Şimdi Ara

FORD FOCUS mu RENAULT FLUENCE Mİ? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
60
Cevap
0
Favori
26.828
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • hakanuzay kullanıcısına yanıt
    Manuelse arada kalacak bişey yok 1.6 TDCİ Focus
  • Fluence edc tercih edin ama imkan varsa business olmasin. En asagi touch olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Otomatik olması şartsa Fluence, yoksa focus derim.Fluence göre İç tasarımı daha hoş ve genel olarak daha sağlam gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Focus- çizgileri daha güzel, daha konforlu, daha sağlam, daha dolu gibi....(AMA DÜZ VITES ) 😔

    Fluence- içi ferah , daha geniş, ""otomatik vites,"" sağlam, seri, ( Ama konfor ve iç dizayn özellikle Konsüldeki tüm düğmeler vs çok küçük. Vites kazma gibi)

    C4 ; konfor ve dizayn cidden farklı. Kaliteli. Daha dolu. Çok özellik var. Konsül çok hoş. ( tek sıkıntı vitesi? Çok sartıntılı diyorlar ...?) fırsat bulursam test sürüşü yapıp deneyeceğim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fluence dizel otomatik kullandim çok iyi arac.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fluence alma aldırtma.Focus zaten çok boş, ben olsam c4 alırdım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Donanımlar ne biliyor musunuz ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ibrahim1976

    hocam sizin anladığım kadarıyla Fransız arabaları sevmiyonuz heralde..

    O laf olsun torba dolsun diye yorum yapar,fransız aracı varken över satarken sorunsuz on numara araç diye ilan açar sattıktan sonra düşmanı olur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DEMBELE1234

    Donanımlar ne biliyor musunuz ?

    Muhtemelen trend x focustur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu araçlardan hangisini aliyim desen focus ama iş için kullanılacak olduğundan fluence EDC tercih etmelisiniz. Otomatigi ve dci motoru da sorun cikarmiyor gayet basarili ve seri. Biz de şubede fluence 1.5 DCI at kullanıyoruz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Roq -- 19 Ekim 2014; 10:54:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DEMBELE1234

    Donanımlar ne biliyor musunuz ?

    Yüksek ihtimal baz modelleri olur.... :(
    (Patron cimri.....)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • focusun son kasası bilmiyorum ama bir önceki kasanın yalıtımının çok zayıf ve yol tutuş muhabbeti dolayısıyla süspansiyonlarının çok sert olduğu söyleniyordu. açıkcası yol tutuş iyi olacak diye sert bir araca binmek benim işime gelmezdi.
  • Arkadaşlar;
    Yorumda bulunan herkese çok teşekkür ediyorum. (Sağ olun. Var olun)
    Kararımı yönetime (otomatik tercihim sebebi ile):

    1.) CITROEN C4 OTOMATİK (Dolu modeli olması sebebi ile)
    2.) RENAULT FLUENCE OTOMATIK (EDC-ICON) şeklinde ilettim.

    2 gün içinde nihai kararlarını verecekler. Ve yeni oyuncağım gelecek hayırlısı ile..... Bakalım artık.... Hayırlısı ne ise o olsun.....Ne yapalım. (Gönül Vw, Toyota, Vs. ister ama yapacak bir şey yok)

    "HERKESE katkılarından dolayı ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM"
  • Golf 7 comfortline (2013), focus 3 style plus hb (2013), astra j enjoy active hb (2013) (1.3) araçlarını en az birer ay kullandım, hepsi manuel vites ve dizeldi. Performan açısından en atak ve hızlısı focus 3 tü, en başarısız olanı ise astra. Yakıt olarak en az yakanı astra, focus, golf diye gidiyor. İç mekan en geniş önde de arkada da golf en kötüsü ise focus özellikle arka diz mesafesi çok kısa. En fazla sağlamlık hissi ise kesinlikle Focus veriyor kaportasının tokluğu ve Özellikle bunu altı çizili olarak söylemek istiyorum kapıları inanılmaz sağlamlık hissi veriyor, çok ağır kapıları bayağı bir güç gerektiriyor kapatmak için. Yol sesi olarak aşağı yukarı aynı bu modeller fakat ilginç bir ayrıntı söylemek istiyorum burada focus ve golf'te doğal olarak yüksek hızlara çıkıldıkça motor sesi artarken Astra'da tam tersi bir durum motor sesi azalıyor. En yumuşak direksiyon astra'da var sonrası golf, focus diye gidiyor. En koforlusu Golf fakat yol tutuşunundan törpülemiş bu konfor örneğin focusla rahat girdiğim virajlara golfle -10 km hızla anca girebiliyorum, astra ise bana biraz sert geldi koltukları da bu arada diğer iki araça göre bariz sert. Yani süspansiyon+yol tutuş konusunda focus diğer iki araca göre daha iyi bir iş yapmış ne çok sert ne çok yumuşak. Astra ve focus'un (makyajsız) ön konsolu biraz fazla kalabalık gereksiz yere golf'te ise sadelik var golf önde bana göre burada. Aracın içine bindiğinizde en ferah sürüşü golf veriyor astra ve focus sirasıyla devam ediyor. Focus'un ön konsolu neredeyse sürücüyle yapışık kendinizi uçakta gibi hissediyorsunuz yani bütünleşiyorsunuz fakat bazen bu durum sizi boğabiliyor. Bu üç arabayı da aynı yollarda kullanan birisi olarak aracı sürmeye başladığımda hangi araba bana daha çok güvenlik hissi veriyor derseniz focus 1 gömlek daha üstün derim diğer 2 araca göre. Malzeme kalitesi olarak baktığımda golf, focus, astra sıralamasını yapabilirim özellikle astra bu iki araca göre daha başarısız. Bagaj hacmi en kötü focus en iyisi ise golf. Tip olarak bakarsak tabi bu kişiye göre değişir Astra, Focus, Golf sıralaması yapabilirm. Bu arada bence Golf'ün en büyük eksikliği hız sabitleyicisin olmaması 2013 model bir araçta özellikle uzun yolda oldukça rahatlık sağlayan hız sabitleyicisinin olmaması ilginç doğrusu. Fikir açısından söylemek gerekirse Yeni ceed dizeli sadece bir gün kullandım aklımda kalan şeylerse tabi diğer 3 araç referansım bu arada: çok sert ve konforsuz süspansiyonlar, çok sesli motor, rüzgar sesi çok, geniş iç mekan, kaliteli malzeme. Bu 4 araç da kendi aracım olmadığından yorumlarımda objektif olduğuma emin olabilirsiniz. Umarım alacak olan arkadaşlara biraz da olsa fikir anlamında yardımcı olabilmişimdir.




  • konu bayagi eski ama belki araştıranlar için fikir olur diye yazıyorum. 5yil boyunca 2009 makyajlı focus2 benzin+lpg titanium kullandım. suanki aracım 2013 dci edc fluence icon. yol tutusu+guven+konfor+iç dış dizayn(bence)+otomatik kullanımı+ses ve hoparlör sistemi kesinlikle focus önde. teknoloji olarak usb bluetooth keyless go gibi özelliklerinden dolayı fluence önde. bu arada edc berbat.yokusta geri kaçırma yapıyor.vites değişimi de hissi de tam otomatik focus la aynı. yokuş aşağı giderken araba bagiriyor(bence vitesi artırması gerekir ama yapamiyor) yakıt olarak - lpg olduğu icin- hemen hemen aynı. performans turbo dan dolayı fluence.genislik tabi ki fluence. günümüz şartlarında ornegin 2015 model dizel otomatik aynı dolulukta focus ve fluence alma düşüncem olsa kesinlikle focus alırdım.tahminim focus un fiyatı daha yüksektir ama farka kesinlikle deger

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • xsdm X kullanıcısına yanıt
    aynı donanım olmasa da yakın donanımlarda iki model arasında en az 20 bin tl var ikinci el piyasasında!
  • kesinlikle focus
  • Kuzu kurdun yol Fordun boşuna dememısler bunu
  • 2 fluence = 1 focus

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Düz yolda kullanılacaksa daha cok ve sürüş keyfi istiyorsanız focus tartışmasız.
    Fakat trafikte kullanılacaksa hem otomatiğin konforu hemde genis iç ve bagaj hacminden dolayı Fluence derim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.