Şimdi Ara

FORD fusion 1,4 TDCİ OTOMATİK eksileri artıları nelerdir?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
26
Cevap
0
Favori
19.239
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar FORD FUSİON 1,4 tdci OTOMATİK aracın eksilerini artılarını yada bu araç hakkında bilgisi olan varsa yardımcı olursanız sevinirim. hafta başında bu aracı alma ihtmalim yüksek..



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Ford Fusion 1.4 TDCi Otomatik Vites: Artıları ve Eksileri

    Ford Fusion 1.4 TDCi Otomatik Vites, uygun fiyatlı ve güvenilir bir aile aracı arayan kullanıcılar için popüler bir seçenektir. İşte artıları ve eksileri:

    Artıları:

    • Yüksek Yakıt Verimliliği: 1.4 litrelik dizel motor, etkileyici yakıt verimliliği sağlar.
    • Rahat Sürüş: Otomatik şanzıman, sorunsuz ve rahat bir sürüş deneyimi sunar.
    • Geniş İç Mekan: Fusion, geniş bir bagaj hacmi ve bolca yolcu alanı ile geniş bir iç mekana sahiptir.
    • Güvenilirlik: Ford Fusion, genel olarak güvenilir bir araç olarak bilinir ve düşük bakım maliyetlerine sahiptir.
    • ** uygun fiyat:** Fusion, otomatik vitesli bir aile arabası için uygun fiyatlı bir seçenektir.

    Eksileri:

    • Sınırlı Motor Gücü: 1.4 litrelik motor, güçlü bir performans için yeterli gücü sağlamayabilir.
    • Yavaş Hızlanma: Otomatik şanzıman, güçlü hızlanma için ideal olmayabilir.
    • Bazı Otomatik Vites Sorunları: Bazı kullanıcılar, Ford Fusion otomatik vites modellerinde vites değiştirme sorunları bildirmiştir.
    • Eski Tasarım: Fusion'ın tasarımı bazı kullanıcılar için biraz eski görünebilir.
    • Yüksek Sigorta Primleri: Güçlü motorlu araçlara kıyasla, Ford Fusion'ın sigorta primleri daha yüksek olabilir.

    Sonuç:

    Ford Fusion 1.4 TDCi Otomatik Vites, yakıt verimliliği, geniş iç mekanı ve uygun fiyatı ile pratik bir aile arabası seçeneğidir. Ancak sınırlı motor gücü, yavaş hızlanma ve bazı otomatik vites sorunları gibi bazı dezavantajları da göz önünde bulundurmalısın.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • hiç artısını saymadan

    direkt eksisini söyleyelim ve vazgeç

    araba sıkışık trafikte şanzımanı kilitliyor

    yani şanzımanı ısındığı zaman kilitleyip kendini korumaya alıyor

    uani yüksek hızda giderkende başına gelebilir

    düz vites dersen o zaman bişeyler yazarız
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JackDaniels

    hiç artısını saymadan

    direkt eksisini söyleyelim ve vazgeç

    araba sıkışık trafikte şanzımanı kilitliyor

    yani şanzımanı ısındığı zaman kilitleyip kendini korumaya alıyor

    uani yüksek hızda giderkende başına gelebilir

    düz vites dersen o zaman bişeyler yazarız
    ben hiç kullanmadım hiçte bilmem ama otomatik vites eger araç dizelse aracı büyük ihtimal bogar.sebebide dizel motorun düşük

    devirlerde yeteri kadar güç üretememesidir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JackDaniels

    hiç artısını saymadan

    direkt eksisini söyleyelim ve vazgeç

    araba sıkışık trafikte şanzımanı kilitliyor

    yani şanzımanı ısındığı zaman kilitleyip kendini korumaya alıyor

    uani yüksek hızda giderkende başına gelebilir

    düz vites dersen o zaman bişeyler yazarız
    quote:

    Orjinalden alıntı: JackDaniels

    hiç artısını saymadan

    direkt eksisini söyleyelim ve vazgeç

    araba sıkışık trafikte şanzımanı kilitliyor

    yani şanzımanı ısındığı zaman kilitleyip kendini korumaya alıyor

    uani yüksek hızda giderkende başına gelebilir

    düz vites dersen o zaman bişeyler yazarız


    kullanacağım yerde sıkışık trafik yok.. genelde çok rahat trafik.. aynı sorunu bu forumda çok kez okudum ve ford bayisine sordum. ford bayiside senini söylediklerini söyledi ve trafikte çok bekleme yapılmadığı yani istanbul trafiğindeki gibi 2-3 saat dur kalk yapmadıkça bir şey olmaz dedi.. uzun yolu sorduğumda ise öyle birşeyin olma ihtimalinin olmadığını söyedi..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CuCuK

    ben hiç kullanmadım hiçte bilmem ama otomatik vites eger araç dizelse aracı büyük ihtimal bogar.sebebide dizel motorun düşük

    devirlerde yeteri kadar güç üretememesidir.

    Alıntıları Göster
    berbat bir araç.yol tutuşu cok kotu.malzem kalitesi de rezalet.
    yerden cok yuksek.sınıfı bile dooru duzgun belli değil.
    birkere bindim.cock kotu diyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cinuba

    quote:

    Orjinalden alıntı: JackDaniels

    hiç artısını saymadan

    direkt eksisini söyleyelim ve vazgeç

    araba sıkışık trafikte şanzımanı kilitliyor

    yani şanzımanı ısındığı zaman kilitleyip kendini korumaya alıyor

    uani yüksek hızda giderkende başına gelebilir

    düz vites dersen o zaman bişeyler yazarız


    kullanacağım yerde sıkışık trafik yok.. genelde çok rahat trafik.. aynı sorunu bu forumda çok kez okudum ve ford bayisine sordum. ford bayiside senini söylediklerini söyledi ve trafikte çok bekleme yapılmadığı yani istanbul trafiğindeki gibi 2-3 saat dur kalk yapmadıkça bir şey olmaz dedi.. uzun yolu sorduğumda ise öyle birşeyin olma ihtimalinin olmadığını söyedi..


    Alıntıları Göster
    tabi yinede kullanan arkadaşlar daha iyi bilir uzun yolda yapıp yapmadığını..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cinuba

    tabi yinede kullanan arkadaşlar daha iyi bilir uzun yolda yapıp yapmadığını..

    Alıntıları Göster
    şikayetvar.com u okursan adamın otobanda kaldığınıda görürsün

    uzun yolda dönmüyomu bu şanzıman

    bence riske atmaya değmez

    herkes biliyosa starken alıcıda bilir

    zaten 0 alıyosan 1.6 sı varken 1.4 üne o parayı vermem
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    corsa 1.4 otomatik nasıldır?
    16 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JackDaniels

    şikayetvar.com u okursan adamın otobanda kaldığınıda görürsün

    uzun yolda dönmüyomu bu şanzıman

    bence riske atmaya değmez

    herkes biliyosa starken alıcıda bilir

    zaten 0 alıyosan 1.6 sı varken 1.4 üne o parayı vermem

    Alıntıları Göster
    Bir arkadaş sıfırını almıştı.Araç tekerleklerinden sıçrayan küçük taş, kum vs. parçaları gövdeye zarar veriyordu. Aracının sorununu anlattığında kabullenilmedi. Aracın hatalı olduğunu belgeleyip değiştirilmesini talep etti.(Tabii kısaca geçiyorum.Yoksa hikaye çok uzun.) Mahkeme aşamasında takla atarak bu aracın pert olmasıyla bu FUSİON dan kurtulmuş oldu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 4polat

    Bir arkadaş sıfırını almıştı.Araç tekerleklerinden sıçrayan küçük taş, kum vs. parçaları gövdeye zarar veriyordu. Aracının sorununu anlattığında kabullenilmedi. Aracın hatalı olduğunu belgeleyip değiştirilmesini talep etti.(Tabii kısaca geçiyorum.Yoksa hikaye çok uzun.) Mahkeme aşamasında takla atarak bu aracın pert olmasıyla bu FUSİON dan kurtulmuş oldu.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: 4polat

    Bir arkadaş sıfırını almıştı.Araç tekerleklerinden sıçrayan küçük taş, kum vs. parçaları gövdeye zarar veriyordu. Aracının sorununu anlattığında kabullenilmedi. Aracın hatalı olduğunu belgeleyip değiştirilmesini talep etti.(Tabii kısaca geçiyorum.Yoksa hikaye çok uzun.) Mahkeme aşamasında takla atarak bu aracın pert olmasıyla bu FUSİON dan kurtulmuş oldu.



    arkadasım pm den yazarmısın yada buraya yazarmısın hikayenin tamamını çünkü bende düz viteslisini ablamlara aldırma aşamasındayımda



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HeaDMasH -- 21 Nisan 2006; 16:55:03 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HeaDMasH

    quote:

    Orjinalden alıntı: 4polat

    Bir arkadaş sıfırını almıştı.Araç tekerleklerinden sıçrayan küçük taş, kum vs. parçaları gövdeye zarar veriyordu. Aracının sorununu anlattığında kabullenilmedi. Aracın hatalı olduğunu belgeleyip değiştirilmesini talep etti.(Tabii kısaca geçiyorum.Yoksa hikaye çok uzun.) Mahkeme aşamasında takla atarak bu aracın pert olmasıyla bu FUSİON dan kurtulmuş oldu.



    arkadasım pm den yazarmısın yada buraya yazarmısın hikayenin tamamını çünkü bende düz viteslisini ablamlara aldırma aşamasındayımda

    Alıntıları Göster
    olayın kısacasını söyleyeyim

    ford da arabanın arkasında kimse yoktur

    yani koç moç hikaye arabayı aldınmı muhatap buşazsın bayi ile iyi geçinicen

    iyi bi servis buldun buldun kalkıp forddan destek bekleme sakın tanımazlar seni




  • quote:

    Orijinalden alıntı: JackDaniels

    olayın kısacasını söyleyeyim

    ford da arabanın arkasında kimse yoktur

    yani koç moç hikaye arabayı aldınmı muhatap buşazsın bayi ile iyi geçinicen

    iyi bi servis buldun buldun kalkıp forddan destek bekleme sakın tanımazlar seni

    Alıntıları Göster
    Genelleme yapmayalım. Ford kullanıp servisinden memnun olan da çok var. Hem hangi markanın servisi çok iyi ki, şikayetlere bakarsanız hiçbir marka alınmaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cervinff

    Genelleme yapmayalım. Ford kullanıp servisinden memnun olan da çok var. Hem hangi markanın servisi çok iyi ki, şikayetlere bakarsanız hiçbir marka alınmaz.

    Alıntıları Göster
    1.4 motor fusion için yetersiz, ve asm şanzıman fiestalarda da zaman zaman sorun çıkarıyormuş, bence aynı fiyata düz tdci 1.6 daha doğru bir tercih olur. fazla km yapmıyorsanız 1.6 A/T benzinli derim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HeaDMasH

    quote:

    Orjinalden alıntı: 4polat

    Bir arkadaş sıfırını almıştı.Araç tekerleklerinden sıçrayan küçük taş, kum vs. parçaları gövdeye zarar veriyordu. Aracının sorununu anlattığında kabullenilmedi. Aracın hatalı olduğunu belgeleyip değiştirilmesini talep etti.(Tabii kısaca geçiyorum.Yoksa hikaye çok uzun.) Mahkeme aşamasında takla atarak bu aracın pert olmasıyla bu FUSİON dan kurtulmuş oldu.



    arkadasım pm den yazarmısın yada buraya yazarmısın hikayenin tamamını çünkü bende düz viteslisini ablamlara aldırma aşamasındayımda

    Alıntıları Göster
    bir fusion kullanıcısı olarak öncelikle şunu söylemek isterim..fusion daki otomatik şanzıman sorunlu demişsiniz ama bu ASM şanzıman için geçerli..yani hem otomatik hemde manuel kullanılabilen şanzıman..bu şanzıman sadece 1.4 TDCİ modelinde kullanılıyor..dediğiniz gibi ısınınca kendini kitleme problemi var..fakat 1.6 benzinlide kullanılan otomatik şanzıman bildiğimiz otomatik şanzımanlaradan..yani manuel modu yok..bu şanzıman gayet iyi..yani fusiondaki otomatik şanzıman sorunludur derken bu ayrıntıyı da belirtmekte fayda var..berbat bir araç diyenlerin bence neden berbat bir araç olduğunu iyice anlatmaları lazımdır..örneğin berbat diyen arkadaş yol tutuşu çok kötü demiş..hangi arabaya göre kötü örneğin?bu arabayı kullanan kişi formula 1 e katılmak için almıyor..tüm yüksek araçlarda olduğu gibi 150-160 km yi geçtikten sonra rüzgardan etkileniyor ve stabilite problemleri olabiliyor..fakat ben yol tutuş konusunda bir problem yaşamadım..ama eğer yol tutuş konusunda focus ile karşılaştırıyorsanız focus daha iyi..malzeme kalitesi rezalet denilmiş..bu kısmen doğru..örneğin kapı içi kaplamaları ve ön konsolun alt yarısının kalitesi genel anlamda kötü ama bence hyundai getz den iyi..yerden yüksek o yüzden kötü denilmiş..yerden yüksek olduğu için adı fusion zaten..yere yakın olsaydı adı fiesta olurdu..bir kere binip yok öyledir böyledir diyenlere hiç kulak asmayın siz..tekerlekten sıçrayan taş sonucu arabanın kapartası hasar gördüyse elbetteki bu şikayeti firmaya mal etmeye kalkarsanız sizi ciddiye almazlar..eğer bu açıdan bir tasarım hatası olsaydı bütün fusionlar aynı şikayetle servislere doluşurdu..bunları boşverin..ben size işin gerçeğini söyleyeyim..
    1-fusion alacaksanız ya benzinli ya da 1.6 tdci motorlusunu tercih edin..1.4 tdci nin performansı yetersiz biraz..
    2-şanzıman konusunda kesinlikle ASM almayın..düz veya diğer otomatik seçeneği tercih edebilirsiniz
    3-fusion kullanacaksanız bozuk yollarda süspansiyonun sert olmasından dolayı alttan gelecek takırtı tukurtuları baştan kabul edin..(süspansiyon yeterince sağlam..fakat biraz gürültülü çalışıyor)
    4-malzeme kalitesi olarak şu anki fusionlar eski fusionlardan biraz daha iyi ama hala mükemmel değil..
    5-son olarak alacağınız aracın markası ford olduğundan yol tutuş,motor,şanzıman,direksiyon ve frenler konusunda en ufak bir tereddütünüz olmasın..
    gerisi faso fiso..saygılar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cervinff

    Genelleme yapmayalım. Ford kullanıp servisinden memnun olan da çok var. Hem hangi markanın servisi çok iyi ki, şikayetlere bakarsanız hiçbir marka alınmaz.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: yeknet

    Genelleme yapmayalım. Ford kullanıp servisinden memnun olan da çok var. Hem hangi markanın servisi çok iyi ki, şikayetlere bakarsanız hiçbir marka alınmaz.



    yazdığımı okuduysan ben servis demedim zaten

    ford dedim koç dedim

    yine söylüyorum ford kullananlarada sorun

    forda bi telefon edin bişeyi şikayet edin yada sorun

    bakın arayıp soran varmı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: türbülans

    bir fusion kullanıcısı olarak öncelikle şunu söylemek isterim..fusion daki otomatik şanzıman sorunlu demişsiniz ama bu ASM şanzıman için geçerli..yani hem otomatik hemde manuel kullanılabilen şanzıman..bu şanzıman sadece 1.4 TDCİ modelinde kullanılıyor..dediğiniz gibi ısınınca kendini kitleme problemi var..fakat 1.6 benzinlide kullanılan otomatik şanzıman bildiğimiz otomatik şanzımanlaradan..yani manuel modu yok..bu şanzıman gayet iyi..yani fusiondaki otomatik şanzıman sorunludur derken bu ayrıntıyı da belirtmekte fayda var..berbat bir araç diyenlerin bence neden berbat bir araç olduğunu iyice anlatmaları lazımdır..örneğin berbat diyen arkadaş yol tutuşu çok kötü demiş..hangi arabaya göre kötü örneğin?bu arabayı kullanan kişi formula 1 e katılmak için almıyor..tüm yüksek araçlarda olduğu gibi 150-160 km yi geçtikten sonra rüzgardan etkileniyor ve stabilite problemleri olabiliyor..fakat ben yol tutuş konusunda bir problem yaşamadım..ama eğer yol tutuş konusunda focus ile karşılaştırıyorsanız focus daha iyi..malzeme kalitesi rezalet denilmiş..bu kısmen doğru..örneğin kapı içi kaplamaları ve ön konsolun alt yarısının kalitesi genel anlamda kötü ama bence hyundai getz den iyi..yerden yüksek o yüzden kötü denilmiş..yerden yüksek olduğu için adı fusion zaten..yere yakın olsaydı adı fiesta olurdu..bir kere binip yok öyledir böyledir diyenlere hiç kulak asmayın siz..tekerlekten sıçrayan taş sonucu arabanın kapartası hasar gördüyse elbetteki bu şikayeti firmaya mal etmeye kalkarsanız sizi ciddiye almazlar..eğer bu açıdan bir tasarım hatası olsaydı bütün fusionlar aynı şikayetle servislere doluşurdu..bunları boşverin..ben size işin gerçeğini söyleyeyim..
    1-fusion alacaksanız ya benzinli ya da 1.6 tdci motorlusunu tercih edin..1.4 tdci nin performansı yetersiz biraz..
    2-şanzıman konusunda kesinlikle ASM almayın..düz veya diğer otomatik seçeneği tercih edebilirsiniz
    3-fusion kullanacaksanız bozuk yollarda süspansiyonun sert olmasından dolayı alttan gelecek takırtı tukurtuları baştan kabul edin..(süspansiyon yeterince sağlam..fakat biraz gürültülü çalışıyor)
    4-malzeme kalitesi olarak şu anki fusionlar eski fusionlardan biraz daha iyi ama hala mükemmel değil..
    5-son olarak alacağınız aracın markası ford olduğundan yol tutuş,motor,şanzıman,direksiyon ve frenler konusunda en ufak bir tereddütünüz olmasın..
    gerisi faso fiso..saygılar

    Alıntıları Göster
    sağol arkadasım benim istediğim bütün cwp ları wermişsin artık gönül rahatlığıyla gidip alabilirim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HeaDMasH

    sağol arkadasım benim istediğim bütün cwp ları wermişsin artık gönül rahatlığıyla gidip alabilirim

    Alıntıları Göster
    1.6 tdci sini tabiii

    1.4 ü boşver
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HeaDMasH

    sağol arkadasım benim istediğim bütün cwp ları wermişsin artık gönül rahatlığıyla gidip alabilirim

    Alıntıları Göster
    quote:

    yazdığımı okuduysan ben servis demedim zaten

    ford dedim koç dedim

    yine söylüyorum ford kullananlarada sorun

    forda bi telefon edin bişeyi şikayet edin yada sorun

    bakın arayıp soran varmı


    5 yıldır ford focus kullanıyorum. Direkt ford'la bir tek ford club kartı çıkartmak için müracaat ettim o da 1 ayda geldi. Araçla ilgili bir problem varsa yetkili servisine gider yaptırırım, her problemin bir nedeni ve çözümü vardır. Belki tek seferde belki birkaç kerede belki ford müşteri hizmetleri ile görüşerek sorun çözülür. Çözümsüzlüğü değil çözümü ararsanız mutlaka bulursunuz. Arabasına taş sıçrayınca kaportası çizilen arkadaşın durumunu bilemem. Öyle kolay değil garanti kapsamında araç değiştirmek. Birisi de iç mekanda bilmem ne kapağını kırmış garanti kapsamında parça değişimini istiyor. Yok öyle armut piş ağzıma düş. Altı üstü 30bin ytl'lik araba satın almışlar sanki marka ve tüm koç çalışanları ona çalışacak. "Buyrun efendim kapağınız mı kırıldı 1 saat içinde yetkili servisten arkadaşlarım gelip garanti kapsamında ilgili parçayı değiştirecekler, bu süre içinde size araç gerekiyorsa hemen temin edelim"




  • quote:

    Orijinalden alıntı: türbülans

    bir fusion kullanıcısı olarak öncelikle şunu söylemek isterim..fusion daki otomatik şanzıman sorunlu demişsiniz ama bu ASM şanzıman için geçerli..yani hem otomatik hemde manuel kullanılabilen şanzıman..bu şanzıman sadece 1.4 TDCİ modelinde kullanılıyor..dediğiniz gibi ısınınca kendini kitleme problemi var..fakat 1.6 benzinlide kullanılan otomatik şanzıman bildiğimiz otomatik şanzımanlaradan..yani manuel modu yok..bu şanzıman gayet iyi..yani fusiondaki otomatik şanzıman sorunludur derken bu ayrıntıyı da belirtmekte fayda var..berbat bir araç diyenlerin bence neden berbat bir araç olduğunu iyice anlatmaları lazımdır..örneğin berbat diyen arkadaş yol tutuşu çok kötü demiş..hangi arabaya göre kötü örneğin?bu arabayı kullanan kişi formula 1 e katılmak için almıyor..tüm yüksek araçlarda olduğu gibi 150-160 km yi geçtikten sonra rüzgardan etkileniyor ve stabilite problemleri olabiliyor..fakat ben yol tutuş konusunda bir problem yaşamadım..ama eğer yol tutuş konusunda focus ile karşılaştırıyorsanız focus daha iyi..malzeme kalitesi rezalet denilmiş..bu kısmen doğru..örneğin kapı içi kaplamaları ve ön konsolun alt yarısının kalitesi genel anlamda kötü ama bence hyundai getz den iyi..yerden yüksek o yüzden kötü denilmiş..yerden yüksek olduğu için adı fusion zaten..yere yakın olsaydı adı fiesta olurdu..bir kere binip yok öyledir böyledir diyenlere hiç kulak asmayın siz..tekerlekten sıçrayan taş sonucu arabanın kapartası hasar gördüyse elbetteki bu şikayeti firmaya mal etmeye kalkarsanız sizi ciddiye almazlar..eğer bu açıdan bir tasarım hatası olsaydı bütün fusionlar aynı şikayetle servislere doluşurdu..bunları boşverin..ben size işin gerçeğini söyleyeyim..
    1-fusion alacaksanız ya benzinli ya da 1.6 tdci motorlusunu tercih edin..1.4 tdci nin performansı yetersiz biraz..
    2-şanzıman konusunda kesinlikle ASM almayın..düz veya diğer otomatik seçeneği tercih edebilirsiniz
    3-fusion kullanacaksanız bozuk yollarda süspansiyonun sert olmasından dolayı alttan gelecek takırtı tukurtuları baştan kabul edin..(süspansiyon yeterince sağlam..fakat biraz gürültülü çalışıyor)
    4-malzeme kalitesi olarak şu anki fusionlar eski fusionlardan biraz daha iyi ama hala mükemmel değil..
    5-son olarak alacağınız aracın markası ford olduğundan yol tutuş,motor,şanzıman,direksiyon ve frenler konusunda en ufak bir tereddütünüz olmasın..
    gerisi faso fiso..saygılar

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: türbülans

    bir fusion kullanıcısı olarak öncelikle şunu söylemek isterim..fusion daki otomatik şanzıman sorunlu demişsiniz ama bu ASM şanzıman için geçerli..yani hem otomatik hemde manuel kullanılabilen şanzıman..bu şanzıman sadece 1.4 TDCİ modelinde kullanılıyor..dediğiniz gibi ısınınca kendini kitleme problemi var..fakat 1.6 benzinlide kullanılan otomatik şanzıman bildiğimiz otomatik şanzımanlaradan..yani manuel modu yok..bu şanzıman gayet iyi..yani fusiondaki otomatik şanzıman sorunludur derken bu ayrıntıyı da belirtmekte fayda var..berbat bir araç diyenlerin bence neden berbat bir araç olduğunu iyice anlatmaları lazımdır..örneğin berbat diyen arkadaş yol tutuşu çok kötü demiş..hangi arabaya göre kötü örneğin?bu arabayı kullanan kişi formula 1 e katılmak için almıyor..tüm yüksek araçlarda olduğu gibi 150-160 km yi geçtikten sonra rüzgardan etkileniyor ve stabilite problemleri olabiliyor..fakat ben yol tutuş konusunda bir problem yaşamadım..ama eğer yol tutuş konusunda focus ile karşılaştırıyorsanız focus daha iyi..malzeme kalitesi rezalet denilmiş..bu kısmen doğru..örneğin kapı içi kaplamaları ve ön konsolun alt yarısının kalitesi genel anlamda kötü ama bence hyundai getz den iyi..yerden yüksek o yüzden kötü denilmiş..yerden yüksek olduğu için adı fusion zaten..yere yakın olsaydı adı fiesta olurdu..bir kere binip yok öyledir böyledir diyenlere hiç kulak asmayın siz..tekerlekten sıçrayan taş sonucu arabanın kapartası hasar gördüyse elbetteki bu şikayeti firmaya mal etmeye kalkarsanız sizi ciddiye almazlar..eğer bu açıdan bir tasarım hatası olsaydı bütün fusionlar aynı şikayetle servislere doluşurdu..bunları boşverin..ben size işin gerçeğini söyleyeyim..
    1-fusion alacaksanız ya benzinli ya da 1.6 tdci motorlusunu tercih edin..1.4 tdci nin performansı yetersiz biraz..
    2-şanzıman konusunda kesinlikle ASM almayın..düz veya diğer otomatik seçeneği tercih edebilirsiniz
    3-fusion kullanacaksanız bozuk yollarda süspansiyonun sert olmasından dolayı alttan gelecek takırtı tukurtuları baştan kabul edin..(süspansiyon yeterince sağlam..fakat biraz gürültülü çalışıyor)
    4-malzeme kalitesi olarak şu anki fusionlar eski fusionlardan biraz daha iyi ama hala mükemmel değil..
    5-son olarak alacağınız aracın markası ford olduğundan yol tutuş,motor,şanzıman,direksiyon ve frenler konusunda en ufak bir tereddütünüz olmasın..
    gerisi faso fiso..saygılar


    yazdıkların için çok teşekkür edrim,, söylediklerin kısmen doğru fakat bana fusionun dizel otomatiği lazım. yani asm yada otomatik.. buda sadece 1,4 dizel motorunda mevcut. bu yüzden de fazla alternetif kalmıyor. 1,6 tdci motorunda da otomatik şanzımanlısı yok..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cinuba

    quote:

    Orjinalden alıntı: türbülans

    bir fusion kullanıcısı olarak öncelikle şunu söylemek isterim..fusion daki otomatik şanzıman sorunlu demişsiniz ama bu ASM şanzıman için geçerli..yani hem otomatik hemde manuel kullanılabilen şanzıman..bu şanzıman sadece 1.4 TDCİ modelinde kullanılıyor..dediğiniz gibi ısınınca kendini kitleme problemi var..fakat 1.6 benzinlide kullanılan otomatik şanzıman bildiğimiz otomatik şanzımanlaradan..yani manuel modu yok..bu şanzıman gayet iyi..yani fusiondaki otomatik şanzıman sorunludur derken bu ayrıntıyı da belirtmekte fayda var..berbat bir araç diyenlerin bence neden berbat bir araç olduğunu iyice anlatmaları lazımdır..örneğin berbat diyen arkadaş yol tutuşu çok kötü demiş..hangi arabaya göre kötü örneğin?bu arabayı kullanan kişi formula 1 e katılmak için almıyor..tüm yüksek araçlarda olduğu gibi 150-160 km yi geçtikten sonra rüzgardan etkileniyor ve stabilite problemleri olabiliyor..fakat ben yol tutuş konusunda bir problem yaşamadım..ama eğer yol tutuş konusunda focus ile karşılaştırıyorsanız focus daha iyi..malzeme kalitesi rezalet denilmiş..bu kısmen doğru..örneğin kapı içi kaplamaları ve ön konsolun alt yarısının kalitesi genel anlamda kötü ama bence hyundai getz den iyi..yerden yüksek o yüzden kötü denilmiş..yerden yüksek olduğu için adı fusion zaten..yere yakın olsaydı adı fiesta olurdu..bir kere binip yok öyledir böyledir diyenlere hiç kulak asmayın siz..tekerlekten sıçrayan taş sonucu arabanın kapartası hasar gördüyse elbetteki bu şikayeti firmaya mal etmeye kalkarsanız sizi ciddiye almazlar..eğer bu açıdan bir tasarım hatası olsaydı bütün fusionlar aynı şikayetle servislere doluşurdu..bunları boşverin..ben size işin gerçeğini söyleyeyim..
    1-fusion alacaksanız ya benzinli ya da 1.6 tdci motorlusunu tercih edin..1.4 tdci nin performansı yetersiz biraz..
    2-şanzıman konusunda kesinlikle ASM almayın..düz veya diğer otomatik seçeneği tercih edebilirsiniz
    3-fusion kullanacaksanız bozuk yollarda süspansiyonun sert olmasından dolayı alttan gelecek takırtı tukurtuları baştan kabul edin..(süspansiyon yeterince sağlam..fakat biraz gürültülü çalışıyor)
    4-malzeme kalitesi olarak şu anki fusionlar eski fusionlardan biraz daha iyi ama hala mükemmel değil..
    5-son olarak alacağınız aracın markası ford olduğundan yol tutuş,motor,şanzıman,direksiyon ve frenler konusunda en ufak bir tereddütünüz olmasın..
    gerisi faso fiso..saygılar


    yazdıkların için çok teşekkür edrim,, söylediklerin kısmen doğru fakat bana fusionun dizel otomatiği lazım. yani asm yada otomatik.. buda sadece 1,4 dizel motorunda mevcut. bu yüzden de fazla alternetif kalmıyor. 1,6 tdci motorunda da otomatik şanzımanlısı yok..

    Alıntıları Göster
    cinuba....sen bu alcağın arabayı test etme imkanın oldu mu...bence almadan önce mutlaka test et,öyle al....o sert süspansiyon seni rahatsız edebilir belki...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: toyota67

    cinuba....sen bu alcağın arabayı test etme imkanın oldu mu...bence almadan önce mutlaka test et,öyle al....o sert süspansiyon seni rahatsız edebilir belki...

    Alıntıları Göster
    forda ne zman mail atsam . 12 saat içinde mutkala ararlar. ben çok memnunum hem servislerden hem otosandan
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.