Şimdi Ara

FORD KUGA POWERSHIFT (82. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.123
Cevap
22
Favori
263.453
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 8081828384
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cengaver1

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver
    İşin özü senede maxium 25000 e kadar km yapan için bu vergi sistemine sahip ülkede bu kadar farklar vermek sıkıntılı durumdur.Aslında tüm sıkıntı vergi sisteminden kaynaklanıyor.
    Hele hele benim gibi senede en fazla 15000 km yapan birinin gidip 70000 lik benzinli tiguan yerine 2.0 dizel 95000 lik tiguan alması zarardan başka birşeye yaramaz.BU sadece kuga veya tiguan için geçerli değil.
    Ne yazıkki ülkemizdeki vergi sistemi bunun en büyük nedeni.
    O yüzden araç alırken bunları hesaba katmamız gerekiyor.

    sanırım hesabımı objektif buldunuz yeterince.
    hatta ben diyorum ki 70 bin yerine 95 bin bile verseniz kardasınız senede 15 bin km ile.
    hesabını yapmadım ama en kötü ihtimalle bile 2. el satışından kara geçeceksiniz

    Arkadaşım 2. el durumları bu tür hesaplarda yapılamaz.Aracın değer kayıplarıyla ilgilidir.

    Sen 0 aldığın fiyatla 2. el sattığın fiyat arasındaki farkı maliyetin yaparsın onu eklersin.Ok??

    Yani 75000 e aldığın aracı 8 sene sonra 50000 e sattığında arada 25000 lik fark olacak.Bu senin 2. el maliyetin

    diğer araçlada 55000 e aldığın aracı 45000 e satarsın aradaki 10000 lira fark olacak.

    yani değer kaybı hangisinin daha fazla ise o daha da kötü duruma düşecek.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver
    Oradaki tork değerleri maximum torku verir.Fakat önemli olan devir,güç,tork eğrileridir.Bu eğriler ne kadar az dik açılı olursa o kadar başarılıdır demektir.Yani önemli olan gücü geniş devir bandına yayabilmektir.

    Kuga 320/1750-2750.Yani maximum torku 1000 devir verebiliyor anca.

    Tiguan 240 / 1500 - 4500.Maximum torkunu 3000 devir boyunca verebiliyor.Yani gücü çok daha geniş bir alana yayıyor.

    Kuga 2750 devirden sonra tiguandan çok daha düşük tork değerlerine geriliyor...

    Yani kuga toplamda 3200 birimlik güç açığa çıkartırken tiguan 7200 lük bir gücü maximum olarak verebiliyor.Bunun sonucunda asıl güç birimi olan beygir gücünde daha yüksek değerlere ulaşabiliyor.Ayriyetten bu beygir gücünü daha geniş bir devir bandına yayıyor.

    Eğer kuga ve tiguanı sadece 1750-2750 devir arasında kullanırsanız tiguan geride kalır.Fakat toplam açığa çıkan güçte tiguan daha başarılı olacaktır.Zaten bu beygir gcünden bellidir.Aynı şey tiguanın dizeli içinde geçerli.
    Millet işte bunları bilmediği için aracını çok güçlü ve hızlı zannediyor.Anlık güce tav oluyorlar.

    objektif olarak bu kadar anlatmışsınız ya,
    saygıyla söylüyorum ki hepsi hikaye,

    buyrun güç-tork grafikleri
    açıkça görebilirsiniz ki Kuga 4000 devire kadar tiguanın maximum torku olan 240 ın altına düşmüyor.
    yani sizin dediğiniz Tiguanın " toplam devirde toplam torku fazla" iddianızın da içi boş objektif bey.
    saygılar

     FORD KUGA POWERSHIFT




  • Biri manuel biri otomatik,
    Maliyet hesabını eşdeğerler arasında yapabilirsiniz..
  • Verdiğiniz grafikte farkında mısınız ama 3700 devirden sonra kuga devri kapanıyor.Daha tiguanın çevireceği 3100 devir var.

    Yani toplamda Tİguan ın daha fazla oluyor.BUda zaten beygir gücü anlamına geliyor.Ok?

    ufak bir çocuğa alfabeyi öğretiyor gibiyim hakikatten



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ex_silver -- 29 Aralık 2011; 1:54:55 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pinkfloyd1

    Biri manuel biri otomatik,
    Maliyet hesabını eşdeğerler arasında yapabilirsiniz..

    hocam kuganın otomatiği 2011 modellerde geldi.Ondan önce zaten araç manueldi...powershift yeni koyuldu araca.Yeni 0 fiyatlarına göre hesaplasak zaten sen son ötv zammından sonra aradaki uçurum çok daha fazla olacaktır.

    Kuga tekrar ediyorum çok başarılı bir araçtır.Fakat bu aracın 1.6 ecoboostu gelmeli.Özellikel bu vergilendirmelerden sonra.YEnisi de çok gzüel olacak gibi.Belkide kugaya yönelebilirim.MAzdayla tasarım anlaşmaları var Fordun buda iyi birşey.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ex_silver -- 29 Aralık 2011; 1:51:56 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver
    Arkadaşım 2. el durumları bu tür hesaplarda yapılamaz.Aracın değer kayıplarıyla ilgilidir.

    Sen 0 aldığın fiyatla 2. el sattığın fiyat arasındaki farkı maliyetin yaparsın onu eklersin.Ok??

    Yani 75000 e aldığın aracı 8 sene sonra 50000 e sattığında arada 25000 lik fark olacak.Bu senin 2. el maliyetin

    diğer araçlada 55000 e aldığın aracı 45000 e satarsın aradaki 10000 lira fark olacak.

    yani değer kaybı hangisinin daha fazla ise o daha da kötü duruma düşecek.


    arkadaşım objektifim diyosun, ama iyice hesabı şaşırdın,
    arabayı alırken 25 bin fazla veriyorum, satarken 10 bin lira fazla alıyorum.
    Yani neticede ben bu arabaya sonuçta 15 bin lira fazla vermiş oluyorum.
    Bu kadar basit bir hesabı bile yapamayacak durumda mısınz?

    bu da çok talihsiz bir ifade olmuş
    "Arkadaşım 2. el durumları bu tür hesaplarda yapılamaz.Aracın değer kayıplarıyla ilgilidir."

    hemen cevap veriyorum.
    Buyrun link katılıp katılmadığını görün.
    veriyse veri, objektiflikse objektiflik.
    Daha fazla çırpınmanızın anlamı yok sanırım

    http://www.otokritik.com/benzinli-dizel-karsilastirma/12-Ford-Focus-16-115HP-Focus-16-TDCi-110HP.html


     FORD KUGA POWERSHIFT




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver


    Verdiğiniz grafikte farkında mısınız ama 3700 devirden sonra kuga devri kapanıyor.Daha tiguanın çevireceği 3100 devir var.

    Yani toplamda Tİguan ın daha fazla oluyor.BUda zaten beygir gücü anlamına geliyor.Ok?

    ufak bir çocuğa alfabeyi öğretiyor gibiyim hakikatten

    yani torkun azalıyor olması, hala torkunun tiguandan yüsek olduğu anlamına gelmiyor mu?
    yapmayın lütfen, 4000 devire kadar tiguandan fazla ürettiği ortada,
    daha neyi iddia ediyosunuz?
    objektifim diyen adam bari verileri okur.
    hala cevap verebilmeniz bile takdire şayan
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cengaver1

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver


    Verdiğiniz grafikte farkında mısınız ama 3700 devirden sonra kuga devri kapanıyor.Daha tiguanın çevireceği 3100 devir var.

    Yani toplamda Tİguan ın daha fazla oluyor.BUda zaten beygir gücü anlamına geliyor.Ok?

    ufak bir çocuğa alfabeyi öğretiyor gibiyim hakikatten

    yani torkun azalıyor olması, hala torkunun tiguandan yüsek olduğu anlamına gelmiyor mu?
    yapmayın lütfen, 4000 devire kadar tiguandan fazla ürettiği ortada,
    daha neyi iddia ediyosunuz?
    objektifim diyen adam bari verileri okur.
    hala cevap verebilmeniz bile takdire şayan


    Siz 4000 den sonra vites değiştirirken tiguan 6700 e kadar çıkıyor.

    Yani vites değiştirdiğinizde oradaki grafiktede görüldüğü üzere elde ettiğiniz kw düşük seyredecek.AKsine tiguan 5500-6000 arası dolaşacağı için toplam kw ta çok önde olacak.

    Hala anlamıyorsanız yapacak birşey yok...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: Cengaver1

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver


    Verdiğiniz grafikte farkında mısınız ama 3700 devirden sonra kuga devri kapanıyor.Daha tiguanın çevireceği 3100 devir var.

    Yani toplamda Tİguan ın daha fazla oluyor.BUda zaten beygir gücü anlamına geliyor.Ok?

    ufak bir çocuğa alfabeyi öğretiyor gibiyim hakikatten

    yani torkun azalıyor olması, hala torkunun tiguandan yüsek olduğu anlamına gelmiyor mu?
    yapmayın lütfen, 4000 devire kadar tiguandan fazla ürettiği ortada,
    daha neyi iddia ediyosunuz?
    objektifim diyen adam bari verileri okur.
    hala cevap verebilmeniz bile takdire şayan


    Siz 4000 den sonra vites değiştirirken tiguan 6700 e kadar çıkıyor.

    Yani vites değiştirdiğinizde oradaki grafiktede görüldüğü üzere elde ettiğiniz kw düşük seyredecek.AKsine tiguan 5500-6000 arası dolaşacağı için toplam kw ta çok önde olacak.

    Hala anlamıyorsanız yapacak birşey yok...

    Tamam tiguan daha iyi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cengaver1

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver
    Arkadaşım 2. el durumları bu tür hesaplarda yapılamaz.Aracın değer kayıplarıyla ilgilidir.

    Sen 0 aldığın fiyatla 2. el sattığın fiyat arasındaki farkı maliyetin yaparsın onu eklersin.Ok??

    Yani 75000 e aldığın aracı 8 sene sonra 50000 e sattığında arada 25000 lik fark olacak.Bu senin 2. el maliyetin

    diğer araçlada 55000 e aldığın aracı 45000 e satarsın aradaki 10000 lira fark olacak.

    yani değer kaybı hangisinin daha fazla ise o daha da kötü duruma düşecek.


    arkadaşım objektifim diyosun, ama iyice hesabı şaşırdın,
    arabayı alırken 25 bin fazla veriyorum, satarken 10 bin lira fazla alıyorum.
    Yani neticede ben bu arabaya sonuçta 15 bin lira fazla vermiş oluyorum.
    Bu kadar basit bir hesabı bile yapamayacak durumda mısınz?

    bu da çok talihsiz bir ifade olmuş
    "Arkadaşım 2. el durumları bu tür hesaplarda yapılamaz.Aracın değer kayıplarıyla ilgilidir."

    hemen cevap veriyorum.
    Buyrun link katılıp katılmadığını görün.
    veriyse veri, objektiflikse objektiflik.
    Daha fazla çırpınmanızın anlamı yok sanırım

    http://www.otokritik.com/benzinli-dizel-karsilastirma/12-Ford-Focus-16-115HP-Focus-16-TDCi-110HP.html


     FORD KUGA POWERSHIFT


    Bak hocam oradaki örnektede gösteriyor açık açık

    http://www.otokritik.com/benzinli-dizel-karsilastirma/3-Audi-A4-18-TFSI-A4-20-TDI.html

    Bu karşılaştırmadaki yakıt miktarları benzer.Hatta yakıt farkları bizim araçlardan daha fazla.Hatta burada bakım masrafları vergi farkları dikkate alınmamış(ki1.8 vergisi 1.4 ten fazladır) ve 11500 lük farkı anca 3.5 yılda telafi edersiniz demiş.

    Kaldıki 2.0 bir aracın parça fiyatları çok daha fazla.Bakımlarda değişmesi gereken parçalar çok daha fiyatı yüksek olacaktır.Bİrde arabam dizel diye ekstra yol yapacaksınız.Bu tür olaylarda yaşanacağı için benim verilere denk gelecek yani olay.

    Bizim örneğe oranlarsak benim hesabıma yakın değerler ortaya çıkmaktadır.Çok teşekkür ederim verdiğiniz kaynak için



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ex_silver -- 29 Aralık 2011; 2:20:12 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: North Korea

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: Cengaver1

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver


    Verdiğiniz grafikte farkında mısınız ama 3700 devirden sonra kuga devri kapanıyor.Daha tiguanın çevireceği 3100 devir var.

    Yani toplamda Tİguan ın daha fazla oluyor.BUda zaten beygir gücü anlamına geliyor.Ok?

    ufak bir çocuğa alfabeyi öğretiyor gibiyim hakikatten

    yani torkun azalıyor olması, hala torkunun tiguandan yüsek olduğu anlamına gelmiyor mu?
    yapmayın lütfen, 4000 devire kadar tiguandan fazla ürettiği ortada,
    daha neyi iddia ediyosunuz?
    objektifim diyen adam bari verileri okur.
    hala cevap verebilmeniz bile takdire şayan


    Siz 4000 den sonra vites değiştirirken tiguan 6700 e kadar çıkıyor.

    Yani vites değiştirdiğinizde oradaki grafiktede görüldüğü üzere elde ettiğiniz kw düşük seyredecek.AKsine tiguan 5500-6000 arası dolaşacağı için toplam kw ta çok önde olacak.

    Hala anlamıyorsanız yapacak birşey yok...

    Tamam tiguan daha iyi

    Onu çıkardıysan ki o seviyede biri olduğun aşikar zaten size yapacak birşeyimiz kalmıyor.

    Senin gibi boş konular açıp boş yorumlar yapacağımıza böyle teknik verilerle konuşuyoruz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cengaver1


    http://www.otokritik.com/benzinli-dizel-karsilastirma/

    Hocam bizim araç değerlerini yazdım sende yaz.Üstelik vergiler hesaplanmamış.Parça maliyetleri hesaplanmamış halde.

    Sonuç 7.4 yıl çıktı ve sonunda diyorki:Yapacağınız yatırımın geri dönmesi için kabul edilebilir sürenin dışında olduğunu söyleyebiliriz.Yani neymiş??

    Yap sende gör...

    BU arada site her aracın dizel bakım farkını 10 tl almış.Üstelik vergi farklarını ve parça fiyat farklarını olaya dahil etmemiş.Yani çok tatminkar değil.Fakat fikir vermesi açısından bakabilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ex_silver -- 29 Aralık 2011; 2:33:54 >




  • Herneyse.

    Bu son yorumumdur.Bölümünüzü daha fazla meşgul etmek istemiyorum.Olaylar uzadıkça uzuyor.

    Amacım kimseyi kırmak değildi.Kırdıysamda özür dilerim.Kalın sağlıcakla

    Herkese kazasız belasız sürüşler diliyorum...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cengaver1

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver
    İşin özü senede maxium 25000 e kadar km yapan için bu vergi sistemine sahip ülkede bu kadar farklar vermek sıkıntılı durumdur.Aslında tüm sıkıntı vergi sisteminden kaynaklanıyor.
    Hele hele benim gibi senede en fazla 15000 km yapan birinin gidip 70000 lik benzinli tiguan yerine 2.0 dizel 95000 lik tiguan alması zarardan başka birşeye yaramaz.BU sadece kuga veya tiguan için geçerli değil.
    Ne yazıkki ülkemizdeki vergi sistemi bunun en büyük nedeni.
    O yüzden araç alırken bunları hesaba katmamız gerekiyor.

    sanırım hesabımı objektif buldunuz yeterince.
    hatta ben diyorum ki 70 bin yerine 95 bin bile verseniz kardasınız senede 15 bin km ile.
    hesabını yapmadım ama en kötü ihtimalle bile 2. el satışından kara geçeceksiniz

    2000 motor alsa daha fazla zarar eder ikinci elde, kia sportage 2000cc alanlar şu an perişan, hatta doktorun teki var forumda, adam gibi fiyata okutamadığı için aracı pert etme yolları arıyordu sigortadan para almak için.

    Ha 2000cc ve fazla olup ikinci elde fazla değer kaybetmeyen markalar var mı? var

    Bmw 3.20, Mercedes c180(1.8 olan) audi q7 vs vs

    Ama bu tiguain in 1.4 motorunu almak çok daha makül, daha az zarar ettirir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    Bakış açısına bakar mısınız

    Bİr aracın dış genişliği fazla diye içide her zaman daha geniş olacak diye birşey olmaz.BUnun örnekleri otomobil dünyasında doludur.Bu tasarımla alakalı bir olay.Vw mühendisleri bu konuda çok daha büyük iş başarmıştır.

    Tasarım sadece dış dizayn değildir.İçinde aerodinami,optimum alan kullanımı vb şeyleri içerir.

    Eleştiriye açık olmayan asıl sizlersiniz.Adamlara kendi fabrika verilerini veriyorum ona bile hala itiraz edebiliyorsunuz.Bu işte aradaki farkı gösteriyor.Siz bırakın eleştiriyi gerçeklere bile inanmak istemiyorsunuz.Egonuz tatmin olmuyor diye gerçekleri görmüyorsunuz.

    Mantığa bak aks mesafesi düşükmüş bagajı daha düşük olmalıymış.Araç az daha darmış dıştan o yüzden içtende dar olmalıymış.

    Size güzel fotolar paylaşıyorum ayrıntılı ölçülerle ona bile kulp bulmaya çalışıyorsunuz.

    PErformans konusundada aracın performanslı olması her zaman iyi birşeydir.Siz performansı sadece dur kalktan ibaret sanıyorsunuz.Sen aracınla hiç hızlı gitmedin mi?Performanslı kullanmadın mı?

    Araç hem isteklerimi karşılıyor hemde performanslı.Daha ne olsun?Çok dar görüşlüsünüz.

    Sanki buradaki kuga kullanıcılarının hepsi araziden çıkmıyor.Siz niye 4x4 aldınız o zaman.Ne gerek var alın megane dizel dimi...


    Vw mühendisleri şapkadan tavşanı çıkarıyorlar diyorsun yani.

    Tamam sen de şapkadan tavşan çıktığına inanmaya devam et.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: North Korea

    quote:

    Orijinalden alıntı: Cengaver1

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver
    İşin özü senede maxium 25000 e kadar km yapan için bu vergi sistemine sahip ülkede bu kadar farklar vermek sıkıntılı durumdur.Aslında tüm sıkıntı vergi sisteminden kaynaklanıyor.
    Hele hele benim gibi senede en fazla 15000 km yapan birinin gidip 70000 lik benzinli tiguan yerine 2.0 dizel 95000 lik tiguan alması zarardan başka birşeye yaramaz.BU sadece kuga veya tiguan için geçerli değil.
    Ne yazıkki ülkemizdeki vergi sistemi bunun en büyük nedeni.
    O yüzden araç alırken bunları hesaba katmamız gerekiyor.

    sanırım hesabımı objektif buldunuz yeterince.
    hatta ben diyorum ki 70 bin yerine 95 bin bile verseniz kardasınız senede 15 bin km ile.
    hesabını yapmadım ama en kötü ihtimalle bile 2. el satışından kara geçeceksiniz

    2000 motor alsa daha fazla zarar eder ikinci elde, kia sportage 2000cc alanlar şu an perişan, hatta doktorun teki var forumda, adam gibi fiyata okutamadığı için aracı pert etme yolları arıyordu sigortadan para almak için.

    Ha 2000cc ve fazla olup ikinci elde fazla değer kaybetmeyen markalar var mı? var

    Bmw 3.20, Mercedes c180(1.8 olan) audi q7 vs vs

    Ama bu tiguain in 1.4 motorunu almak çok daha makül, daha az zarar ettirir.

    Perişan olur tabi 2.0 Sportage alan kişi. Aynı kasa 1,6 motorlu 2 çeker versiyonunu 49.900 lansman fiyatıyla sattılar. 2.0 Dizel Motorlu kasa o dönemde 90.000 TL idi.

    Ex Silver gibi zeki Tiguancı arkadaşlar hesabı hemen yapmışlardır.

    Tabiiki Kuga'da öyle bir şey olmaz, çakma benzinli ucuz modelleri ortalıkta cirit atmıyor.




  • yok abi bi bi kere
    bu benzinli-dizel mevzu kıyaslaması ise aynı markanın modelleri arasında tartışırız
    mesela benzinli tiguan-dizel tiguan gibi

    yok tiguan-kuga karşılaştırması yapıyorsan da, tiguan dizelle- kuga dizel i karşılaştırırsın.
    Bi kere düşüncenin kaynağı sapkın.neyse

    Bu arada arkadaşlar dün trakya turu yaptım araçla,yaklaşık bi 8 km kadar araziye çıktım,
    yarım metre yüksekliğine varan çamurlu çukurlardan, bataklık gibi yerlerden geçtim.
    Bi ara batar mıyım diye korktum ama çok şükür mahcup etmedi bizim aslan.
    Aracın tavanına kadar çamur sıçradı o derece.
    Yani bi pajero değil ama aracın arazi performansı çok tatminkar bana göre
  • Torku beygiri vs.. tartışan arkadaşlar. bilgilerinizden faydalanmak adına bir konuda yardımınızı isteyeceğim....

    bu Chip tuning olayı sağlıklımı kuganın almanyadaki versiyonları 163 beygir. bu işi en iyi yapan da VW ci servislermiş. yazılımla bu iş haledilebiliyormuş. arabadaki orjinal yazılımı italyaya yoluyorlarmış italyadakiler yazılmı tekrar dizayn edip geri yolluyorlarmış. tabi bu internet üzerinden oluyo :))

    bunu her türlü benzinli dizel araçlara yapıyorlarmış.

    arkadaşlarımdan bağzıları yaptırdılar. KIA - Sportage kullanan bir arkadaşım aracını 110 beygirden 140 beygire çıkardılar

    örnek için kuga diyorum yanlış anlaşılmasın.
    kuga aynı motor türkiyede 140 beygir almanyada 163 beygir. yapısal bir fark varmı bilmiyorum ama anlamda veremiyorum..

    bilgili arkadaşlar bu konuyu tartışırsanız bizlerde fikir sahibi oluruz. zira bu işi yaptıran insan çok ama araçta ileride ne gibi sorunlar çıkarır çıkarmazmı tüketime etkisi olurmu olmazmı bu olay yapılırsa turbonun hali nice olur...

    bu işi genelde 122ps passatçılar yaptırıyomuş garankili aracada yaptıklarına göre ....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cengaver1

    yok abi bi bi kere
    bu benzinli-dizel mevzu kıyaslaması ise aynı markanın modelleri arasında tartışırız
    mesela benzinli tiguan-dizel tiguan gibi

    yok tiguan-kuga karşılaştırması yapıyorsan da, tiguan dizelle- kuga dizel i karşılaştırırsın.
    Bi kere düşüncenin kaynağı sapkın.neyse

    Bu arada arkadaşlar dün trakya turu yaptım araçla,yaklaşık bi 8 km kadar araziye çıktım,
    yarım metre yüksekliğine varan çamurlu çukurlardan, bataklık gibi yerlerden geçtim.
    Bi ara batar mıyım diye korktum ama çok şükür mahcup etmedi bizim aslan.
    Aracın tavanına kadar çamur sıçradı o derece.
    Yani bi pajero değil ama aracın arazi performansı çok tatminkar bana göre

    Dizel Tiguan'cı bulsanda tartışsan. Ucuz benzinli modeller satılsın diye mantıksız fiyatlar afişe ediyorlar.

    Dizel Tiguan'ı geçen yıl Kuga fiyatına indirseler Tiguan ff satılır mıydı? Ford, Kuga'yı düşük kar marjıyla sattı 2010 yılında ve 2011 in ilk 6 ayında. 1.4 Benzinli Tiguan'ın düşük OTV sinide düşünerek Doğuş'un kar marjını tahmin edebilirsiniz herhalde. Satış pazarlama taktikleri bunlar. Aynı taktiği Kia Sportage ile, Hyundai ix35 ile yapıyor.
    Aynı benzinli Tiguan şimdi 74.000 den başlıyor. Dizeli ise 95.000'de sabitlemişler. Yine şapkadan tavşan çıkarıp bu sefer 4x2 122 Ps 1.4 benzinli Tiguanı 55.000 den başlayan fiyatlarla pazarlıyorlar. Bu aracı alan kişilerin söyleyeceği şeyleri tahmin edebilirsiniz; kaç defa araziye giriyorum ki canım, yılda 1 defa pikniğe gitmek için 20.000 verilir mi, ben zaten yüksek oturma pozisyonunu seviyorum, hız yapmak yerine sağdan giderek aracımın keyfini çıkarıyorum falan filan......




  • quote:

    Orijinalden alıntı: taylansim

    quote:

    Orijinalden alıntı: Cengaver1

    yok abi bi bi kere
    bu benzinli-dizel mevzu kıyaslaması ise aynı markanın modelleri arasında tartışırız
    mesela benzinli tiguan-dizel tiguan gibi

    yok tiguan-kuga karşılaştırması yapıyorsan da, tiguan dizelle- kuga dizel i karşılaştırırsın.
    Bi kere düşüncenin kaynağı sapkın.neyse

    Bu arada arkadaşlar dün trakya turu yaptım araçla,yaklaşık bi 8 km kadar araziye çıktım,
    yarım metre yüksekliğine varan çamurlu çukurlardan, bataklık gibi yerlerden geçtim.
    Bi ara batar mıyım diye korktum ama çok şükür mahcup etmedi bizim aslan.
    Aracın tavanına kadar çamur sıçradı o derece.
    Yani bi pajero değil ama aracın arazi performansı çok tatminkar bana göre

    Dizel Tiguan'cı bulsanda tartışsan. Ucuz benzinli modeller satılsın diye mantıksız fiyatlar afişe ediyorlar.

    Dizel Tiguan'ı geçen yıl Kuga fiyatına indirseler Tiguan ff satılır mıydı? Ford, Kuga'yı düşük kar marjıyla sattı 2010 yılında ve 2011 in ilk 6 ayında. 1.4 Benzinli Tiguan'ın düşük OTV sinide düşünerek Doğuş'un kar marjını tahmin edebilirsiniz herhalde. Satış pazarlama taktikleri bunlar. Aynı taktiği Kia Sportage ile, Hyundai ix35 ile yapıyor.
    Aynı benzinli Tiguan şimdi 74.000 den başlıyor. Dizeli ise 95.000'de sabitlemişler. Yine şapkadan tavşan çıkarıp bu sefer 4x2 122 Ps 1.4 benzinli Tiguanı 55.000 den başlayan fiyatlarla pazarlıyorlar. Bu aracı alan kişilerin söyleyeceği şeyleri tahmin edebilirsiniz; kaç defa araziye giriyorum ki canım, yılda 1 defa pikniğe gitmek için 20.000 verilir mi, ben zaten yüksek oturma pozisyonunu seviyorum, hız yapmak yerine sağdan giderek aracımın keyfini çıkarıyorum falan filan......


    aynen hocam,
    aynı fikirler nissan kaşkai için de geçerli,
    sırf SUV ye binmek için en ucuzundan almak istiyor insanlar, bi tanesi de benim arkadaşım.

    Muadilleri arasında en iyi seçeneği, 1 sene öncenin fiyat avantajı ile sahip olduğum için mutluyum.
    Hattan dün bi alıcı gözüyle arazide dıştan baktım, kendimi 1 kez daha tebrik ettim seçimim yüzünden:)
    Belki şimdi olsa 100.000 tl veremezdim, ama giderdim güzel bi binek araba alırdım,
    ama SUV alıcaksam da 4x4, otomatik, dizel SUV olmadıktan sonra ne anlamı var dedim, ona göre aldım

    Hep sahip olduklarımla mutlu olan, arabalarımı seven biriyim.
    Ama bu kuga nedendir bilmiyorum( belki de ben aldıktan sonra 25-30 bin tl zam geldi diye) kendimi iyi hissettiriyor:)
    Bi araba bi insanı bu kadar mutlu eder heralde..

    Not :
    X6 m olsa bu kadar mutlu olur muydum bilmem. Niye, çünkü param çok olurdu, bi ton arabaya para vermiş olurdum.
    O kadar param olsa da araba hayatımda o kadar önemli olmazdı sanırım.

    Allah herkese markası ne olursa olsun kendi arabasına gönlünce kazasız-belasız binmesini nasip etsin..




  • 
Sayfa: önceki 8081828384
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.