Şimdi Ara

ford focus MK1 için düşünceniz ve yorumlarınız (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
45
Cevap
1
Favori
25.140
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: insideman

    Focus I hakkında olumsuz yorumum olmaz.

    Aytürk arkadaşın dediği gibi arama butonundan kendisinin ve bizlerin defalarca yazdığımız değerlendirmelere ulaşabilirsin.

    Yol tutuş olayında başka bir şey söyleyeyim. Sedanlarda 185/60 R14 lastik ebatları var.

    HBlerde 185/60R15 bu iki araç arasında HB olanın biraz daha iyi yol tutmasını sağlıyor.

    Yalnız yeni sürücüyseniz bu farkı hissetmezsiniz.

    Sonuçta her iki kasasıda mükemmel.

    Alıntıları Göster
    Zamanın referans kabul edilen aracıdır.

    Arka farları ne kadar garipsemiştik çıktığında.

    Özgün, güzel bir araçtır, çok yorulmamışsa pişman etmez.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: insideman

    Focus I hakkında olumsuz yorumum olmaz.

    Aytürk arkadaşın dediği gibi arama butonundan kendisinin ve bizlerin defalarca yazdığımız değerlendirmelere ulaşabilirsin.

    Yol tutuş olayında başka bir şey söyleyeyim. Sedanlarda 185/60 R14 lastik ebatları var.

    HBlerde 185/60R15 bu iki araç arasında HB olanın biraz daha iyi yol tutmasını sağlıyor.

    Yalnız yeni sürücüyseniz bu farkı hissetmezsiniz.

    Sonuçta her iki kasasıda mükemmel.

    Ghia sedanlarda 15 inç jant kullanılıyor.Ambiantlarda 14 inç jant...

    yakıt olarak;
    Şehir içi 8-9lt/100 km lpg

    Yol tutuşu mükemmel.Kötü diyen çıkmaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KISKANIYORLAR -- 2 Haziran 2012; 0:33:43 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TNTB

    quote:

    Orijinalden alıntı: insideman

    Focus I hakkında olumsuz yorumum olmaz.

    Aytürk arkadaşın dediği gibi arama butonundan kendisinin ve bizlerin defalarca yazdığımız değerlendirmelere ulaşabilirsin.

    Yol tutuş olayında başka bir şey söyleyeyim. Sedanlarda 185/60 R14 lastik ebatları var.

    HBlerde 185/60R15 bu iki araç arasında HB olanın biraz daha iyi yol tutmasını sağlıyor.

    Yalnız yeni sürücüyseniz bu farkı hissetmezsiniz.

    Sonuçta her iki kasasıda mükemmel.

    Ghia sedanlarda 15 inç jant kullanılıyor.Ambiantlarda 14 inç jant...

    yakıt olarak;
    Şehir içi 8-9lt/100 km lpg

    Yol tutuşu mükemmel.Kötü diyen çıkmaz.


    Arkadaş ambiant alıyor.




  • ambiante donaniminda bagimsiz suspansiyon var mi? arkadas ile yok diyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cabbarkral

    ambiante donaniminda bagimsiz suspansiyon var mi? arkadas ile yok diyor
    Çok güzel bir araç kesinlikle alacaksanız Ghia bakın bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OnRe

    Çok güzel bir araç kesinlikle alacaksanız Ghia bakın bence.

    Alıntıları Göster
    Eğer alacaksınız 2002 ve sonrası makyajlı kasaya bakın. Donanım olarak confort modelleri bile 2002 öncesi eski kasanın ghiasına neredeyse eş değerdir. Yakıt olarak bir depo ile 100 km şehir dışı 5.6 litre yakıtı vardır. Şehir içi 9.2 ltre yakar. Eğer 90 km sabit hızla gidebilirsiniz 900 km leri görebilirsiniz. Bir focus kullanıcısı olarak ş. dışı ortalama menzili 730 km civarı olduğunu söyleyebilrim. Çok yaktığı bir şehir efsanesidir. 0-100 10.7 dir. Şunu çok rahatllıkla söyleyebilirim 100 hp olmasına rağmen oldukça seridir. Astra, golf, civic, s40d, 3.16, bu araçları bir çok defa tokatladığımı beltirtmeliyim. Beni en çok şaşırtan civic olmuştur. Kağıt üzerinde daha performaslı olmasına rağmen... Genel olarak sorunsuz araçlardır, sağlamdır. Piyasada alınabiliecek ikinci el araçların arasında önde olan modellerden biridir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acr -- 2 Haziran 2012; 21:00:20 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zeytinkoy

    Bende 2000 model 195.000 km'de Focus1 var. 2001'de aldım, 11 yıldır bende. Son 5 senedir de LPG'li olarak biniyorum.

    Genelde LPG'li olan Focus1'lerde (benzinlilerde pek yok) zamanla rölanti düzensizliği problemi ortaya çıkabiliyor. Ama tamiri çok zor ve pahalı değil.

    Onun dışında motor, yürüyen aksam, vs. bakımından oldukça sağlam ve sorunsuz bir araç.



    hocam snin bu dedigin tekleme ile mi oluyor arabada
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cabbarkral

    Ford FOCUS MK1 alma düşüncesi ve arifesindeyim(Ambiante fiyat olarak 16500 anlaştık) ...Aracın + ve - ,kullanıcı yorumları ve kronik sorunlar var mıdır...

    10 numara araba ! sadece çok yakar, lpg taktır az yakar, 170-180 yapıştır, ani hızlanması çok iyi, yol tutuş müthiş , akan trafikte her türlü arabaya kafa tutar , 2000 motor alırsan heryerde herkese kafa tutar ! sanayi yüzü görmez ! 2. eli bitmez . insanı aldığına pişman etmez !
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Le_chacal

    quote:

    Orijinalden alıntı: cabbarkral

    Ford FOCUS MK1 alma düşüncesi ve arifesindeyim(Ambiante fiyat olarak 16500 anlaştık) ...Aracın + ve - ,kullanıcı yorumları ve kronik sorunlar var mıdır...

    10 numara araba ! sadece çok yakar, lpg taktır az yakar, 170-180 yapıştır, ani hızlanması çok iyi, yol tutuş müthiş , akan trafikte her türlü arabaya kafa tutar , 2000 motor alırsan heryerde herkese kafa tutar ! sanayi yüzü görmez ! 2. eli bitmez . insanı aldığına pişman etmez !
    walla arabaların yaşı baya var ama dirisini bulursan fazla masraf çıkartmıyor.

    hyundailer gibi dökülmüyor araba kolay kolay.

    birde bence focus un en albenili kasası bence o.

    çekişi idare eder, yaşlanma payını da ekleyin arabaya ilk günküler gibi çekmez. peder de 2002 var oradan biliyorum...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: selmand

    walla arabaların yaşı baya var ama dirisini bulursan fazla masraf çıkartmıyor.

    hyundailer gibi dökülmüyor araba kolay kolay.

    birde bence focus un en albenili kasası bence o.

    çekişi idare eder, yaşlanma payını da ekleyin arabaya ilk günküler gibi çekmez. peder de 2002 var oradan biliyorum...

    Alıntıları Göster
    arkadaşların dediğine uydum ve focus mk 1 ghia modelini aldım 165.000 km aldım şimdi 180000 km de...Son derece memnunum... Aynı zamanda daha sanayiye uğramadım da...Bakım vakti geldi...Sanayiye uğramak lazım artık ....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Le_chacal

    quote:

    Orijinalden alıntı: cabbarkral

    Ford FOCUS MK1 alma düşüncesi ve arifesindeyim(Ambiante fiyat olarak 16500 anlaştık) ...Aracın + ve - ,kullanıcı yorumları ve kronik sorunlar var mıdır...

    , 2000 motor alırsan heryerde herkese kafa tutar !

    hgt ve hlx hariç
  • quote:

    Orijinalden alıntı: insideman

    Focus I hakkında olumsuz yorumum olmaz.

    Aytürk arkadaşın dediği gibi arama butonundan kendisinin ve bizlerin defalarca yazdığımız değerlendirmelere ulaşabilirsin.

    Yol tutuş olayında başka bir şey söyleyeyim. Sedanlarda 185/60 R14 lastik ebatları var.

    HBlerde 185/60R15 bu iki araç arasında HB olanın biraz daha iyi yol tutmasını sağlıyor.

    Yalnız yeni sürücüyseniz bu farkı hissetmezsiniz.

    Sonuçta her iki kasasıda mükemmel.

    Ghialar 15 jant 195 60 15 lastik var
    2001 de biber kirmizi focus ghia hb m vardi simdi bile yol tutusta yarisir guncel otolarla
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SAİM.

    quote:

    Orijinalden alıntı: insideman

    Focus I hakkında olumsuz yorumum olmaz.

    Aytürk arkadaşın dediği gibi arama butonundan kendisinin ve bizlerin defalarca yazdığımız değerlendirmelere ulaşabilirsin.

    Yol tutuş olayında başka bir şey söyleyeyim. Sedanlarda 185/60 R14 lastik ebatları var.

    HBlerde 185/60R15 bu iki araç arasında HB olanın biraz daha iyi yol tutmasını sağlıyor.

    Yalnız yeni sürücüyseniz bu farkı hissetmezsiniz.

    Sonuçta her iki kasasıda mükemmel.

    Ghialar 15 jant 195 60 15 lastik var
    2001 de biber kirmizi focus ghia hb m vardi simdi bile yol tutusta yarisir guncel otolarla

    Alıntıları Göster
    Bizde var 217.000 kmde bastın mı eşşek gibi gider şanzıman aralıkları hayvan gibi zaten yüksek devirlerde devirlenmesi çok daha iyidir.

    Konfor yok Hiç yok abi yok işte

    Bizde 185/65/14 lastikler var bunla bile yol tutuş fena Altı biraz yere yakın siteden çıkarken çok yüklüyse altı yere değiyor hep

    Bazen rölanti devri deliriyor çok az inip geri yükseliyor ama her zaman değil sanırım yukarıdaki bir arkadaşın bahsettiği sorun bu. Bir ara yaptıracaz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: PetrovaFire

    Bizde var 217.000 kmde bastın mı eşşek gibi gider şanzıman aralıkları hayvan gibi zaten yüksek devirlerde devirlenmesi çok daha iyidir.



    devir saatinde kırmızı çizgide yok ama ben bastım 6800 devirde gaz kesmişti
    dediğiniz gibi zaten 4 vitesde yapabildiğiniz kadar sürat yapacaksınız 5 e attıgınızda direk düşüyor sürati




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SAİM.

    quote:

    Orijinalden alıntı: PetrovaFire

    Bizde var 217.000 kmde bastın mı eşşek gibi gider şanzıman aralıkları hayvan gibi zaten yüksek devirlerde devirlenmesi çok daha iyidir.



    devir saatinde kırmızı çizgide yok ama ben bastım 6800 devirde gaz kesmişti
    dediğiniz gibi zaten 4 vitesde yapabildiğiniz kadar sürat yapacaksınız 5 e attıgınızda direk düşüyor sürati

    Alıntıları Göster
    saglamlık, yol tutuş, iç tasarımdaki ferahlık (güncel focustan çok çok daha iyi), bol uygun yedek parca.. focus 1 için söylenecekler kısaca bunlar..
    elden çıkartanların pişman oldugu bir arac..az kilometreli ve diri bulunursa kesinlikle kaçmaz..tecrübeyle sabit.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SAİM.

    quote:

    Orijinalden alıntı: PetrovaFire

    Bizde var 217.000 kmde bastın mı eşşek gibi gider şanzıman aralıkları hayvan gibi zaten yüksek devirlerde devirlenmesi çok daha iyidir.



    devir saatinde kırmızı çizgide yok ama ben bastım 6800 devirde gaz kesmişti
    dediğiniz gibi zaten 4 vitesde yapabildiğiniz kadar sürat yapacaksınız 5 e attıgınızda direk düşüyor sürati

    Evet hocam 5.vites ekonomi vitesi diyorlar hatta




  • quote:

    Orijinalden alıntı: acar60d

    saglamlık, yol tutuş, iç tasarımdaki ferahlık (güncel focustan çok çok daha iyi), bol uygun yedek parca.. focus 1 için söylenecekler kısaca bunlar..
    elden çıkartanların pişman oldugu bir arac..az kilometreli ve diri bulunursa kesinlikle kaçmaz..tecrübeyle sabit.

    2004 model 99binde kaç paraya gider ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: info2

    quote:

    Orijinalden alıntı: acar60d

    saglamlık, yol tutuş, iç tasarımdaki ferahlık (güncel focustan çok çok daha iyi), bol uygun yedek parca.. focus 1 için söylenecekler kısaca bunlar..
    elden çıkartanların pişman oldugu bir arac..az kilometreli ve diri bulunursa kesinlikle kaçmaz..tecrübeyle sabit.

    2004 model 99binde kaç paraya gider ?

    Alıntıları Göster
    lpg li temiz bakımlı ve tampon harici parça değişeni olmayan bir araçsa, kritik bölgelerinde(tavan,kaput,sütun) boya bulunmuyorsa, collection veya ghia'ysa, triger ve baskı balata değişimi yapıldıysa 2004 ve 2005 modellere 20-23 arası verilebilir. Yaza doğru artışla 23.5-24e üst limit, 20 de alt limit olur. Özellikle o yaşta olupta ilk sahibinden araçlara 23-24 verildiğine şahit oldum. ortalama piyasası 21-22 civarı +-1.5 da bakım durumu ve sezon değişimine göre oynuyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haidenhain

    lpg li temiz bakımlı ve tampon harici parça değişeni olmayan bir araçsa, kritik bölgelerinde(tavan,kaput,sütun) boya bulunmuyorsa, collection veya ghia'ysa, triger ve baskı balata değişimi yapıldıysa 2004 ve 2005 modellere 20-23 arası verilebilir. Yaza doğru artışla 23.5-24e üst limit, 20 de alt limit olur. Özellikle o yaşta olupta ilk sahibinden araçlara 23-24 verildiğine şahit oldum. ortalama piyasası 21-22 civarı +-1.5 da bakım durumu ve sezon değişimine göre oynuyor.

    ghia değil. 1.8 tdci baskı balata değişmiş.tampon değişmiş yan çamurluklarda biraz boya var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi info2 -- 11 Mayıs 2013; 18:48:37 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: info2

    quote:

    Orijinalden alıntı: haidenhain

    lpg li temiz bakımlı ve tampon harici parça değişeni olmayan bir araçsa, kritik bölgelerinde(tavan,kaput,sütun) boya bulunmuyorsa, collection veya ghia'ysa, triger ve baskı balata değişimi yapıldıysa 2004 ve 2005 modellere 20-23 arası verilebilir. Yaza doğru artışla 23.5-24e üst limit, 20 de alt limit olur. Özellikle o yaşta olupta ilk sahibinden araçlara 23-24 verildiğine şahit oldum. ortalama piyasası 21-22 civarı +-1.5 da bakım durumu ve sezon değişimine göre oynuyor.

    ghia değil. 1.8 tdci baskı balata değişmiş.tampon değişmiş yan çamurluklarda biraz boya var.

    Alıntıları Göster
    Bende 2000 Model Ambiante GP 108binde Focus var. Sedan
    Şuan da 19 bin tl 'yi görüyor piyasası
    Donanım olarak Ambiante 'ler pek iyi değil ama Ghia'ları iyi.
    Ambiante'lerde ABS +EBD 2 Hava yastığı Klima Koltuk yükseklik far yükseklik gibi özellikleri var.
    Yol tutuş muazzam ona söz yok
    Konfor olarak rakipleri Golf IV ,Astra G ,Civic, Megane..
    Megane ve Golften sonra en iyi konfora sahip astraların süspansiyonu focustan da sert
    Sessizlik konusunda rakiplerinden biraz daha geri ama dişlilerin uzun olması uzun yolda daha sessiz olmasını gösterir diğer rakiplerine göre..
    Ses Kalitesi Mükemmel Ses sistemi çok başarılı 4 Tane 5*7 boyutlu 25 watt r.m.s orjinal hoparlörleri kaliteli..
    Güzel akustik ses veriyor bi güzel teyple kombinlersen..
    Performans bakımından bana yetiyor benin istediğim ara hızlanmalar ara hızlanmalarda da bir vites düşürüp 1.6 araçlarla çok rahat geçersin mesela :)
    Malzeme kalitesi rakiplerine göre düşük, Kapılarda yumuşak malzeme suni deriyle kaplanmış..
    Malzeme kalitesi düşük ama su anda 12-13 yasındaki rakipleriyle birlikte Civic'ten sonra en az yıpranan araçtır Focus..
    Malum Astra ,Golf kokpiti ,kapıları kaliteli malzemelerden üretilmesine rağmen bu araçların yarısından çoğu malzemelerinin soyulmuş dağılmış vaziyette.
    Arka koltukların konforuda 10 numara :)
    Söyleceklerim bu kadar.

    EDİT:Yazım Hatası



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 'Şükrü -- 11 Mayıs 2013; 22:23:21 >




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.