Şimdi Ara

Ford Focus , Mazda3 , wv gold (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
52
Cevap
0
Favori
1.704
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: musch-lee


    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    Audi a3'ün ayrıntılarda kalitesi ve işçiliği muazzam bir seviyede (ki kanaatimce de gereksiz bir kaliteli malzeme kullanımı var, a1'i de öyle yapmışlar) Mazda3 bence daha iyi değil, en basidinden tavandaki aydınlatma konsolundan tutun (harita okuma), direksiyondaki tuşların verdiği his, cam açma kumandaları, torpido paneli, kapı içindeki yalıtım malzemeleri vb. Golf gerçekten bu son makyajla çıtayı iyice yükseltti benim gözümde, dediğim gibi en yakın araç Astra'dır benim gözümde, ha Mazda kesinlikle çok kalitelidir hatta Japonlar arasında en yüksek kalite Mazda'da bence, ama Golften daha iyi olduğunu düşünmüyorum subjektif bir değerlendirme de olsa.. Mazdanın ihtiyacı olan Ford'daki EcoBoost benzinli motorlar (1.6 turbo 150-160-180hp) yeni geliştirilen dizel motor (115hp 270nm) ve Powershift çift kavramalı otomatik şanzıman, o zaman satışlarını katlar ve istediği yere gelir derdim ama bu distribütör anlayışı ve fiyat politikasıyla zor, ne zaman ki Türkiye'de VW gibi bir yere gelirsin (haketmediği yerde olsa bile bir imajı var herkes kabul ediyor) o zaman dizel aracına 48 milyar fiyat çekersin, benim görüşüm budur, saygılar sunuyorum.

    gercekten süper bi ziyniyet arkadasım, mercedes o zaman alsın golfun yarısı olmucak bir araç üretsin 50 bin tl desin herkez alsın, ve a3 ün asırıd dediğiniz arabaya bir dönem sahipdik ve bana hiç asırı gelmemişti iyi araç kötü diyemezsin, ve golfte aldıgım tek güzel his sorunluda deseler dsg nin şanzıman ve iç genişliyidi yoksa kalite olarak astra ve mazda 3 ün arkasında, tavan işciligine laf ettiniz mazda da sunu ileva ederim acılır tavanlarda hep bu tip tavan işciligi kullanılıyor,bu kalitesizlik değildir sadece acılır tavana yer açmak için yapılmıstır,ve mazda 3 ile girdigim sert virajlara golfle giremiyorum araba arkasını hemen bir tarafa atıyor, ve japon alman olayına getirmicem ancak gercekten bu işin uzmanı birinden duydugum lafı size ileteyim almanlar kapı kolunu vites topuzunu kapı plastigini kaliteli yaparmar japonlarsa motoru, şaseyi, yürüyen aksamı kaliteli yaparlar sizin için hangisi önemli bilmiyorum, ve son olarak türkiyede bana göre toyota ,vw gibi araçlar değerinin cok üstünde satılıyor hak etmedigi kadar fazlaya...



    zihniyetimi takdir etmene sevindim ancak sürekli belirttiğim gibi subjektif değerlendirme yaptığımın üzerine basa basa söylüyorum, çünkü kalite dediğimiz kavram ne kadar sabit olsa da "kalite hissi" kişiden kişiye göre değişmekte benim anladığım kadarıyla. Mercedes zaten Golf'ün yarısı olmayacak aracı üretmiş ve 50.000 tl civarına satmaya kalkmıştır (A Class) pek fazla da alan olmamıştır, Mazdanın tavan işçiliğine benim bir lafım yok, orada bahsettiğim harita okuma kumandalarının bulunduğu bölüm genel olarak uzakdoğu araçlarında çok dandik oluyor, VW, BMW, Audi, Opel gibi firmalarsa o bölmeye bile ayrı bir özen gösteriyorlar, yol tutuş konusunda da Golf Mazda3 ten üstündür diye bir iddiam asla yok, mazdaya o yol tutuşu sağlayan şasi Ford zaten, kaldı ki şu forumda kimse Focus'un sürüşüne laf etmez değilmi? Ama Golf'ü yerin dibine batırmaya gerek yok, Focus-Mazda3-Astra-Leon-Golf bu 5'li benim gözümde yol tutuşta referanstır, japon-alman olayına bende girmiyorum çünkü sonu gelmiyor

    son olarak A3 ile ilgili yorumlarımı yaparken aracın 2004'te piyasaya çıktığını ve teşhisimi buna göre yaptığımı belirtmek isterim.. O yıllarda hangi kompakt HB'de o düzeyde bir kalite-işçilik-tokluk vardı?




  • topic saçma desem kızmazsın herhalde...

    mazda 3 açık ara tercih sebebi...

    tasarım,hacim,yol tutuş,performans/ekonomi,sorunsuzluk,donanım...her şey de eksiği yok fazlası var...müthiş bir araç..

    alternatif üretmek de yararına olur bence...mesala seat leon..mesala nissan kaşkayi gibi...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan


    quote:

    Orijinalden alıntı: musch-lee


    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    Audi a3'ün ayrıntılarda kalitesi ve işçiliği muazzam bir seviyede (ki kanaatimce de gereksiz bir kaliteli malzeme kullanımı var, a1'i de öyle yapmışlar) Mazda3 bence daha iyi değil, en basidinden tavandaki aydınlatma konsolundan tutun (harita okuma), direksiyondaki tuşların verdiği his, cam açma kumandaları, torpido paneli, kapı içindeki yalıtım malzemeleri vb. Golf gerçekten bu son makyajla çıtayı iyice yükseltti benim gözümde, dediğim gibi en yakın araç Astra'dır benim gözümde, ha Mazda kesinlikle çok kalitelidir hatta Japonlar arasında en yüksek kalite Mazda'da bence, ama Golften daha iyi olduğunu düşünmüyorum subjektif bir değerlendirme de olsa.. Mazdanın ihtiyacı olan Ford'daki EcoBoost benzinli motorlar (1.6 turbo 150-160-180hp) yeni geliştirilen dizel motor (115hp 270nm) ve Powershift çift kavramalı otomatik şanzıman, o zaman satışlarını katlar ve istediği yere gelir derdim ama bu distribütör anlayışı ve fiyat politikasıyla zor, ne zaman ki Türkiye'de VW gibi bir yere gelirsin (haketmediği yerde olsa bile bir imajı var herkes kabul ediyor) o zaman dizel aracına 48 milyar fiyat çekersin, benim görüşüm budur, saygılar sunuyorum.

    gercekten süper bi ziyniyet arkadasım, mercedes o zaman alsın golfun yarısı olmucak bir araç üretsin 50 bin tl desin herkez alsın, ve a3 ün asırıd dediğiniz arabaya bir dönem sahipdik ve bana hiç asırı gelmemişti iyi araç kötü diyemezsin, ve golfte aldıgım tek güzel his sorunluda deseler dsg nin şanzıman ve iç genişliyidi yoksa kalite olarak astra ve mazda 3 ün arkasında, tavan işciligine laf ettiniz mazda da sunu ileva ederim acılır tavanlarda hep bu tip tavan işciligi kullanılıyor,bu kalitesizlik değildir sadece acılır tavana yer açmak için yapılmıstır,ve mazda 3 ile girdigim sert virajlara golfle giremiyorum araba arkasını hemen bir tarafa atıyor, ve japon alman olayına getirmicem ancak gercekten bu işin uzmanı birinden duydugum lafı size ileteyim almanlar kapı kolunu vites topuzunu kapı plastigini kaliteli yaparmar japonlarsa motoru, şaseyi, yürüyen aksamı kaliteli yaparlar sizin için hangisi önemli bilmiyorum, ve son olarak türkiyede bana göre toyota ,vw gibi araçlar değerinin cok üstünde satılıyor hak etmedigi kadar fazlaya...



    zihniyetimi takdir etmene sevindim ancak sürekli belirttiğim gibi subjektif değerlendirme yaptığımın üzerine basa basa söylüyorum, çünkü kalite dediğimiz kavram ne kadar sabit olsa da "kalite hissi" kişiden kişiye göre değişmekte benim anladığım kadarıyla. Mercedes zaten Golf'ün yarısı olmayacak aracı üretmiş ve 50.000 tl civarına satmaya kalkmıştır (A Class) pek fazla da alan olmamıştır, Mazdanın tavan işçiliğine benim bir lafım yok, orada bahsettiğim harita okuma kumandalarının bulunduğu bölüm genel olarak uzakdoğu araçlarında çok dandik oluyor, VW, BMW, Audi, Opel gibi firmalarsa o bölmeye bile ayrı bir özen gösteriyorlar, yol tutuş konusunda da Golf Mazda3 ten üstündür diye bir iddiam asla yok, mazdaya o yol tutuşu sağlayan şasi Ford zaten, kaldı ki şu forumda kimse Focus'un sürüşüne laf etmez değilmi? Ama Golf'ü yerin dibine batırmaya gerek yok, Focus-Mazda3-Astra-Leon-Golf bu 5'li benim gözümde yol tutuşta referanstır, japon-alman olayına bende girmiyorum çünkü sonu gelmiyor

    son olarak A3 ile ilgili yorumlarımı yaparken aracın 2004'te piyasaya çıktığını ve teşhisimi buna göre yaptığımı belirtmek isterim.. O yıllarda hangi kompakt HB'de o düzeyde bir kalite-işçilik-tokluk vardı?

    bak o konuda haklısınız 2004 deki araçlara göre a3 ü değerlendirdigimiz zaman a3 bariz bir üsütünlüge sahip atıyorum bir civic bir corolla bir astra a3 ün cok gerisinde, bu japon arabaları ile ilgili en gıcık edici konulardan biriside sudur, ön kaputu kaldırdıgınızda taktıgınız o demirden çubuk, 2000 model bir vecrta bile pison kullanırkan 80 bin tl vererek aldınızı bir japon aracındaki bu sekilde ve bunun neden böyle olduguna bir anlam veremiyorum...




  • Mazda 3'ün kullandığı dizel motoru Volvo'da kullanıyor diye biliyorum.
  • Golf yada Focus alıp trafikte gözümüzün alıştığı, dönüp bakmadığımız sıradan araçlara binmektense, Mazda gibi herkesin dikkatini çeken ve kimsenin almaya cesarete edemediği, trafikte az görünen araçları tercih ederim.
    İkinci eliymiş, parçası pahalıymış, servisi azmış bunları düşünmem.Hangi araç hoşuma gittiyse gidip onu alırım. Bu sokakta herkesin aynı model mont yada ayakkabıyla dolaşması gibi bir şey. Sandalet giyerseniz daha dikkat çekici olur.:)))
  • Ben de sizin benzer kararsızlığınızdaydım. Golf de dahil bütün araçları test ettim. En nihayetinde Mazda 3 aldım. Konfor olarak Golf'le yarışabilecek düzeyde ve sokakta herkesin geriye dönüp bir daha baktığı bir araç. Golf çok iyi araba ancak motorun altı kadar üstü de önemli. Golf ruhu olan ancak bedeni olmayan, tasarımdan yoksun bir araç. Bir komşumda yeni kasa beyaz Audi A4, diğerinde de yeni kasa beyaz Mercedes C180 var. Aracımı (benimki de beyaz ve sedan) alıp getirdiğimde hepsi şok oldu. Test etmenizi tavsiye ediyorum çünkü Mazda'lar öyle bir arabalardır ki gerek tasarımda gerekse sürüş keyfinde lüks sınıf arabalarına en çok yaklaşan, kendi sınıflarının en iyi arabaları arasındadır.

    Yeni kasa Mazda 3'lerin ikinci ellerine de "sahibinden. com"dan bakın. İkinci eli altın denilen Golf'e kıyasla ikinci elde kaybettikleri değerlerin aynı seviyede olduğunu görürsünüz. Kulaktan dolma bilgilerden ziyade kendi sürüş testinizi ve mevcut veriler altında değerlendirmenizi yapmanızı tavsiye ederim. Şimdiden hayırlı ve uğurlu olsun.




  • şu an bende mazda 3 sahibiyim ve bu sınıfta mazda 3 sahibi olmasaydım, alfa romeo gulletta yada opel astrayı tercih ederdim cünkü mazdaya en yakın gördügüm araçlar bunlar...
  • bence mazda 3. nedense ford hiç sevmiyorum. vw de mazda ya göre sıradan kalıyor
  • Magnum Gold Fordun sadece Mondeosu alınabilir bir araç bence. Mazda da iyidir ama tercihlerde Gold varsa bence o olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: murat b

    Mazda 3'ün kullandığı dizel motoru Volvo'da kullanıyor diye biliyorum.


    Hepsi fordun da focusta kullandığı PSA motorunu kullanıyor. Zaten ford, volvo, mazda bu konuda işbirliği içinde diye biliyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ukubat

    Golf yada Focus alıp trafikte gözümüzün alıştığı, dönüp bakmadığımız sıradan araçlara binmektense, Mazda gibi herkesin dikkatini çeken ve kimsenin almaya cesarete edemediği, trafikte az görünen araçları tercih ederim.
    İkinci eliymiş, parçası pahalıymış, servisi azmış bunları düşünmem.Hangi araç hoşuma gittiyse gidip onu alırım. Bu sokakta herkesin aynı model mont yada ayakkabıyla dolaşması gibi bir şey. Sandalet giyerseniz daha dikkat çekici olur.:)))


    Yani Mazda 3'ün çekiciliği sandaletin çekiciliği gibidir diyosun
  • milyonlarlarca seri üretim yapmış.sınıfının vazgeçilmezlerinden.üstün yol tutuşu,fren mesafesi,iç malzeme kalitesi,motor sorunsuzluğu,kaliteli Türkiye servisi herşey sadece MAZDA 3'ü gösteriyor.sınıfında vazgeçilmezdir kendisi.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.