Performans aramıyorsan 1.4 tdci asm al ama arkadaşların dediklerine katılıyorum, sıkışık trafikte şanzımanın kendini korumaya alması başına gelebilir.
quote:
Orjinalden alıntı: coxyc
Performans aramıyorsan 1.4 tdci asm al ama arkadaşların dediklerine katılıyorum, sıkışık trafikte şanzımanın kendini korumaya alması başına gelebilir.
ben cok performans aramıyorum, sonucta spor bir araba değil bu araç. şanzıman olayına gelince, bu araç genellikle sıkışık trafikte yapıyormuş bu arızayı,ben kastamonuda oturuyorum ve burada o kadar sıkışık bir trafik yok. inşallah karşılaşmam. asıl beni tedirgin eden bir arkadaşın bu arızayı uzun yoldada tekrarlaması ihtimalinin yüksek olduğunu hatta tekrarlayanın dahi olduğunu söylemesi oldu.. araştırdım bulamadım.. sıkışık yoldaki şanzımanın ısınmasıyla uzun yoldaki ısınması aynı olablirmi?????
quote:
Orjinalden alıntı: toyota67
cinuba....sen bu alcağın arabayı test etme imkanın oldu mu...bence almadan önce mutlaka test et,öyle al....o sert süspansiyon seni rahatsız edebilir belki...
sert süspansiyonlardan kastettiğim ne biraz daha açarmısın?**
quote:
Orjinalden alıntı: coxyc
Performans aramıyorsan 1.4 tdci asm al ama arkadaşların dediklerine katılıyorum, sıkışık trafikte şanzımanın kendini korumaya alması başına gelebilir.
bu şekilde kendini kilitlemeye alması başına gelen çok kişi yok sanırım. sadece sürekli sıkışık tarfikte1-2 saat kalan bir iki kiişiden duydum.. normal şartlarda bu kilitlenme olmuyor sanırım..
sert süspansiyon demek araçlarda fazla yaylanması olmayan süspansiyon kullanılması demektir..süspansiyon yumuşadıkça konfor artar ama yumuşak olduğundan özellikle virajlarda arabada yana yatmalar görülebilir..sert süspansiyonun en önemli artısı yol tutuşa olan katkısıdır..süspansiyon sert olduğundan kullanım esnasında aracın öne arkaya veya sağa sola olan salınımlarını engeller..fakat bu konfordan ödün verilmesi demektir..sportif sürüş özelliklerine sahip tüm arabalarda süspansiyon serttir bu nedenle bu tip arabalarla çukura girdiğiniz vakit darbeyi belinizde hissedersiniz..aynı zamanda sert süspansiyonlu araçlarda çukurlardaki sarsıntılardan dolayı iç plastik aksam daha erken sürelerde ses yapmaktadır..siz bir araçtaki süspansiyonun sertliğini kabaca şöyle anlayabilirsiniz..örneğin fusion un bagaj kapağını açıp bagajın içinden bastırarak arabayı yaylandırın..sonra mesela focus a gidin onu da yaylandırın..hangisine daha fazla kuvvet harcadıysanız o süspansiyon daha serttir..
asm nin kilitlenme mevzusuna gelince ben kullanmadığım için bilemiyorum ama 30.000 ytl lik bir aracın otomatik şanzıman kitlendi diye yolda kalması sıkıcı bir durum..ki bu araba da şehir içinde kullanılmak üzere dizayn edilmiş daha çok..10-15 dk soğumasını beklemek gerekiyor..
1 YILDIR FUSİON TDCİ 1.4 KULLANIYORUM.ARABA SEÇİMİNDE ZEVKLER VE SÜRÜŞ STİLİNİZ ÇOK ÖNEMLİ.ANCAK ÖZELLİKLE YOGUN TRAFİKLİ ŞEHİRDE KULLANIYORSANIZ 1.4 İDEAL BİR ARAÇ.ŞEHİRLER ARASINDA YAKIT TÜKETİMİ VE PERFORMANSI MÜKEMMEL.ANCAK 170 İN ÜZERİNE ÇIKAMZSINIZ .ÇIKMAYADA GEREK VARMI.ÇÜNKÜ BU BİR AİLE OTOSU. OTOMATİK İSE KULLANIMI DAHA ZEVKLİ ANCAK HER OTOMATİK ARABADA ZAMAN İÇERİSİNDE ŞANZUMAN PROBLEMİ YAŞANMASI NORMALDİR.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme