Şimdi Ara

Ford Focusun bu meşhur yol tutuşu nerden geliyor ? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
48
Cevap
1
Favori
19.581
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • daswagen kullanıcısına yanıt

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bi olayı yok ford kullanicilarinin kendilerini övmek için uydurduğu olay bence ama süspansiyonları ya da amortisörleri epey başarlı bu sebepten de diyor olabilirler.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • blueSKYLINE kullanıcısına yanıt
    Üzgünüm bayım, focusun bi olayı yok, o kadar sert süspansiyonu kime taksan öyle tutar. Yoğurt yiyip üstüne su içsen focustan inene kadar ayran oluyor.

    Bi dönem 3’ünü şirket arabası olarak kullandım, bel fıtığından babanın oğlu kemal gibi yan yan yürüdük.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • pithos kullanıcısına yanıt

    Kesinlikle öyle değil hocam harbi yol tutuşu muhteşem.


    Ben 7 senedir opel sahibiyim, ford arabam sahsi olarak hic olmadı , şirket aracı olarak yaklaşık 2 sene kullandım , hem sağlam hem konforlu hem de gerçekten yol tutusu muhteşem ama mk3 makyajsiz kasa icin diyorum , makyajlı olanı ve son kasasini kullanmadım. Bir suv olarak Kuga da guzel yapisiyor, 3 4 kez kiralamistim.


    Ama ayni seyi ecosport ya da fiesta icin diyemeyecegim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bana da şehir efsanesi gibi geliyor.
    Focus hala focus 1'in ekmeğini yiyor. Sıra dışı tasarımı ile o yıllarda büyük yankı uyandırmıştı.

    Hatta yabacı bir kurumun master test isimli test videosu vardı bir çok avrupa ve japon c segment içinde linea şampiyon olmuştu. Bizim türkler'de altına ve kazanan petlas diye yorum yazmışlardı dalgasına😀.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • daswagen kullanıcısına yanıt

    Teşbih sanatı ilgi çekici.. ama özne otomobil yanlış. ya kullanmadınız trollsünüz -o halde kusura bakmayın işinize mani olmayayım-, ya da bindiğiniz araç yaylı, büyük jantlı, problemli gibi bir durum vardı..

    ya da sizin ileride belden çekeceğiniz var.

    Focus son derece konforlu bir otomobil o sınıf için. sürüşü kalitelidir. örneğin benim Astra K yere vura çarpa, pat küt giderken, Focus sıkı ve kaliteli gider.

    çok çok kötü yerlerde bile bir yerleri kırdık kesin demezsin. geçer gider.

    her neslini, tipini kullandım.

    en başarılı model tartışmasız 1. nesildir. sınıfını tarumar etmiştir sürüş zevki konusunda. ve hala öyle etli mükemmel doğal bir yol hissiyatına sahip direksiyon bulamazsınız. 2. ve 3. nesillerde direksiyon kademeli olarak zayıflar, his azalır. konfor korunur.

    ama rakipler yaklaşmıştır bir kere. bu yüzden 1. nesilden sonrası bir parça abartıdır..


    Neyse... Focusun meşhur yol tutuşu, başarısı nereden geliyor diye sorulmuş başlıkta. çoğu kişi tam bağımsız süspansiyon der. ilgisi bile yok.

    Tek bir cevabı var: Richard Parry-Jones

    araştırın göreceksiniz..

    Avrupa Ford'ların günümüzdeki sürüş dinamikleri ustası algısını sadece ve sadece bu adamın sürüş özellikleri takıntısına borçludur.

    Bundan önce Fiesta, Escort, Granada hepsi gayet vasat araçlardı.

    Bu adam ekibini topladı, tüm araçların ayarları ile özel olarak uğraşıldı ve hepsini bırak adam etmeyi, sınıfının zirvesine çıkardı..





  • Mühendislik. Focus 2 3 4 hepsini uzun süre kullandım. Focus 2 ler de süspansiyon yoktu yalıtım yoktu bam güm seslerden kafa şişiyordu. Focus 3 lerde bir miktar yumşama ile yalıtım arttırıldı Focus 2 ye göre direksiyon netliği azaldı ama yol tutuş korundu. Focus 4 lerde daha da yumuşama oldu yalıtım dahada arttı direksiyon yumuşadı yol tutuş biraz daha zayıfladı gibi ama hala Focusum diyebilyor. Focus 5 zaten olmayacak artık sanırım. Focus 1 hiç kullanmadım ama Focus 2 ile aynı hissiyatlarda diyorlar. Focusu tasarlayan adamlar çok iyi bir arka aks sistemi yapmış başlı başına bir yapıt, ön tarafın hatalarını iyi tolere ediyor ve aracın ön tarafının anlamsız hareketlerini düzeltebiliyor işte işin sırrı bu mühendisliği yapabilmekte bence.

  • zeytinkoy kullanıcısına yanıt

    Katılıyorum. Focus 3 kabini kadar rahatsız bir araç kullanmadım. Sanki tabuta girmiş gibi hissettiriyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.