Şimdi Ara

Ford, Kuga ile Powershift' getiriyor. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
45
Cevap
0
Favori
3.865
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Çok geç kalınmış bir hareket. İlk çıktığı anda getirmeleri gerekiyordu. Şekil itibariyle Koleos'tan daha iyi olmasına rağmen daha az hatta hiç görmüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emtue

    Ford a sanzumandan cok suspansiyon lazim, yol tutsun diye fitik ediyor adami.


    yol tutuş açısından, o paraya daha gelişmiş süspansiyon sistemi olmaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster


    quote:

    Orijinalden alıntı: emtue

    Ford a sanzumandan cok suspansiyon lazim, yol tutsun diye fitik ediyor adami.


    yol tutuş açısından, o paraya daha gelişmiş süspansiyon sistemi olmaz.



    Seri üretim için 'O para' denecek kadar az bir para değil,kaldı ki bu sınıfta bir çok medel hala o ekipmanı edinmiş değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Robertobaggiojuve


    quote:

    Orijinalden alıntı: barisozyurt


    quote:

    Orijinalden alıntı: scan

    Focus 2'ye muhtemelen getirmeyecekler. Focu 3'e de tip olarak alışmak sanırım biraz zaman alacak.

    Benzinli 1.6 180hp veya dizel 1.6 TDCI 128hp motor ve iyi çalışan çift kavrama şanzıman olsun, ben tipine falan bakmam .




    Focus için 128 hp yalan oldu 1.6 tdci 115 hp olarak gelecek,(270Nm) hatta bu motor volvo S-60 ve 80 de' de kullanılacak


    Gerçekten mi? Bundan emin misiniz. 1.6 TDCI 128hp olarak gelecek diye okudum 2-3 yerde ben.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: barisozyurt


    quote:

    Orijinalden alıntı: Robertobaggiojuve


    quote:

    Orijinalden alıntı: barisozyurt


    quote:

    Orijinalden alıntı: scan

    Focus 2'ye muhtemelen getirmeyecekler. Focu 3'e de tip olarak alışmak sanırım biraz zaman alacak.

    Benzinli 1.6 180hp veya dizel 1.6 TDCI 128hp motor ve iyi çalışan çift kavrama şanzıman olsun, ben tipine falan bakmam .




    Focus için 128 hp yalan oldu 1.6 tdci 115 hp olarak gelecek,(270Nm) hatta bu motor volvo S-60 ve 80 de' de kullanılacak


    Gerçekten mi? Bundan emin misiniz. 1.6 TDCI 128hp olarak gelecek diye okudum 2-3 yerde ben.





    Üzgünüm ama öyle.Ben de çok heveslenmiştim şaşırmıştım 1.6 128 hp ama açıklanan bu yönde.Ama benzinli modeller için durum farklı.




  • Bu sözü edilen 140 hp yeni motor mevcut 2.0 tdci değil değil mi? öyleyse iyi ama yine 2.0 tdci + powershift olursa bu araç 90.000 TL'den aşağı olmaz onu da kimse almaz. Ford bu araca 1.6 motor (benzinli veya dizel farketmez) ve otomatik koyması lazım ki satabilsin burada. ha TR önemli değil diyorlarsa o zaman bir lafım yok...
  • gelmiş galiba...

    Model Tavsiye Edilen Anahtar Teslim Liste Fiyatı Tavsiye Edilen Kampanyalı Anahtar Teslim Fiyatı (Kredili) Tavsiye Edilen Kampanyalı Anahtar Teslim Fiyatı (Peşin)
    Kuga Titanium 5K 2.0 TDCi 81.055,00 TL 79.465,00 TL 77.870,00 TL
    Kuga Titanium 5K 2.0 TDCi Powershift 140PS 72.900,00 TL 72.900,00 TL 72.900,00 TL
    Kuga Selective 5K 2.0 TDCi Powershift 140PS 82.900,00 TL 82.900,00 TL 82.900,00 TL


    Hem de 72 Milyara...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi autograph -- 12 Haziran 2010; 22:04:14 >
  • koleos daha çok görüyorum...
    aslında tipide fena değil
  • O fiyat geçici fiyat malesef 2 3 ay sonra 79binden satacaklar o da çok yüksek bir fiyat. 82bin lira opsiyonlarla rahatlıkla 95bine çıkar yine çok. Hatta gereksiz pahalı.
  • Pazar payı artıcak desenize
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ünal

    O fiyat geçici fiyat malesef 2 3 ay sonra 79binden satacaklar o da çok yüksek bir fiyat. 82bin lira opsiyonlarla rahatlıkla 95bine çıkar yine çok. Hatta gereksiz pahalı.

    biraz daha açarmısınız.
    şu an olmayan araçlara verilen fiyat mı bu?
    gelince, dediğiniz fiyatlardan mı satacaklar.
    yoksa şu an almak isteyenler listedeki 72 milyardan alabilecekler mi?
  • Doğru bir karar olmuş.Böyle bir araçta manuel vites kullanınca mimibüs sürüyor hissine kapılıyorum.
  • kuganın dışı güzel ama içi focusun içiyle aynı olduğundan beğenmiyorum. sanki kugaya değilde focusa biniyorsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: autograph

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ünal

    O fiyat geçici fiyat malesef 2 3 ay sonra 79binden satacaklar o da çok yüksek bir fiyat. 82bin lira opsiyonlarla rahatlıkla 95bine çıkar yine çok. Hatta gereksiz pahalı.

    biraz daha açarmısınız.
    şu an olmayan araçlara verilen fiyat mı bu?
    gelince, dediğiniz fiyatlardan mı satacaklar.
    yoksa şu an almak isteyenler listedeki 72 milyardan alabilecekler mi?

    Şimdi 72ye alınır ama 2 3 ay içinde fiyatları şişirecekler kesin. Şimdi bu fiyata alırsın teslimde para ödemezsin eğer fiyat artarsa.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911

    koleos daha çok görüyorum...
    aslında tipide fena değil

    ben de henüz Kuga görmedim yolda. Ama dizel Koleos ile TSI Tiguan sıklıkla görüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ünal


    quote:

    Orijinalden alıntı: autograph

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ünal

    O fiyat geçici fiyat malesef 2 3 ay sonra 79binden satacaklar o da çok yüksek bir fiyat. 82bin lira opsiyonlarla rahatlıkla 95bine çıkar yine çok. Hatta gereksiz pahalı.

    biraz daha açarmısınız.
    şu an olmayan araçlara verilen fiyat mı bu?
    gelince, dediğiniz fiyatlardan mı satacaklar.
    yoksa şu an almak isteyenler listedeki 72 milyardan alabilecekler mi?

    Şimdi 72ye alınır ama 2 3 ay içinde fiyatları şişirecekler kesin. Şimdi bu fiyata alırsın teslimde para ödemezsin eğer fiyat artarsa.

    yok almam ben Tigu'mdan memnunum.
    ben bildiğiniz bir şey olduğunu düşünüp sormuştum...




  • donanımlar belli olmuş.
    72.000TL olan oldukça makul, yarı deri koltuk var. xenon eksik, cam tavan eksik.
    Bu durumda 4x4 dizel otomatik isteyenler için
    1-Captiva
    2-Kuga oldukça cazip görünüyor...

    Vergi avantajlı, uygun fyatlı ve performanslı 4x4 olsun denirse
    Tiguan TSI

    Vergi avantajlı, 4x4 olmasa da görüntüsü olsun derseniz
    QQ 1.5D



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi autograph -- 17 Haziran 2010; 0:40:08 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: autograph

    donanımlar belli olmuş.
    72.000TL olan oldukça makul, yarı deri koltuk var. xenon eksik, cam tavan eksik.
    Bu durumda 4x4 dizel otomatik isteyenler için
    1-Captiva
    2-Kuga oldukça cazip görünüyor...

    Vergi avantajlı, uygun fyatlı ve performanslı 4x4 olsun denirse
    Tiguan TSI

    Vergi avantajlı, 4x4 olmasa da görüntüsü olsun derseniz
    QQ 1.5D


    Güzel tespitler yapmışsınız, katılıyorum...
    Şunu söylemeden de geçemeyeceğim, bir çok marka Türkiye pazarını çok farklı youmluyor, tr deki vergiler vs. nedeniyle fiyatlar olduğunun çok üstünde bir tutum sergilemek durumunda kalıyor. Ve honda gibi bazı markalar ise vergi indirimi vs. gibi durumlarda tr alıcısını tamamen saf durumuna sokuyor. Çünkü ötv indiriminde görmüştük, indirimi olduğu gibi fiyatlara yansıtmışlardı.

    Şunu kabul etmemiz lazım, nerdeyse tüm otomobil firmaları Türk İnsanını 2. sınıf insanmış gibi değerlendiriyorlar. Mesela toyota MM denilen yarı otomotik vitesli seçeneği sunuyor Türk insanına ve tam otomatikmiş gibi lanse ediyor. Gerçekte ise tam otomatik değil bu araçlar, MM gibi enteresan bir şanzumanları var. Bunun yanında diğer pek çok markanın Avrupa, ABD, Japonya vs. gibi ülkelerdeki donanım seçeneklerine ve standart donanımlarına bakın, bi de türkiyedeki standart ve opsiyonel donanımlarına bakın. Tamamen farklı donanımlarla satışa sunuluyor ve türkiyede kesinlikle yeterli donanıma sahip değiller aynı araçlar. Yani acaba onlar mı çok akıllı bizi kandırmaya çalışıyorlar ve başarılı da oluyorlar maalesef. Ya da biz mi yeterince akıllı değiliz ve hakkımızı aramıyoruz.

    Son olarak şunu da belirtmek isterim ki, eğer Türkiyenin kendine ait, ve türk insanına yeterince hizmet verebileceği düzeyde büyük bir otomotiv markası olmadığı sürece bu büyük üreticiler daha çookk kanımızı emeceğe benziyor. Önemli olan onlara ve türkiye distrübütörlerine karşı her zaman hakkımızı arayalım derim arkadaşlar. Çünkü garanti vs. gibi konularda bayiiler ve ana tedarikçiler genelde kaçamak yollar izliyorlar, bazı kendini bilen tedarikçiler hariç.

    Bir tez de atayım ortaya: Devlet olarak herşeye destek ve kredi veriliyor, neden OPEL gibi hazır ve büyük bir marka satılırken herhangi bir şirketin bu büyük firmayı alması konusunda destek olunmadı, ya da bu konuda bazı firmalar yönlendirilmedi hala merak eder dururum. Ha, yoksa zaten bizim büyük diye adlandırdığımız bazı firmalar zaten elini hiç taşın altına koymadan (bir marka üretmek yerine, hazır marka olmuş firmaların otomobillerini vs. lerini sadece satmak suretiyle komisyoncu gibi davranış sergileyip para kazanıyorlar) zaten yeterince rant elde ediyorlar da ondan mıdır acaba??

    Selamla...




  • firmaların suçu yok bence , asıl problem distrübütörlerde , onlar nasıl isterse karşı tarafta öyle gönderiyor
  • fiestada nezaman cıkacak powershıft bilen varmı türkiyede
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.