Şimdi Ara

FORD FOCUS III 2011 (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.953
Cevap
12
Favori
487.796
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Eğer bu tarz dizayn olursa özellikle HB için diyebilirim ki piyasadaki bütün hb ler, f3 hb yi kıskanır.

    Ama ben sedancıyım arkadaşlar ve fazlaca yuvarlık hatlı arabaları sevmiyorum. Önümüzdeki senenin ortalarında Allah kısmet ederse diesel alacağım ve F3 burdaki dizayna benzer şekilde çıkarsa tercihim gene F2,5 dan yana olacaktır.

    Zaten onun makyajlısı bunun yeni kasası dersek ooooo.. F2,5 benim çok hoşuma gidiyor.

    Ama hb tasarım müthiş olacakkk..
  • arkadaşlar bir kaç gün önce ford otosana focus 3ün durumu hakkında bi mail atmıştım. bugün beni telefonla aradılar ve kesin bir dille ford focus yeni versiyonu ile OCAK 2011 tarihinde Türkiye'de olacak dediler, yeni teknolojiler içinse henüz bir bilgi yok dediler
  • Ben diyordum ama kimse dinlemiyordu....2010 da gelir diyorlardı (forumdan)

    2011 ocak dediğine de bakmayın o şubat martı yine bulur yeni teknolojiler güncel modellerde de sunulabilir...kesin cevap verememeleri normaldir..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi uA_Y_C_A -- 2 Eylül 2009; 23:25:02 >
  • Tabiki bilgi vermezler,2010 ilk çeğrek gibi gelecek deseler güncel Focus'a kim para verip alır bu saatten sonra
  • 2010 da üçüncü nesli piyasaya sürülecek olan Focus, şirketin hatchback satışlarını bir basamak yükselteceğe benziyor. Arabanın neye benzediğine dair ipuçları Cenevre ‘de verilmişti, anlaşılan o ki yeni Ford Focus ‘a ilham verici bir tasarım düşünülmüş. Ve en sonunda yeni Focus daha büyük ve daha alçak bir ızgara ve genişletilmiş farlarla pürüzsüz bir ön tasarıma sahip olmuş

    Arka taraf ise göz alıcı ışıklar ve daha uzun bir kuyrukla karşımıza çıkıyor. Yeni tampon yeni görünümü tamamlayıp arabaya daha masküler bir hava katmış ve Ford çalışanlarından alınan duyuma göre panaromik bir tavan da yeni Focus ‘un özellikleri arasında. Çalışanlar dış tasarıma verdikleri önemi iç tasarım içinde fazlasıyla kullanmışlar. Yeni Ford Focus karşımıza yepyeni bir konsolla çıkacak.

    Hali hazırda ki Ford Focus ‘un şaşisinde yapılan geliştirmelerden ötürü araba biraz büyüyecek. Ağırlık Focus ‘un ün yaptığı keskin manevra kabiliyeti ve sürüş kolaylığından ödün verilmeden yapılacak. Yeni turbo şarjlı ecoboost motor müşterileri baştan çıkarmaya hazırlanıyor. Giriş modellleri 1.0 litre 4 silindirli 89beygir veya 108 beygirlik seçenekleriyle piyasaya sürülecek ama en fazla rağbet 1.6 litre 149 veya 178 beygir üreten motorlar da olacak kuşkusuz. Bu ünite kullanıcılara az yakıt tüketimiyle çok hızı vaad ediyor aynı zamanda dizel motor seçenekleri de mevcut. 1.6 litre 128 beygirlik, 2.0 litre 168 beygir veya 197 beygirlik seçenekler de halihazır da müşterilere sunulacak. Bütün motor seçenekleri düz vites ile alınabilecek ama bunun yanında Ford ‘un büyük önem vererek geliştirdiği yeni otomatik vites de seçenekler arasında.

    Bu etkileyici arabayı yollarda görmek için biraz beklemeniz gerekecek çünkü Focus ve C-max MPV compact 2010 da piyasaya çıkarılacak.

    Kaynak haber7.com



     FORD FOCUS III 2011


     FORD FOCUS III 2011




  • Açıklamalar iştah açıcı !


    Focus umu zamanı geldiğinde daha yüksek sürüş kalitesine sahip daha da performanslı bir modelle yenilemek isterim.


    Ya Focus III ü bekleyeceğim ya da kendimi karşıma alıp "bak Tolga yaş neredeyse yolun yarısı sayılır,vazgeç sürat yapmaktan" diyerek otomatik vitesli viraja giremeyen yokuşta bayılan hamur gibi yumuşak bir aile sedanı alacağım!


    Hangisini yaparım sizce?

  • Focus alacak olanlara sabır diyorum. Buna bende dahilim.
  • Açıkcası ben böyle bir tasarım beklemiyorum...ki tarih de yanlış zaten.
  • Huylu huyundan vazgeçmez... Yaşım 37 ye gidiyor. Evet bundan 8-10 sene önceki gibi araba kullanmıyorum ama bazen tahrik ediyorlar insanı.. Ya da bana öyle geliyor ve o eski günlerime dönüyorum... Gençliğimde de sedancıydım. Gene sedan. Gene sedan. Opel Vectra B, Mazda Lantis, Chyresler Stratuss gibi araçların otomatik olanlarını da kullandım. Ama şu düz vites takıntımdan kurtulamadım. Bence sedancı olsan bile otomatik vites almazsın. Alsan da rahat edemezsin. Heleki focus un otomatiği için olumsuz söylemler varken.

    @webcin
    Tüm focus severler tarafından merakla beklenen F3 için motor ve beygir gücü açıklamalarında bulunmuşsun. Gayet güzel. Bu focusların 1,8 ve 2,0 motorları halen mevcut ancak ötv çılgınlığı yüzünden türkiye ye gelmiyor. Nasıl gelsin ki? 1,6 motor için % 37 olan ötv 2,0 için % 60. Dolayısı ile 1,8 - 2,0 motorlu focusların türkiye ye gelmeyeceğini gelsede sadece belli bir azınlık tarafından satın alınacağını düşünüyorum. Sadece 1500 lira ortalama maliyet yüzünden ESP bile opsiyonel olarak sunulurken 2,0 Focus un rağbet görmeyeceğini düşünüyorum..
    quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Açıklamalar iştah açıcı !


    Focus umu zamanı geldiğinde daha yüksek sürüş kalitesine sahip daha da performanslı bir modelle yenilemek isterim.


    Ya Focus III ü bekleyeceğim ya da kendimi karşıma alıp "bak Tolga yaş neredeyse yolun yarısı sayılır,vazgeç sürat yapmaktan" diyerek otomatik vitesli viraja giremeyen yokuşta bayılan hamur gibi yumuşak bir aile sedanı alacağım!


    Hangisini yaparım sizce?






  • Düz vitesli otomobil kullanmak benim için daha zevklidir; tabi yaşadığım yerde trafik yok ve sportif bir kullanım tarzım var diyorsanız.

    Aksi taktirde vites değişimleri zevk vermekten ziyade yorucu bir hal alır, o zaman otomatik şanzıman tercih edilmeli haliyle.

    Otomatik bir araç kullanmayı yerine göre konforlu bulduğum olmuştur ama yine de şu an istemem;

    Bana göre debriyaj ve vites kolu arasındaki kombinasyonu ben kurmalıyım, öbür türlü çarpışan otomobil kullanır gibi geliyor; sadece gaza bas ve git!
  • Kesinlikle aynı fikirdeyim. Araca benim hükmetmem lazım..

    Çalıştığım şirket beni istanbul a tayin etmişti bu sene başında.Gerçi 10 gün durup yerleşmekten vazgeçtim ve tekrar dönüş yapmıştım. İstanbul da otomatik vitesin şart olduğunu, sürüş keyfinin düşünülmemesi gerektiğini anladım.

    U_a_y_c_a kardeşimiz gerçi bi süredir istanbul lu. Bilmiyorum o ne düşünür bu konuda ?
    quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Düz vitesli otomobil kullanmak benim için daha zevklidir; tabi yaşadığım yerde trafik yok ve sportif bir kullanım tarzım var diyorsanız.

    Aksi taktirde vites değişimleri zevk vermekten ziyade yorucu bir hal alır, o zaman otomatik şanzıman tercih edilmeli haliyle.

    Otomatik bir araç kullanmayı yerine göre konforlu bulduğum olmuştur ama yine de şu an istemem;

    Bana göre debriyaj ve vites kolu arasındaki kombinasyonu ben kurmalıyım, öbür türlü çarpışan otomobil kullanır gibi geliyor; sadece gaza bas ve git!





  • Orası kesinlikle öyle,

    İstanbul trafiğinde altınızda Ferrari dahi olsa ne yazar,milim milim ilerleyip iki fren bir gaz yaptıktan sonra
  • quote:

    Orijinalden alıntı: focus_smmm

    Kesinlikle aynı fikirdeyim. Araca benim hükmetmem lazım..

    Çalıştığım şirket beni istanbul a tayin etmişti bu sene başında.Gerçi 10 gün durup yerleşmekten vazgeçtim ve tekrar dönüş yapmıştım. İstanbul da otomatik vitesin şart olduğunu, sürüş keyfinin düşünülmemesi gerektiğini anladım.

    U_a_y_c_a kardeşimiz gerçi bi süredir istanbul lu. Bilmiyorum o ne düşünür bu konuda ?
    quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Düz vitesli otomobil kullanmak benim için daha zevklidir; tabi yaşadığım yerde trafik yok ve sportif bir kullanım tarzım var diyorsanız.

    Aksi taktirde vites değişimleri zevk vermekten ziyade yorucu bir hal alır, o zaman otomatik şanzıman tercih edilmeli haliyle.

    Otomatik bir araç kullanmayı yerine göre konforlu bulduğum olmuştur ama yine de şu an istemem;

    Bana göre debriyaj ve vites kolu arasındaki kombinasyonu ben kurmalıyım, öbür türlü çarpışan otomobil kullanır gibi geliyor; sadece gaza bas ve git!




    Bencede otomatik gerekiyor bazen...manuel olsa bi tıkla TAM otomatik'e geçsek




  • cmax i spy lerinden sonra gelecek focusun iç kabini fiest mondeoarasıolacüı kesinleşti.

     FORD FOCUS III 2011
  • ..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi uA_Y_C_A -- 4 Eylül 2009; 18:12:14 >
  • ford piyasa araştırırken bizim gibi olan forum sitelerini inceliyolar mı aceba? daha hiçbir şeyi belli olmayan bir araç için 4 sayfa doldurduk bile eğer araştırıyolarsa duymazdan gelemezler heralde, ya da içte içe seviniyolardır araç çıkmadan reklamı yapılıyor diye
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eczist

    ford piyasa araştırırken bizim gibi olan forum sitelerini inceliyolar mı aceba? daha hiçbir şeyi belli olmayan bir araç için 4 sayfa doldurduk bile eğer araştırıyolarsa duymazdan gelemezler heralde, ya da içte içe seviniyolardır araç çıkmadan reklamı yapılıyor diye

    zaten bizim ağzımız yorulsun diye böyle otomoilleri sokaklara salıp camları yansımasız yapıp açıyorla maksat resimçeksinler.
  • sürücü sıcaktan yanmıştır...ayıp onada klima tesisatı yoktur yada adam'ı çarpmıştır yapmayın böyle
  • Eğer resimdeki kokpit üretime geçerse çok fazla puan kaybettirir dergilerin değerlendirmelerinde... Fiesta'nın kokpiti dar olduğu için daha dik konumlanmış durudaydı düğmeler vs... Burada ise çok yatay kalmış... Görünüm artı puan alırken kullanşlılıktan çok puan kaybeder...

    Diğer yandan bu tarz resimlerin piyasaya çıkış amacı zaten kamuoyu yoklamasıdır... Her geniş sektörün internet ağı içerisinde dolanan ve bu ve benzeri sitelerdeki yorumları takip edip analizleyen spy'ları vardır... Eh amacına ulaşsın... Ben olumsuz yorumumu yapayım da...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DamneDMessiaH

    Eğer resimdeki kokpit üretime geçerse çok fazla puan kaybettirir dergilerin değerlendirmelerinde... Fiesta'nın kokpiti dar olduğu için daha dik konumlanmış durudaydı düğmeler vs... Burada ise çok yatay kalmış... Görünüm artı puan alırken kullanşlılıktan çok puan kaybeder...

    Diğer yandan bu tarz resimlerin piyasaya çıkış amacı zaten kamuoyu yoklamasıdır... Her geniş sektörün internet ağı içerisinde dolanan ve bu ve benzeri sitelerdeki yorumları takip edip analizleyen spy'ları vardır... Eh amacına ulaşsın... Ben olumsuz yorumumu yapayım da...

    Türkiyedeki naylon analiz ve araştırma yapıyodur, çevresindekilerede oturduğum yerden para kazanıyom diye hava atıyodur




  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.