye düşündüm. O nedenle 33 bin TL'ye kadar zorlayacağım.

    Bu arada daha önce de dediğim gibi yılda 5000-7000 km'yi görmem, hafta içi iş için vs kullanılmayacak, sadece hafta sonları vs kullanılacak. O nedenle benzin çok üzmez diye düşünüyorum.

    valla dediğim gibi focus geniş rahat ferah bir araç
    tam otomatik ile performans törpüleniyor ve benzinde şehir içi 10-11 lt görüyor. gerçi ben lpg taktım rahatladım.

    İstanbuldaysanız ve focus istiyorsanız satayım benim focusu , binmek için aldım tüm bakımları yaptırdım lpg taktırdım pasta cilasını yaptım çiçek gibi oldu , özel renk bordodur türkiyede bu renk çok azdır




  • Ya hocam focusta yalıtım yok golfte var
    Focus işçilik zayıf golf kusursuza yakin
    Focus bozuk yolda zip zip zıplar golf te boyle bir durum yok
    Focus yine bozuk yolda gicirtisi tikirtisi iç trim sesleri eksik olmaz bitmez
    Golf te tik ses duyamazsiniz tok bir arabadır.

    İste bunlar da zaten kalite ve konfor oluyor

    Focus 2 genel anlamda megane 2 ile kiyaslanmali birbirine artı eksi yönleri var her iki aracın tıkırtı likirti eşittir her ikisinde de... megane nin sadece on takimi yürürü biraz zayıf olabilir focusa gore ve focusun malzeme kalitesi çok ufak bir tik önde olabilir meganeden yoksa ayni araçlar.

    Focusun yeri Fransızların bir ustu almanların bir altı ara modeldir bu böyledir yeni modeller gelişime değişime açık ama önceki modeller için soyledikkerimin arkasindayim hele hele ayni model yılı golf ve focus kiyaslanmaz...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Peki o zaman şöyle söyleyeyim dediğim gibi golfe uzun süre binmedim çok yorum yapamıyorum fakat kendi arabam 2007 focus hb ghia
    Dediğiniz gibi yalıtım sıfır hemfikiriz onun dışında
    İşime arabamla gidiyorum yolum 6 km bunun yarısı mahalle arası parke taşlı yokuslu bol çukurlu ve bol yamalı asfaltli dediğiniz gibi tıkırtılar hiç yok sıfır
    Yolda ziplama durumu yok sadece lastiklerim eski ve sert olduğu için konfor kaybim var
    8 yaşındaki arabamın hiç bir dugmesinde yada konsol torpido döşeme vb aşınma durumu yok fakat golf 5 lerin klima cam far vb düğmeleri hepsi aşınmış durumdaydı benim gördüğüm çünkü araba almadan önce golf 5 alacaktım temiz bulamadığım ve focus tanıdık olduğu için aldım
    Şunu da belirteyim amacım tartışma çıkarmak ya da focusu ovup golfü yermek değil hala golfe özellikle 5 kasalara büyük sempatim var ama durum bu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi er.ay88 -- 12 Mayıs 2015; 12:15:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fiesta

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ankara'dayım hocam, teklif için teşekkür ederim, 2008 focus ne kadara :) ay sonunda araç alabileceğim.

    Anladığım kadarıyla focusun yalıtımı konusunda bir mutabakat söz konusu. Açıkçası golf v kasaya temiz bulursam aklım yattı gibi. Farklı da öneri gelmiyor zaten :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: flowerhorn

    Fiesta


    Hocam yeni kasaları çok pahalı ya o kadar etmemeli diye düşünüyorum. İç hacmi vs de küçük diye bahsediliyor, özellikle arka kısım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FAtEisdEAtH

    quote:

    Orijinalden alıntı: flowerhorn

    Fiesta


    Hocam yeni kasaları çok pahalı ya o kadar etmemeli diye düşünüyorum. İç hacmi vs de küçük diye bahsediliyor, özellikle arka kısım.

    Küçük fakat hoşuma gidiyor benim . Kaç kişilik aile oldugunuzu bilmiyorum . Karar sizin :)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yok hocam ne tartışması ?hic gerek yok ayrıca da bu tarz şeyler için tartışmak bana çok aptalca geliyor bunun dışında su an astra sahiyim golf 5 biliyorum focusu da çok iyi biliyorum.focus çok albenili dıştan iri yari (bizim millet iri ve gösterişli olanları sever) bir de 1.6 TDCİ motor un albenisi san ve şöhreti ile focus buralara bu üne ve sana kavuştu.çünkü eskiden opel 1.3 CDTİ vardı,VW dizel çok pahalıydı Renault 1.5 DCI şirketler rekor kırıyordu ama Renault diye yine bireysel satışlarda pek tercih edilmiyordu yani 1.6 orta sınıf alınabilecek en mantıklı ve güzel araç focustu ama simdi öyle mi yaa?

    Hocam doğru oturup doğru konuşalım alman araçları bir başka oluyor.yani burada nedenini sorsan söyleyemem belki ama yav değişik bir buyu ve his var bu alman arabalarında en kotusunde bile...direksiyon hissi mi tok ve oturaklı gidişi mi yav bir tuhaf bir acayip yapıyor bu adamlar ...

    Sıfır corollaya bindim test ettim yok abi olmuyor o tadı o 2000 model 98 model almanın hissini veremiyor corolla mesela boyle birşey hocam...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quatrros kullanıcısına yanıt
    Ford amerikan menşei ama binek modellerin almanya üretimi olduğunu sanıyordum yanılıyor muyum
    Mondeo focus taurus gibi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir de hocam bu alman arabalri ve diğer markalar arasındaki en büyük fark c segmentinde ortaya çıkıyor .d sınıfı her araç geniş güzel oturaklı b sınıfı her araç yine dar küçük ve yalıtım zayıf fakat burada da polo ufak tefek ben buradayım diyor o tokluk ve yalıtım vs diğer b segmentleri ne gore polo yine bir his bir duygu veriyor .Fakaat c sınıfı oldu mu alman arabası ben buradayım diyor tarifi zor boyle bütün bütün seni saran bir güven sessizlik ve konfor hissi o tok ve oturakli gidiş sert ve kemikli vites geçişleri hızlandıkça daha da güven veren sertleşen direksiyon arabada alman abi kim ne derse desin...diğer markalar bunu veremiyor bu almanların otomobillerine kattığı iksir gibi birşey.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FAtEisdEAtH

    Ankara'dayım hocam, teklif için teşekkür ederim, 2008 focus ne kadara :) ay sonunda araç alabileceğim.

    Anladığım kadarıyla focusun yalıtımı konusunda bir mutabakat söz konusu. Açıkçası golf v kasaya temiz bulursam aklım yattı gibi. Farklı da öneri gelmiyor zaten :)



    hayırlı olsun bu model araçları ha diyince bulamıyorsunuz biraz aranıp taranacak yakın illere bakılacak mutlaka temiz çıkar
    benimki 2008 titanium otomatik hb 72binde lpgli 33 yazsam yarın satılır herhalde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: airarmada


    quote:

    Orijinalden alıntı: FAtEisdEAtH

    Ankara'dayım hocam, teklif için teşekkür ederim, 2008 focus ne kadara :) ay sonunda araç alabileceğim.

    Anladığım kadarıyla focusun yalıtımı konusunda bir mutabakat söz konusu. Açıkçası golf v kasaya temiz bulursam aklım yattı gibi. Farklı da öneri gelmiyor zaten :)



    hayırlı olsun bu model araçları ha diyince bulamıyorsunuz biraz aranıp taranacak yakın illere bakılacak mutlaka temiz çıkar
    benimki 2008 titanium otomatik hb 72binde lpgli 33 yazsam yarın satılır herhalde

    İnşallah hocam, evet 33 e çok abuk gider ben 2006 modellerini o fiyata yakın bulmuştum, tabi temiz vs bilmemekle birlikte.




  • Peki, yüksek model 2007 fsi düşük km 80-90 bin, midline donanım mı yoksa 2005 model fsi yüksek km 150-170 bin, comfortline donanım mı tercih edilmeli?
  • düşük km midline alın.
    bendeki fsi 40 kurus yakiyordu istanbul sehirici manuel. Otomatigi de 45 kurus yakar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam b sınıfı yerine c sınıfı araç almak mantıklı ama bir yere kadar. O fiyatlara 2010-11 Fiesta titanium bulabilirsin. Ve aynı fiyat skalasında alacağın golf 2004-5 model olacak bu da demektir ki arada 6-7 yaş fark edecek. Bence Fiesta almak daha mantıklı araç hem daha yeni hem kaliteli hem daha masrafsız hem daha güzel ve hemde daha dolu olur. Ben her türlü Fiesta diyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ayrıca o yaştaki golf,focus ile Fiesta arasında boyut dışında fark oldugunu sanmıyorum ki fiestanın yeni yüz olma avantajı da var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yakamoz88

    Peki o zaman şöyle söyleyeyim dediğim gibi golfe uzun süre binmedim çok yorum yapamıyorum fakat kendi arabam 2007 focus hb ghia
    Dediğiniz gibi yalıtım sıfır hemfikiriz onun dışında
    İşime arabamla gidiyorum yolum 6 km bunun yarısı mahalle arası parke taşlı yokuslu bol çukurlu ve bol yamalı asfaltli dediğiniz gibi tıkırtılar hiç yok sıfır
    Yolda ziplama durumu yok sadece lastiklerim eski ve sert olduğu için konfor kaybim var
    8 yaşındaki arabamın hiç bir dugmesinde yada konsol torpido döşeme vb aşınma durumu yok fakat golf 5 lerin klima cam far vb düğmeleri hepsi aşınmış durumdaydı benim gördüğüm çünkü araba almadan önce golf 5 alacaktım temiz bulamadığım ve focus tanıdık olduğu için aldım
    Şunu da belirteyim amacım tartışma çıkarmak ya da focusu ovup golfü yermek değil hala golfe özellikle 5 kasalara büyük sempatim var ama durum bu

    Ya kardeşim arkadaş öyle bir demişki yok sanki golf Mercedes focusta Broadway. Golf ile focus arasında ahım şahım kalite farkı yok. Ikisini de aynı şekilde kullan hiç bir Farkları kalmaz. Focustan ses geliyorsa golftende gelir. 2007 passatta bile trim sesleri olabiliyorken 2004 model golfte böyle bir sorun yok demek doğru değil. Arabasına bağlı temizse tık sesi duymazsınız. Temiz değilse Allah sabır versin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bu iki araç arasında kalsam golf'ü seçerdim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: omcool

    Hocam b sınıfı yerine c sınıfı araç almak mantıklı ama bir yere kadar. O fiyatlara 2010-11 Fiesta titanium bulabilirsin. Ve aynı fiyat skalasında alacağın golf 2004-5 model olacak bu da demektir ki arada 6-7 yaş fark edecek. Bence Fiesta almak daha mantıklı araç hem daha yeni hem kaliteli hem daha masrafsız hem daha güzel ve hemde daha dolu olur. Ben her türlü Fiesta diyorum



    Hocam ilk başlarda bende B sınıfı yüksek model diye düşünmüştüm ama 2008-2009 modellerinin temizlerinde 30-33 fiyat çekenler var. Şimdi tekrar baktım, 2010 model Fiesta titanium donanım otomatik olarak, %90'ı ağır hasar kayıtlı, 20 bin küsür hasar kayıtlı yada 9-10 hasar kaydı yapmış toplam 15 bini bulan hasarlar, bu araçların fiyatları 30-33 bin TL. Gelde al şimdi bunları, aranırsa bulunur mu bilemiyorum tabi.

    Eh eski kasa fiestaya da girmek istemiyorum 28 bin civarlarına.

    Bu arada gerçekten 2010 model fiesta titanium ile 2005-2006 golf boyut dışında konfor vs fark çok yok mudur? Şaşırırım öyleyse çünkü. Gerçekten marka fanı hiç değilim, yakın zamana kadar polo, golf'ten nefret ederdim, şimdi bakınca diğerlerine o fiyat biçiliyorsa bunu alayım noktasına geldim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dudeykewl

    düşük km midline alın.
    bendeki fsi 40 kurus yakiyordu istanbul sehirici manuel. Otomatigi de 45 kurus yakar

    Hocam kullanım fazla olmayacağı için yakıtı çok dert etmiyorum, benim kullanımımla Ankara'da (acemilikten :)) 12 litre bile olur muhtemelen.

    50 -60 bin km için comfortline'dan vazgeçilir diyorsunuz yani. farklarına bakayım bir.

    teşekkürler,
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.