Şimdi Ara

ford focus hakkında acil!!!!!!!! (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
45
Cevap
1
Favori
33.523
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • hemen hemen ayni zamanda almisiz.arkadaslar 1.5-2 ay bütün markalari gezmistim ,almadan hicbir markayada gönül bagim yoktu objektif bi sekilde hepsinin + sini - sini kagida döktüm focus bir adim önde geldi.her gecen günde gözüme daha bi güzel gelmekte.hic pisman olmadim siddetle öneririm. bu arada yahu focus II amma satmis almadan önce hic dikkat etmemistim.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: uskan

    demekki üretim farklılıkları var.


    tabi sürücü farkı yoktur !!!
  • sürücü farkı olsada kullanan arkadaşı tanıyorum,söylemek istediğin anlamda bir sürücü değil.
  • peki o zaman ford bodrum için arabalarını özel olarak üretiyor diyelim o zaman ne diyim başka ...
  • valla şimdi hepten kararsız kaldım iyimi
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tansed

    valla şimdi hepten kararsız kaldım iyimi

    arkadaşım kararsız kalma bugün için aynı sınıfta (kompaksa kompak mini ise mini veya orta sınıf) alacağın araç hangisi olursa olsun,opel,renault,ford,wolksvagen gibi markalar senin isteklerini ve günümüz standartlarını karşılayacak düzeydedir,tercih senin beğenine,bulunduğun yerdeki servis durumuna,bulunduğun yerdeki tutulma oranına ve alıştaki hesaplı olma ve kredi durumuna göre değişir,buna sen karar vereceksin,bir marka fanatikliğin yoksa bu kriterlere göre tercih yap yanılmazsın.




  • @ tanset

    bişey sorcam paran 24000 ytl yi zorlayabilir mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi okyaypay -- 18 Eylül 2006; 11:56:03 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: okyaypay

    @ tanset

    bişey sorcam paran 24000 ytl yi zorlayabilir mi?

    abi valla 20000 ytl yi bile acayip zorluyorum bilemezsin
  • quote:

    Orjinalden alıntı: uskan


    quote:

    Orjinalden alıntı: tansed

    valla şimdi hepten kararsız kaldım iyimi

    arkadaşım kararsız kalma bugün için aynı sınıfta (kompaksa kompak mini ise mini veya orta sınıf) alacağın araç hangisi olursa olsun,opel,renault,ford,wolksvagen gibi markalar senin isteklerini ve günümüz standartlarını karşılayacak düzeydedir,tercih senin beğenine,bulunduğun yerdeki servis durumuna,bulunduğun yerdeki tutulma oranına ve alıştaki hesaplı olma ve kredi durumuna göre değişir,buna sen karar vereceksin,bir marka fanatikliğin yoksa bu kriterlere göre tercih yap yanılmazsın.

    saol kardeş açıklaman için




  • yardımcı olabildiysem ne mutlu,dediğim gibi '0' alacaksan durum bu, karar sana kalmış.
  • 2. elde de bunlara ilaveten,yine çevre faktörü,aracın durumu ve senin beğenin.
  • kardeş az kaldı bi temizinden araba buldum mu bu foruma yazıcam yardımlarınız için teşekkürler
  • Donanım+bakım seçenekleri tercihinde temel esaslardan birkaçı, ancak megane 1 kullanmış ve şu an 1. nesil Focus Ghia Sedan kullanan biri olarak samimiyetle söyleyebilirim ki Focus'tan aldığım sürüş zevkini megane'dan hiç bir zaman almadım. Megane biraz daha güçlü dursa da focus'un yere basışı ve yolda gidişi çok farklı, Ghia'nın donanımı da şu an için bile yeterli, ayrıca estetik açıdan gözüne neyin hoş geldiği de sana kalmış bir durum, her ne alırsan al hayırlı olsun, kazasız belasız kullan, selamlar
  • 24 bin zorlasaydın sıfır astra classic vardı aslında birazını taksit alabilirsin yinede
  • quote:

    Orjinalden alıntı: vinzo

    Donanım+bakım seçenekleri tercihinde temel esaslardan birkaçı, ancak megane 1 kullanmış ve şu an 1. nesil Focus Ghia Sedan kullanan biri olarak samimiyetle söyleyebilirim ki Focus'tan aldığım sürüş zevkini megane'dan hiç bir zaman almadım. Megane biraz daha güçlü dursa da focus'un yere basışı ve yolda gidişi çok farklı, Ghia'nın donanımı da şu an için bile yeterli, ayrıca estetik açıdan gözüne neyin hoş geldiği de sana kalmış bir durum, her ne alırsan al hayırlı olsun, kazasız belasız kullan, selamlar

    sağal arkadaşım
  • aracım 160000de ön düzende ilk defa aks değiştiriyorum
    quote:

    Orjinalden alıntı: okyaypay

    peki o zaman ford bodrum için arabalarını özel olarak üretiyor diyelim o zaman ne diyim başka ...
  • ben de 2001 focus ambiente güvenlik paketli sedan kullanıcısıyım. Arabam 91,000 km'de. Genelde memnunum diyebilirim arabadan. Daha çok eşim kullanıyor. Yol tutuşu mükemmel. Bakım masrafları (yedek parça ve işçilik) Reno Clio 2001 otomatik 1,4 16 V'e göre % 30 ucuz. Arıza yapma %'si çok düşük. Sadece geçen hafta ateşleme bobin arızasından ilk defa yolda kaldık. Focus'ta ateşleme bobini 1 adet. Clio'da (Renoda) 4 adet. yani Reno'da biri arıza yapıyor, 10-15 km daha kullanayım derseniz ikincisi de arıza yapıyor. Ya da birini yaptırıyorsunuz, 10.000 km sonra ikincisi arıza yapıyor, onu yaptırıyorsunuz 20.000 km sonra başka biri bozuluyor. Bunlar başıma geldi, bir daha Reno almam.
    Focus'un sadece beni deli eden bir özelliği var. Ben havalandırmayı ön cama verip dışardan giren havayı keserek araba kullanmayı severim. Tabii klimayı açarak. Focus'ta bunu yapamıyorsunuz. Yani havalandırmayı ön cam seçerseniz, dışardan giren havayı kapatamıyorsunuz. Ve otomatik olarak klima devreye giriyor, siz klimayı açmamış olsanız bile.
    Bu beni son derece rahatsız ediyor. Ön camda dışardan giren havayı kapatamadığımız için mecbur kalıyorum, bu defa hava kanallarını en yukarıya, en havaya doğru çevirip yüze üfletmeye. Bu defa arka koltukta oturan oğluma direk buz gibi hava geliyor ve "ben üşüdüm klimayı kapatın" diyor.
    Bir otomobil üretiyorsunuz, herşey dört dörtlük. Ama dışardan hava girsin girmesin seçeneğini sürücüye bırakmıyorsunuz. Bunun mantıklı bir izahı yok. Ford!a sorunca saçma sapan cevaplar veriyorlar, yok efendim o pozisyonda dışardan hava girmeliymiş, yoksa buğu yaparmış vs vs... Ne alakası var, diğer 6 pozisyonda dışardan hava girip girmemesine ben karar veriyorum da neden o pozisyonda vermeyeyim. Klimayı açınca zaten buğu dağılır. Üstelik bu olay Ka'da yoktu, Escort'da sanırım yoktu. Fiesta'da yok. Bir tek Focus'da var. Bir aklıevvel mühendis öyle yapalım demiş, diğerleri de kabul etmiş herhalde üretim esnasında!!!!!!!!!!!!!!




  • quote:

    Orjinalden alıntı: atib

    ben de 2001 focus ambiente güvenlik paketli sedan kullanıcısıyım. Arabam 91,000 km'de. Genelde memnunum diyebilirim arabadan. Daha çok eşim kullanıyor. Yol tutuşu mükemmel. Bakım masrafları (yedek parça ve işçilik) Reno Clio 2001 otomatik 1,4 16 V'e göre % 30 ucuz. Arıza yapma %'si çok düşük. Sadece geçen hafta ateşleme bobin arızasından ilk defa yolda kaldık. Focus'ta ateşleme bobini 1 adet. Clio'da (Renoda) 4 adet. yani Reno'da biri arıza yapıyor, 10-15 km daha kullanayım derseniz ikincisi de arıza yapıyor. Ya da birini yaptırıyorsunuz, 10.000 km sonra ikincisi arıza yapıyor, onu yaptırıyorsunuz 20.000 km sonra başka biri bozuluyor. Bunlar başıma geldi, bir daha Reno almam.
    Focus'un sadece beni deli eden bir özelliği var. Ben havalandırmayı ön cama verip dışardan giren havayı keserek araba kullanmayı severim. Tabii klimayı açarak. Focus'ta bunu yapamıyorsunuz. Yani havalandırmayı ön cam seçerseniz, dışardan giren havayı kapatamıyorsunuz. Ve otomatik olarak klima devreye giriyor, siz klimayı açmamış olsanız bile.
    Bu beni son derece rahatsız ediyor. Ön camda dışardan giren havayı kapatamadığımız için mecbur kalıyorum, bu defa hava kanallarını en yukarıya, en havaya doğru çevirip yüze üfletmeye. Bu defa arka koltukta oturan oğluma direk buz gibi hava geliyor ve "ben üşüdüm klimayı kapatın" diyor.
    Bir otomobil üretiyorsunuz, herşey dört dörtlük. Ama dışardan hava girsin girmesin seçeneğini sürücüye bırakmıyorsunuz. Bunun mantıklı bir izahı yok. Ford!a sorunca saçma sapan cevaplar veriyorlar, yok efendim o pozisyonda dışardan hava girmeliymiş, yoksa buğu yaparmış vs vs... Ne alakası var, diğer 6 pozisyonda dışardan hava girip girmemesine ben karar veriyorum da neden o pozisyonda vermeyeyim. Klimayı açınca zaten buğu dağılır. Üstelik bu olay Ka'da yoktu, Escort'da sanırım yoktu. Fiesta'da yok. Bir tek Focus'da var. Bir aklıevvel mühendis öyle yapalım demiş, diğerleri de kabul etmiş herhalde üretim esnasında!!!!!!!!!!!!!!

    ya kardeş iyice kafam karıştı ha yani tek sorunu senin için klima mı?




  • Evet, tek sorunu benim için dışardan giren havanın ön cam seçeneğinde kapatılamaması. Bu araba, yazımı iyi okursan, bence süper bir araba. O yüzden insan bu süperlikte bu detayı da arıyor. Anladığım kadarıyla bu detay senin için önemsiz bir detay. O zaman seçeneğini Focus'tan yana kullan, ne düşünüyorsun. Bence hiç pişman olmazsın.
  • iç tasarımda focusun üzerine tanımam....
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.