Şimdi Ara

BMC Megastar Hakkında görüşleriniz.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
4
Cevap
0
Favori
27.969
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese Merhabalar;

    BMC Megastar (110hp ve 130hp) kullanan arkadaşlar varsa ve görüşlerini paylaşırlarsa çok sevinirim. Bu araç için;

    1- Yol tutuşu, iç mekan sesleri (mercedes konforu aramıyorum)
    2- Yakıt tüketimi
    3- Uzun yolda 100km'de son vitesteki ulaştığı devir (Örneğin 5. viteste 100km hızda 2500devirde ilerliyor gibi...)
    4- Şehir içi ve dışı tüketimi.
    5- Servis hizmetleri.
    6- Tüm özelliklerinden çok çok memnun olduğum ama Adana'daki berbat servis hizmetlerinden ve 3 aydır onarılamayan koltuğumdan, yokuşta bıraktığım zaman sabah çalışmamasından ve servisin "o zaman yokuşta park etmeyin" değişinden dolayı değiştirmeyi düşündüğüm starex aracımı aratır mı?

    Teşekkür ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tolgakmg -- 29 Kasım 2007; 20:34:03 >







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    BMC Megastar Hakkında Görüşler

    BMC Megastar, BMC tarafından üretilen kompakt bir SUV'dur. Megastar'ın çeşitli özellikleri ve kullanıcı deneyimleri hakkında pek çok görüş bulunmaktadır.

    Kullanıcı Yorumları ve Değerlendirmeleri:

    BMC Megastar ile ilgili kullanıcı yorumları genellikle karışıktır. Bazı kullanıcılar Megastar'ın konforlu sürüşü, geniş iç hacmi ve uygun fiyatını takdir ederken, diğerleri yakıt tüketimi, performans ve güvenilirlik sorunlarına dikkat çekmektedir.

    Yakıt Tüketimi:

    Megastar'ın yakıt tüketimi, sürüş tarzına ve yol koşullarına bağlı olarak değişmektedir. Kullanıcılar, aracın şehiriçi sürüşlerde 8-10 litre/100 km, otoyol sürüşlerinde ise 6-8 litre/100 km arasında yakıt tükettiğini bildirmektedir.

    Performans:

    BMC Megastar, 1.6 litrelik 105 beygir gücündeki bir motora sahiptir. Kullanıcılar, aracın şehir içi sürüşler için yeterli performansa sahip olduğunu ancak otoyol sürüşlerinde biraz zayıf kaldığını belirtmektedir.

    Güvenilirlik:

    Megastar'ın güvenilirliği ile ilgili görüşler de değişmektedir. Bazı kullanıcılar araçta herhangi bir sorun yaşamadıklarını bildirirken, diğerleri elektriksel arızalar, motor sorunları ve şanzıman sorunları yaşadıklarını belirtmektedir.

    400 P Yorumları:

    BMC Megastar'ın 400 P modeli, daha yüksek donanım seviyesiyle gelmektedir. Kullanıcılar, 400 P modelinin daha iyi malzeme kalitesine, daha fazla güvenlik özelliğine ve daha gelişmiş bir bilgi-eğlence sistemine sahip olduğunu bildirmektedir.

    360 P Yorumları:

    BMC Megastar'ın 360 P modeli, daha uygun fiyatlı bir seçenektir. Kullanıcılar, 360 P modelinin daha az özellik sunduğunu ancak yine de günlük kullanım için uygun olduğunu belirtmektedir.

    Popüler Olmama Nedenleri:

    BMC Megastar'ın daha popüler olmadığına dair bazı nedenler arasında yüksek yakıt tüketimi, zayıf performans ve güvenilirlik sorunları yer almaktadır. Ayrıca, Megastar'ın rakiplerine kıyasla daha sınırlı bir bayi ağı ve daha az tanınmış bir marka olması da popülerliğine engel olabilir.

    Sonuç:

    BMC Megastar, bazı kullanıcılar tarafından takdir edilen bazı olumlu özelliklere sahip bir otomobildir. Ancak, yakıt tüketimi, performans ve güvenilirlik sorunları gibi olumsuz yorumlar da almaktadır. Megastar'ı satın almayı düşünüyorsanız, kullanıcı yorumlarını dikkatlice incelemeli ve aracı kendi ihtiyaçlarınız ve tercihleriniz doğrultusunda değerlendirmelisiniz.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • BMC servisini anlaşmalı boyacısı olarak söyleyeyim.

    Aracın motoru çok kuvvetli.İzmirde genelde At çekiryorlarMIŞ.
    Parçaları çok büyük ve ağır.Bu yüzden menteşeler ağırlıkları taşıyamıyor ve çatlıyor. 0 km diye satılan bmcler bu yüzden bizde boyaya giriyor.
    Mercedes konforu aramıyorsanız konforu idare eder.
    Üretimden sonra araçları nerde muhafaza ediyorlar bilmiyorum ama boyasına sarı noktalar halinde maddeler yapışıyor ve 0 km araçlar pasta cila oluyor.

    Sonuç: Şahsi kullanılabilecek bir araç değil.Güzel bir teknolojiye sahip olmasına rağmen BMC nin genel olarak hizmet anlayışını beğenmiyorum.Çok eksiği var.

    SAygılarla.
  • Teşekkür ederim.

    Bende 2008 model starex var ve bilgisiz servisi nedeniyle 3 ayda soğudum araçtan. Bu araçların özellikle çift kabinli (uzun) olanları ile ilgileniyorum. Açıkçası emsal düşük model X marka bir araç yerine yüksek model bu aracı seçebilirim zira çift kabinli versiyonları 22-25 arası. Aracı genelde tek ve boş olarak, ama illaki zaman zaman yüklü olarak kullanacağım. Tek kullandığım zamanlarda otomobil konforu beklemem asla ama arkası, önü tangır tungur bir araçta tercih edilmez herhalde. Starex'den alışkınım arkasının zıplamasına.

    Bu araç, ayda 1 defa Akara-Adana, 1 defa Adana-G.Antep arasında yolculuk yapacak, haftada 4 defa 32km otobandan okula gelip gidecek (tek kişi) ve 3 defada köy köy gezecek bir araç. Bu durumda;

    1- Yüksüzken tüketimi 250-300krş (son zamla) bulur mu (şehir içi)
    2- Yolda kaldınız. Servisi ilgili mi? yoksa her arızasına hyundai gibi "bunlar böyle yapar" mı diyorlar?
    3- Periyodik bakım aralığı nedir?
    4- Özellikle uzun yolda son vitesteki devir/hız oranı nedir? Peugeot jumper kullandım 2.0 (sanırım), 5.viteste 100km hıza 2700 devirde ve çok gürültülü olarak ulaşıyordu. Şu anki aracım aynı hıza 2250 devirde ulaşabiliyor. Bu benim için sürekli uzun yolda, yorucu oluyor.




  • megastarın çk yüksek geliyor bana kasası devrilecek gibi sanki birde transite bakmanı öneririm
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.