Şimdi Ara

FORD FOCUS III 2011 (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
2.953
Cevap
12
Favori
487.456
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DamneDMessiaH

    Eğer resimdeki kokpit üretime geçerse çok fazla puan kaybettirir dergilerin değerlendirmelerinde... Fiesta'nın kokpiti dar olduğu için daha dik konumlanmış durudaydı düğmeler vs... Burada ise çok yatay kalmış... Görünüm artı puan alırken kullanşlılıktan çok puan kaybeder...

    Diğer yandan bu tarz resimlerin piyasaya çıkış amacı zaten kamuoyu yoklamasıdır... Her geniş sektörün internet ağı içerisinde dolanan ve bu ve benzeri sitelerdeki yorumları takip edip analizleyen spy'ları vardır... Eh amacına ulaşsın... Ben olumsuz yorumumu yapayım da...




    Aracımın arka kapı kaplamaları çok kötü,yeniside böyle olursa gider Astra ya da Golf alırım sayın spy man



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi esmerce -- 5 Eylül 2009; 1:46:43 >




  • Bizde Passat veya Avensis....
  • arka kapıları çekip sökesim geliyor
  • ses yalıtımınıda önemserler umarım
  • onu bunu bilmem ama cockip dizayn ve kullanım olrak çok mantıklı direkt yatar pozisyonda dahi olsanherşey ortada-dahaönce lexus american suvlardada böyle tasarı mevcutu c-max i bilmemde 3 kapı focusa iyi gider.
  • No problem arka kapı kaplaması betondan bile olsa yne focus 3 alırım:)
    Surekli stop lambaları yada egr valfi bozulan bir vw ye asla para vermem.2 ayda br servise gidip arıza lambasını söndürtmekten iflahım kesilmişti.yeminimi bozmam.....!
  • Ford yeni bir model piyasaya süreren müşterileri uyuz edecek bir şeyler muhakkak yapar. Beni en fazla deli eden şey ön ve arka kapılarda aynı kalitede plastik kullanmaması. Yeni Mondeo'da bile yaptı bunu, sonradan düzeltti sanırım, illa müşterilerden olumsuz tepki gelince düzeltecek . Oysa ki eski kasa Mondeo'nun 2006-2007 makyajlı modellerinde ön ve arka kapıda aynı kalitede plastik kullanıyordu. İki kapıdaki plastiğin maliyeti ne ki böyle ucuz numaralar peşinde koşar bu Ford firması .
  • Bir demeçlerinde rakiplerine göre artan üretim maliyetlerini (gelişmiş şase ve yürüyen aksam yüzünden) iç mekanda bu gibi yöntemlerle azalttıklarını beyan etmişlerdi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: connectgücü

    arka kapıları çekip sökesim geliyor


    Sende tek kapı al hocam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: @NTARES


    quote:

    Orijinalden alıntı: connectgücü

    arka kapıları çekip sökesim geliyor


    Sende tek kapı al hocam





    ama şu da var; gözle görülmeyen detaylarda muazzam hatta -özellikle mekanik aksamda- gereksiz yükseklikte bir malzeme kalitesi var.




  • Tüm ford kullanıcılarına selamlar.

    Arkadaşlar benim bir sorum olacak ve burada sormanın doğru olacağına karar verdim.

    Yıl sonuna doğru kısmetse yeni bir araba alacağım. Birkaç seçenek içinde Focus ilk sırada olmasına rağmen aklımda ciddi vir soru var.

    Bu başlıkta olduğu gibi gelecek yıl model değiştirecek olan bir modeli tercih etmem ne kadar doğru olur? Bu konuda görüş ve tavsiyelerinizi alabilirsem çok sevinirim.

    (Bu arada aklımdaki 115 bg Focus HB titanium x modelidir ve şu anki otm. vites fiyatı 40 bin TL) Yani oldukça cazip.

    Yarımlarnızı beklerim.
  • 115 bg'lik araç manuel

    otomatik arac 100 ps...bilginize....Fiyat güzel.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce


    quote:

    Orijinalden alıntı: @NTARES


    quote:

    Orijinalden alıntı: connectgücü

    arka kapıları çekip sökesim geliyor


    Sende tek kapı al hocam




    güzel noktaya deüinmişsin. audi bile TT serisi dahil arkada bu kadar pahalı bir süspansiyon sistemi dizayn etmiyor gerek üretim gerekse parça maliyeti çok yüksek. kısaca fordlarda artık 1.sınıf kalın kadife benzeri döçeme bulamamak doğaldır. Ama bu kısmı kolay gidip bir oto döşemeci ile antlaşın döşeme ve kapı+cam fitillerini mercedes gibi kalın taktırın sonraki fark sizi şaşırtacaktır.
    ama şu da var; gözle görülmeyen detaylarda muazzam hatta -özellikle mekanik aksamda- gereksiz yükseklikte bir malzeme kalitesi var.




  • Arkadaşlar iç döşemeye bu kadar takılmayın.Doya doya binin ve eskitin.Otomobil iç dış tuning bölümünde bir arkadaş var 750-800 tl ye kapılar dahil deri döşeme yapıyor.Bir inceleyin hayran kalırsınız.
  • Selamlar
    Focus c-max 2010 yazında tamı tamamı ile birebir bu resim deki gibi olacak.
    Focus hb ise beyaz aracın %99 aynısı olacak......
    Ancak c-max in arka lambalar kuga nın ki gibi değişik yatık yani.
    motorlarda ki soylentiler gercek cıktı ecoboost 1.6 180hp....

     FORD FOCUS III 2011


     FORD FOCUS III 2011


     FORD FOCUS III 2011


     FORD FOCUS III 2011



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi certac -- 10 Eylül 2009; 20:49:28 >




  • Focus HP fena görünmüyor,



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DeadLifter -- 10 Eylül 2009; 21:07:32 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: certac

    Selamlar
    Focus c-max 2010 yazında tamı tamamı ile birebir bu resim deki gibi olacak.
    Focus hb ise beyaz aracın %99 aynısı olacak......
    Ancak c-max in arka lambalar kuga nın ki gibi değişik yatık yani.
    motorlarda ki soylentiler gercek cıktı ecoboost 1.6 180hp....

     FORD FOCUS III 2011


     FORD FOCUS III 2011


     FORD FOCUS III 2011


     FORD FOCUS III 2011


    üst resim sailam birpaint work olmuş s-max ve fiesta direkt resimde adapte edilmiş iki resimde malesefki olmıyacak 17sinde fuar açılcak- belçika ve Almanadada c-max mazda 5 gibi sürgülü kapılı test araşları sokaklarda geziyor...her zamanki gibi Ford milleti uyutuyor. Adamlar fiesta-kuga ve mondeo da bu kadar iddialı tasarım yapıp focusda ger adım atmazlarki 2010 makyajlı mondeo da spy yakalandı tamponlarda ve farlarda led uygulamaları var içi hakkındabilgi yok.




  • Bunlar çok sağlam render etmişler spy da gördükleri focusu

     FORD FOCUS III 2011


     FORD FOCUS III 2011
  • Ya şu makyajlı mondeo olayını anlamıyorum. Neredeyse hiçbir yerinde bi değişiklik yok, neymiş arka led olmuş, iç malzeme kalitesi arttırılmış, bunun için niye kamuflaj giydirsinler, yeni motor ve şanzımanlar deneniyor olabilirmi
  • % 95 yeni teknolojiler deneniyordur,

    Güncel Focus ta dışında değişiklik olmadığı halde kamuflajlı olarak görüntülenmişti,muhtemelen ecoboost motorlar deneniyor.


    Deneme Uçuşu
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.