Şimdi Ara

FORD KUGA POWERSHIFT (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
2.123
Cevap
22
Favori
263.021
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sscasta

    Bencede ağustosta alınması daha mantıklı üst model olması açısından


    arkadaşım bende aracımı bekliyorum... bu arada ORLANDO arkadaşım hayırlı olsun dilerim kazasız belasız kullanmak nasip olur. gelelim asıl konuya...
    aracımı temmuz ilk haftası alacağım ve 1 aylık geçici tescil yapılacak ağustos ayındada 2011 model olarak kesin tescili olacak...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trody

    quote:

    Orijinalden alıntı: sscasta

    Bencede ağustosta alınması daha mantıklı üst model olması açısından


    arkadaşım bende aracımı bekliyorum... bu arada ORLANDO arkadaşım hayırlı olsun dilerim kazasız belasız kullanmak nasip olur. gelelim asıl konuya...
    aracımı temmuz ilk haftası alacağım ve 1 aylık geçici tescil yapılacak ağustos ayındada 2011 model olarak kesin tescili olacak...

    Alıntıları Göster
    Bizde şuan o sınıf bir suv bakıyoruz 1 ay içinde alacaz Captivayla kuga arasında kaldık Captivada kullanılan hangi şansımanı kullanıyo?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: JITEM

    Bizde şuan o sınıf bir suv bakıyoruz 1 ay içinde alacaz Captivayla kuga arasında kaldık Captivada kullanılan hangi şansımanı kullanıyo?

    Alıntıları Göster
    captiva daha geniş, daha ucuz (dolu modelleri kıyaslanınca)
    kuga daha dar( en azından bagaj hacmi olarak), daha iyi yol tutuyor, daha performanslı, daha az yakacağını (sınıfındaki en düşük rakamlar) belirtiyorlar...
    euroncap testlerinde captiva 4 yıldız, kuga 5 yıldız. ancak teste giren araçlardan captiva 1900 küsür kg, kuga ise 1600kg
  • quote:

    Orijinalden alıntı: autograph

    captiva daha geniş, daha ucuz (dolu modelleri kıyaslanınca)
    kuga daha dar( en azından bagaj hacmi olarak), daha iyi yol tutuyor, daha performanslı, daha az yakacağını (sınıfındaki en düşük rakamlar) belirtiyorlar...
    euroncap testlerinde captiva 4 yıldız, kuga 5 yıldız. ancak teste giren araçlardan captiva 1900 küsür kg, kuga ise 1600kg

    Alıntıları Göster
    Captiva soran arkadaş için söyliyim bir arkadaşım daha yeni aldı, en full ve otamatik olanı 78.000 tlye.Dolu modellerin fiyatlarını karşılaştırabilirsiniz böylece..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CThirty

    Captiva soran arkadaş için söyliyim bir arkadaşım daha yeni aldı, en full ve otamatik olanı 78.000 tlye.Dolu modellerin fiyatlarını karşılaştırabilirsiniz böylece..

    Alıntıları Göster
    Bizde kayseride yasıyoruz tv nagivasyon +krom paket 78 milyar dediler captivada bizi dusunduren yanı performansı ??
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JITEM

    Bizde kayseride yasıyoruz tv nagivasyon +krom paket 78 milyar dediler captivada bizi dusunduren yanı performansı ??

    Alıntıları Göster
    Hayırlı olsun. Güle güle kullanın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GöKHaN 35

    Hayırlı olsun. Güle güle kullanın.

    Alıntıları Göster
    Hayırlı olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chnbs

    Hayırlı olsun.

    Alıntıları Göster
    bende captiva ile kuga arasında kalmıştım.... Kuga aldım. dün kuga nın test sürüşünü yaptım doğru karar verdiğimi anladım... captiva kugadan daha geniş. ve bi o kadar hantal... yakıt daha fazla... kuga yeni otomatik şanzımanı nefis. seri. ancak captivanın yanında o kadar kaslı değil. kuganın malzeme ve işçiliği captivadan çok daha iyi ve kaliteli.. bagaj kuganın captivaya nazaran daha dar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: thekurufasulye

    Hayırlı olsun.Güle güle kullanın.

    Alıntıları Göster
    FORD KUGA POWERSHIFT ile test sürüşü yaptım.

    Bagaj küçük değil bence

    titanium x ve selective modeldeki panaromik cam tavan ve aracın ön arka ve yan camlarındaki olağanüstü görüş ferahlığı anlatılmaz yaşanır.

    test eden kişinin yorumlarını dinlerken hangi araçları kullandığını bilmek çok önemli, alt segment kullanagelen bir kullanıcıya bir üst segment uzay mekiği gibi gelebiliyor.Bu tarz yorumlara kanıp gittiğim testlerde hayal kırıklığı yaşadığım olay çok. yeni passat 2.0 tdi comfortline düz vites kullanan ve 1-2 gün a4 2.0 tdi multitronic kullanmış biri olarak söylüyorum

    POWERSHIFT ŞANZIMAN şişirildiği kadar değil. multitroniğe bakarak hiç değil. multitronicte vites geçişlerini ne yaparsanız yapın hissedemiyorsunuz. kuga da gazı kökleyin 5-6 bin devre geliyor vitesi değiştiremiyor,bekliyor gazdan ayağınızı az çekinde vitesi değişsin. Ayağınızı gaz pedalından çekmemekte ısrar ediyorsanız çok çaresiz kalınca (çok yüksek devirde) ancak değiştirebiliyor.Bu yorumum ile opel in easytronic vitesi de akla gelmesin. Otomatik vitesi 10 üzerinden 7-8 alır rahatlıkla

    FordPower anahtarsız çalıştırma sistemi: Tam bir akıllı anahtar değil öncelikle. elimizde bagajı ve kapıları açıp kapayacağımız bir anahtar var. öyle arabaya yaklaştık kapılar açıldı,uzaklaştık kapandı durumu yok. sadece araca bindiğinizde anahtarı algılıyor ve start/stop tuşu ile çalıştırıp motoru kapatmanıza yarıyor.

    aracın içi ferah,dıştanda küçük durmuyor.hızlanma noktasında 2006 model passat 2.0 tdi comfortline düz vites'im kadar torklu değil. Fren muhteşem,pedala bastınız mı güven vererek ve çok kısa mesafede savrulmadan duruyor.

    18'' tekerlekli kuga getiren pek yok, getirselerde lastiğin yanağının incelmesi bizim yollar için uygun değil bence

    geleneksel ford özelliklerini - motor ve yol/lastik sesi- taşımıyor. :)

    test aracı elektrik beyazıydı, hiç beğenmedim. bukalemun gibi, bir mavimsi gözüküyor bir başka renk. düz beyaz ve diğer renkleri görmedim. yeşile çalan lansman rengini trafikte görmüştüm çok güzeldi.

    captiva kullanmış biri olarak kugayı tercih ederim.

    nissanın kaşkayi sine nazaran hem görüntü(ve büyüklük) hemde donanım açısından çok üstün bence


    Hadi arkadaşlar,başka yorumlarda gelsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KODEM -- 3 Temmuz 2010; 19:09:13 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KODEM

    FORD KUGA POWERSHIFT ile test sürüşü yaptım.

    Bagaj küçük değil bence

    titanium x ve selective modeldeki panaromik cam tavan ve aracın ön arka ve yan camlarındaki olağanüstü görüş ferahlığı anlatılmaz yaşanır.

    test eden kişinin yorumlarını dinlerken hangi araçları kullandığını bilmek çok önemli, alt segment kullanagelen bir kullanıcıya bir üst segment uzay mekiği gibi gelebiliyor.Bu tarz yorumlara kanıp gittiğim testlerde hayal kırıklığı yaşadığım olay çok. yeni passat 2.0 tdi comfortline düz vites kullanan ve 1-2 gün a4 2.0 tdi multitronic kullanmış biri olarak söylüyorum

    POWERSHIFT ŞANZIMAN şişirildiği kadar değil. multitroniğe bakarak hiç değil. multitronicte vites geçişlerini ne yaparsanız yapın hissedemiyorsunuz. kuga da gazı kökleyin 5-6 bin devre geliyor vitesi değiştiremiyor,bekliyor gazdan ayağınızı az çekinde vitesi değişsin. Ayağınızı gaz pedalından çekmemekte ısrar ediyorsanız çok çaresiz kalınca (çok yüksek devirde) ancak değiştirebiliyor.Bu yorumum ile opel in easytronic vitesi de akla gelmesin. Otomatik vitesi 10 üzerinden 7-8 alır rahatlıkla

    FordPower anahtarsız çalıştırma sistemi: Tam bir akıllı anahtar değil öncelikle. elimizde bagajı ve kapıları açıp kapayacağımız bir anahtar var. öyle arabaya yaklaştık kapılar açıldı,uzaklaştık kapandı durumu yok. sadece araca bindiğinizde anahtarı algılıyor ve start/stop tuşu ile çalıştırıp motoru kapatmanıza yarıyor.

    aracın içi ferah,dıştanda küçük durmuyor.hızlanma noktasında 2006 model passat 2.0 tdi comfortline düz vites'im kadar torklu değil. Fren muhteşem,pedala bastınız mı güven vererek ve çok kısa mesafede savrulmadan duruyor.

    18'' tekerlekli kuga getiren pek yok, getirselerde lastiğin yanağının incelmesi bizim yollar için uygun değil bence

    geleneksel ford özelliklerini - motor ve yol/lastik sesi- taşımıyor. :)

    test aracı elektrik beyazıydı, hiç beğenmedim. bukalemun gibi, bir mavimsi gözüküyor bir başka renk. düz beyaz ve diğer renkleri görmedim. yeşile çalan lansman rengini trafikte görmüştüm çok güzeldi.

    captiva kullanmış biri olarak kugayı tercih ederim.

    nissanın kaşkayi sine nazaran hem görüntü(ve büyüklük) hemde donanım açısından çok üstün bence


    Hadi arkadaşlar,başka yorumlarda gelsin.

    Alıntıları Göster
    Ben de bugün test ettim powershiftli Kuga'yı. Genel olarak motor ve şanzımanı beğendim. İç mekanı ise hiç beğenmedim. Kabaca aklımda kalan noktaları yazayım:

    - Araç dıştan alımlı ve kibar görünüyor. Boyutları makul. Görüş açıları ve sürüş pozisyonu gayet güzel.

    - İç mekan geniş olmasa da cam tavan sayesinde ferah. Fakat malzeme kalitesini beğenmedim. Fazlaca sert plastik kullanılmış. Göstergeleri ve direksiyonu da beğenmedim. Bu sınıfta bir otomobile ufacık yol bilgisayarı ekranı hiç yakışmamış. Direksiyon büyük ama ince. C-max'tan alınma iç mekanı değişterseler iyi olur. Vites kolu biraz büyük ve kaba. Vitesin yanındaki gösterge işaretleri de anlamsız bir şekilde sürücü değil de yolcu tarafına konulmuş. Ayrıca ekranda kaçıcı viteste olduğunuzu göremiyorsunuz. Sadece D işareti çıkıyor. Sürdüğüm araç deri koltuklu olan full modeldi. Siyah deri koltukları hiç rahat bulmadım. Görünüşleri de güzel değildi. Start/Stop butonunun yeri de gerçekten saçma olmuş.

    - Cam tavanın perdesi delikli ve çok ince. Ayrıca iki parça ve manuel kapanması da kötü. Arka koltukların diz mesafesi fazla değil. Ama oturma minderleri geniş. Bagaj küçük ama bu sınıftaki diğer araçlardan çok da farklı değil.

    - Ford'un yeni şanzımanını beğendim. Vites geçişleri hissedilmiyor. Manuel kullanıma da imkan veriyor. Ama hızlanma çok iyi değil. Araç biraz daha güçlü bir motoru hak ediyor bence. Yol tutuşu çok fazla test edemedim. Süspansiyonlar da bana fazla sert gelmedi. Motor ve yol gürültüsü makul düzeylerde.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vincentvega -- 4 Temmuz 2010; 13:36:10 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oRLaNDo

    quote:

    Orijinalden alıntı: zdd

    Niye bu kadar kıymete bindi bu kuga anlamadım. Hic de ucuz olmadıgını düşünüyorum,motoru artık demode oldu mondeo daki gibi 163lukle gelmeliydi. İc mekanı da cmax dan kalma yani taa 2004 e gidiyor kokeni. İx35 ve crv gibi çok modern araçlar var.. Bana kalsa hiç bu kadar para vermeye gerek yok, tiguan ya da 3008 almak çok daha mantıklı..




    kuga spor bir suv

    ortalama 20 kuruş yakıt tüketimi var (arkadaşımdan biliyorum)

    fiyatı ucuz (baz modelin)

    belçika yapımı

    fordlar taş gibi araçlar , kuzey kore malı ve de hankook lastikli ix35 ten her zerresine kadar kaliteli


    belçika yapımı olduğundan emin değilim, almanya saarlui (nasıl yazılıyorsa ) de üretiliyorlar diye biliyorum.

    www.kugaownersclub.co.uk sitesinden bakarsanız, kugaların çok fazla elektronik arızası yaşattığını görebilirsiniz.

    bence, ix35 kalite olarak kuga ile aynı, donanım olarak neredeyse tüm özellikleri aynı olmakla birlikte, şanzımanın manuel olarak kilitlenebilmesi, açılır tavan + delikli file yerine ışığı tümüyle kesen içerden sunroof örtüsü, 184HP motor benim gözümde ix35'i öne çıkaran özellikler.

    powershift selective'in fiyatı göreceli olarak uygun, rakipleri arasında en düşük tüketim ve xenon far seçeneği de kuganın görünen artıları. fiesta ile neredeyse ortak gösterge paneli, focusla aynı gri plastikli müzik ve klima sistemi bölümü önemli eksileri bence.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: xpug

    quote:

    Orijinalden alıntı: oRLaNDo

    quote:

    Orijinalden alıntı: zdd

    Niye bu kadar kıymete bindi bu kuga anlamadım. Hic de ucuz olmadıgını düşünüyorum,motoru artık demode oldu mondeo daki gibi 163lukle gelmeliydi. İc mekanı da cmax dan kalma yani taa 2004 e gidiyor kokeni. İx35 ve crv gibi çok modern araçlar var.. Bana kalsa hiç bu kadar para vermeye gerek yok, tiguan ya da 3008 almak çok daha mantıklı..




    kuga spor bir suv

    ortalama 20 kuruş yakıt tüketimi var (arkadaşımdan biliyorum)

    fiyatı ucuz (baz modelin)

    belçika yapımı

    fordlar taş gibi araçlar , kuzey kore malı ve de hankook lastikli ix35 ten her zerresine kadar kaliteli


    belçika yapımı olduğundan emin değilim, almanya saarlui (nasıl yazılıyorsa ) de üretiliyorlar diye biliyorum.

    www.kugaownersclub.co.uk sitesinden bakarsanız, kugaların çok fazla elektronik arızası yaşattığını görebilirsiniz.

    bence, ix35 kalite olarak kuga ile aynı, donanım olarak neredeyse tüm özellikleri aynı olmakla birlikte, şanzımanın manuel olarak kilitlenebilmesi, açılır tavan + delikli file yerine ışığı tümüyle kesen içerden sunroof örtüsü, 184HP motor benim gözümde ix35'i öne çıkaran özellikler.

    powershift selective'in fiyatı göreceli olarak uygun, rakipleri arasında en düşük tüketim ve xenon far seçeneği de kuganın görünen artıları. fiesta ile neredeyse ortak gösterge paneli, focusla aynı gri plastikli müzik ve klima sistemi bölümü önemli eksileri bence.

    Alıntıları Göster
    powershıft vites fiestada nezaman gelcek bilgisi olan varmı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: leftercan1907

    powershıft vites fiestada nezaman gelcek bilgisi olan varmı

    Alıntıları Göster
    FORD C-MAX KULLANICISIYIM.KUGANIN DİREKSİYONUNU VE KONSOLUNU GÖRÜNCE BİR ANDA SOĞUDUM.HATTA TİKSİNDİM.DİREKSİYON BENİM ARABAYLA AYNI.SERİ ÜRETİM.KONSOLSA HEMEN HEMEN AYNI.AYIP YANİ FORDUN YAPTIĞI.80 BİN TL FİYAT ÇEK, SONRA DA SERİ ÖZELLİKSİZ KONSOL-DİREKSİYON KULLAN.CAPTİVAYA DA BAKTIM.GÖRÜNTÜ,HAŞMET 10 BASAR KUGAYA.AMA TEKNOLOJİ VE SÜRÜŞ ÖZELLİĞİNİ BİLEMEM.NOT: KUGA FORD C-MAX'DEN SADECE 10 CM BÜYÜK.DİNGİL MESAFELERİ VE DİĞER ÖLÇÜLER HEMEN HEMEN AYNI.C-MAX KULLANICISI OLARAK BU ARACA BU FİYATI HAYATTA VERMEM.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi inch -- 4 Temmuz 2010; 18:14:11 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: inch

    FORD C-MAX KULLANICISIYIM.KUGANIN DİREKSİYONUNU VE KONSOLUNU GÖRÜNCE BİR ANDA SOĞUDUM.HATTA TİKSİNDİM.DİREKSİYON BENİM ARABAYLA AYNI.SERİ ÜRETİM.KONSOLSA HEMEN HEMEN AYNI.AYIP YANİ FORDUN YAPTIĞI.80 BİN TL FİYAT ÇEK, SONRA DA SERİ ÖZELLİKSİZ KONSOL-DİREKSİYON KULLAN.CAPTİVAYA DA BAKTIM.GÖRÜNTÜ,HAŞMET 10 BASAR KUGAYA.AMA TEKNOLOJİ VE SÜRÜŞ ÖZELLİĞİNİ BİLEMEM.NOT: KUGA FORD C-MAX'DEN SADECE 10 CM BÜYÜK.DİNGİL MESAFELERİ VE DİĞER ÖLÇÜLER HEMEN HEMEN AYNI.C-MAX KULLANICISI OLARAK BU ARACA BU FİYATI HAYATTA VERMEM.


    passat kullanıcısı olarak belirteyimki, wv de passat- bora-jetta-polo-golf-tiguan-bazı audi seat modellerinde dikkat çekecek kadar aynı parça,aksesuar,motor ve kasalar kullanılıyor. Seri üretim ile maliyet düşürme manevrası bunlar. Diğer firmalarda da var. Ford da bunu yapınca hemen bir tiksinme, aşağılama hissi oluştu... Bunu anlamak mümkün değil. Ya ford a porche muamelesi yapıyorsunuz, sende bu markalara benzeme tavrı yapıyorsunuz, ya da ford a zenci muamelesi yapılıyor. Bilen arkadaşlar anlatsın,durum dediğimden daha da yaygın bir uygulama çünkü




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KODEM


    quote:

    Orijinalden alıntı: inch

    FORD C-MAX KULLANICISIYIM.KUGANIN DİREKSİYONUNU VE KONSOLUNU GÖRÜNCE BİR ANDA SOĞUDUM.HATTA TİKSİNDİM.DİREKSİYON BENİM ARABAYLA AYNI.SERİ ÜRETİM.KONSOLSA HEMEN HEMEN AYNI.AYIP YANİ FORDUN YAPTIĞI.80 BİN TL FİYAT ÇEK, SONRA DA SERİ ÖZELLİKSİZ KONSOL-DİREKSİYON KULLAN.CAPTİVAYA DA BAKTIM.GÖRÜNTÜ,HAŞMET 10 BASAR KUGAYA.AMA TEKNOLOJİ VE SÜRÜŞ ÖZELLİĞİNİ BİLEMEM.NOT: KUGA FORD C-MAX'DEN SADECE 10 CM BÜYÜK.DİNGİL MESAFELERİ VE DİĞER ÖLÇÜLER HEMEN HEMEN AYNI.C-MAX KULLANICISI OLARAK BU ARACA BU FİYATI HAYATTA VERMEM.


    passat kullanıcısı olarak belirteyimki, wv de passat- bora-jetta-polo-golf-tiguan-bazı audi seat modellerinde dikkat çekecek kadar aynı parça,aksesuar,motor ve kasalar kullanılıyor. Seri üretim ile maliyet düşürme manevrası bunlar. Diğer firmalarda da var. Ford da bunu yapınca hemen bir tiksinme, aşağılama hissi oluştu... Bunu anlamak mümkün değil. Ya ford a porche muamelesi yapıyorsunuz, sende bu markalara benzeme tavrı yapıyorsunuz, ya da ford a zenci muamelesi yapılıyor. Bilen arkadaşlar anlatsın,durum dediğimden daha da yaygın bir uygulama çünkü


    kesinlikle doğru.. yeni çıkan transporter (dikkat ticari araç!) da aynı direksiyona sahip passat da hatta passat cc de..siz de kalkmış kuganın direksiyonu cmax ile aynı diyorsunuz. bu arada da birşey atlanıyor..kuga 2 yıllık bir araç yani pazara yeni çıkmadı. herhangi bir makyaj da yapılmadı. o nedenle bazı arkadaşlar kuga sanki yeni çıkmış gibi yok şurası şu ford modeliyle aynı yok motoru eski falan diyorlar. sadece yapılan yeni şanzıman takviyesi ve motor iyileştirilmesi. yazıları okuyun (güncel otoshow dergisi örneğin) 2.0 tdci motorun parçalarının yarısı yenilenmiş ve araç Euro V normuna uygun. yakıt tüketimi düşürülmüş ve en az yakan 2.0 dizel otomatik bir araç.. bu arada ingilterede kuga 163 hp yeni 2.0 tdci motorla satılıyor. umarım yakında o da gelir bize..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: El Gato Negro

    quote:

    Orijinalden alıntı: KODEM


    quote:

    Orijinalden alıntı: inch

    FORD C-MAX KULLANICISIYIM.KUGANIN DİREKSİYONUNU VE KONSOLUNU GÖRÜNCE BİR ANDA SOĞUDUM.HATTA TİKSİNDİM.DİREKSİYON BENİM ARABAYLA AYNI.SERİ ÜRETİM.KONSOLSA HEMEN HEMEN AYNI.AYIP YANİ FORDUN YAPTIĞI.80 BİN TL FİYAT ÇEK, SONRA DA SERİ ÖZELLİKSİZ KONSOL-DİREKSİYON KULLAN.CAPTİVAYA DA BAKTIM.GÖRÜNTÜ,HAŞMET 10 BASAR KUGAYA.AMA TEKNOLOJİ VE SÜRÜŞ ÖZELLİĞİNİ BİLEMEM.NOT: KUGA FORD C-MAX'DEN SADECE 10 CM BÜYÜK.DİNGİL MESAFELERİ VE DİĞER ÖLÇÜLER HEMEN HEMEN AYNI.C-MAX KULLANICISI OLARAK BU ARACA BU FİYATI HAYATTA VERMEM.


    passat kullanıcısı olarak belirteyimki, wv de passat- bora-jetta-polo-golf-tiguan-bazı audi seat modellerinde dikkat çekecek kadar aynı parça,aksesuar,motor ve kasalar kullanılıyor. Seri üretim ile maliyet düşürme manevrası bunlar. Diğer firmalarda da var. Ford da bunu yapınca hemen bir tiksinme, aşağılama hissi oluştu... Bunu anlamak mümkün değil. Ya ford a porche muamelesi yapıyorsunuz, sende bu markalara benzeme tavrı yapıyorsunuz, ya da ford a zenci muamelesi yapılıyor. Bilen arkadaşlar anlatsın,durum dediğimden daha da yaygın bir uygulama çünkü


    kesinlikle doğru.. yeni çıkan transporter (dikkat ticari araç!) da aynı direksiyona sahip passat da hatta passat cc de..siz de kalkmış kuganın direksiyonu cmax ile aynı diyorsunuz. bu arada da birşey atlanıyor..kuga 2 yıllık bir araç yani pazara yeni çıkmadı. herhangi bir makyaj da yapılmadı. o nedenle bazı arkadaşlar kuga sanki yeni çıkmış gibi yok şurası şu ford modeliyle aynı yok motoru eski falan diyorlar. sadece yapılan yeni şanzıman takviyesi ve motor iyileştirilmesi. yazıları okuyun (güncel otoshow dergisi örneğin) 2.0 tdci motorun parçalarının yarısı yenilenmiş ve araç Euro V normuna uygun. yakıt tüketimi düşürülmüş ve en az yakan 2.0 dizel otomatik bir araç.. bu arada ingilterede kuga 163 hp yeni 2.0 tdci motorla satılıyor. umarım yakında o da gelir bize..

    Alıntıları Göster
    az kaldı 1. ağızdan test izlenimine , 13 temmuz dediler bakalım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: thekurufasulye

    Hayırlı olsun.Güle güle kullanın.

    Alıntıları Göster
    Hayırlı,Uğurlu olsun güzel seçim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Duratec

    Hayırlı,Uğurlu olsun güzel seçim


    iyi dilekleriniz için teşekkürler arkadaşlar, böyle bişey olacak bakalım ..

     FORD KUGA POWERSHIFT


     FORD KUGA POWERSHIFT


     FORD KUGA POWERSHIFT


     FORD KUGA POWERSHIFT




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akorkmaz11


    quote:

    Orijinalden alıntı: KODEM


    quote:

    Orijinalden alıntı: inch

    FORD C-MAX KULLANICISIYIM.KUGANIN DİREKSİYONUNU VE KONSOLUNU GÖRÜNCE BİR ANDA SOĞUDUM.HATTA TİKSİNDİM.DİREKSİYON BENİM ARABAYLA AYNI.SERİ ÜRETİM.KONSOLSA HEMEN HEMEN AYNI.AYIP YANİ FORDUN YAPTIĞI.80 BİN TL FİYAT ÇEK, SONRA DA SERİ ÖZELLİKSİZ KONSOL-DİREKSİYON KULLAN.CAPTİVAYA DA BAKTIM.GÖRÜNTÜ,HAŞMET 10 BASAR KUGAYA.AMA TEKNOLOJİ VE SÜRÜŞ ÖZELLİĞİNİ BİLEMEM.NOT: KUGA FORD C-MAX'DEN SADECE 10 CM BÜYÜK.DİNGİL MESAFELERİ VE DİĞER ÖLÇÜLER HEMEN HEMEN AYNI.C-MAX KULLANICISI OLARAK BU ARACA BU FİYATI HAYATTA VERMEM.


    passat kullanıcısı olarak belirteyimki, wv de passat- bora-jetta-polo-golf-tiguan-bazı audi seat modellerinde dikkat çekecek kadar aynı parça,aksesuar,motor ve kasalar kullanılıyor. Seri üretim ile maliyet düşürme manevrası bunlar. Diğer firmalarda da var. Ford da bunu yapınca hemen bir tiksinme, aşağılama hissi oluştu... Bunu anlamak mümkün değil. Ya ford a porche muamelesi yapıyorsunuz, sende bu markalara benzeme tavrı yapıyorsunuz, ya da ford a zenci muamelesi yapılıyor. Bilen arkadaşlar anlatsın,durum dediğimden daha da yaygın bir uygulama çünkü


    kesinlikle doğru.. yeni çıkan transporter (dikkat ticari araç!) da aynı direksiyona sahip passat da hatta passat cc de..siz de kalkmış kuganın direksiyonu cmax ile aynı diyorsunuz. bu arada da birşey atlanıyor..kuga 2 yıllık bir araç yani pazara yeni çıkmadı. herhangi bir makyaj da yapılmadı. o nedenle bazı arkadaşlar kuga sanki yeni çıkmış gibi yok şurası şu ford modeliyle aynı yok motoru eski falan diyorlar. sadece yapılan yeni şanzıman takviyesi ve motor iyileştirilmesi. yazıları okuyun (güncel otoshow dergisi örneğin) 2.0 tdci motorun parçalarının yarısı yenilenmiş ve araç Euro V normuna uygun. yakıt tüketimi düşürülmüş ve en az yakan 2.0 dizel otomatik bir araç.. bu arada ingilterede kuga 163 hp yeni 2.0 tdci motorla satılıyor. umarım yakında o da gelir bize..

    mesele sadece seri üretim değil.fiyatının yüksek olmasıyla ilgili.ayrıca iç hacmi yetrince geniş değil.o fiyata da insan daha bir donanım bekler. hani vw den beklemiyor ama "madem ki forda iyi para vereceğim, öyleyse biraz daha teferruat isterim" diye düşünüyor insan.şunu da söyleyeyim. ford 2 yıl motor garantisi veriyor. ama araçları 4. yıldan itibaren motorda sıkıntı yaratabiliyor.hyundai 5 yıl veriyor.bir turbo arızası 2000 liradan aşağı değil.motor teknolojisi iyi olabilir.bu konuda bilgim yok. kötü ya da vasat da olabilir.forda düşmanlığım olsa forda binmem.ama; içi dar. fiyatı yüksek. otomatik vites muamma (sanırım c-maxların cvt şanzımanı sadece 1 yıl geldi va sonra getirmediler.bu da ister istemez insanda soru işareti yaratıyor.)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: inch

    quote:

    Orijinalden alıntı: akorkmaz11


    quote:

    Orijinalden alıntı: KODEM


    quote:

    Orijinalden alıntı: inch

    FORD C-MAX KULLANICISIYIM.KUGANIN DİREKSİYONUNU VE KONSOLUNU GÖRÜNCE BİR ANDA SOĞUDUM.HATTA TİKSİNDİM.DİREKSİYON BENİM ARABAYLA AYNI.SERİ ÜRETİM.KONSOLSA HEMEN HEMEN AYNI.AYIP YANİ FORDUN YAPTIĞI.80 BİN TL FİYAT ÇEK, SONRA DA SERİ ÖZELLİKSİZ KONSOL-DİREKSİYON KULLAN.CAPTİVAYA DA BAKTIM.GÖRÜNTÜ,HAŞMET 10 BASAR KUGAYA.AMA TEKNOLOJİ VE SÜRÜŞ ÖZELLİĞİNİ BİLEMEM.NOT: KUGA FORD C-MAX'DEN SADECE 10 CM BÜYÜK.DİNGİL MESAFELERİ VE DİĞER ÖLÇÜLER HEMEN HEMEN AYNI.C-MAX KULLANICISI OLARAK BU ARACA BU FİYATI HAYATTA VERMEM.


    passat kullanıcısı olarak belirteyimki, wv de passat- bora-jetta-polo-golf-tiguan-bazı audi seat modellerinde dikkat çekecek kadar aynı parça,aksesuar,motor ve kasalar kullanılıyor. Seri üretim ile maliyet düşürme manevrası bunlar. Diğer firmalarda da var. Ford da bunu yapınca hemen bir tiksinme, aşağılama hissi oluştu... Bunu anlamak mümkün değil. Ya ford a porche muamelesi yapıyorsunuz, sende bu markalara benzeme tavrı yapıyorsunuz, ya da ford a zenci muamelesi yapılıyor. Bilen arkadaşlar anlatsın,durum dediğimden daha da yaygın bir uygulama çünkü


    kesinlikle doğru.. yeni çıkan transporter (dikkat ticari araç!) da aynı direksiyona sahip passat da hatta passat cc de..siz de kalkmış kuganın direksiyonu cmax ile aynı diyorsunuz. bu arada da birşey atlanıyor..kuga 2 yıllık bir araç yani pazara yeni çıkmadı. herhangi bir makyaj da yapılmadı. o nedenle bazı arkadaşlar kuga sanki yeni çıkmış gibi yok şurası şu ford modeliyle aynı yok motoru eski falan diyorlar. sadece yapılan yeni şanzıman takviyesi ve motor iyileştirilmesi. yazıları okuyun (güncel otoshow dergisi örneğin) 2.0 tdci motorun parçalarının yarısı yenilenmiş ve araç Euro V normuna uygun. yakıt tüketimi düşürülmüş ve en az yakan 2.0 dizel otomatik bir araç.. bu arada ingilterede kuga 163 hp yeni 2.0 tdci motorla satılıyor. umarım yakında o da gelir bize..

    mesele sadece seri üretim değil.fiyatının yüksek olmasıyla ilgili.ayrıca iç hacmi yetrince geniş değil.o fiyata da insan daha bir donanım bekler. hani vw den beklemiyor ama "madem ki forda iyi para vereceğim, öyleyse biraz daha teferruat isterim" diye düşünüyor insan.şunu da söyleyeyim. ford 2 yıl motor garantisi veriyor. ama araçları 4. yıldan itibaren motorda sıkıntı yaratabiliyor.hyundai 5 yıl veriyor.bir turbo arızası 2000 liradan aşağı değil.motor teknolojisi iyi olabilir.bu konuda bilgim yok. kötü ya da vasat da olabilir.forda düşmanlığım olsa forda binmem.ama; içi dar. fiyatı yüksek. otomatik vites muamma (sanırım c-maxların cvt şanzımanı sadece 1 yıl geldi va sonra getirmediler.bu da ister istemez insanda soru işareti yaratıyor.)

    Alıntıları Göster
    Öncelikle size şunu söyleyim CVT şanzıman bahsedildiği kadar sorunlu değildir,Uzun süre CVT şanzımanı sorunsuz kullananlar olduğu gibi sorun yaşayanlarda oldu ve yeni üretim CVT şanzımanların sorunları tamamiyle giderildi.. Bu şans işi bütün elektronik ve mekanik aletlerde durum böyle.. İç hacim olayına gelirsek Kuga iç hacim olarak Tiguandan veya Koleos dan geri kalır yanı yok..En az bir focus kadar iç hacmi olduğunu düşünüyorum,Ki focusun iç hacmide gayet yeterli..

    4. yıldan itibaren araçların motorları sıkıntı yaratıyor demişsiniz,Böyle kesin bir kanıya nerden vardınız merak edıyorum.. Ford servisinde falanmı çalışıyorsunuz ? .. Yazdıklarınız fazlasıyla yanlış.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FinalVerdict93 -- 6 Temmuz 2010; 12:19:29 >




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.